Adrem: wij willen hét autoverhuurbedrijf in Zuid-Limburg zijn waar iedereen graag een auto of bus huurt. Wij onderscheiden ons van andere autoverhuurbedrijven door écht te luisteren naar onze huurders. Bovendien garanderen wij dat wij doen wat wij beloven. Uw doel is ons doel: dat u veilig op de plaats van uw bestemming komt en ook weer terug.
autoverhuur
Ik heb een auto gehuurd van adrem en heb daarbij geen verzekering afgesloten om het eigen risico te dekken. Openstaand bedrag betaald en daarna factuur per mail ontvangen. Men had mij een verzekering in rekening gebracht, hierover was geen sprake bij de reservering. Iemand anders heeft de auto voor mij opgehaald en is niet in kennis gesteld over de verzekering. Natuurlijk geen geld terug ontvangen. Zet adrem maar in het rijtje van slechte verhuurders waar er meer dan voldoende van zijn!
Sterke punten Nette auto
Zwakke punten draaien verzekering aan zonder deze te hebben afgesproken
Adrem levert oude, beschadigde bussen. Ze doen er alles aan om jou te laten betalen voor oude schades. Dat lijkt wel hun verdienmodel. Ik zou iedereen aanraden om nooit bij Adrem te huren!
Huge waiting lines, incredibly slow system, dirty vehicles, some smell like pee, and worst of all is the false advertisement. They tell you 1/10 of the actual price you will end up paying. In the end you will pay double of what you expect due to prices being omitted, or taxes not being included. Also, the employee which gave me the car said, first 50kms are free, and in the end i paid for it.
Zwakke punten - Expensive
- Dirty Cars
- Fake people
- Omitting the true prices
Niet vreemd dat Adrem zichzelf bestempelt als het goedkoopste autoverhuurbedrijf van Utrecht. Deze malafide onderneming wordt gerund door hinderlijk kalende proleten die vooral winst maken op het in rekening brengen van schade die de klant niet heeft gemaakt.
Ikzelf ben door dit galgenbroed Â80,- armer. Bij het huren van een busje tbv een verhuizing moest ik enorm lang wachten op een medewerker die met mij de schade van het voertuig door zou gaan nemen. Naast dat deze medewerker een kapsel had dat voorzichtig betiteld zou kunnen worden als de naweeën van een kernramp, was hij allerminst vriendelijk. De grote schades van de bus werden in recordtempo genoteerd. Alle schades die hij had gemist en waar ik hem op wees werden met flinke tegenzin alsnog genoteerd.
Het verhuizen ging soepel en ondanks de nauwe straatjes waar Utrecht bekend om staat ondervond ik geen problemen met het manoeuvreren van de bus. Omstreeks half 6 was ik klaar. Helaas net te laat om de bus voor sluitingstijd van Adrem terug te brengen. Mij werd verteld de bus op het terrein te zetten en de sleutels in de brievenbus te deponeren. Case closed, zou je denken.
De volgende dag werd ik gebeld door een medewerker van Adrem. Deze wist mij te vertellen dat er ruim Â80,- van mijn borg zou worden ingehouden wegens 'een pitje in de voorruit'. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord, aangezien ik bij het afleveren van de bus nog snel een rondje om het vehikel heb gemaakt om mogelijke verse schade te ontdekken. Die was er niet.
Toen ik aangaf graag langs te willen komen om de schade met mijn eigen ogen waar te kunnen nemen, werd mij doodleuk medegedeeld dat de bus al was verhuurd aan een volgende klant. Wel mocht ik het schadeformulier, dat de ochtend na mijn verhuizing door een medewerker was opgesteld, komen bekijken. Toen ik dat de volgende dag kwam doen was de bus wederom niet aanwezig. Omdat ik diezelfde dag op vakantie ging heb ik gevraagd aan een medewerker om een foto te maken van de schade aan de voorruit en deze naar me te mailen. "Natuurlijk, geen probleem."
Nu, ruim een maand later, heb ik nog steeds niks vernomen van deze notoire oplichters. Niet alleen is een bewijs van de geconstateerde schade nooit naar mij verstuurd, ook word ik compleet genegeerd als ik bel om verhaal te halen. Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de moed opgegeven.
