Holiday Cars is bemiddelaar in wereldwijde zorgeloze autoverhuur. Als partner van ondermeer Hertz, Europcar, Budget, Alamo en Dollar Rent a Car bieden ze een netwerk aan van meer dan 13.200 bestemmingen in 118 landen. De unieke zoekmachine voor huurauto?s vergelijkt het aanbod op prijs, voorwaarden en locaties. De beschikbaarheid wordt dagelijks bijgewerkt, zodat de autotypes en prijzen die getoond worden ook daadwerkelijk overeenkomen met datgene wat de klant uiteindelijk betaalt. Bovendien biedt Holiday Cars een NoRisk Garantie, die eigen risico in geval van schade, diefstal of inbraak uitsluit. Of uw bezoeker nu een huurauto nodig heeft voor een weekend dicht bij huis, een week in Spanje of een maand in de Verenigde Staten. Holiday Cars biedt altijd de juiste keuze!
De mooie kleine letters van ho
Door de kleine letters in hun voor waarden geld weg.\\r\\nIets vertraging huurcontract geannuleerd door holidaycars. \\r\\nIn hun voorwaarden staat te laat bij de verhuurder wordt het contact geannuleerd. Ze hadden het vlucht nummer ze konden precies zien wanneer we zouden landen op dit kleine vliegveld .\\r\\nKomen ongeveer 25 vluchten per dag aan.\\r\\nHuur NIET bij dit bedrijf.
holiday car niet betrouwbaar
zij doen zaken met Sire Price op Tenerife \\r\\ndat zijn grote oplichters ,\\r\\nHoliday Car is op de hoogte ,doet er niets mee \\r\\ndus ook oplichters ,en ik ben 604� armer
Sterke punten
niets komen niet voor de eerlijke klant op !\\r\\nliever zaken doen met fraudeurs
Zwakke punten
alles ,erkennen niet dat wij zijn opgelicht
holiday car niet betrouwbaar
zij doen zaken met Sire Price op Tenerife
dat zijn grote oplichters ,
Holiday Car is op de hoogte ,doet er niets mee
dus ook oplichters ,en ik ben 604€ armer
Sterke punten
niets komen niet voor de eerlijke klant op !
liever zaken doen met fraudeurs
Zwakke punten
alles ,erkennen niet dat wij zijn opgelicht
Boek nooit via Holidaycars
Onze bestelde auto is geweigerd (door de verhuurder, Greenmotion) en tussenpersoon Holidaycars was NIET bereikbaar.
We krijgen ons verzekeringsgeld NIET terug van Holidaycars ad 120,- euro.
Greenmotion had géén begrip voor het feit dat we uit een ander land kwamen gevlogen.
En dat we hotels, airbnb’s etc. hadden geboekt èn betaald.
De borg moest met CreditCard + pincode betaald worden, maar we hadden geen pincode want deze eis staat NIET in de voorwaarden.
Daarnaast wilde Greenmotion ons een verzekering verkopen want zij wisten niet van de afgesloten verzekering bij Holidaycars.
Beide bedrijven onderhouden dus een slechte communicatie.
Er was nog een echtpaar met hetzelfde verzekerings “probleem”. Ook die moesten dubbel betalen.
Géén auto, géén geld retour en een schreeuwende manager die riep dat we weg moesten gaan.
Keihard geld verdienen ondanks wanhopige klanten die hun geld èn hun vakantie daardoor kwijt zijn.
Sterke punten
Klanten laten barsten, onbereikbaar zijn, niet eerlijk zijn over hun eigen regels, geld niet terug betalen.
Zwakke punten
Klanten laten barsten, onbereikbaar zijn, niet eerlijk zijn over hun eigen regels, geld niet terug betalen.
Holidaycars is terrible
What a terrible company. My flight to Miami had one hour delay so the rental wouldnt keep my car or even give me an alternative solution. So I contacted Holidaycars and after 5 days I got a response. Actually a response that they couldn't help me either or have another solution. So I lost my damn $350.
Never ever again Holidaycars.
YOU SUCK!!!
Sterke punten
Geen enkele.
Zwakke punten
Bad communication. After 5 days then got a response.
Drama
Drama. Ik had een auto gehuurd in Marrakech. Bij holidayautos werd aangegeven dat ik auto kon ophalen op het vliegveld. Eenmaal aangekomen stond er een chauffeur die mij meebracht naar een donkere parkeerplek met een klein hokje als kantoor. Dit was 10 minuten rijden van het vliegveld. Ik was alleen en het was 10 uur avond (en dus donker). Eenmaal in het kantoor werd ik onder druk gezet door de medewerker (van green Motion) om extra te betalen voor het laten vervallen van de eigen risico. Ik had dit echter in Nederland gedaan en weigerde dit te betalen. De man werd agressief (verbaal) en gaf aan dat ik dan auto niet meekrijg. Het bedrag dat ik betaald had voor de auto zou ik ook niet terugkrijgen. Onder druk heb ik dus de extra kosten van 600 euro moeten betalen bovenop het bedrag van 1000 euro die ik al betaald had voor een luxe auto. Uiteindelijk heb ik dus 1600 euro moeten betalen voor 7 dagen terwijl dat 1000 euro had moeten zijn.
