Sinds 1973 werken wij oom u de beste Service en kwaliteit met autoverhuur. En Centauro rent a car zijn wij trots op het vertrouwen van onze klanten 40 jaar lang. Wij zijn begonnen in Benidorm, en un gaan we lang de hele spaanse kust.
Auto gehuurd via overkoepeld verhuurbedrijf, hierbij volledige verzekering afgesloten. Bij het ophalen van de auto bij Centauro, werd er met goede verkooppraatjes op aangedrongen om ook bij hen een verzekering af te sluiten (van €200). Hier niet op in gegaan, al bleef men aandringen om het toch te doen. Bij terugbrengen van de auto werden de velgen schoongepoetst en bekeken en werden we gewezen op een kras. Deze is niet door ons veroorzaakt, maar hebben wij bij het controleren van de auto bij het ophalen over het hoofd gezien omdat de kras bijna niet te zien was. Hiervoor werd €300 in rekening gebracht! Hopelijk kunnen we deze verhalen bij de verzekering. Tip: maak bij het huren van een auto de velgen schoon en maak er gedetailleerde foto's van (velgen en spiegels is een verdienmodel).
Sterke punten Ophaalservice vanaf vliegveld was snel.
Prima auto.
Zwakke punten Overhalen om dubbel te verzekeren.
Krasje aan velg (niet door ons veroorzaakt) kost ons €300.
Auto gehuurd bij Centauro Lissabon, Smart pakket geregeld en tolvignet. Keurig netjes opgehaald en naar de auto gebracht. Auto was uitstekend en terug brengen ging ook heel soepeltjes. Binnen 2 dagen het resterende bedrag terug, dat is bij andere verhuurbedrijven wel anders. Volgende keer weer Centauro!
Sterke punten Goede service en fijn dat je een auto kunt huren zonder enorme borgsom
Ik huur hier nooit meer n auto, en ik raad het ook iedereen af. We moesten bij het ophalen van de auto ineens veel meer betalen. En de uitleg daarover is me nog niet duidelijk. Via het bedrijf zelf geprobeerd duidelijkheid te krijgen. Maar dit is ook niet gelukt.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Ver van het vliegveld, onaardig en onduidelijk personeel. Terug brengen was ook super onhandig.
Ondertussen antwoord gehad.
Full - Full is voor hun terugbrengen met de hoeveelheid dat er in zat................
Ben benieuwd wat dat zou geven.
Heb het nu zwart top wit staan.
Automatisch ga je er toch iets meer indoen.
Dus het is altijd ten nadele van de huurder.
Had een VW Polo op het vliegveld van Alicante gehuurd. Alles ok...wilde geen extra verzekering. Beetje chaotisch aan de balie van overname. Omdat ik nog een kras ontdekt had, heeft de dame aan de balie dit met als aantekening op mijn kontrakt geschreven en met datum ondertekend (wel met heel veel tegenzin..)
Bij terugkomst en afgifte van de auto, geen personeel, wel een man met heel veel autosleutels. Geen formulier moeten tekenen en geen controle.
Bij thuiskomst 600 !! Euro van mijn rekening afgeschreven...omdat de wieldoppen ontbraken? Er waren helemaal geen wieldoppen aan de banden!!
Met heel veel mails en dreiging met een rechtszaak heb ik het geld weer teruggekregen. Gelukkig heeft mijn zus in Spanje, die op een travel agency werkt mij geholpen en hun rechtsafdeling ingeschakeld..!!
De aanhouder wint !!
Sterke punten auto was op zich ok !!
Zwakke punten * neem liever toch een extra verzekering.
* maak foto's en zet alles vast op het formulier.
* bij terugkomst alles laten controleren en vastleggen op papier
* foto's maken dat de auto kompleet teruggegeven is...
Geen goede ervaring
Auto gehuurd via overkoepeld verhuurbedrijf, hierbij volledige verzekering afgesloten. Bij het ophalen van de auto bij Centauro, werd er met goede verkooppraatjes op aangedrongen om ook bij hen een verzekering af te sluiten (van €200). Hier niet op in gegaan, al bleef men aandringen om het toch te doen. Bij terugbrengen van de auto werden de velgen schoongepoetst en bekeken en werden we gewezen op een kras. Deze is niet door ons veroorzaakt, maar hebben wij bij het controleren van de auto bij het ophalen over het hoofd gezien omdat de kras bijna niet te zien was. Hiervoor werd €300 in rekening gebracht! Hopelijk kunnen we deze verhalen bij de verzekering. Tip: maak bij het huren van een auto de velgen schoon en maak er gedetailleerde foto's van (velgen en spiegels is een verdienmodel).
Sterke punten
Ophaalservice vanaf vliegveld was snel.
Prima auto.
Zwakke punten
Overhalen om dubbel te verzekeren.
Krasje aan velg (niet door ons veroorzaakt) kost ons €300.
Goed geregeld!
Auto gehuurd bij Centauro Lissabon, Smart pakket geregeld en tolvignet. Keurig netjes opgehaald en naar de auto gebracht. Auto was uitstekend en terug brengen ging ook heel soepeltjes. Binnen 2 dagen het resterende bedrag terug, dat is bij andere verhuurbedrijven wel anders. Volgende keer weer Centauro!
Sterke punten
Goede service en fijn dat je een auto kunt huren zonder enorme borgsom
Slecht
Ik huur hier nooit meer n auto, en ik raad het ook iedereen af. We moesten bij het ophalen van de auto ineens veel meer betalen. En de uitleg daarover is me nog niet duidelijk. Via het bedrijf zelf geprobeerd duidelijkheid te krijgen. Maar dit is ook niet gelukt.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ver van het vliegveld, onaardig en onduidelijk personeel. Terug brengen was ook super onhandig.
Betaald voor full - full en tank was maar 60% gevuld
Ondertussen antwoord gehad.
Full - Full is voor hun terugbrengen met de hoeveelheid dat er in zat................
Ben benieuwd wat dat zou geven.
Heb het nu zwart top wit staan.
Automatisch ga je er toch iets meer indoen.
Dus het is altijd ten nadele van de huurder.
afzetterij : kijk heel goed uit !!
Had een VW Polo op het vliegveld van Alicante gehuurd. Alles ok...wilde geen extra verzekering. Beetje chaotisch aan de balie van overname. Omdat ik nog een kras ontdekt had, heeft de dame aan de balie dit met als aantekening op mijn kontrakt geschreven en met datum ondertekend (wel met heel veel tegenzin..)
Bij terugkomst en afgifte van de auto, geen personeel, wel een man met heel veel autosleutels. Geen formulier moeten tekenen en geen controle.
Bij thuiskomst 600 !! Euro van mijn rekening afgeschreven...omdat de wieldoppen ontbraken? Er waren helemaal geen wieldoppen aan de banden!!
Met heel veel mails en dreiging met een rechtszaak heb ik het geld weer teruggekregen. Gelukkig heeft mijn zus in Spanje, die op een travel agency werkt mij geholpen en hun rechtsafdeling ingeschakeld..!!
De aanhouder wint !!
Sterke punten
auto was op zich ok !!
Zwakke punten
* neem liever toch een extra verzekering.
* maak foto's en zet alles vast op het formulier.
* bij terugkomst alles laten controleren en vastleggen op papier
* foto's maken dat de auto kompleet teruggegeven is...