Op Sixt.nl voordelig een auto huren betekent voor u premium autoverhuur. Sixt autoverhuur is wereldwijd en in Europa één van de leidende autoverhuur bedrijven en is ook in Nederland ruim vertegenwoordigd met vestigingen. In veel plaatsen vindt u bij Sixt Autoverhuur een ruim aanbod aan nieuwe en luxe huurauto's.
Klanten van Sixt kunnen een huurauto online reserveren. De online huurauto reservering vindt plaats in 'Real Time', wat betekent dat de klant direct na de reservering een bevestiging van de boeking krijgt. Klanten profiteren daarnaast ook van gunstige internet prijzen, die veel lager zijn dan de offline tarieven.
Een online reservering kan tot uiterlijk 2 uur voor het afhalen van de auto en uiterlijk 4 uur voor Boels-vestigingen. Voor jeeps en cabrio's geldt een reserveringstermijn van minimaal 24 uur van tevoren.
Leeftijd bestuurders
Voor het huren van een auto in Nederland is de minimum leeftijd 21 jaar. Daarnaast moet de huurder minimaal 2 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. Voor de luxere auto groepen zoals de PDMR en hoger is de minimum leeftijd 25 jaar.
Betaling
Klanten kunnen met hun creditcard voor de huurauto bij de desbetreffende vestiging waar de auto opgehaald moet worden. Met opgaaf van de creditcard gegevens zijn klanten gegarandeerd van hun reservering, echter wordt de betaling pas afgerond bij de vestiging waar de auto opgehaald moet worden.
Sixt Cards
Klanten van Sixt kunnen ook speciale klant kaarten aanvragen. Een persoonlijke Sixt Express Card kan eenvoudig via het internet aangevraagd worden. Onder het kopje 'services' kan men kiezen voor 'Sixt Express'. Vervolgens moet het online formulier ingevuld worden. Hierna kan men klikken op 'aanvraag versturen'. Hetzelfde document moet ook ondertekend opgestuurd worden naar Sixt. De Sixt Express Card wordt dan per omgaande naar de klant gestuurd. Als houder van de Sixt Express Card kunnen klanten profiteren van de volgende voordelen:
- Tijdverslindende huurformaliteiten en vervelende wachtrijen voor de balie vermijden.
- Het self service aanbod zoals CarExpress via een automaat of een mobiele telefoon gebruiken.
- Extra bonusmiles of punten ontvangen via de verschillende partners van Sixt.
Diefstal
In geval van diefstal van de huurauto wordt aan klanten geadviseerd om als eerst aangifte te doen bij de politie en de diefstal te melden bij Sixt via het telefoonnummer: 023-5698656.
Facturatie
Het ontvangen van de factuur van Sixt kan op verschillende manieren. Klanten kunnen ervoor kiezen om de rekening via post of via e- mail te ontvangen. Daarnaast hebben zij ook de mogelijkheid om online een kopie van de rekening op te vragen. Bovendien is het ook mogelijk om direct bij iedere Sixt verhuurlocatie of bij een Sixt Quick-Check-In automaat de huurauto te betalen.
Contact gegevens
Voor Reserveringen, vragen over reserveringen of gedurende de huur, kunnen klanten contact opnemen met Sixt via het telefoonnummer: +31 (0)23 56 986 56 of het e- mail adres: reservations-benelux(at)sixt.com
Voor feedback, vragen over een factuur of na de huur kunnen klanten contact opnemen met Sixt via het e- mail adres: service-benelux(at)sixt.com
Voor schademeldingen (Internationaal), kunnen klanten direct contact opnemen met de hotline via het telefoonnummer: +31 (0)23 56 986 56 of via het e- mail adres: damage-benelux(at)sixt.com
Informatie over Sixt
Bij Sixt ben je terecht voor de beste auto's. Wereldwijd vind je in circa 100 landen meer dan 4000 filialen waar je een auto kan huren. Op vrijwel elke internationale luchthaven is er een Sixt autoverhuur te vinden. Bij aankomst staat jouw gereserveerde auto al voor je klaar. Handig toch?
Sixt autoverhuur heeft een groot aanbod voertuigen en je vindt gegarandeerd een iets wat bij jou past. Ga je voor een busje, een luxe auto, een SUV, een sportieve auto of een cabrio? Kijk snel naar de mogelijkheden bij de vestiging van jouw keuze.
