Klacht ingediend, omdat op papier de auto 30 minuten te laat was ingeleverd (discutabel) en daarvoor meer kosten werden gerekend dan het totale bedrag van drie dagen autohuur.
Auto Europe klantenservice beantwoord deze klacht pas 5 weken na het indienen en zeggen dan doodleuk:
"Wij willen u er nogmaals op attent maken dat, ten tijde van het ophalen van de huurauto, er een
huurovereenkomst ondertekend dient te worden. Zodra u deze overeenkomst heeft ondertekend, houdt
dit in dat u akkoord bent gegaan met de voorwaarden.
De huurovereenkomst is een overeenkomst tussen u en de verhuurder ter plaatse.
Het is daardoor voor Auto Europe helaas onmogelijk om een van de bovengenoemde kosten bij de
verhuurder terug te vorderen."
Kortom, verwacht geen snelle respons en geen hulp bij geschillen met de verhuurder. Auto Europe >>> GEEN AANRADER!!!
(Het verhuurbedrijf zelf, Keddy/Europcar toonde wel begrip en heeft de situatie trouwens wel goed opgelost binnen 3 dagen, de extra rekening is kwijt gescholden, zo hoort het!)
Zwakke punten
Klantenservie, Klachtbemiddeling, responssnelheid, alleen tussenpersoon.