Ben je van plan om op reis te gaan in je eentje of met je gezin en wil je de mogelijkheid hebben om je snel en eenvoudig te verplaatsen? Dan kun je gerust een auto huren bij Firefly Car Rental. Firefly is een autoverhuurbedrijf die voordelige tarieven biedt op huurauto's voor zowel vakantiereizen als zakelijke reizen. Dit bedrijf beschikt over comfortabele vestigingen met een goed wagenpark tegen fantastische tarieven.
Er zijn enkele vereisten waaraan je moet voldoen voor het huren van een auto bij Firefly Car Rental. Een van de vereisten voor het huren van een auto is, dat je minimaal een jaar in het bezit moet zijn van een geldige rijbewijs. Deze dien je aan te tonen bij het ophalen van de auto. Wanneer uw rijbewijs niet in het Engels leesbaar is, dan wordt een internationaal rijbewijs vereist. Daarnaast is de minimum leeftijd voor het huren van een auto in Nederland en Belgie gesteld op 25 jaar. Ben je tussen de 21 en 24 jaar, dan wordt er een extra toeslag in rekening gebracht.
Firefly Car Rental biedt verschillende betaalmogelijkheden aan. Je kunt onder andere betalen met de volgende creditcards; VISA/Mastercard/Eurocard en American Express. Firefly Italië accepteert Visa en Mastercard debitcards alleen voor autocategorieën B, C. Het bedrijf accepteert echter geen contante betalingen en ook geen electronische debit cards.
Het brandstofbeleid hangt af van de bestemming waar je naar toe wilt. Op sommige bestemmingen hanteert Firefly een Vol-Vol brandstofbeleid als standaard. In dit geval is het voertuig voorzien van een volle tank brandstof en dient de klant de auto ook met een volle tank brandstof te retourneren. Op sommige bestemmingen hanteert Firefly een Vol-Leeg brandstofbeleid als standaard. In dit geval is het voertuig voorzien van een volle tank brandstof en mag de klant de auto met een lege tank retourneren. Op deze bestemmingen hebben klanten de mogelijkheid om voor een Vol-Vol beleid te kiezen door de aankoop van het Freedom Pack die tevens nog meer voordelen biedt.
Voor meer informatie over het huren van een auto en of vragen, kun je gerust contact opnemen met de klantenservice van de site. Er is op de website een contactformulier welke je kan invullen en versturen naar de klantenservice. Indien je hulp nodig hebt bij een bestaande of nieuwe reservering, bel dan met de onderstaande telefoonnummers: Nederland: + 31 707709248, Maandag - Vrijdag van 08.00 tot 16.00 uur. Belgium: + 32 27119862, Monday to Friday 10.00 to 18.00.
Goed geregeld
Vriendelijk geholpen ,netjes alles uitgelegd toen ik de auto op Alicante Airport op haalde ,bij terug komst sleutel in het kastje gegooid, en twee dagen later,netjes alles terug gestort op mijn creditcard!!
Sterke punten
Kan niet anders zeggen dan heel vriendelijk geholpen door de medewerker.
Zwakke punten
Niet gehad
TOP
Via booking.com auto gehuurd bij Fire Fly Alicante voor 15 dagen
Klasse Renault Megane, kosten 101,=
Via Halo Insurance een volledige autohuurverzekering afgesloten, kosten 57 pond voor een heel jaar.
Deze verzekering is ondergebracht bij Zurich.
Bij aankomst 1 persoon voor mij, na 5 minuten aan de beurt.
Het werd een Peugeot 2008 met 6000 km op teller, met kleine geregistreerde krasjes.
De aardige dame accepteerde meteen mijn verzekering die ze kende.
Kortom snelle ophaal zonder gezeur over extra verzekering.
Bij teruggave geen wachtenden, snelle inspectie alles ok.
Boete van 25 eigen schuld, niet volgetankt volgens afspraak.
Inclusief aftanken en boete kosten 148 voor 15 dagen, na twee dagen afgeschreven en borg ingetrokken.
Conclusie zeer tevreden!!
Sterke punten
alles top
Zwakke punten
geen
Onterecht de zenuwen voor soepele verhuur
Ik kreeg de zenuwen van alle reviews die ik las voordat ik boekte bij Firefly Pisa. Toch geboekt, eerst nog Cardelmar en Firefly gebeld om te vragen hoe het zat met de verzekeringsverhalen die ik overal las. Bij het ophalen van de auto alles van binnen en buiten gefilmd, om niet achteraf vage schades aan m'n broek te krijgen.