Juridisch heb je als klant geen poot om op te staan. Bij het huren van een bus ga je akkoord met de door Adrem opgestelde voorwaarden. Dat houdt in dat ze ongeremd (leuk woordgrapje) schade op je kunnen verhalen, ongeacht of ze bewijs hebben van deze schade. In mijn geval zou de schade ook ontstaan kunnen zijn in de periode tussen het terugbrengen van de bus en het verhuur aan een volgende klant. Of de schade is geconstateerd, God mag het weten. Bovendien is een pitje in veel gevallen het gevolg van veelvuldig gebruik van de auto, en daarmee de ruit. Iets waar alle verhuurbedrijven voor verzekerd zijn.
Het moraal van het verhaal is dat ik elk weldenkend mens afraad om een voertuig te huren bij Adrem Utrecht. Slinkse medewerkers met aftandse kapsels, een vervallen bedrijfspand, uitgeleefde bussen en waardeloze communicatie. Prima criteria voor een mislukte foute maffiafilm, niet voor een autoverhuurbedrijf.
Tijd terug bus gehuurd en had geregend. Kort maar bus gehad ivm ophalen bank en binnen 2 uurtjes terug. Bus zat vol krassen bij ophalen en achterlicht kapot.
Sleutels ingeleverd maar had mijn zoontje bij me en kreeg mijn borg niet terug vanwege de krassen, sterker nog, ik moest schade betalen die er al zat. Nou dan zijn ze bij mij verkeerd. Ik heb niets geraakt en netjes gereden. Zoontje naar huis gebracht en alleen terug. Flink stennis gemaakt en uiteindelijk kantoor binnen gelopen. Kreeg driekwart borg terug.
Kijk dus uit met deze malloten die veel mensen bedonderen. Zij zijn mij vergeten, maar ik ben hun niet vergeten, dat is mijn garantie aan Adrem.
Ook ik ben bedonderd door Adrem, die een enorm bedrag in rekening brengen voor een niet bestaande schade. Afhandeling verloopt meer dan moeizaam. Huur hier niet!
Sterke punten Slecht product goed vermarkt
Zwakke punten Slecht product
Slechte service
Oplichters
Busje gehuurd voor 1 dagdeel (13:00 - 17:00); tenminste dat had ik gevraagd. Was om 16:15 terug. Men heeft vervolgens twee dagdelen in rekening gebracht (13:00 - 9:00), hetgeen ik op locatie betaald heb voordat het me opviel. Vervolgens heb ik hierover meerdere keren gebeld, met o.a. iemand van de administratie, maar er werd geen oplossing geboden. Van klantvriendelijkheid, of de klant het voordeel van de twijfel gunnen, heeft men nog nooit gehoord. Ik zou nog teruggebeld worden maar nooit meer wat van gehoord.
Sterke punten In eerste instantie vriendelijke ontvangst.
Zwakke punten Absoluut geen gevoel voor klantvriendelijkheid.
1.Bij vertrek was me gezegd dat ik wel 600 km met de diesel in de tank kon rijden na 290 km moest ik tanken.
2. Bij inlevering om 17.45 uur (sluit de afhandeling om 17.30) was de poort gesloten. Die zou open gaan tot 19.30 maar niemand reageerde toen ik met de bus voor een dichte poort stond. Ook nergens een intercom of telefoonnr. op het hek (staat hoogspanning op en terrein wordt bewaakt met herdershonden); lugubere ervaring
3. Wanden van verhuisbusje waren met platen afgedekt zodat je je spullen niet vast kon zetten.
4. Bij afrekenen volgende ochtend liet een baliemedewerker na mijn "goedemorgen" me zonder een woord te zeggen of op te kijken me ca 5 min staan terwijl hij in zijn PC- scherm verdiept was en er verder niemand stond te wachten.
5. Op de wand stond dat als je een positieve reactie op google achterlaat je kans maakt op 50 euro. Wat is een recensie dan waard.
6. Heb niet de indruk dat Adrem met 154,58 euro voor 305 km het laagste terief heeft.
Sterke punten De bus reed goed
Zwakke punten - nonchalante behandeling van de klant
- gehuisvest in soort gevangenis (hoogspanning + honden) waar je na je rit vergeefs kan staan wachten aan de poort
- m.i. niet de goedkoopste
- manipulatie van recensies door 50 euro te verloten onder positieven
- zeer gehaaste inventarisatie van de staat van de auto
-bij inleveren wordt de controle alleen door het personeel uitgevoerd waar je zelf niet bij bent (en ja hoor, plots wordt er een ienieminie schade (stukje lak weg,geen kras of deuk) waarvoor een flink bedrag aan extra kosten in rekening wordt gebracht. Ook nog eens een plaats die niet door het rijden kan zijn gekomen en ik had de bus 2 uurtjes waarbij de bus nooit is geparkeerd.
