Partner van KLM, waar KLM zelf geen verantwoordelijkheid voor neemt! Na het boeken van een vlucht bij KLM, word er na afronding van het boekingsproces gevraagd of je niet een auto wilt huren op jouw bestemming. Ervan uitgaande dat KLM betrouwbare partners heeft, boek je dan als KLM klant een auto bij Cartrawler. Een compleet onbetrouwbaar bedrijf, dat bij nadere inspectie onderdeel is van RyanAir en een Engels Ierse klantenservice in Nederland heeft. Zo kan het gebeuren dat je via deze KLM partner een auto hebt geboekt, deze online afrekent met creditcard en dat op het moment dat je deze auto wilt afhalen, diezelfde creditcard geweigerd voor door de verhuurder. Firelfly is de verhuurder in deze casus en Cartrawler de broker en onderling wordt er niet met elkaar gecommuniceerd. Als je Cartrawler opbelt en vraagt om restitutie van het huurgeld (wij hadden de auto dus niet meegekregen), dan krijg je bij voorbaat te horen dat er zelden of nooit over wordt gegaan tot restitutie en laat staan compensatie voor de geleden (Taxi, Trein en vakantietijd) schade. Kortom Cartrawler & Firefly zijn een bende oplichters en naar je geld kan je fluiten. Trap er niet in mensen, ook al is het een (on)betrouwbare partner van KLM!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
OPLICHTERS & ZWENDELAARS
Voordat we naar Florence vlogen via Cartrawler een auto geboekt bij Firefly op te halen bij t vliegveld. Bij aankomst een tijd moeten wachten, totdat we onvriendelijk te woord werden gestaan door ene Roberto van Firefly. Deze vroeg of wij ons eigenrisico wilde afkopen, daar dit reeds gebeurt was via Cartrawler en wij een verzekering hadden met 0,- eigen risico, beweerde hij dit niet te kunnen zien en moesten wij alsnog een borg van 600,- betalen. Persoonlijk vond ik dit nogal vreemd, maar goed je wilt toch de auto mee, die overigens al volledig was betaald via Cartrawler. Mijn creditcard had voldoende saldo, maar werd niet geaccepteerd, aangeboden om met pin of cash te betalen, maar dit werd niet geaccepteerd. Lang verhaal kort, na zo'n 3,5 uur proberen er achter te komen, waarom mijn creditcard niet werd geaccepteerd, lieten ze mijn partner, baby en ik in de kou (hitte) staan, geen huurauto en geen geld terug! Uiteindelijk maar met Taxi & trein naar onze eindbestemming en de eerste dag van onze vakantie was voorbij.
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Waardeloze service