Uiteindelijk was dit een bijzonder zorgeloze autohuur, zelfs met de wissel die halverwege moest plaatsvinden. Bij het ophalen kregen we te horen dat we een 'upgrade' kregen naar een grotere auto. Altijd leuk, maar de auto die we meekregen had wel wat mankementjes (achterdeur kon niet open, radio viel spontaan uit). Dat namen we voor lief, want dat we niet de topauto's uit de pool zouden krijgen bij FireFly, daar hadden we al wel op gerekend. We kregen geen verzekering aangesmeerd, waren binnen no time op pad.
Toen de auto nog meer tegen begon te sputteren hebben we in Florence de auto omgewisseld. Wederom waren we voorbereid op het ergste, maar het personeel was uitzonderlijk vriendelijk (hele lieve dame van Hertz Florence) en zonder enig probleem, en enigszins tot onze verbazing, kregen we een andere auto mee.
Bij het terugbrengen weer voorbereid op gesteggel over schades, dus hebben we de auto overdag teruggebracht, in plaats van 's ochtends vroeg voor onze vlucht terug. Pas toen wij er zelf om vroegen is er iemand naar de auto gaan kijken om de schade op te nemen, en hebben we zonder problemen een eindafrekening meegekregen. Een maand later (zo lang staat er nou eenmaal voor) ook de borg in zijn geheel weer terug.
Kortom, in ons geval voor niets zo argwanend geweest.
Sterke punten
Goedkoop, goede service.
Zwakke punten
Auto's zijn niet beste uit de pool.
Zeer positief
Na heel wat negatieve comentaren te hebben gelezen heb ik zelf de proef op de som genomen. Via RentalCars ben ik bij Firefly terecht gekomen. Ik heb een VW Polo benzine genomen. Aangekomen op de luchthaven van Malaga was het loket van Firefly al snel te vinden. Natuurlijk heeft de dame achter de balie mij allerlei extra verzekeringen aangesmeerd. Deze moet je dus gewoon weigeren en vriendelijk uitleggen dat je al verzekerd bent. Dus voor 17Euro per dag heb ik met een nieuwe VW Polo rondgereden, ik heb zelfs geen enkele verzekering genomen. Spotgoedkoop dus! Ik snap die negatieve commentaren niet. Gewoon weigeren en kordaat maar vriendelijk blijven dan krijg je zo de sleutels mee.
Na de wagen te hebben ingeleverd werd de wagen nog gecontroleerd door een studentje die na een blik te hebben geworpen (amper controle dus) op de wagen al zei dat het OK was. De wagen was ook Oke maar de controle was dus heel miniem.
Een paar dagen later stond de borgsom van 850Euro terug op mijn rekening.
Een aanrader dus!
Sterke punten
Goedkoop!
Zwakke punten
Geen
Great experience
Contrary to many negative reactions, a positive reaction. We had a very good experience with FireFly (via RentalCars) in Barcelona Airport.
When it was picked up on September 16, 2018 it was busy but they work with tracking numbers so you know when it's your turn. The pick up of the car is done in 2 steps. First check the car for (small) damage, write it on the form and then have it signed in the office of FireFly. The car was full of fuel and you pay a fee and service charge as stated in the conditions. In total this was  3.30 +  26.22 + 21% VAT =  35.72. The car we have on October 9, 2018 with a full tank surrendered at the airport (without damage) so the final bill that we received within a few days was and remained totally  35.72. With us you could hand in the car with an empty tank but you could also return it with full tank. We have the car refueled at the airport (there is a pumping station at the airport so refuel first and then hand in the car) We have driven with a split new Seat IBiza at the start there was 5100 km on the counter and at handing 9100 km. We are very satisfied with the service and handling by FireFly.
Andre and Annelies Homan, Almere, the Netherlands.
Goed geregeld
Vooropgesteld alle verhuurders zijn erop uit geld aan je te verdienen.
Wij hebben op Alicante airport een auto gehuurd voor 2 weken, afhandeling van de papieren ging soepel. Uiteraard wilden ze de allrisk verzekering en autopech verzekering erbij verkopen want dat heb je allemaal nodig zeggen ze. Maar als je al een verzekering hiervoor hebt dan moet je dit zeker niet doen.