- niet aangesloten bij bijvoorbeeld bovag
- zeer onvriendelijke en onprettige communicatie
- creditcard kosten in rekening gebracht terwijl er afgesproken was om per overschrijving te betalen.
* ik heb ruime ervaring met het rijden met bestelbussen en huurmaatschappijen en dit is de eerste keer dat ik de moeite neem een recensie te plaatsen
Wat een waardeloos bedrijf, zogenaamde schade claimen die reeds aanwezig was. vader van moeder overleden en blaffen tegen mijn moeder alsof ze een hond is. Buitengewoon agressief en brutaal. Zogenaamd goedkoop zijn ze ook zeker niet. Ik hoop voor hem dat er iedere dag Marokkanen bussen komen stelen van hem wat hij vertelde, is goed voor hem, zo`n eigenaar gun je echt helemaal niks. Overigens zijn de positieve reacties inderdaad afkomstig van 1 ip adres wat waarschijnlijk het adres van meneer zelf is.
Sterke punten geen. Bus was slecht achterlichten werkten niet eens. reeds vol met krassen.
Adrem adverteert dat ze zogenaamd de goedkoopste zijn. Ik had een busje gehuurd voor 29,95 huurprijs. Ik wist dat ik 270 extra km ging maken en die doorberekend worden.
Maar bij ophalen was het gereserveerde formaat van de bus niet voorhanden, ik kreeg een wat grotere bus mee. Waar ze 10 euro excl. BTW extra voor rekenden.
Verder hanteert Adrem het principe dat je niet MOET tanken, dat doen zij voor je en ze berekenen dan "het gemiddelde gebruik". Ik was daar al argwanend over en dat bleek bij afrekenen ook duur uit te pakken. De pomp om de hoek geeft een dieselprijs van 1,30 p/l, Adrem hanteert prijs van 1,38. Dat maakt misschien nog niet zo veel uit (hoewel het wel optelt), maar belangrijker, ze laten je niet jouw eigen gebruik betalen, maar ze bepalen zelf een eigen prijs die volgens hen gebaseerd op het gemiddelde gebruik van de bus. Dat is dus oncontroleerbaar. Ze maken geen onderscheid tussen relatief dure stadsritjes of langere autoweg ritten met zuiniger verbruik. Dus pas op, als je lange rit hebt gemaakt, zal de bushuur door die benzinetruuk veel hoger uitpakken!
Tevens nog een klacht over de erg lange wachttijden. Bij zowel ophalen als terugbrengen was ik een uur kwijt aan wachttijd.
Ik heb net ook de slechte recensies gelezen van mijn voorgangers (veel klachten over extra kosten tgv twijfelachtige schade). Dat is mij nog bespaard gebleven, maar mijn conclusie is wel: ik ga nooit meer huren bij Adrem, de "goedkoopste" verhuurder van Utrecht...
Sterke punten geen enkele
Zwakke punten Het benzine beleid waarbij je voor te dure kosten komt te staan. De gereserveerde bus niet voor handen en daarom een duurdere bus toegwezen krijgen met extra kosten. De veel te lange wachttijd.
Ik dacht dat vrijdag de 13de een onhandige dag was maar nu blijkt dat 1 april te zijn!
Die dag huurde mijn broer en ik om een kort ritje te maken.
56 km binnen de 50 minuten, heen en terug.
Mijn broer reed de bus en bleef er al die tijd bij.
Bus terug gebracht en sleutels in de drop box gegooid.
De volgende ochtend, luister ik een voicemail omtrent een gemaakte schade!
Deze schade kan nooit zijn ontstaan in de door ons gehuurde periode.
Op beelden konden ze niet terug zien wie er wel voor de schade verantwoordelijk is.
250,00 armer in 50 minuten tijd.
Gewoon nooit huren daar! Betaal dan liever iets meer.
Het lijkt of deze tent word geleid door een motorbende of zo.
Dit bedrijf bedonderd iedereen door onterecht schade te verhalen op klanten.
