Enterprise Rent-a-Car

Enterprise Rent-A-Car staat bekend om een consistente persoonlijke, professionele service, samen met uitzonderlijke lage prijzen voor particuliere klanten, zakelijke reizigers en vakantiegangers. Voor korte- of lange termijn. We hebben een wereldwijd netwerk van meer dan 8.000 vestigingen in Nederland, Europa, de Verenigde Staten, Canada en, via ons Drive Alliance partnership, Latijns-Amerika en het Caribische gebied, en China.

Enterprise Rent-a-Car Reviews

    Stevig opgelicht.

    Bij panne met de eigen wagen werd ons door de verzekeringsmaatschappij een huurwagen van Eneterprise toegewezen. Deze mocht opgehaald worden op de luchthaven in Tarbes. In Tarbes liep het al een eerste maal compleet in het honderd. Om 09u30 kon men de wagen nog niet beschikbaar stellen, dan moesten de passagiers van een aankomende vlucht eerst worden geholpen, en dit alles door slechts 1 beschikbare bediende. Uiteindelijk kregen we na een wachttijd van ruim 2 uur een Fiat Tipo toegewezen. Het 'papierwerk' gebeurde buiten op de parking. Alles was vooraf geregeld door onze verzekering. Naar een CDW moest ik zelf vragen. Dat moest bijbetaald. Snel creditcard in de tablet en 2 x €25 betalen....
    Na 100 km geeft de wagen aan: 'oliepeilcontrole nu'. Langs de snelweg 1 liter olie gekocht en bijgevuld, geen resultaat.
    Na nog eens 100 km 'bandenspanning controleren'...
    Opnieuw aan de kant: rechts achter lijkt de band idd. leeg te lopen... Reservewiel geplaatst: max. 80 km/u. (we hebben nog 750 km voor de boeg). Assistance van Enterprise gebeld: kan u naar de luchthaven in Limoges rijden meneer, ons kantoor daar is open?
    In Limoges moeten we opnieuw aansluiten in de rij passagiers. Na opnieuw 2 uur wachten: nee meneer, we hebben geen andere wagen voor u... Na wat over en weer geloop blijkt er nog een grote bestelwagen beschikbaar.... We geraken uiteindelijk thuis 8 uur later dan verwacht.
    Enkele dagen later krijgen we een rekening aan.
    Een lekke band zit nl. niet in de afgekochte franchise (CDW). Daarvoor hadden we 2 x €8 extra moeten betalen.... Niemand heeft dit ooit aangehaald.
    Er wordt € 674 euro van onze rekening gehaald via onze creditcard. Er worden nl; standaard telkens 2 banden veranderd, er moet 100€ dossierkost en 52€ 'waardevermindering' aangerekend worden...
    Geen verhaal.
    Via de contactformulieren getracht verhaal te halen: tot op heden 0 antwoord.
    Enterprise: mijden als de pest!!!!

    Sterke punten
    Geen enkel sterk punt kunnen/mogen ervaren

    Zwakke punten
    Totaal gebrek aan informatie, vooraf niet, achteraf niet...
    Slecht onderhouden voertuigen
    Ter plaatse te weinig personeel
    Zwaar overdreven prijzen: 674€ voor een lekke band!!!!

    Kantoor onvindbaar en administratiekosten €50 doorbelast

    Kantoor in Praag is heel slecht te vinden. Ergens achter het station moet je van het perron af en zie je een klein bordje met Enterprise. Kostte mij een uur zoeken.
    Verder kreeg ik later een boete toegestuurd voor te hard rijden van 29€. Eigen schuld natuurlijk. Alleen zij vragen daar nog een 50€ administratiekosten bovenop. Dat is een belachelijk bedrag voor zo een simpele handeling. Het zijn dan ook geldkloppers dit soort bedrijven. Pas maar op.

    Zwakke punten
    Geld boven klanten

    goed

    super goed geholpen

    Sterke punten
    gede service

    Beloofde compensatie blijft uit

    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Vier maand later nog steeds geen compensatie gezien, ondanks ons aandringen via mail en telefoon. Men blijft beloven het in orde te brengen, zonder gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Beloofde compensatie blijft uit

    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Vier maand later nog steeds geen compensatie gezien, ondanks ons aandringen via mail en telefoon. Men blijft beloven het in orde te brengen, zonder gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Beloofde compensatie blijft uit

    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Drie maand later hebben we nog steeds geen compensatie gezien. Aan de telefoon belooft men om het na te kijken. Via mail krijg je standaard antwoord 'uw vraag zal binnen de 48u bekeken worden'. Allemaal zonder enig gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Beloofde compensatie blijft uit