Voor een leenauto of een motor ben je ook terecht bij Sixt. Hiervoor kan je altijd telefonisch contact opnemen of simpelweg een van de filialen bezoeken.
Wil je nog extra opties? Tijdens het reserveringsproces, heb je de mogelijkheid om voor allerlei extra opties zoals een kinderzitje of een navigatiesysteem te kiezen.
In Nederland zijn er al meer dan 40 locaties van Sixt autoverhuur. Sixt is niet alleen goedkoop, maar ook erg betrouwbaar. De auto's zijn gemiddeld niet meer dan een halfjaar oud. Hierdoor ben je verzekerd van kwaliteit. Bij Sixt autoverhuur is het zelfs mogelijk om voor een langer termijn een auto te huren. Bijvoorbeeld wanneer je tijdelijk geen eigen vervoer hebt door een ongeluk. De auto kan compleet geleverd worden met kinderstoeltjes en een navigatiesysteem.
Studenten krijgen bij Sixt Autoverhuur een leuke studentenkorting!
Ervaringen Sixt
Wanneer je een huurauto nodig hebt, denk je al snel aan bekende autoverhuurbedrijven zoals Sixt. De keuze is vaak vanwege het internationale karakter en naamsbekendheid van zulke bedrijven. Wanneer een keuze hebt gemaakt, is het nog de vraag of dit daadwerkelijk een positieve of een negatieve ervaring wordt.
Wat zijn de ervaringen met Sixt autoverhuur? En zijn de ervaringen in Nederland even positief als in het buitenland? Tijdens jouw vakantie wil je tenslotte wel goed verzekert zijn van een goed huurauto. Op vergelijkautoverhuurders.nl kan je de ervaringen lezen van klanten van Sixt autoverhuur. Heb jij een ervaring die je wil delen? Laat dan jouw beoordeling achter op vergelijkautoverhuurders.nl
Klachten
Op de website van Sixt is er een aparte pagina waar je een klacht, compliment of suggestie kan indienen. Wanneer je een klacht hebt waarmee je (dringend) geholpen wenst te worden, dan is het een snellere keuze om telefonisch contact op te nemen met een vestiging van Sixt autoverhuur in jouw omgeving.
Bij het terugbrengen van de auto kan je een klacht indienen over een auto. De medewerkers van Sixt zullen proberen samen met jou een passende oplossing te vinden.
Kortingen
Sixt autoverhuur heeft altijd topaanbiedingen met scherpe prijzen. De aanbiedingen zijn maar voor een beperkte periode geldig en hebben speciale voorwaarden, afgestemd op de periode van het jaar. Op de website is een overzicht van de actuele aanbiedingen.
Van de ene bestemming naar de andere op zakenreis of vakantie. Er zijn verschillende manieren waarop je op jouw bestemming kunt komen tijdens een vakantie of zakenreis. Door alle keuzeaanbod kan het soms moeilijk worden om een keuze te maken. Ga je met een taxi naar al je bestemmingen of neem je de bus? Elke vorm van reizen heeft zijn voor- en nadelen. Maar het handigste is toch om een auto te hur ... [...]
Bij autoverhuurbedrijf Sixt ben je terecht voor de beste huurauto's. In ruim 100 landen ter wereld zijn er meer dan 4000 vestigingen waar je een auto kan huren. Op vrijwel elke internationale luchthaven is er een Sixt autoverhuur te vinden. Wanneer je reserveert staat bij aankomst jouw gereserveerde auto al voor je klaar. Op deze manier kun je zonder tijdverlies jouw reis voortzetten bijvoorb ... [...]
Een BMW M2 online besteld voor 3 dagen. Kosten hiervoor 980euro. Bij aankomst op Schiphol gevraagd of de M3 ook beschikbaar zou zijn. Deze was er met wat extra kosten, prima. Aan de balie is doen geloven dat de meerprijs ongeveer 600euro bedroeg. Veel geld maar voor deze keer akkoord. Hier komt dan nog 2000euro borg bij. Nu komt het, het was uit eindelijk 2600euro duurder! De borg kwam daar nog bovenop. Dit is aan de balie niet duidelijk gemaakt. Het bedrag was niet op de pinautomaat (met creditcard) te zien. Online kunnen de prijzen ingezien worden. Hier ligt de prijs een factor drie lager. Gebeld met Sixt, de medewerker begreep het ook niet. Er is navraag gedaan met als antwoord, de prijzen kunnen nu eenmaal fluctueren.
