Van Locauto kregen we achteraf te horen dat we een verbaal hadden gekregen tijdens de huurperiode.
Locauto geeft al je gegevens dan door aan de politie en brengt daar even 50 aan administratiekosten voor in rekening
Wat een rot ervaring bij dit autobedrijf. Overal word je gewaarschuwd over het aansmeren van nóg een verzekering en schade bedragen die afgeschreven worden terwijl er geen schade was.
Ook wij zijn er toch weer ingetrapt. We konden helaas de auto niet tijdens openingsuren de auto inleveren en ja hoor. ze hebben zelf de schade verzonnen en ons een dikke nota gestuurd van 270,-! Uiteraard kunnen wij ons niet verdedigen op afstand en ik zal mijn creditcard gaan blokkeren want een andere oplossing heb ik niet.
TRAP NIET IN DE GOEDKOPE ACTIES EN NEEM EEN FATSOENLIJK BEDRIJF!!
In februari 2016 al een auto geboekt bij Locauto op PISA airport. Bij het afhalen bleek de renault Clio niet beschikbaar het werd een Toyota Yaris of nee toch maar een VW POLO besloot de dame die ons hielp. Bij het ophalen zelf de auto gezocht en uiteindelijk gevonden, we moesten zelf iemand zoeken die de auto samen met ons controleerde. Bij die controle bleek dat de kentekenplaat en de wielcover achter aan de bijrijders zijde waren beschadigd. Toen ik dat meldde kreeg ik direct te horen van de medewerker van Locauto, dat is plastic en dat maakt niets uit. Die schade zal niet aan uw worden belast. Dat zat ons toch niet lekker, bij het 1e hotel toch maar een foto gemaakt van de auto. Bij het inleveren zou iemand aanwezig zijn was beloofd, dat was dus ook niet het geval. Toen ik bij thuiskomst mijn creditcard checkte, zag ik een inhouding van  139,06 door Locauto PISA.
Gemaild met Locauto waarom deze inhouding was gedaan, ik kreeg eerst niets te horen op mijn verzoek. Opnieuw een mail verzonden aan ander E-mail adres, enkele dagen later ontving ik een mail. In deze mail stond een rekening van een wielcover die bij ons werd geclaimd. Kosten van de wielcover  40,- en de rest administratie kosten. Ik voel mij dus aardig een oor aan genaaid door deze praktijken. Ik heb direct de klacht bij Mastercard weggelegd, deze gaan achter de praktijken van locauto aan. Ik vind deze wijze van handelen zeer ongepast.
Als ik niets had gekeken was spontaan  139,06 afgeschreven zonder enig bericht voor een schade die wij ABSOLUUT niet hebben veroorzaakt.
Sterke punten Zeer snel geholpen, wilde wel pushen ok een upgrade auto te nemen maar toen ik duidelijk maakte dat niet te willen stopte het verzoek.
Zwakke punten Zelf auto zoeken op parkeer terrein niet geholpen worden door de medewerkers van Locauto, waren zeer ongeïnteresseerd.
Alle schade die ik meldde bij het ophalen, werd door de medewerker van Locauto teniet gedaan. Die schade zou niet aan mij belast worden!!! Nou en of hoe ze belast zijn. Mocht je gaan huren neem dit dan ter harte en maak duidelijke foto' s van schade' s wat men ook zegt, of bij welke maatschappij je ook huurt.
Hoge administratiekosten achteraf in rekening gebracht
Van Locauto kregen we achteraf te horen dat we een verbaal hadden gekregen tijdens de huurperiode.
Locauto geeft al je gegevens dan door aan de politie en brengt daar even 50 aan administratiekosten voor in rekening
Wat een slecht maffia bedrijf
Wat een rot ervaring bij dit autobedrijf. Overal word je gewaarschuwd over het aansmeren van nóg een verzekering en schade bedragen die afgeschreven worden terwijl er geen schade was.
Ook wij zijn er toch weer ingetrapt. We konden helaas de auto niet tijdens openingsuren de auto inleveren en ja hoor. ze hebben zelf de schade verzonnen en ons een dikke nota gestuurd van 270,-! Uiteraard kunnen wij ons niet verdedigen op afstand en ik zal mijn creditcard gaan blokkeren want een andere oplossing heb ik niet.
TRAP NIET IN DE GOEDKOPE ACTIES EN NEEM EEN FATSOENLIJK BEDRIJF!!
Sterke punten
HELEMAAL NIETS POSITIEFS TE MELDEN
Zwakke punten
Oplichters!
Goedkoop blijkt duurkoop
In februari 2016 al een auto geboekt bij Locauto op PISA airport. Bij het afhalen bleek de renault Clio niet beschikbaar het werd een Toyota Yaris of nee toch maar een VW POLO besloot de dame die ons hielp. Bij het ophalen zelf de auto gezocht en uiteindelijk gevonden, we moesten zelf iemand zoeken die de auto samen met ons controleerde. Bij die controle bleek dat de kentekenplaat en de wielcover achter aan de bijrijders zijde waren beschadigd. Toen ik dat meldde kreeg ik direct te horen van de medewerker van Locauto, dat is plastic en dat maakt niets uit. Die schade zal niet aan uw worden belast. Dat zat ons toch niet lekker, bij het 1e hotel toch maar een foto gemaakt van de auto. Bij het inleveren zou iemand aanwezig zijn was beloofd, dat was dus ook niet het geval. Toen ik bij thuiskomst mijn creditcard checkte, zag ik een inhouding van  139,06 door Locauto PISA.
Gemaild met Locauto waarom deze inhouding was gedaan, ik kreeg eerst niets te horen op mijn verzoek. Opnieuw een mail verzonden aan ander E-mail adres, enkele dagen later ontving ik een mail. In deze mail stond een rekening van een wielcover die bij ons werd geclaimd. Kosten van de wielcover  40,- en de rest administratie kosten. Ik voel mij dus aardig een oor aan genaaid door deze praktijken. Ik heb direct de klacht bij Mastercard weggelegd, deze gaan achter de praktijken van locauto aan. Ik vind deze wijze van handelen zeer ongepast.
Als ik niets had gekeken was spontaan  139,06 afgeschreven zonder enig bericht voor een schade die wij ABSOLUUT niet hebben veroorzaakt.
Sterke punten
Zeer snel geholpen, wilde wel pushen ok een upgrade auto te nemen maar toen ik duidelijk maakte dat niet te willen stopte het verzoek.
Zwakke punten
Zelf auto zoeken op parkeer terrein niet geholpen worden door de medewerkers van Locauto, waren zeer ongeïnteresseerd.
Alle schade die ik meldde bij het ophalen, werd door de medewerker van Locauto teniet gedaan. Die schade zou niet aan mij belast worden!!! Nou en of hoe ze belast zijn. Mocht je gaan huren neem dit dan ter harte en maak duidelijke foto' s van schade' s wat men ook zegt, of bij welke maatschappij je ook huurt.