De borg wordt correct geblokkeerd op de creditcard. Vervolgens een nette bijna nieuwe auto gekregen Seat Leon, met op 5 plekken schade. Deze stonden ook vermeld op het formulier. Voor mezelf foto's gemaakt en gaan genieten van de vakantie.
Inleveren was hetzelfde verhaal, papieren nagekeken samen met de medewerker de auto na gelopen. En samen het inlever formulier getekend. 10 minuten klaar.
Binnen een week was het geblokkeerde bedrag op de creditcard weer vrijgegeven minus de benzine kosten van een volle tank bij aflevering.
Sterke punten
Online is alles duidelijk en simpel
Zwakke punten
Bij drukte kan het zijn dat je zomaar 1 uur moet wachten voor je geholpen wordt. Ze zijn niet allemaal even bedreven in het Engels.
Goede ervarkng
Van 16 mei tem 26 mei een auto gehuurd bij firefly en dit via Ryanair in Alicante. Kan hier niets op aanmerken. Ben vriendelijk bedient geweest. Maar heb wel gewoon hun verzekering genomen om gene zever met iets te hebben. Dit was 10Â/dag. Vind ik persoonlijk wel schappelijk. Kon ook een goedkopere nemen die niet alles dekt maar dat doe je niet he. Verder drong ze zeker niets op da we de duurdere moesten nemen. Ze legde vriendelijk uit wat verzekerd was bij elke verzekering. Heb wel de all in genomen. Daar bovenop ook nog een kortingskaart gekregen die ik kon gebruiken als we moesten tanken. Ik had een 3 deurs auto gereserveerd en heb een gloednieuwe 5deurs gekregen. Onze monden vielen open wat een geweldige auto!!! Spiksplinternieuw. Verder bij terug inleveren geen enkel probleem gehad. Ze hebben mij het factuur gegeven en dit was exact evenveel dan ze zeiden toen de de auto ginge ophalen. Is ook niets meer afgehouden Ofzo. Heb een zeer goede ervaring gehad!! Volgende keer zeker terug bij firefly!
Sterke punten
Vriendelijk, zeiden (tegen mij) eerlijk wat hoeveel kost en dit was het uiteindelijk ook
Zwakke punten
Geen
Rechtstreeks boeken bij Firefly
Mijn tip is om rechtstreeks te boeken bij Firefly zelf en daar eventuele verzekeringsproducten van te nemen. Het boeken via externe sites als Ryanair en extern aangekochte verzekeringen zal inderdaad vaak tot discussie leiden.
Rechtstreeks boeken bij Firefly, dáár alvast een verzekeringsproduct bestellen en de persoonsgegevens voor-invullen zodat het afhalen van de wagen vlotjes gaat. Dat is de tip.
De verzekering is inderdaad duur, maar zelfs mét hun verzekering is Firefly vaak nog steeds voordeliger dan Hertz, Budget, Europcar, Avis en andere oplichters zónder verzekering!
Sterke punten
Prijs
Zwakke punten
Meestal locatie buiten terminal en onderbemand
Prima
Lees veel negatieve berichten....
Wij hebben een auto gehuurd op luchthaven Gerona.
Prima geholpen.
Kreeg de keuze voor een (dure) all risk verzekering, heb deze genomen.
Alles bij elkaar opgeteld nog steeds goedkoper uit dan veel andere verhuur bedrijven.
Al met al prima te spreken over firefly!
Sterke punten
Afspraken nakomen.
Zwakke punten
Geen
Tevreden over Firefly
Wij hebben afgelopen week een auto gehuurd bij Firefly.
door de reviews hier was ik sceptisch, maar ik werd blij verrast en erg tevreden.
Bij ophalen van de auto een nummertje moeten trekken en ongeveer een kwartier moeten wachten.
De medewerker van FireFly begon over de extra verzekering die ik aan kon schaffen, maar ik gaf aan dat ik al verzekerd was via de tussenpartij.
Dit was geen probleem, ze deden hier ook helemaal niet moeilijk over.
Bij het terug inleveren van de auto was er niemand aanwezig, we moesten wij de sleutel en de huurdocumenten in de "Key deposit Box" gooien. Hier was alleen niet helemaal duidelijk welke documenten ik nu terug in moest leveren.
3 uur later kon ik via de website al de eindafrekening downloaden.
De auto was al gecontroleerd en geen problemen, zelfs nog een stukje brandstof gecrediteerd gekregen.