Het is mij ook overkomen. Bij het terugbrengen maakten we een rondje om de auto om de eventuele schade te checken. De auto zat, net zoals al hun auto's al vol krassen en deuken en en hij wees een willekeurig krasje aan die hij zogenaamd niet kende. Nu mag ik voor de kosten opdraaien. Il weet voor de volle 100% dat ik die schade niet gemaakt heb.
NOOIT EEN VOERTUIG VAN ADREM HUREN!!!
Sterke punten Gratis Diesel
Zwakke punten - Busjes dubbel verhuurd
- Ze verhalen onterecht schade op klanten
- Onbeschoft personeel (vooral die kalende viezerik)
Te gênant voor woorden. Om me heen werd iedereen een aap gelogeerd door schade op hen te verhalen die er al op bleek te zitten. Goedkoop zijn ze ook niet, na anderhalve dag was ik 190 euro kwijt. Bus was beschadigd en personeel zeer ongeïnteresseerd. Toen ik dit mailde is mijn voicemail 8,5 minuut volgeschreeuwd en hij riep dat hij me voor de rechter gaat slepen omdat ik mijn mening gaf en achteraf 10 euro weiger te betalen, ze zijn hier anderhalve week later mee gekomen door een 'misrekening' aan hun zijde.
Bespaar jezelf alsjeblieft een hoop onrust en een naar gevoel, huur niet nooit. Echt verschrikkelijk. Ik werk zelf voor een leasemaatschappij en het zou niet eens in me op komen om mijn klanten zo te behandelen, ongelooflijk.
Op 20 maart 2014 huurde ik een bestelbus bij Adrem Utrecht. Op 19 maart 2014 in de namiddag haalde ik de bus op in Utrecht. Nadat ik de borg van 300 euro had betaald ben ik met de verhuurder cq. werknemer daarvan, naar de betr. auto gelopen en deze nagekeken en evt. schade op het huurcontract vermeld. De bus had een drietal deukjes in de laadruimte van binnenuit.
Nadat ik had getekend is de verhuurder de bus nog even wezen aftanken waarna ik de auto niet meer heb gecontroleerd en ben ik weggereden.
Bij terug brengen van de bus door een vriend van mij bleek er een krasje van 15 ca. 10 mm. bij ca. 2 mm. in de linker achterdeur te zitten.
Omdat de verhuurder zelf niet meer aanwezig was is mijn vriend de volgende dag wederom naar Adrem gegaan om de zaak af te handeleden, wederom de verhuurder niet aanwezig en was tevens het contract zoek.
24 maart wederom een bezoek gebracht aan Adrem in de hoop de zaak af te handelen, wederom was de verhuurder niet aanwezig en geen cotract ter beschikking.
26 maart weer naar Adrem en weer was de verhuurder er niet en ook het contract was onvindbaar.
Het personeel was al behoorlijk pissig maar op die dag nog meer.
OP 29 maart is mijn vriend wederom naar Adrem getogen in de hoop dat het nu eens geregeld kon worden en inderdaad, " de verhuurder was aanwezig".
De vriend van mij werd wel gevraagd waarom hij op een zaterdag kwam en hij werd daarbij en bij de verdere afhandeling zeer onvriendelijk te woord gestaan.
De zaak werd zeer pissig afgehandeld en de huurprijs bedroeg 106,30 E. incl. verzekering. Voor de schade werd 95,70 E. in rekening gebracht en kreeg ik van mijn borg 100 E. terug. Ik was dus voor één dagje 200 E. kwijt plus brandstof voor 4 bezoeken aan Adrem om de zaak recht te zetten.
Mijn conclusie. Bij Adrem heb ik een zeer slechte service gehad en ze zien mij daar nooit meer.
Slechte ervaring
Ik heb een auto gehuurd van adrem en heb daarbij geen verzekering afgesloten om het eigen risico te dekken. Openstaand bedrag betaald en daarna factuur per mail ontvangen. Men had mij een verzekering in rekening gebracht, hierover was geen sprake bij de reservering. Iemand anders heeft de auto voor mij opgehaald en is niet in kennis gesteld over de verzekering. Natuurlijk geen geld terug ontvangen. Zet adrem maar in het rijtje van slechte verhuurders waar er meer dan voldoende van zijn!
Sterke punten
Nette auto
Zwakke punten
draaien verzekering aan zonder deze te hebben afgesproken
Trap er niet in bij Adrem!
