Sinds 1973 werken wij oom u de beste Service en kwaliteit met autoverhuur. En Centauro rent a car zijn wij trots op het vertrouwen van onze klanten 40 jaar lang. Wij zijn begonnen in Benidorm, en un gaan we lang de hele spaanse kust.
Dieven in Murcia en waardeloze customer service.
Huurden een wagen all in voor 13 dagen full insurance. Na reservering onmiddellijk een factuur van 134€ voor de benzine. Deze zou nadien verrekend worden. Een volle tank kostte amper 40€ ...soit je betaald netjes, je kan niet anders anders geen wagen.
Auto ophalen prima, inleveren ook....dachten wij...
Tot er "maar" 59€ werd teruggestort ipv 134€.
Extra factuur erbij van 75€ omdat we de wagen ingeleverd zouden hebben op andere locatie. Nu al 6 weken hen proberen. Contacteren via mail, website, telefoon en messenger vandaag een antwoord:After checking both the vehicle records and with colleagues, we have verified that the vehicle was returned to a different office, so the collection is correct.
From Centauro we consider this case as closed.
Neus
Contact Centre Agent
Ik stuurde hen onze bevestiging, factuur en boarding passes
Wat meer kan je doen,??
Dieven, wegblijven. Ik ga hiermee verder zeker weten en als het niet lukt breng ik ze een bezoekje de volgende keer ik in Murcia ben. 1 ding weet ik zeker NOOIT NOOIT MEER CENTAURO RENT A CAR
Oplichting! Let op!
Bij het ophalen van de huurauto werden we onder druk gezet om een extra verzekering voor het eigen risico af te sluiten. Dit hebben we niet gedaan. Bij het inleveren van de auto werden we beschuldigd van het veroorzaakt hebben van nauwelijks zichtbare schades aan de onderkant van de voor- en achterbumper. Los van het feit dat we deze schades niet hebben veroorzaakt, is het ronduit misdadig dat Centauro hiervoor € 650 van onze creditcard afschreef.
Pas op ! deze firma laat je betalen voor schade welke je niet hebt gemaakt als je niet extra nog een dure verzekering erbij afsluit. Lees de andere reviews, ze doen dit heel vaak ! 480€ waren we extra kwijt zonder deze schade te hebben gemaakt.
Zwakke punten Hoge borg die ze vervolgens gebruiken om je op te lichten na afloop
Alicante, de dame aan de desk was niet te verstaan in het Engels, snotverkouden zat ze onverstaanbaar te brabbelen en wat bedragen op een kladblokje te krassen over eigen risico van € 1100 en autopechhulp dat ik ter plekke moest voldoen. Mijn reeds afgesloten en aantoonbare verzekering was onzin volgens haar en het moest áltijd ter plekke gebeuren, bij iedere maatschappij en dat zou geen verrassing zijn voor huurders, dat moest ik al geweten hebben zei ze. Maar ik kon ook kiezen om € 321 te voldoen als minimum bedrag als een soort borg zijn voor brandstof en recht op kosteloze pechhulp in geval ván. Totaal onbeschofte houding. Niets van een kopie of email bevestiging krijg je, enkel een uitdraai van pin transactie. Een papieren mapje waarop met pen wat beschadigingen staan aangemerkt en een sleutel erin , ga 'm maar ophalen op parkeerplek ...
De auto had 4000 km op de klok maar bij het instappen ontdekten we al dat de airco defect was, het werd waanzinnig heet in de auto (en ik weet hoe alles in vele merken hoort te functioneren) dus terug naar de snottebel. Ik was de tweede in de rij, voor mij stond een man met zijn laptop open en werd gruwelijk boos dat ze niets aantrok van wat hij geboekt zou hebben en aantoonde. Hij droop gefrustreerd af en ze keek me al verveeld aan ... Het was eigenlijk onmogelijk dat zo'n nieuwe auto het defect had, maar ik kreeg een nieuwe auto toebedeeld met 1 graai uit de sleutelbak. Het papiertje kende 0 aantekening van schadetjes, dus die hebben we zelf maar direct op foto vastgelegd. Want natuurlijk had deze auto al beschadigingen rondom. Na gebruik afgetankt en ingeleverd, de ontvangende man gewezen op wat er al zat toen ik 'm ontving met het blanco kaartje. No No, all good, you get your money back. Een week later €121,- reour ontvangen zonder enige toelichting. Op vragen die ik nu gesteld heb krijg ik gereageerd dat de resterende 200 niet refundable zijn, want dat was een Smart Cover verzekering geweest die absoluut verplicht was en ik immers zelf ter plekke had afgesloten.