Een goede ervaring dus!
Sterke punten
goede schone auto
nieuwe auto
goedkoop
op het vliegveld zelf
Zwakke punten
communicatie inleveren voertuig
Firefly malaga augustus 2017: tevreden!
Via cardelmar een opel astra geboekt met volledige verzekering via cardelmar echter zonder banden of ruitschade dekking en zonder geld terug voor pechhulp.
Optie volle tank krijgen en volle tank inleveren.
13 dagen voor 300 euro met een max van 60 km/dag gratis.
Omdat wij een rondreis gingen maken heb ik bij aankomst bij firefly nog onbeperkte km's extra gekocht voor 33 euro.
Bij aankomst op de luchthaven van Malaga werden we snel geholpen na nummertje trekken, meerdere medewerkers aan de balie terwijl het toch al zo'n 23.00uur was. Firefly heeft ruime openingstijden: tot 23.45uur en de balie is in de luchthaven zo'n 100 meter van de bagagebelt verwijderd.
De dame die ons hielp sprak goed Engels.
Legde ons een aantal opties van verzekeringen voor die we niet hebben genomen. Hiervan maakte ze geen probleem.
De auto was nieuw; zo'n 17.000 km op de teller en met als extra bonus een ingebouwde navigatie waar we veel plezier aan hebben gehad (en niet voor hebben betaald).
Er waren wat beschadigingen op de auto, die waren op het formulier al aangegeven.
Zondag de auto ingeleverd, waren een half uurtje te laat maar geen probleem. Inspectie snel en zonder opmerkingen.
Dinsdag is de reservering van zo'n 1000 euro op de creditcard vrijgegeven, firefly heeft alleen het bedrag van 33 euro voor de onbeperkte km's ingehouden.
Al met al ben ik heel tevreden met Firefly;
als je voldoende goed verzekerd bent, voldoende ruimte hebt op de creditcard en weet wat je boekt zijn zij niet slechter dan andere aanbieders.
Sterke punten
Balie in de luchthaven zelf
Ruime openingstijden (dus geen toeslag voor ophalen auto bij late aankomst)
Efficiënt baliepersoneel wat goed Engels spreekt
Gratis navigatie gekregen
Nieuwe auto
Goedkoop om extra onbeperkt km's bij te kopen
Zwakke punten
Grote reservering op de creditcard
De auto was niet schoon en had wat krassen
geen klachten
Na alle negatieve berichten te hebben gelezen kreeg ik wel aan raar gevoel.
Maar ik heb een week een auto gehuurd en alles is perfect in orde .Omdat ik geen eigen risico verzekering heb afgesloten werd er 1000 euro op de kaart ingehouden maar na inlevering van de auto was het de volgende dag weer terug gestort.
Dus ik zal waarschijnlijk wel meer huren bij Fire fly car rental
Sterke punten
goed koop
Zwakke punten
nog niet meegemaakt
Betaalbaar
Inmiddels meerdere keren bij Firefly in Spanje gehuurd. Op Alicante en Valencia. Als je van te voren de super cover boekt en de auto daadwerkelijk met een volle tank inlevert, betaal je nooit teveel. Flexibele openingstijden en goede tarieven.
Ik zou aanraden om bij Firefly te boeken, vermits je goed oplet.
Sterke punten
Flexibel en betaalbaar
Zwakke punten
Addertjes onder het gras
TIPS!! Klinkt gek maar ben hartstikke tevreden voor het eerst!
Ook ik heb inmiddels meerdere ervaringen met het huren van een auto in het buitenland voor vakantie doeleinden. Maar ik ben er inmiddels wel achter hoe en wat je moet doen. Ik heb nu gehuurd bij fireflye met een heel slecht gevoel wederom want ben nog geen half jaar geleden genaaid door Goldcar. Maar ik ben echt heel erg tevreden over het verloof via firefly.
Eerst maar eens de beste tip mijn inziens. Huur/reserveer je auto nu eens gewoon rechtstreeks via de maatschappij zelf en niet via al die tussenbureaus en site als rentalcars, cardelmar of europacar etc! Daar gaat het al mis.
Ik heb op advies van locals gehuurd via firefly.com zelf. Realiseer je dat de lage huurprijzen een lokkertje zijn. Je MOET er altijd een verzekering bij nemen en die combinatie is de huurprijs van je auto... dus niet uitgaan dat je voor 30 euro een week een auto hebt. Dat lukt je in nederland ook echt niet.
