Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Boos heel erg boos

Geachte heer Schelling,
Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met de verhuurder ter plaatse.
Wij hebben natuurlijk het een en ander al per mail besproken, en ik begrijp heel goed dat het uitermate vervelend is om met deze extra kosten te kampen.
Op het moment dat u contact met ons heeft opgenomen was helaas de huurperiode al afgelopen, waardoor wij het contract niet konden rectificeren of konden bemiddelen in deze.
Wij streven er naar om zo veel mogelijk duidelijkheid te geven betreffende extra verzekeringen. Dit wordt tijdens en na het boeken benadrukt. Om deze informatie nog effectiever te maken, sturen wij u dit nogmaals per e-mail toe voor een opfrisser.
Wij hebben uiteraard meerdere malen contact gezocht met de verhuurder om hier toch een passende oplossing voor te vinden, maar dit mocht helaas niet baten.
Wel hebben wij dit meegenomen in onze evaluatie van deze betreffende verhuurder.
Als u hier verder nog vragen over heeft, kunt u gerust nog een keer contact met ons opnemen.
Hopend u zo voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik u een fijne dag toe.

Review: Kosten achteraf van bijna � 100,- voor ingebouwde navigatie.

Beste W. Lenderink,

Bedankt voor je review en vervelend dat je ervaring met Sunny Cars niet positief is. Zou je mij je reserveringsnummer willen toesturen? Wellicht kan ik nog iets voor je betekenen.

Zonnige groetjes,
Dennis van Sunny Cars

Review: Bijkomende Verzekering

Geachte mevrouw van den Driess,

Bedankt voor uw bericht.

Graag ontvangen wij uw klacht en reserveringsgegevens via [email protected]. Wij kunnen voor u nagaan wat er is gebeurd en om welke reden u deze extra kosten heeft moeten betalen.

Met vriendelijke groet,

Sunny Cars