De moraal: ze kletsen maar wat en je begrijpt er geen moer van, je krijgt geen auto mee en overrompelen je met een mega bedrag en een lager bedrag, maar kwijt ben je het naderhand.
Slecht. Niemand is daar om je daadwerkelijk te helpen en lichten je op met alle kosten die erbij komen. Bij terugbrengst moet de auto 25% gevuld zijn met benzine. Na 3x tanken ging het streepje nog niet omhoog, waarnaar uiteindelijk de tank ineens 100% gevuld was. De medewerkers zeggen hier op dat dit normaal is en dat je geen geld terug krijgt. Pure scam dus
Al paar wekem discussie over terug betaling van een boeking. Slechte service, antwoorden niet, beloven van alles en komen afspraken niet na.
Eerst beloven ze 191 euro te crediteren en zo niet-mail, geen mail, geen info-leugens. Ik blijf bij mijn recensie. 2 jaar corona, geld voor niets uitgegegen, nu zijn vluchten onbetaalbaar en weggegooid geld krijg ik niet terug. Zo wordt je rijk.
Wij hebben een auto gehuurd via Ryanair. Bij aankomst in Rome bleek dat we opgehaald werden door een bus van de maatschappij. Deze was heel moeilijk te vinden. Uiteindelijk aangekomen bij dd verhuurder. Dit was een stuk van de AirPort af.
Ook wij werden intimiderend behandeld om een extra verzekering af te sluiten.
Niet gedaan. Verder geen vervelende dingen bij het terugbrengen.
Nu een paar weken later wordt er 50 euro afgeschreven.
Zouden administratie kosten zijn van een bekeuring. De bekeuring zelf niet gezien.
Krijg die 50 euro maar eens teruggeboekt….
i have been vip at centauro for 10 years and suddenly they have charged me 250euro for a scratch underside of front bumper . IT was there bfore but probably not indicated in their sum up of the many scratches on that already worn out car upon take up .I have behaved as loyal good customer for years and they have not given a positive reply to my complaint afterwards . THis is probably because of their own bureaucracy or new policy .Stupid on their side since now Centauro never again .They are destroying their marketshare of good loyal well behaving regular customers
Rented a small car, they insisted on bigger car and absolutely wanted us to take insurance. The price was more than double the rent. No insurance taken because we only needed the car to travel to our final destination. Got a car with a lot of damage. We made comments about this but they said all damage was indicated on the form. When we returned our car after a few days without extra damage, they immediately (after less than 10 seconds) found a "new" damage on the BOTTOM of the car. Barely visible. We had to pay 290 euros for this!!! We are very disappointed. A wonderful holiday ended with scams. Unfortunately we had not read the reviews beforehand. Apparently this happens quite often there. Please never rent there!!
Op 4 oktober zouden we in Lissabon onze auto ophalen. Helaas hebben we net als minstens 50 andere klanten uren en uren moeten wachten zonder aan de beurt te komen. Het personeel was niet aanspreekbaar en toonde zich niet verantwoordelijk. Gelukkig konden we omboeken naar een andere maatschappij. Centauro nooit meer !!!!!!!
Sterke punten verkooppraatjes
Zwakke punten nemen geen verantwoordelijkheid, communiceren niet en vinden uren wachttijd bij het uitgeven van een huurauto kennelijk gewoon
Bij ophalen auto naar extra verzekering "geduwd". Gelukkig verzekering bij Autoeurope afgesloten voor afkopen eigen risico. Bleek nodig. Bij inleveren mini schade aan de velg. Nauwelijks zichtbaar wel 300 euro van mijn creditcard af. Verdienen aan (oude?) schades. Lees de rest van de reviews over dit bedrijf; frauduleus. Eens maar nooit meer. 0 sterren bestaat niet maar is de enig juiste waardering
Sterke punten De chauffeur van de shuttle, bijna verontschuldigend. Kreeg bijna het idee dat hij zich schaamde voor zijn werkgever
Zwakke punten Boeven die auto's verhuren en hun medewerkers aanmoedigen om klanten te bedriegen. Schande!