Dus rechtstreeks reserveren zonder al die malafide tussenbureaus en sites.
Ik heb een auto gereserveerd voor 6 dagen en met een verzekering van 60 euro kwam ik dus op een totaalprijs van 117 euro voor een seat ibiza...DAT is de huurprijs en niet die 57 voor enkel de auto. Weet dit. En het is ook geen gekke prijs hoor voor een huurauto.
Ok, volgende is ook dat ze nu eenmaal bijzondere "tank systemen" hebben. Ook dit lees je allemaal al vooraf. Bij Firefly is het zo dat als je een volle tank meeneemt en je die ook vol inlevert je enkel de servicekosten betaald. (De servicekosten moet je ook altijd betalen !) Ze blokeren alleen vooraf al een volle tank in euro op je contract en creditcard voor het geval je hem niet vol inlevert. Dan hebben hun hun geld al voor die lege tank zeg maar. Bij sommige maatschappijen krijg je het deel dat nog in de tank zit in euro terug.... en bij andere krijg je niks terug dus kun je hem beter helemaal leegrijden als je hem niet vol wil inleveren.
Goed... ik ben al eens genaaid door Goldcar... ook eens door Centauro maar heb nu door hoe het werkt. RECHTSTREEKS boeken en realiseren dat je een auto MOET huren met all-in verzekering en je niet blindstaren op die lage auto huurprijs alleen, scheelt een hoop frustratie.
PS, boek ook nooiit via bijvoorbeeld rentalcars een verzekering bij want die zijn helemaal niet rechtsgeldig bij die maatschappijen, en daar gaat meestal de discussie over aan de balie. Men voelt zich genaaid omdat ze al een keer verzekering hebben betaald en dat dan nog eens moeten doen. Degene die jullie naait zijn de tussenbureaus!
Volgende keer weer firefly en hopen dat het dan weer zo goed gaat.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Gr
Sterke punten
Snelle service. Ik had alles via hun eigen site geboekt dus wederzijds wisten we precies waar we aan toe waren en was alles zo geregeld. Aardig personeel en een keurige auto. Ook fijn dat ik niet eerst met een pendelbus opgehaald moest worden maar direct kon huren op het vliegveld.
Zwakke punten
Nee... dit keer echt niets ontdekt. Ik heb gehuurd op Valencia airport.
Geen problemen
Door alle reviews hier was ik zeer sceptisch over hoe onze ervaring met Firefly zou uitpakken. Ik ben echter zeer positief... We kregen een Fiat 500 mee met 40.000 op de teller. Eigenlijk geen beschadigingen. Geen problemen gehad verder, niks...
Alleen het wachten duurde lang. Er stond niet eens een lange rij, maar ze deed er per wachtende een kwartier over.
Inleveren was ook geen probleem.
Sterke punten
cheap
Zwakke punten
lang wachten bij ophalen
Prima ervaring
Na alle vorige reviews te hebben gelezen, was ik alert op wat me te wachten stond in Pisa, maar op een gekraste/gedeukte auto na, ben ik tevreden met de autohuur via Firefly.
Bij aankomst in de autoverhuur terminal stonden er geen lange rijen (zoals bij de andere bekendere verhuurders) en werd ik vriendelijk geholpen. Ze vragen inderdaad wel of je extra verzekering wil afsluiten maar heb ik afgeslagen. Consequentie is wel dat ze een bedrag blokken (eigen risico) op je creditcard maar volgens mij doen alle verhuurders dit.
Verder vragen ze je natuurlijk of je een upgrade wil en daar ben je zelf bij of je dat wil. Hebben wij wel gedaan en bedrag was minimaal ( 50,- voor 2 weken!).
Zoals eerder gezegd, auto (Ford Focus) was wel flink beschadigd maar bij wegrijden heeft medewerker netjes onze extra bevindingen vermeld op formulier.
Ook bij inleveren geen klachten. Omdat wij eerder waren dan de openingstijden (08:00), kon je de sleutel in een brievenbus doen en vertrekken naar vertrekhal (heb wel foto's genomen van de staat).
Om 09:30 had ik al een email binnen met de eindafrekening waar dus alleen nog de upgrade bij stond!
Al met al tevreden!
Sterke punten
- snelle afhandeling
Zwakke punten
- gedeukte/gekraste auto
Firefly car rental - prima!