Adrem levert oude, beschadigde bussen. Ze doen er alles aan om jou te laten betalen voor oude schades. Dat lijkt wel hun verdienmodel. Ik zou iedereen aanraden om nooit bij Adrem te huren!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbeschoft personeel.
Bad service/conditions
Huge waiting lines, incredibly slow system, dirty vehicles, some smell like pee, and worst of all is the false advertisement. They tell you 1/10 of the actual price you will end up paying. In the end you will pay double of what you expect due to prices being omitted, or taxes not being included. Also, the employee which gave me the car said, first 50kms are free, and in the end i paid for it.
Zwakke punten
- Expensive
- Dirty Cars
- Fake people
- Omitting the true prices
Malfide onderneming
Niet vreemd dat Adrem zichzelf bestempelt als het goedkoopste autoverhuurbedrijf van Utrecht. Deze malafide onderneming wordt gerund door hinderlijk kalende proleten die vooral winst maken op het in rekening brengen van schade die de klant niet heeft gemaakt.
Ikzelf ben door dit galgenbroed Â80,- armer. Bij het huren van een busje tbv een verhuizing moest ik enorm lang wachten op een medewerker die met mij de schade van het voertuig door zou gaan nemen. Naast dat deze medewerker een kapsel had dat voorzichtig betiteld zou kunnen worden als de naweeën van een kernramp, was hij allerminst vriendelijk. De grote schades van de bus werden in recordtempo genoteerd. Alle schades die hij had gemist en waar ik hem op wees werden met flinke tegenzin alsnog genoteerd.
Het verhuizen ging soepel en ondanks de nauwe straatjes waar Utrecht bekend om staat ondervond ik geen problemen met het manoeuvreren van de bus. Omstreeks half 6 was ik klaar. Helaas net te laat om de bus voor sluitingstijd van Adrem terug te brengen. Mij werd verteld de bus op het terrein te zetten en de sleutels in de brievenbus te deponeren. Case closed, zou je denken.
De volgende dag werd ik gebeld door een medewerker van Adrem. Deze wist mij te vertellen dat er ruim Â80,- van mijn borg zou worden ingehouden wegens 'een pitje in de voorruit'. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord, aangezien ik bij het afleveren van de bus nog snel een rondje om het vehikel heb gemaakt om mogelijke verse schade te ontdekken. Die was er niet.
Toen ik aangaf graag langs te willen komen om de schade met mijn eigen ogen waar te kunnen nemen, werd mij doodleuk medegedeeld dat de bus al was verhuurd aan een volgende klant. Wel mocht ik het schadeformulier, dat de ochtend na mijn verhuizing door een medewerker was opgesteld, komen bekijken. Toen ik dat de volgende dag kwam doen was de bus wederom niet aanwezig. Omdat ik diezelfde dag op vakantie ging heb ik gevraagd aan een medewerker om een foto te maken van de schade aan de voorruit en deze naar me te mailen. "Natuurlijk, geen probleem."
Nu, ruim een maand later, heb ik nog steeds niks vernomen van deze notoire oplichters. Niet alleen is een bewijs van de geconstateerde schade nooit naar mij verstuurd, ook word ik compleet genegeerd als ik bel om verhaal te halen. Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de moed opgegeven.
Juridisch heb je als klant geen poot om op te staan. Bij het huren van een bus ga je akkoord met de door Adrem opgestelde voorwaarden. Dat houdt in dat ze ongeremd (leuk woordgrapje) schade op je kunnen verhalen, ongeacht of ze bewijs hebben van deze schade. In mijn geval zou de schade ook ontstaan kunnen zijn in de periode tussen het terugbrengen van de bus en het verhuur aan een volgende klant. Of de schade is geconstateerd, God mag het weten. Bovendien is een pitje in veel gevallen het gevolg van veelvuldig gebruik van de auto, en daarmee de ruit. Iets waar alle verhuurbedrijven voor verzekerd zijn.
Het moraal van het verhaal is dat ik elk weldenkend mens afraad om een voertuig te huren bij Adrem Utrecht. Slinkse medewerkers met aftandse kapsels, een vervallen bedrijfspand, uitgeleefde bussen en waardeloze communicatie. Prima criteria voor een mislukte foute maffiafilm, niet voor een autoverhuurbedrijf.