Aller eerst hebben we bijna 1,5 uur staan wachten terwijl er voldoende balie personeel was. Maar die hadden het te druk met elkaar.Wij huren al 3 jaar bij Centauro op Ibiza altijd zeer coulant geholpen. Zo ook in Alicante dachten wij. Al 3 haar huren we een of 2 auto,s op basis hoogste verzekeringen vol is vol ook deze keer in Alicante. De dame achter de balie dacht daar anders over wij moesten een extra verzekering van €288 nemen anders waren wij bij een krasje de volledige borg van €1200 kwijt . Wij legden uit hoe we gehuurd hadden al 3 jaar maar zij bleef bij haar standpunt en werd zeer onbeleefd en zelf agressief . Wij hebben toen de extra verzekering genomen. Conclusie huur geen auto bij Centauro Alicante zowel ophalen als retour brengen geven geen vertrouwen
Sterke punten Het kantoor in Spanje waar je boekt
Zwakke punten De verschillen in personeel per boeking kantoor.
WARNING, DONT RENT A CAR HERE, HUUR HIER GEEN AUTO!
Via booking.com gehuurd Heraklion Kreta, voucher na betaling gekregen waarin in het Grieks stond dat we nog 80 euro moesten betalen, niks op website hierover. Booking is altijd heel helder wat je moet betalen.Je kunt wel alles vragen na een betaling! In de twee uur dat we wachtten om het op te lossen waren 4 stellen, die het aan de stok hadden met betalingen, niet gemaakte gebreken van de auto, afgeschreven bedragen maar niet accepteren van creditcard voor de borg en dus gewoon je geld kwijt ook uren bezig.Vreselijk intimiderend en geld graaiende maatschappij. Politie is zelfs door ze gebeld. De politie was er duidelijk niet om opgelichte toeristen te helpen. Allemaal behandeld alsof we criminelen waren, kop houden en je telefoon inleveren om te kijken of je foto’s had gemaakt. Mochten niet praten! Heel intimiderend. Een dame van het personeel zat alles op te blazen terwijl ze zelf ongelooflijk onprofessioneel was maar wij mochten niks zeggen. Haar drie andere collega’s zeiden helemaal niets, vast niet de eerste keer hier en dat bleek ook uit de ervaringen bij autoverhuur op het internet. Stom, niet gecheckt.Wij moesten allemaal blijven omdat de camerabeelden bekeken moesten worden want volgens de zeer incompetente dame was iedereen grof geweest, echt niet, wel geïrriteerd omdat ze niet tot oplossingen willen komen. Ze beschuldigde iedereen met leugens. Bleek dus ook niet uit de beelden, die door de politie gecheckt werd, dus mochten allemaal gaan.Zeer intimiderende en onbeschofte manager die na 2 uur kwam opdagen en alles nog erger maakte. Drie jonge meisjes zijn s avonds huilend en in de middle of nowhere weggelopen, zij hebben er 5 uur doorgebracht zonder tot ook maar enige oplossing te komen. Onverantwoord, de manager en de politie ,wilden niet eens een taxi voor ze bellen. Wij durfden en wilden absoluut niet meer huren, geld kwijt maar beter dan na de verhuur een dikke afschrijving op mijn creditcard, vreselijke ervaring, wilde de auto niet eens meer gratis hebben. Je denkt toch niet dat ik nog een auto meeneem na zo’n afschuwelijke gebeurtenis.Het had ons zeer aangegrepen en waren enkele dagen flink van slag. Toen we de tussenpersoon ,een Grieks agency belden , via booking.com, maakte hij ons voor leugenaar uit, hij zou nooit een grieks voucher hebben gestuurd. Nou die stond gewoon in onze mail. Over de hele wereld een auto gehuurd maar dit nog nooit meegemaakt.
Gedachte lezers,
Mijn vrouw en ik hebben een auto gehuurd bij Centaura Mietwagen Mallorca. Deze hebben wij op 17 juni opgehaald. Op 7 augustus is deze auto door ons weer ingeleverd. Op de auto hadden wij een full- options dekking genomen.
Bij het ophalen van de auto moesten wij een contract tekenen waarbij wij zeiden dat we een rondje om de auto wilde lopen. De dame achter de toonbank zei dat als er nog vragen en opmerkingen, of geconstateerde schade is, dat we even binnen moesten komen. Dus toen wij bij de auto aankwamen was de auto rondom beschadigt met hier- en daar een deuk. Wij zijn daarop direct naar binnen gegaan om het contract aan te laten passen naar wens. Daarop zei de medewerkster dat ze niet achter haar toonbank vandaan gaat en dat het bekend is en dat de auto's geïnspecteerd zijn.