In Nederland aangekomen heb ik contact opgenomen met holidayautos om mijn verhaal kwijt te kunnen en eventuele bemiddeling. Zij gaven dit te onderzoeken. Ik kreeg als reactie terug dat kk geen recht heb op restitutie omdat de naam van creditcard niet overeenkwam met naam van boeking (dit kwam echter door een typ fout waardoor een d een f werd, deze liggen naast elkaar op toetsenbord). Zij gaven ook aan dat ik daarom geen auto heb meegekregen volgens de verhuurder. Dit is wel gek want ik heb auto dus wel meegekregen. Zij namen mijn verhaal niet serieus en zijn meegegaan met verhaal van verhuurder. Ik hoor vaker op vakantie en zelfs in landen waar je gewaarschuwd wordt voor het huren van een auto, maar dit heb ik nooit van mijn leven meegemaakt. Je kunt dus beter rechtstreeks extra betalen bij een grote organie zoals europcar of sixt zonder extra kosten dan trappen in schimmige deals waardoor je achteraf veel duurder uitkomt (in mijn geval dus 600 euro extra kosten voor niks). Ook staat er bij holiday cars dat je contact op kunt nemen in eigen taal. Dit is echter niet het geval. Klantenservice is altijd in Engels omdat andere talen ‘momenteel’ niet beschikbaar zijn. Maakt niet uit wanneer je belt, je wordt altijd geholpen in het Engels.
Sterke punten
Oplichten
Zwakke punten
Communicatie, service en oplossingsgericht werken
Wel een reservering en voucher betaald maar geen auto , weg geld.
Geen goede ervaring met holiday cars, bij aankomst op de luchthaven gemeld bij Goldcar, de vertegenwoordiger van Ace autoverhuur geboekt bij Holiday Cars, Bij Goldcar was geen reservering bekend onder mijn voucher nummer. Heb een veel duurdere boeking moeten maken bij Goldcar, dubbele prijs. Holiday Cars was niet bereikbaar, U begrijpt het spelletje, Geen Auto en Geld weg. Goldcar was ook niet bereid om te helpen. Alhoewel zij de vertegenwoordiger zijn. Jammer dat ik deze review moet schrijven om andere mensen te waarschuwen voor deze praktijken, BOEFJES.
Sterke punten
Zich schuil houden voor hun wangedrag
Zwakke punten
Auto,s verhuren, geld innen en niet leveren, persoonlijk meerdere klachten gehoord over holiday Cars
Slechte service ,onflexibele toepassing regels
Slechte service en onflexibele houding
Bij het afhalen van de auto,12 maart j.l. ontstond er een probleem bij de locale verhuurder Green Motion ,Krakau airport. Ik A.M (Initialen) had auto online gereserveerd ,reisde samen met mijn zus, C.C, met dezelfde achternaam. Omdat de creditcard van mijn zus geregistreerd was( ik heb er geen) kon ik vlg Green Motion niet rijden ivm de verzekering,dus verzocht om mijn zus als hoofdbestuurder op contract te vermelden, dat kon vlg de regels ook allemaal niet., alleen als we een betaling zouden doen van 75 euro, zogenaamd voor verzekeringkosten.( ik had al een extra no risk verzekering via Holiday cars afgesloten). Telefonisch kontakt opgenomen met noodnummer Holiday cars, medewerker zou eenvoudigweg een aangepaste reservering kunnen doormailen op naam van mijn zus, nietwaar? Ze heeft notabene dezelfde achternaam , het ging alleen om aanpassing van de Initialen, A.M. aanpassen in C.C. .Dat werd geweigerd en gewezen op regels. Prima dat er regels zijn, maar de onflexibele houding en toepassen van stugge regels stellen mij zeer teleur. Als er geld op tafel zou komen waren de problemen ineens wel oplosbaar? Wij waren overigens niet de enige klanten die op dat moment dezelfde problemen hadden en dat was notabene een getrouwd echtpaar. Het zou Holiday Cars sieren de regelgeving nog eens te bekijken en aan te passen of in ieder geval in redelijkheid flexibeler mee om te gaan ( de kleine regeltjes,ons allen bekend) Voor ons geen Holiday Cars meer, frequente reizigers zijn wij en huren dan ook vaak een auto.
Sterke punten
verdient geen ster
Zwakke punten
verdient geen ster