Zwakke punten
- Slinkse medewerkers
- Slechte communicatie
- Klantonvriendelijk
- Je reinste oplichterij
- Zorgwekkende haardracht
Oplichters
Tijd terug bus gehuurd en had geregend. Kort maar bus gehad ivm ophalen bank en binnen 2 uurtjes terug. Bus zat vol krassen bij ophalen en achterlicht kapot.
Sleutels ingeleverd maar had mijn zoontje bij me en kreeg mijn borg niet terug vanwege de krassen, sterker nog, ik moest schade betalen die er al zat. Nou dan zijn ze bij mij verkeerd. Ik heb niets geraakt en netjes gereden. Zoontje naar huis gebracht en alleen terug. Flink stennis gemaakt en uiteindelijk kantoor binnen gelopen. Kreeg driekwart borg terug.
Kijk dus uit met deze malloten die veel mensen bedonderen. Zij zijn mij vergeten, maar ik ben hun niet vergeten, dat is mijn garantie aan Adrem.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Tuig vd riggel
Oplichters
Ook ik ben bedonderd door Adrem, die een enorm bedrag in rekening brengen voor een niet bestaande schade. Afhandeling verloopt meer dan moeizaam. Huur hier niet!
Sterke punten
Slecht product goed vermarkt
Zwakke punten
Slecht product
Slechte service
Oplichters
Teveel berekend, geen oplossing geboden.
Busje gehuurd voor 1 dagdeel (13:00 - 17:00); tenminste dat had ik gevraagd. Was om 16:15 terug. Men heeft vervolgens twee dagdelen in rekening gebracht (13:00 - 9:00), hetgeen ik op locatie betaald heb voordat het me opviel. Vervolgens heb ik hierover meerdere keren gebeld, met o.a. iemand van de administratie, maar er werd geen oplossing geboden. Van klantvriendelijkheid, of de klant het voordeel van de twijfel gunnen, heeft men nog nooit gehoord. Ik zou nog teruggebeld worden maar nooit meer wat van gehoord.
Sterke punten
In eerste instantie vriendelijke ontvangst.
Zwakke punten
Absoluut geen gevoel voor klantvriendelijkheid.
Kies een andere verhuurder
1.Bij vertrek was me gezegd dat ik wel 600 km met de diesel in de tank kon rijden na 290 km moest ik tanken.
2. Bij inlevering om 17.45 uur (sluit de afhandeling om 17.30) was de poort gesloten. Die zou open gaan tot 19.30 maar niemand reageerde toen ik met de bus voor een dichte poort stond. Ook nergens een intercom of telefoonnr. op het hek (staat hoogspanning op en terrein wordt bewaakt met herdershonden); lugubere ervaring
3. Wanden van verhuisbusje waren met platen afgedekt zodat je je spullen niet vast kon zetten.
4. Bij afrekenen volgende ochtend liet een baliemedewerker na mijn "goedemorgen" me zonder een woord te zeggen of op te kijken me ca 5 min staan terwijl hij in zijn PC- scherm verdiept was en er verder niemand stond te wachten.
5. Op de wand stond dat als je een positieve reactie op google achterlaat je kans maakt op 50 euro. Wat is een recensie dan waard.
6. Heb niet de indruk dat Adrem met 154,58 euro voor 305 km het laagste terief heeft.
Sterke punten
De bus reed goed
Zwakke punten
- nonchalante behandeling van de klant
- gehuisvest in soort gevangenis (hoogspanning + honden) waar je na je rit vergeefs kan staan wachten aan de poort
- m.i. niet de goedkoopste
- manipulatie van recensies door 50 euro te verloten onder positieven
Zeer slechte ervaringen
- zeer gehaaste inventarisatie van de staat van de auto
-bij inleveren wordt de controle alleen door het personeel uitgevoerd waar je zelf niet bij bent (en ja hoor, plots wordt er een ienieminie schade (stukje lak weg,geen kras of deuk) waarvoor een flink bedrag aan extra kosten in rekening wordt gebracht. Ook nog eens een plaats die niet door het rijden kan zijn gekomen en ik had de bus 2 uurtjes waarbij de bus nooit is geparkeerd.
- niet aangesloten bij bijvoorbeeld bovag
- zeer onvriendelijke en onprettige communicatie
- creditcard kosten in rekening gebracht terwijl er afgesproken was om per overschrijving te betalen.