De vrouw zei dat wij ons geen zorgen hoefden te maken en dat wij alleen moeten checken of het portiersslot niet beschadigd is omdat daar kosten op zitten als dat stuk is. (Soort mededeling van kleine lettertjes)
Zij vertelde ons dat er een pijl op het contract staat dat aangeeft dat de auto beschadigd is. De auto op het contract was afgebeeld als een ronde cirkel wat met een pijl genoeg zou zijn. In mijn onvrede zijn wij in de auto gestapt naar ons hotel. Het was laat en we waren erg moe. Toen wij de auto op 7 augustus weer inleverde wilde dezelfde vrouw wel ineens mee en begon meteen luid te praten dat wij de auto afgeracht hadden. Ook bleef zij ontkennen dat zij dezelfde persoon was die de auto meegaf. Er ontstond een knallende woordenwisseling. Wij werden verteld dat wij moesten tekenen en dat het niet uitmaakt omdat wij all-risk verzekerd waren. Toen ik zei dat wij de schaden eenmaal niet gemaakt hadden, vertelde zij dat dan onze borg van duizendenvijftig euro kwijt zijn. Ook hadden wij geen tijd om op de politie te wachten omdat wij het vliegtuig zouden missen. Wij kregen ook te horen dat de schade hoger is dan onze borg en dat wij niet wegkomen. En ook waren wij afhankelijk van hun shuttle die ons naar het vliegveld moest brengen. Wij hadden geen keus dan alleen nog maar de handtekening te zetten en het op een akkoordje de verzekering te laten betalen.
Dit is ons verhaal waarbij er geen andere keus overbleef.
De verzekering is hierbij door Centaura opgelicht.
Verder zijn wij natuurlijk niet van plan om met deze autoverhuurbedrijf verder te overleggen en willen uit ons eigen zak geen schade betalen.
Verder weten wij nog niet of wij geld kwijtraken in verband met nader af te wachten reactie van de verzekering.
Ik hoop zo mijn verhaal voldoende te hebben neergelegd.
Huur daar liever geen auto!
Maak altijd zeer gedetailleerde foto's.
Met Android telefoon geschreven
Zwakke punten Zij geven gewoonweg een compleet beschadigde auto mee en ze geven klanten succesvol de schuld dat je de auto verder hebt beschadigd.
Zij lichten zo de verzekering op.
De klant wordt op deze manieren vals besvhulgd (ook al volledig gedekt)
net als velen hier opgelicht
net als velen hier opgelicht
net als velen hier opgelicht, geboekt via easy terra (welke uitdrukkelijk adviseert geen extra verzekering te nemen omdat ik alles had afgedekt bij hun al!) bij het ophalen zat de auto al vol krassen meer dan er op het formulier stonden aan geven na lang praten werd er wat bij getekend maar niet alles was niet nodig omdat de krasje teklein waren bij het inlevering wordt er een krasje op het wiel "ontdekt" kosten 300 euro we konden lang en kort praten maar die kras zat er volgens hun niet eerden op ons formulier sta dus ook 300 euro terug in Nederland wordt er nog eens 250 180 extra van onze visa af gehaald ja er was nog meer schade ontdekt na dat wij weg warenðÂÂÂð wat een nep bedrijf NOOIT MEER! wij hebben gelukkig bij easy terra geboekt en daar kunnen wij onze geld terug krijgen omdat we een Uitgebreide dekking hadden genomen maar ik vindt dat als zo bedrijf gewoon nep schade gaat verhalen bij ons doen ze dat vast ook bij anderen en laten ze nooit iets maken aan de auto's maar geven elke keer weer iemand anders de schuld
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail. Geen enkele service
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.
Zwakke punten Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed!
Zwakke punten Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail!
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct € 300 op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed!
Zwakke punten Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail!
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct € 300 op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed, want anders kost t je meer dan je denkt! OPLICHTERS!
Zwakke punten Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail!
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service
Waardeloos, wegblijven, oplich
Dieven in Murcia en waardeloze customer service.
Huurden een wagen all in voor 13 dagen full insurance. Na reservering onmiddellijk een factuur van 134€ voor de benzine. Deze zou nadien verrekend worden. Een volle tank kostte amper 40€ ...soit je betaald netjes, je kan niet anders anders geen wagen.
Auto ophalen prima, inleveren ook....dachten wij...
Tot er "maar" 59€ werd teruggestort ipv 134€.
Extra factuur erbij van 75€ omdat we de wagen ingeleverd zouden hebben op andere locatie. Nu al 6 weken hen proberen. Contacteren via mail, website, telefoon en messenger vandaag een antwoord:After checking both the vehicle records and with colleagues, we have verified that the vehicle was returned to a different office, so the collection is correct.
