Wij hebben in de kerstvakantie een auto gehuurd via Goldcar op Lanzarote.
We nemen bij het huren van een auto altijd een basis pakket zonder extra's of verzekeringen. Bij het ophalen van de auto werd ons niets gevraagd. Meestal moeten we een aantal keer zeggen: 'nee dat willen we echt niet'. De medewerkster gaf ons het pin apparaat en zei 'dit is voor de borg'. Inderdaad stond het bedrag van de borg op het scherm en toetsen we onze pincode in. De medewerkster pakte het apparaat geïrriteerd terug, rommelde wat en zei 'nog een keer je pin'. Bij thuiskomst bleek dat ze het bedrag van de borg gewijzigd had en ongevraagd een volledige dekking voor een verzekering had berekend. De auto huur was het dubbele bedrag van wat afgesproken was in het contract.
Thuis gebeld met Goldcar in Nederland en Spanje. Tevens tientallen klachten ingediend via de site en gemaild, je krijgt echter steeds een nietszeggende reactie. Zonder resultaat.
De creditcard maatschappij kan zien en heeft bevestigd dat eerst de borg is ingehouden en een paar tellen daarna het nieuwe bedrag, voor de volledige dekking, is ingehouden.
Graag jullie hulp bij deze kwestie waarin de klant glashard bedrogen wordt.
Sterke punten
auto was netjes, schoon en goed
Zwakke punten
We zijn bedrogen en we worden continue afgepoeierd door de klantenservice met onze klacht.
Review: Nooit meer Goldcar
Beste Richard, ons is bijna hetzelfde gebeurd, zie de review. Het zijn echt oplichters. De klantenservice poeiert je af.