    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Drie maand later hebben we nog steeds geen compensatie gezien. Aan de telefoon belooft men om het na te kijken. Via mail krijg je standaard antwoord 'uw vraag zal binnen de 48u bekeken worden'. Allemaal zonder enig gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Beloofde compensatie blijft uit

    Beloofde compensatie blijft uit
    Omdat de gehuurde auto uren later aanwezig was dan afgesproken, stelde Entreprise Montpellier (Rue du Grand St Jean) ons een compensatie voor. Die zou rechtstreeks op onze rekening gestort worden. Drie maand later hebben we nog steeds geen compensatie gezien. Aan de telefoon belooft men om het na te kijken. Via mail krijg je standaard antwoord 'uw vraag zal binnen de 48u bekeken worden'. Allemaal zonder enig gevolg. Wij zijn absoluut zeer ontevreden over deze manier van zaken doen. Wij raden Entreprise niemand aan.

    Zwakke punten
    Beloven compensatie omdat auto uren te laat was, maar komen hun belofte niet na.

    Prima autoverhuurbedrijf

    Auto gehuurd van 4 - 13 mei 2019 in Kalamata, Griekenland. Vriendelijk en snel geholpen, nieuwe auto, borg keurig terug ontvangen. Niets op aan te merken. Ik zou het zo weer doen.

    Sterke punten
    Vriendelijk, goede auto.

    Zwakke punten
    Eigenlijk geen.

    Enterprise foefelt

    Ik boek regelmatig een auto in Pisa . Dit doe ik via Autoeurope en meestal verloopt alles ok . Ik betaalde 25% van het totaalbedrag bij de boeking maar aan de balie bleek de gereserveerde wagen niet beschikbaar . Ik kreeg een 'free' upgrade en een nieuw contract dat geen melding maakt van de reeds betaalde som . Ik opteerde voor vol-vol tank , bij het nieuwe contract bestond die keuze niet en betaalde ik extra voor brandstof , er wordt niet gezegd of vermeld dat wat je reeds betaalde daar bovenop komt en dat ben je dus kwijt .

    Sterke punten
    propere auto in goede staat

    Zwakke punten
    Slechte service , de wagen die ik boekte was niet aanwezig en ik kreeg een 'gratis' upgrade . Er wordt een nieuw contract opgesteld en de betaalde som bij de reservatie wordt niet vermeld en 'vergeten' .

    Least Customer Friendly Experience in years

    Travel quite frequently and am a happy customer in 99 out of 100 experiences.
    First time renting a car with Enterprise and this is the one which is by far the most annoying one. The staff at Schiphol is quite stubborn, unfriendly and rigidly just repeating what they think is in their confirmation.
    The lady and station manager on duty just parroting all sorts of commercial web texts like they're robots.

    Sterke punten
    Renting cabrios

    Zwakke punten
    Unfriendly
    Rigid robots
    Act like they don't care
    Chained to their systems

    [email protected]

    Afgelopen maand heb ik voor een korte periode een auto gehuurd. Deze heb gebruikt voor zakelijke doeleinden. De verhuurder is flexibel en huur periode is uitstekend bevallen.

    Sterke punten
    Klantvriendelijk en flexibele medewerkers.

    Enterprise Rent a Car in de UK

    Voor 5 dagen autohuur in Noord-Ierland een auto gehuurd van Alamo via de portal rentalcars.com. Via een forum gelezen dat Alamo op Belfast International Airport vertegenwoordigd wordt door Enterprise Rent a Car. Nergens is verder een bord van Alamo te vinden. Ontvangst was heel vriendelijk. Auto zag er prima uit. Er werd een creditcard reservering gemaakt van 300 GBP als deposit, voor mocht de auto beschadigd worden teruggebracht. Bij terugkomst werd de deposit van 300 GBP weer netjes teruggestort. Waar we een ieder hier voor willen waarschuwen is dat de 300 GBP ook daadwerkelijk door Enterprise van de creditcard wordt afgehaald. De kosten die door de creditcardmaatschappij in rekening worden gebracht zijn door de klant te betalen. Nu is het verschil in de omwisselkoers niet groot maar de ondoorzichtige kosten van de creditcardmaatschappij zijn een ander verhaal. In ons geval werd er omgerekend 370 euro door Enterprise afgeschreven en 349 euro door Enterprise teruggestort. Het verschil is voor rekening van de klant. Normaliter wordt er door een autoverhuurder alleen een reservering voor deposit op de creditcard gemaakt en bij aflevering in goede staat wordt die reservering geannuleerd. De gebruikelijke procedure. Niet bij Enterprise dus. Dus let op want de kosten kunnen aardig oplopen. We hebben Enterprise de suggestie aan de hand gedaan om hun creditcard beleid in lijn te brengen met de normale procedure.