From Centauro we consider this case as closed.
Neus
Contact Centre Agent
Ik stuurde hen onze bevestiging, factuur en boarding passes
Wat meer kan je doen,??
Dieven, wegblijven. Ik ga hiermee verder zeker weten en als het niet lukt breng ik ze een bezoekje de volgende keer ik in Murcia ben. 1 ding weet ik zeker NOOIT NOOIT MEER CENTAURO RENT A CAR
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Alles
Oplichting! Pas op!
Oplichting! Let op!
Bij het ophalen van de huurauto werden we onder druk gezet om een extra verzekering voor het eigen risico af te sluiten. Dit hebben we niet gedaan. Bij het inleveren van de auto werden we beschuldigd van het veroorzaakt hebben van nauwelijks zichtbare schades aan de onderkant van de voor- en achterbumper. Los van het feit dat we deze schades niet hebben veroorzaakt, is het ronduit misdadig dat Centauro hiervoor € 650 van onze creditcard afschreef.
Zwakke punten
Oplichters.
Oplichting pas op!
Pas op ! deze firma laat je betalen voor schade welke je niet hebt gemaakt als je niet extra nog een dure verzekering erbij afsluit. Lees de andere reviews, ze doen dit heel vaak ! 480€ waren we extra kwijt zonder deze schade te hebben gemaakt.
Zwakke punten
Hoge borg die ze vervolgens gebruiken om je op te lichten na afloop
Klote verhuurder
Alicante, de dame aan de desk was niet te verstaan in het Engels, snotverkouden zat ze onverstaanbaar te brabbelen en wat bedragen op een kladblokje te krassen over eigen risico van € 1100 en autopechhulp dat ik ter plekke moest voldoen. Mijn reeds afgesloten en aantoonbare verzekering was onzin volgens haar en het moest áltijd ter plekke gebeuren, bij iedere maatschappij en dat zou geen verrassing zijn voor huurders, dat moest ik al geweten hebben zei ze. Maar ik kon ook kiezen om € 321 te voldoen als minimum bedrag als een soort borg zijn voor brandstof en recht op kosteloze pechhulp in geval ván. Totaal onbeschofte houding. Niets van een kopie of email bevestiging krijg je, enkel een uitdraai van pin transactie. Een papieren mapje waarop met pen wat beschadigingen staan aangemerkt en een sleutel erin , ga 'm maar ophalen op parkeerplek ...
De auto had 4000 km op de klok maar bij het instappen ontdekten we al dat de airco defect was, het werd waanzinnig heet in de auto (en ik weet hoe alles in vele merken hoort te functioneren) dus terug naar de snottebel. Ik was de tweede in de rij, voor mij stond een man met zijn laptop open en werd gruwelijk boos dat ze niets aantrok van wat hij geboekt zou hebben en aantoonde. Hij droop gefrustreerd af en ze keek me al verveeld aan ... Het was eigenlijk onmogelijk dat zo'n nieuwe auto het defect had, maar ik kreeg een nieuwe auto toebedeeld met 1 graai uit de sleutelbak. Het papiertje kende 0 aantekening van schadetjes, dus die hebben we zelf maar direct op foto vastgelegd. Want natuurlijk had deze auto al beschadigingen rondom. Na gebruik afgetankt en ingeleverd, de ontvangende man gewezen op wat er al zat toen ik 'm ontving met het blanco kaartje. No No, all good, you get your money back. Een week later €121,- reour ontvangen zonder enige toelichting. Op vragen die ik nu gesteld heb krijg ik gereageerd dat de resterende 200 niet refundable zijn, want dat was een Smart Cover verzekering geweest die absoluut verplicht was en ik immers zelf ter plekke had afgesloten.
De moraal: ze kletsen maar wat en je begrijpt er geen moer van, je krijgt geen auto mee en overrompelen je met een mega bedrag en een lager bedrag, maar kwijt ben je het naderhand.
Geen Centauro meer voor mij.
Slecht
Slecht. Niemand is daar om je daadwerkelijk te helpen en lichten je op met alle kosten die erbij komen. Bij terugbrengst moet de auto 25% gevuld zijn met benzine. Na 3x tanken ging het streepje nog niet omhoog, waarnaar uiteindelijk de tank ineens 100% gevuld was. De medewerkers zeggen hier op dat dit normaal is en dat je geen geld terug krijgt. Pure scam dus
Leugens
Al paar wekem discussie over terug betaling van een boeking. Slechte service, antwoorden niet, beloven van alles en komen afspraken niet na.