Na alle slechte reacties hier zeer goed bevallen. We hebben een auto gehuurd bij Firefly Girona. Netjes geholpen bij receptie en kregen een nieuwe auto van 2 weken oud en 200 km op de teller. Resterende brandstof in tank netjes verrekend op totaalbedrag eindafrekening.
Sterke punten
Goedkoop.
nette service.
Zwakke punten
Geen
prima!
Ik had alles hier gelezen.. was een beetje bang geworden. Maar dit was nergens voor nodig! Auto opgehaald op Girona, en zondag ingeleverd, maandag was het bedrag terug gestort op me creditcard! Ze hebben me geen verzekering proberen aan te smeren, had een nette auto met +/- 40.000 km. De brandstof die nog in de tank zat hebben ze ook netjes terug gegeven. Ik zou morgen weer hier huren, vooral omdat het voor 3dgn huren, 60euro scheelde met andere maatschappijen en ik geen enkele klacht kan bedenken!
Sterke punten
- Snel
- Goedkoop
- Netjes
Zwakke punten
- Geen
WEL TEVREDEN OVER FIREFLY CAGLIARI
Ja. Ik ben tevreden over Firefly Cagliari. Na het telefoontje stond de shuttle er binnen vijf minuten. Ik weet het. Ze proberen een extra verzekering aan je te slijten. Je moet zorgen dat je genoeg op je visa hebt staan. Er is bij mij nooit iets extra afgeboekt. Was eerst bij Advantage en nu bij Firefly. Leuke bijkomstigheid: Mijn mobiele telefoon was uit mijn broekzak gevallen in de auto. Ik ontdekte het op het vliegveld. Na een telefoontje werd mijn telefoon direkt per auto nagebracht. Ik hoefde hier geen cent voor te betalen. Misschien ben ik een uitzondering, maar ik ben echt tevreden.
Sterke punten
Schone auto. Goede service.
Zwakke punten
Ze proberen inderdaad je een extra verzekering te laten betalen.
Niets dan LOF!!
In mei 2013 naar Bergamo geweest en op het vliegveld een auto gehuurd. Vanuit huis alles goed via internet geregeld en de goedkoopste Fiesta vast gezet. Op het vliegveld bij de balie pakte de medewerker de enveloppe met reservering en zag zelf dat de Fiesta niet de geschikte auto zou zijn voor mij en mijn gezin met 2 kids. Hij pakte een andere enveloppe en ik kreeg de sleutels van een Fiat Grande Punto mee. Op de verzamelplaats bleek het verschil: de Fiesta was een gedeukte vieze auto en de Punto was wel iets ouder maar zag er zeer netjes en nagenoeg schadevrij uit. Ik heb nog een extra deukje doorgegeven die nog niet op het huurformulier stond en die werd er keurig bij vermeld met handtekening. Ook het inleveren ging probleemloos....je moet wel op tijd zijn en geen haast hebben maar dat weet je in Italië!
Ik moet toegeven ik was best wat huiverig na het lezen van de negatieve reacties op internet maar van mij krijgen de boys van Firefly op Bergamo alle lof!!! Ik zou het zo weer doen
Sterke punten
Goedkoopste
Attent/flexibel/mensenkennis!
Zwakke punten
Geen
Firefly in Sicilië
Gezien de onderstaande reacties was ik wel huiverig voor het huren van een auto bij Firefly. Er zit waarschijnlijk veel verschil in de Firefly locaties (Spanje) wat mijn huur ervaring in Sicilië (Trapani) was super! Medewerkers zijn er vriendelijk, een hele goede auto met weinig kilometers. De extra garantie hebben ze niet eens proberen aan te smeren (had ik al afgekocht bij AutoEurope) en de medewerkers denken mee met de klant. Ik ben tot nu toe voor niets extra gecharged zoals ik zowat bij alle andere reacties lees. Het inleveren was binnen 2 minuten gepiept. De 1500 reservering op de creditcard was meteen opgeheven.
Sterke punten
- Service van de medewerkers
- Top auto
- Shuttlebus naar vliegveld (5min)
- Goede prijs kwaliteit verhouding
Zwakke punten
- Het is ongeveer 5 a 10 min lopen vanaf het Trapani vliegveld om bij het Hertz gebouwtje te komen. Daar ga je met een shuttlebusje naar de locatie gebracht waar ze je een auto geven.