Nooit meer Sixt.
After booking with Sixt a bmw Z4 convertible we didnt receive the confirmation email. For this I called Sixt customer service. Here was confirmed that the car would be available for us upon arrival at pick up location schiphol.
When we arrived at the pick up location the car was not available. They offered another convertible car. We agreed on this. But finally Sixt could only offer this if we paid €150 extra. This became above our budget.
I felt misled twice by sixt.
Sixt is De slechte auto verhuurbedrijf al 3 keer gereserveerd kom ik bij ophaallocatie de auto is niet beschikbaar ja we hebben wel een andere maar ietsje duurder €31 per dag extra 🤣🤣 terwijl het de zelfde categorie???
I have been scammed out of €1200 by the front desk worker, and after management got all the information they wanted from me they simply said that they had "concluded their investigation and handled the matter internally" before referred me to the Gardai, without so much as giving me confirmation of the name of the employee in question. This employee also attempted to use someone else's credit card information and passport in the process of scamming me, so I would HIGHLY advise against giving them your personal info.
Sterke punten None
Zwakke punten Staff cannot be trusted, management takes no accountability whatsoever.
Dit is een oplichters bedrijf. Huur hier niet, tenzij je opgelicht wilt worden. Check goed de prijzen voor je hier komt, aan de balie maken ze extra dure prijzen zodat ze hogere bonussen krijgen. De medewerkers doen er hier alles aan om hun bonussen te halen en doen je allerlei beloftes die ze niet nakomen. Vervolgens krijg je na je huurperiode nog allerlei facturen die niet onderbouwd zijn, als je ze dan opbelt kunnen ze geen uitleg geven over de bedragen, maar je moet ze wel betalen, anders krijg je de deurwaarder over je heen.
ik had de auto al online gehuurd en netjes gelijk alles betaald voor een mazda.
hebben ze alle autos ingerolen voor nieuwe autos en moet ik extra betalen $26 dollar.
uiteindelijk moet ik dus ( kwam ik thuis achter ) $302 dollar extra betalen.
stelletje oplichters !!!!
Helaas zeer slechte ervaring. In het boekingsproces is dat datum een week versprongen (door beschikbaarheid) van 11 naar 18 februari. Ik heb dit pas na boeking gezien. Heb mij binnen 3 minuten daarna bij de klantenservice gemeld. Maar annuleren is onmogelijk zonder je geld kwijt te zijn. Dat voor een groter A-merk verhuurbedrijf........
Echt een verschrikkelijk bedrijf. Online mijn verhuisbus gereserveerd en betaald. Op de dag van ophalen was er een storing met hun creditcard betalingssysteem. Ik mocht mijn borg niet pinnen, het kon alleen met creditcard. Ik kreeg de bus niet mee. Mijn hele verhuizing was hier omheen gepland uiteraard. Maar zonder excuses werd mij de deur gewezen. Ik heb nu meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg, maar ik krijg steeds een standaard mail terug. Telefonisch zijn ze niet te bereiken want er bestaat geen telefonische klantenservice. Huur je auto of bus dus echt niet hier!!!
Jarenlang over heel de wereld naar volle tevredenheid auto's gehuurd. Dus recent weer in Spanje. SUV gehuurd maar niet gekregen. Dat soort lokkertjes zijn we wel gewend en kunnen we overheen stappen. Maar dan. Bevestiging gekregen voor huur, aantal kilometers, verzekeringen etc.. Net als altijd. Bedrag kwam neer op 1383,93 euro voor 8 dagen. Achterlijk duur geworden na Corona, maar wat niet. Na inleveren (zonder schade) gaf men aan digitaal te werken en de rekening na te sturen via e-mail. Nou daar kwam hij hoor : 2.053,36 euro. Zo ongeveer 50% hoger !!!!!!! We waren altijd zeer tevreden klanten van Sixt, maar nu zou ik het liefst nog minder dan 1 ster geven.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Ze zijn veranderd van een fijn transparant bedrijf in het zoveelste zakkenvullende autoverhuurbedrijf.\\r\\n
Deze auto huur was verschrikkelijk. Huur veel auto's over de hele wereld en heb nog nooit problemen gehad. Had voor de eerste keer SIXT gekozen en ipv een mooie mercedus kreeg in een audi die helemaal vol krassen deuken zat en heb daarom ook foto's genomen. Nu beweren ze dat ik deze schade heb gemaakt terwijl ik foto's heb maar ze zeggen dat je op de foto's niet kunt zien dat het op het vliegveld is gemaakt. Ben woedend en ga niet betalen.