Eerst beloven ze 191 euro te crediteren en zo niet-mail, geen mail, geen info-leugens. Ik blijf bij mijn recensie. 2 jaar corona, geld voor niets uitgegegen, nu zijn vluchten onbetaalbaar en weggegooid geld krijg ik niet terug. Zo wordt je rijk.
Intimidatie
Wij hebben een auto gehuurd via Ryanair. Bij aankomst in Rome bleek dat we opgehaald werden door een bus van de maatschappij. Deze was heel moeilijk te vinden. Uiteindelijk aangekomen bij dd verhuurder. Dit was een stuk van de AirPort af.
Ook wij werden intimiderend behandeld om een extra verzekering af te sluiten.
Niet gedaan. Verder geen vervelende dingen bij het terugbrengen.
Nu een paar weken later wordt er 50 euro afgeschreven.
Zouden administratie kosten zijn van een bekeuring. De bekeuring zelf niet gezien.
Krijg die 50 euro maar eens teruggeboekt….
Sterke punten
Geen!!!
Zwakke punten
Intimidatie
Agressieve verkoop.
astonished
i have been vip at centauro for 10 years and suddenly they have charged me 250euro for a scratch underside of front bumper . IT was there bfore but probably not indicated in their sum up of the many scratches on that already worn out car upon take up .I have behaved as loyal good customer for years and they have not given a positive reply to my complaint afterwards . THis is probably because of their own bureaucracy or new policy .Stupid on their side since now Centauro never again .They are destroying their marketshare of good loyal well behaving regular customers
DO NOT RENT
Rented a small car, they insisted on bigger car and absolutely wanted us to take insurance. The price was more than double the rent. No insurance taken because we only needed the car to travel to our final destination. Got a car with a lot of damage. We made comments about this but they said all damage was indicated on the form. When we returned our car after a few days without extra damage, they immediately (after less than 10 seconds) found a "new" damage on the BOTTOM of the car. Barely visible. We had to pay 290 euros for this!!! We are very disappointed. A wonderful holiday ended with scams. Unfortunately we had not read the reviews beforehand. Apparently this happens quite often there. Please never rent there!!
Schandalig lange wachttijd in Lissabon
Op 4 oktober zouden we in Lissabon onze auto ophalen. Helaas hebben we net als minstens 50 andere klanten uren en uren moeten wachten zonder aan de beurt te komen. Het personeel was niet aanspreekbaar en toonde zich niet verantwoordelijk. Gelukkig konden we omboeken naar een andere maatschappij. Centauro nooit meer !!!!!!!
Sterke punten
verkooppraatjes
Zwakke punten
nemen geen verantwoordelijkheid, communiceren niet en vinden uren wachttijd bij het uitgeven van een huurauto kennelijk gewoon
Huur hier niet!
Bij ophalen auto naar extra verzekering "geduwd". Gelukkig verzekering bij Autoeurope afgesloten voor afkopen eigen risico. Bleek nodig. Bij inleveren mini schade aan de velg. Nauwelijks zichtbaar wel 300 euro van mijn creditcard af. Verdienen aan (oude?) schades. Lees de rest van de reviews over dit bedrijf; frauduleus. Eens maar nooit meer. 0 sterren bestaat niet maar is de enig juiste waardering
Sterke punten
De chauffeur van de shuttle, bijna verontschuldigend. Kreeg bijna het idee dat hij zich schaamde voor zijn werkgever
Zwakke punten
Boeven die auto's verhuren en hun medewerkers aanmoedigen om klanten te bedriegen. Schande!
Zeer slechte ervaring Centauro Alicante.
Aller eerst hebben we bijna 1,5 uur staan wachten terwijl er voldoende balie personeel was. Maar die hadden het te druk met elkaar.Wij huren al 3 jaar bij Centauro op Ibiza altijd zeer coulant geholpen. Zo ook in Alicante dachten wij. Al 3 haar huren we een of 2 auto,s op basis hoogste verzekeringen vol is vol ook deze keer in Alicante. De dame achter de balie dacht daar anders over wij moesten een extra verzekering van €288 nemen anders waren wij bij een krasje de volledige borg van €1200 kwijt . Wij legden uit hoe we gehuurd hadden al 3 jaar maar zij bleef bij haar standpunt en werd zeer onbeleefd en zelf agressief . Wij hebben toen de extra verzekering genomen. Conclusie huur geen auto bij Centauro Alicante zowel ophalen als retour brengen geven geen vertrouwen
Sterke punten
Het kantoor in Spanje waar je boekt
Zwakke punten
De verschillen in personeel per boeking kantoor.