    Sterke punten
    Service
    Goed onderhouden nieuwe autos

    Zwakke punten
    Ongebruikelijk creditcardgebruik voor de deposit

    Goed bedrijf om auto te huren

    Ik kan Enterprise Rent A Car zeker aanraden. Huur nu al een paar jaar regelmatig een auto bij hun. Zien er altijd goed en onderhouden uit en de service is top. Gehoord dat Eindhoven Airport nu ook een vestiging krijgt. Goed nieuws!

    Sterke punten
    service
    kwaliteit auto´s

    Voor mij de beste oplossing!

    Ik huur nu al enige tijd regelmatig een auto bij Enterprise. Ik heb ook vernomen dat ze flink aan het uitbreiden zijn in Nederland. Persoonlijk is huren voor mij voordeliger dan leasen. Ik huur ongeveer 4 a 5 keer per week en betaal alleen als ik de auto nodig heb. Hij staat hierdoor niet nutteloos voor de deur. Kleine afstanden doe ik met de fiets (Amsterdam).

    Sterke punten
    Auto's zijn goed onderhouden en van kwaliteit
    Medewerkers in het bedrijf zijn zeer klantvriendelijk en flexibel
    Veel ophaalpunten en eenvoudig om een auto te huren
    Geen omkijken naar onderhoud etc.

    Zwakke punten
    In mijn geval ben ik voordeliger uit met huren dan met leasen. Ik vind dat je bij Enterprise waar krijgt voor je geld, maar ik kan mij voorstellen dat het niet voor iedereen even aantrekkelijk is.

    Niets te klagen

    Ik huur meestal een auto bij Enterprise als ik met vakantie ga. Er zijn een paar redenen: goed prijs/kwaliteit verhouding, betrouwbare service, veel goede ophaalpunten (internationale vluchten),auto's zijn altijd goed onderhouden.

    Sterke punten
    Bovenstaande punten

    Zwakke punten
    Weinig op aan te merken.Dit autoverhuurbedrijf mag juist wat meer in the picture komen te staan. In Amerika zijn ze al heel bekend.

    Transparante en goede service

    Ik woon in Amsterdam en huur vaak een auto bij Enterprise. Erg tevreden met de service. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Duidelijke kosten. Geen verassingen met de prijs. De auto's zijn schoon, mooie modellen en zien er altijd top uit!

    Het is ook mogelijk om voor een paar uurtjes een auto te huren.

    Sterke punten
    Duidelijke prijzen (geen vreemde extra kosten)
    Schone auto's
    Mooie modellen
    Goede service

    Uitstekende service - altijd tevreden

    Ik huur vaak mijn auto bij Enterprise en ik heb alleen maar goede ervaringen. Ik heb altijd zeer fijn contact met het personeel. Daarnaast wordt ik met elke vraag goed geholpen. Top service! Ik raad wel aan om altijd direct bij het bedrijf te huren en niet bij een bemiddelaar, zodat je altijd goed verzekerd bent. Voor mij is het ideaal dat ze op Schiphol en op veel andere airports een ophaalpunt hebben omdat ik voor mijn werk vaak naar het buitenland moet. Enterprise dis aarom inmiddels het vaste bedrijf geworden waar ik mijn auto huur.

    Sterke punten
    Uitstekende service
    Mogelijkheid tot auto delen (carsharing)
    Goede ophaalpunten
    Kwalitatief goede auto's

    Zwakke punten
    Geen

    prima service

    Auto gehuurd in Bath UK!
    We werden keurig op ons verblijf opgehaald daar de verhuurlocatie te ver lopen was.
    Dienstbare mensen erg tevreden over dit bedrijf.
    Bij inleveren van de auto werden we keurig op het vliegveld van EXETER UK afgezet

    Sterke punten
    Service ,dienstbaarheid prettige bejegening

    Zwakke punten
    Geen

    geweldig goede service

    Eerste keer dat ik bij Enterprise een auto heb gehuurd en heb een geweldige goede service gehad aan: de front desk (jonge en enthousiaste medewerkers) en aan de telefoon (vaak alleen engels talig, maar werd direct geholpen). Op de dag van huren kreeg ik een upgrade naar een klasse hoger en reed weg met een Audi A6. Voor mij volgende keer weer Enterprise.

    Sterke punten
    service front desk
    service telefonisch (geen wachttijden)
    goede bijna nieuwe auto
    schone auto

    Zwakke punten
    telefoontjes worden in engels aangenomen

Bezoek Enterprise Rent-a-Car

Schrijf een review