Ik bevestig in alle opzichten de recensie van Patrick. Als je ook maar iets van een schijn van klantvriendelijkheid of intelligentie verwacht van een autoverhuurder, loop dan met een grote boog om Greenwheels heen.
Ik heb ongeveer een jaar Greenwheels gebruikt als alternatief voor een eigen auto, maar ben afgehaakt door de eindeloze discussies met de servicedesk, die lijkt te bestaan uit goedbedoelende, maar niet al te snuggere vrijwilligers (ik vermoed: enthousiaste, naïeve, werkzoekende jongeren).
Het aantal (zakelijke) afspraken dat ik gemist heb vanwege het hierboven door Patrick genoemde gepruts van Greenwheels is niet te tellen. Auto die niet start vanwege een nieuwe functie, die een betaversie (niet volledig uitgetest) blijkt te zijn, terwijl Greenwheels daar met geen woord voor waarschuwt is de nummer één van de vele, vele missers van Greenwheels die ik in één jaar heb meegemaakt.
De anonieme communicatie is ergerlijk, alsof Greenwheels zich bij voorbaat indekt voor het geknoei van de mensen (onbetaalde vrijwilligers?) die hun servicedesk bemensen - geen namen noemen, zo kan niemand aansprakelijk gesteld worden.
Als ik een auto nodig heb, huur ik nu bij een verhuurder waar ik als de koningin word behandeld, klasse service, persoonlijk, vriendelijk, flexibel, altijd auto's met minder dan 10.000 km op de teller, en per saldo niet duurder dan Greenwheels.
Sterke punten
Auto delen is sympathieke gedachte
Zwakke punten
- slechte klantenservice
- gebrekkige communicatie
- lange wachttijden aan de telefoon
- niet te vergelijken met het niveau van de grote autoverhuurders
- duur voor lange ritten
(zie verder het commentaar van Patrick)
Bezoek Greenwheels Reviews over Greenwheels