Onbeschoft, intimiderend
WARNING, DONT RENT A CAR HERE, HUUR HIER GEEN AUTO!
Via booking.com gehuurd Heraklion Kreta, voucher na betaling gekregen waarin in het Grieks stond dat we nog 80 euro moesten betalen, niks op website hierover. Booking is altijd heel helder wat je moet betalen.Je kunt wel alles vragen na een betaling! In de twee uur dat we wachtten om het op te lossen waren 4 stellen, die het aan de stok hadden met betalingen, niet gemaakte gebreken van de auto, afgeschreven bedragen maar niet accepteren van creditcard voor de borg en dus gewoon je geld kwijt ook uren bezig.Vreselijk intimiderend en geld graaiende maatschappij. Politie is zelfs door ze gebeld. De politie was er duidelijk niet om opgelichte toeristen te helpen. Allemaal behandeld alsof we criminelen waren, kop houden en je telefoon inleveren om te kijken of je foto’s had gemaakt. Mochten niet praten! Heel intimiderend. Een dame van het personeel zat alles op te blazen terwijl ze zelf ongelooflijk onprofessioneel was maar wij mochten niks zeggen. Haar drie andere collega’s zeiden helemaal niets, vast niet de eerste keer hier en dat bleek ook uit de ervaringen bij autoverhuur op het internet. Stom, niet gecheckt.Wij moesten allemaal blijven omdat de camerabeelden bekeken moesten worden want volgens de zeer incompetente dame was iedereen grof geweest, echt niet, wel geïrriteerd omdat ze niet tot oplossingen willen komen. Ze beschuldigde iedereen met leugens. Bleek dus ook niet uit de beelden, die door de politie gecheckt werd, dus mochten allemaal gaan.Zeer intimiderende en onbeschofte manager die na 2 uur kwam opdagen en alles nog erger maakte. Drie jonge meisjes zijn s avonds huilend en in de middle of nowhere weggelopen, zij hebben er 5 uur doorgebracht zonder tot ook maar enige oplossing te komen. Onverantwoord, de manager en de politie ,wilden niet eens een taxi voor ze bellen. Wij durfden en wilden absoluut niet meer huren, geld kwijt maar beter dan na de verhuur een dikke afschrijving op mijn creditcard, vreselijke ervaring, wilde de auto niet eens meer gratis hebben. Je denkt toch niet dat ik nog een auto meeneem na zo’n afschuwelijke gebeurtenis.Het had ons zeer aangegrepen en waren enkele dagen flink van slag. Toen we de tussenpersoon ,een Grieks agency belden , via booking.com, maakte hij ons voor leugenaar uit, hij zou nooit een grieks voucher hebben gestuurd. Nou die stond gewoon in onze mail. Over de hele wereld een auto gehuurd maar dit nog nooit meegemaakt.
Sterke punten
Onbeschoft zijn en intimiderend
Zwakke punten
Alles, 1 ster is nog teveel
Oplichting
Gedachte lezers,
Mijn vrouw en ik hebben een auto gehuurd bij Centaura Mietwagen Mallorca. Deze hebben wij op 17 juni opgehaald. Op 7 augustus is deze auto door ons weer ingeleverd. Op de auto hadden wij een full- options dekking genomen.
Bij het ophalen van de auto moesten wij een contract tekenen waarbij wij zeiden dat we een rondje om de auto wilde lopen. De dame achter de toonbank zei dat als er nog vragen en opmerkingen, of geconstateerde schade is, dat we even binnen moesten komen. Dus toen wij bij de auto aankwamen was de auto rondom beschadigt met hier- en daar een deuk. Wij zijn daarop direct naar binnen gegaan om het contract aan te laten passen naar wens. Daarop zei de medewerkster dat ze niet achter haar toonbank vandaan gaat en dat het bekend is en dat de auto's geïnspecteerd zijn.