* ik heb ruime ervaring met het rijden met bestelbussen en huurmaatschappijen en dit is de eerste keer dat ik de moeite neem een recensie te plaatsen
Sterke punten
staat van de bus was prima
Waardeloos bedrijf
Sluit me helemaal aan bij alle negatieve reacties. geen zaken mee doen!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
ongelooflijk dat het bedrijf nog bestaat.
CRIMINELEN
Wat een waardeloos bedrijf, zogenaamde schade claimen die reeds aanwezig was. vader van moeder overleden en blaffen tegen mijn moeder alsof ze een hond is. Buitengewoon agressief en brutaal. Zogenaamd goedkoop zijn ze ook zeker niet. Ik hoop voor hem dat er iedere dag Marokkanen bussen komen stelen van hem wat hij vertelde, is goed voor hem, zo`n eigenaar gun je echt helemaal niks. Overigens zijn de positieve reacties inderdaad afkomstig van 1 ip adres wat waarschijnlijk het adres van meneer zelf is.
Sterke punten
geen. Bus was slecht achterlichten werkten niet eens. reeds vol met krassen.
Zwakke punten
alles: duur, asociaal en agressief.
AdRem Utrecht is niet Bovag erkend!
Wees verstandig en huur een auto bij een Bovag erkend bedrijf!
Klantenservice van AdRem Utrecht is bijzonder slecht.
Lijkt goedkoop, tot ze de eindrekening presenteren.
Niet gemaakte schade wordt mogelijk aan u doorgerekend!
Wees gewaarschuwd !!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Klantenservice
Technische staat van gehuurde auto's.
"de goedkoopste" Adrem Utrecht = de duurste!
Adrem adverteert dat ze zogenaamd de goedkoopste zijn. Ik had een busje gehuurd voor 29,95 huurprijs. Ik wist dat ik 270 extra km ging maken en die doorberekend worden.
Maar bij ophalen was het gereserveerde formaat van de bus niet voorhanden, ik kreeg een wat grotere bus mee. Waar ze 10 euro excl. BTW extra voor rekenden.
Verder hanteert Adrem het principe dat je niet MOET tanken, dat doen zij voor je en ze berekenen dan "het gemiddelde gebruik". Ik was daar al argwanend over en dat bleek bij afrekenen ook duur uit te pakken. De pomp om de hoek geeft een dieselprijs van 1,30 p/l, Adrem hanteert prijs van 1,38. Dat maakt misschien nog niet zo veel uit (hoewel het wel optelt), maar belangrijker, ze laten je niet jouw eigen gebruik betalen, maar ze bepalen zelf een eigen prijs die volgens hen gebaseerd op het gemiddelde gebruik van de bus. Dat is dus oncontroleerbaar. Ze maken geen onderscheid tussen relatief dure stadsritjes of langere autoweg ritten met zuiniger verbruik. Dus pas op, als je lange rit hebt gemaakt, zal de bushuur door die benzinetruuk veel hoger uitpakken!
Tevens nog een klacht over de erg lange wachttijden. Bij zowel ophalen als terugbrengen was ik een uur kwijt aan wachttijd.
Ik heb net ook de slechte recensies gelezen van mijn voorgangers (veel klachten over extra kosten tgv twijfelachtige schade). Dat is mij nog bespaard gebleven, maar mijn conclusie is wel: ik ga nooit meer huren bij Adrem, de "goedkoopste" verhuurder van Utrecht...
Sterke punten
geen enkele
Zwakke punten
Het benzine beleid waarbij je voor te dure kosten komt te staan. De gereserveerde bus niet voor handen en daarom een duurdere bus toegwezen krijgen met extra kosten. De veel te lange wachttijd.
Oplichters bende!
Ik dacht dat vrijdag de 13de een onhandige dag was maar nu blijkt dat 1 april te zijn!
Die dag huurde mijn broer en ik om een kort ritje te maken.
56 km binnen de 50 minuten, heen en terug.
Mijn broer reed de bus en bleef er al die tijd bij.
Bus terug gebracht en sleutels in de drop box gegooid.
De volgende ochtend, luister ik een voicemail omtrent een gemaakte schade!
Deze schade kan nooit zijn ontstaan in de door ons gehuurde periode.
Op beelden konden ze niet terug zien wie er wel voor de schade verantwoordelijk is.