De vrouw zei dat wij ons geen zorgen hoefden te maken en dat wij alleen moeten checken of het portiersslot niet beschadigd is omdat daar kosten op zitten als dat stuk is. (Soort mededeling van kleine lettertjes)
Zij vertelde ons dat er een pijl op het contract staat dat aangeeft dat de auto beschadigd is. De auto op het contract was afgebeeld als een ronde cirkel wat met een pijl genoeg zou zijn. In mijn onvrede zijn wij in de auto gestapt naar ons hotel. Het was laat en we waren erg moe. Toen wij de auto op 7 augustus weer inleverde wilde dezelfde vrouw wel ineens mee en begon meteen luid te praten dat wij de auto afgeracht hadden. Ook bleef zij ontkennen dat zij dezelfde persoon was die de auto meegaf. Er ontstond een knallende woordenwisseling. Wij werden verteld dat wij moesten tekenen en dat het niet uitmaakt omdat wij all-risk verzekerd waren. Toen ik zei dat wij de schaden eenmaal niet gemaakt hadden, vertelde zij dat dan onze borg van duizendenvijftig euro kwijt zijn. Ook hadden wij geen tijd om op de politie te wachten omdat wij het vliegtuig zouden missen. Wij kregen ook te horen dat de schade hoger is dan onze borg en dat wij niet wegkomen. En ook waren wij afhankelijk van hun shuttle die ons naar het vliegveld moest brengen. Wij hadden geen keus dan alleen nog maar de handtekening te zetten en het op een akkoordje de verzekering te laten betalen.
Dit is ons verhaal waarbij er geen andere keus overbleef.
De verzekering is hierbij door Centaura opgelicht.
Verder zijn wij natuurlijk niet van plan om met deze autoverhuurbedrijf verder te overleggen en willen uit ons eigen zak geen schade betalen.
Verder weten wij nog niet of wij geld kwijtraken in verband met nader af te wachten reactie van de verzekering.
Ik hoop zo mijn verhaal voldoende te hebben neergelegd.
Huur daar liever geen auto!
Maak altijd zeer gedetailleerde foto's.
Met Android telefoon geschreven
Zwakke punten
Zij geven gewoonweg een compleet beschadigde auto mee en ze geven klanten succesvol de schuld dat je de auto verder hebt beschadigd.
Zij lichten zo de verzekering op.
De klant wordt op deze manieren vals besvhulgd (ook al volledig gedekt)
oplichters
net als velen hier opgelicht
net als velen hier opgelicht
net als velen hier opgelicht, geboekt via easy terra (welke uitdrukkelijk adviseert geen extra verzekering te nemen omdat ik alles had afgedekt bij hun al!) bij het ophalen zat de auto al vol krassen meer dan er op het formulier stonden aan geven na lang praten werd er wat bij getekend maar niet alles was niet nodig omdat de krasje teklein waren bij het inlevering wordt er een krasje op het wiel "ontdekt" kosten 300 euro we konden lang en kort praten maar die kras zat er volgens hun niet eerden op ons formulier sta dus ook 300 euro terug in Nederland wordt er nog eens 250 180 extra van onze visa af gehaald ja er was nog meer schade ontdekt na dat wij weg warenðÂÂÂð wat een nep bedrijf NOOIT MEER! wij hebben gelukkig bij easy terra geboekt en daar kunnen wij onze geld terug krijgen omdat we een Uitgebreide dekking hadden genomen maar ik vindt dat als zo bedrijf gewoon nep schade gaat verhalen bij ons doen ze dat vast ook bij anderen en laten ze nooit iets maken aan de auto's maar geven elke keer weer iemand anders de schuld
Oplichters
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail. Geen enkele service
Oplichters
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service
Oplichters!
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer. In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed.
Zwakke punten
Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service
Oplichters!
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct 300 euro op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed!
Zwakke punten
Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail!
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service
Oplichters!
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct € 300 op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed!
Zwakke punten
Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail!
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service
Oplichters!
Eerste keer een auto gehuurd in Madeira bij Centauro, maar nooit meer! In het donker de auto vanmorgen terug gebracht en ze zagen een beschadiging op een wiel, die ik zeker niet had veroorzaakt. Er werd direct € 300 op mijn creditcard gezet zonder enige discussie. Had ik maar beter de auto moeten controleren, zeiden ze. De auto zat vol met krassen, maar niets wordt gerepareerd dus als jij t niet ziet, ben je direct de klos. Ik heb met de auto 2 dagen gereden, nooit een stoeprand geraakt maar toch moest ik opdraaien voor deze schade! Blijf weg van deze oplichters, die op deze wijze geld maken. Het lijkt een goede deal, maar het is t niet. Verzeker je goed, want anders kost t je meer dan je denkt! OPLICHTERS!
Zwakke punten
Ze verhalen schade op je die je niet hebt veroorzaakt, dus check de auto in detail!
Niet dichtbij de airport
Ze helpen met niets, geen enkele service