250,00 armer in 50 minuten tijd.
Gewoon nooit huren daar! Betaal dan liever iets meer.
Het lijkt of deze tent word geleid door een motorbende of zo.
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Het aanpraten van valse schade!
Adrem (Utrecht) - Oplichters
Dit bedrijf bedonderd iedereen door onterecht schade te verhalen op klanten.
Het is mij ook overkomen. Bij het terugbrengen maakten we een rondje om de auto om de eventuele schade te checken. De auto zat, net zoals al hun auto's al vol krassen en deuken en en hij wees een willekeurig krasje aan die hij zogenaamd niet kende. Nu mag ik voor de kosten opdraaien. Il weet voor de volle 100% dat ik die schade niet gemaakt heb.
NOOIT EEN VOERTUIG VAN ADREM HUREN!!!
Sterke punten
Gratis Diesel
Zwakke punten
- Busjes dubbel verhuurd
- Ze verhalen onterecht schade op klanten
- Onbeschoft personeel (vooral die kalende viezerik)
... kan zo nog uren doorgaan
Te gênant voor woorden
Te gênant voor woorden. Om me heen werd iedereen een aap gelogeerd door schade op hen te verhalen die er al op bleek te zitten. Goedkoop zijn ze ook niet, na anderhalve dag was ik 190 euro kwijt. Bus was beschadigd en personeel zeer ongeïnteresseerd. Toen ik dit mailde is mijn voicemail 8,5 minuut volgeschreeuwd en hij riep dat hij me voor de rechter gaat slepen omdat ik mijn mening gaf en achteraf 10 euro weiger te betalen, ze zijn hier anderhalve week later mee gekomen door een 'misrekening' aan hun zijde.
Bespaar jezelf alsjeblieft een hoop onrust en een naar gevoel, huur niet nooit. Echt verschrikkelijk. Ik werk zelf voor een leasemaatschappij en het zou niet eens in me op komen om mijn klanten zo te behandelen, ongelooflijk.
Sterke punten
Het spijt me, helemaal niets.
Zwakke punten
Zie bericht.
Voel me bedonderd
Op 20 maart 2014 huurde ik een bestelbus bij Adrem Utrecht. Op 19 maart 2014 in de namiddag haalde ik de bus op in Utrecht. Nadat ik de borg van 300 euro had betaald ben ik met de verhuurder cq. werknemer daarvan, naar de betr. auto gelopen en deze nagekeken en evt. schade op het huurcontract vermeld. De bus had een drietal deukjes in de laadruimte van binnenuit.
Nadat ik had getekend is de verhuurder de bus nog even wezen aftanken waarna ik de auto niet meer heb gecontroleerd en ben ik weggereden.
Bij terug brengen van de bus door een vriend van mij bleek er een krasje van 15 ca. 10 mm. bij ca. 2 mm. in de linker achterdeur te zitten.
Omdat de verhuurder zelf niet meer aanwezig was is mijn vriend de volgende dag wederom naar Adrem gegaan om de zaak af te handeleden, wederom de verhuurder niet aanwezig en was tevens het contract zoek.
24 maart wederom een bezoek gebracht aan Adrem in de hoop de zaak af te handelen, wederom was de verhuurder niet aanwezig en geen cotract ter beschikking.
26 maart weer naar Adrem en weer was de verhuurder er niet en ook het contract was onvindbaar.
Het personeel was al behoorlijk pissig maar op die dag nog meer.
OP 29 maart is mijn vriend wederom naar Adrem getogen in de hoop dat het nu eens geregeld kon worden en inderdaad, " de verhuurder was aanwezig".
De vriend van mij werd wel gevraagd waarom hij op een zaterdag kwam en hij werd daarbij en bij de verdere afhandeling zeer onvriendelijk te woord gestaan.
De zaak werd zeer pissig afgehandeld en de huurprijs bedroeg 106,30 E. incl. verzekering. Voor de schade werd 95,70 E. in rekening gebracht en kreeg ik van mijn borg 100 E. terug. Ik was dus voor één dagje 200 E. kwijt plus brandstof voor 4 bezoeken aan Adrem om de zaak recht te zetten.
Mijn conclusie. Bij Adrem heb ik een zeer slechte service gehad en ze zien mij daar nooit meer.
Sterke punten
Geen enkele!
Zwakke punten
Lees mijn bericht!!!!!!!!