Bij aankomst praten ze je een benzine prijs aan die niet klopt en het kost je zo een 90 euro ook als je met een volle tank aflevert en dat was anders dan afgesproken was. ook heb ik hier een foto van.
Wees verstandig en huur hier geen auto. Jammer dat je geen 0 of negatieve sterren kunt geven
Sterke punten locatie is prima
Zwakke punten wordt beschuldigt van iets wat ik niet heb gedaan en zelfs foto's van heb maar die worden niet geaccepteerd
Horrible customer service. I’ve been charged for traffic violations I haven’t committed and Sixt never refunded my money. They just charged my credit card and never responded my emails or calls. I feel powerless and hope people will stop using Sixt
Ik heb vooraf gereserveerd en bijna alles genomen om bijbetalen te voorkomen € 674,90.
Op de luchthaven ben ik akkoord gegaan om voor € 65,- het tanken af te kopen.
Uiteindelijk is mij € 798,72 in rekening gebracht.
Wat mij betreft is dat dus € 58,82 teveel. Neergelegd bij Sixt maar die geven niet thuis.
Erg onprofessioneel bedrijf. Ik had een kleine bus bij hun gehuurd. Van tevoren had ik meerdere werknemers gesproken om wat vragen te stellen wat betreft de borg. Elke werknemer gaf mij een ander antwoord, dit vond ik al heel raar en onprofessioneel. Op de dag dat ik het busje moest ophalen was er een storing en daardoor moest ik 20 minuten wachten, nouja dat kan gebeuren.
Blijkt nu dat door die storing mijn reservering nooit in hun systeem heeft gestaan. Nu wordt mij verteld dat in plaats van de standaard 7 werkdagen dat ik misschien nu wel 20-25 werkdagen moet wachten op mijn borg. Ik vind dit absoluut niet kunnen. Sixt maakt meerdere fouten en de klant moet hiervoor opdraaien. Ook werd mij verteld dat door de storing zij mij geen digitaal contract konden geven en dat ik dus een papieren contract moest krijgen, dat is dus ook niet gebeurd. Geld terugstorten duurt zeker geen 20-25 werkdagen. Ook werd mij beloofd dat zij zouden terugbellen, wat ook niet meer is gebeurd. Dus nu ben ik al een week lang elke dag aan het bellen om mijn geld terug te krijgen. Erg onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Ik zal hier niet nogmaals een busje of auto huren.
Ik had zelf verkeerd geboekt. 24/9 ipv 17/9. Kwam bij sixt om auto te halen die ik voor 3 dgn. had geboekt voor 184 euro. Volgend de medewerker was er nog maar 1 auto beschikbaar (corsa) terwijl de parkeerplaats vol stond met autoâÂÂs. Echter de prijs voor de 3 dgn wad nu 460 euro. Kon geen kant meer op aangezien het 2230 was. Voel me bijzonder opgelicht aangezien ik daarna online checkte wat het zou kosten als ik een dag later zou terugkomen en dat was 133 euro. Nog gezegd dat ik vaker bij sixt had gehuurd maar dat had geen positieve impact.
Sterke punten Geen.
Zwakke punten Prijs werd niet in scherm getoond maar op een stukje papier geschreven en dat geeft geen goed gevoel. Oplichting.
Wat een verschil in service tussen verhuurbedrijven. Bij aankomst al kreeg ik door Leonardo na het zien van m'n Visa Gold pas direct een andere auto (Bmw1.18 M uitvoering ipv Dacia Sandero) die vervolgens alvast werd gestart voor de Airco (was 38 gr) en volledig ingesteld o Nederlandse bediening (navi etc) door Diego. Echt top service
bad company, am used to otherwise. not professional. I spent over 4 weeks trying to get my deposit refunded. they can hardly be reached by telephone. Head office does not pick up phone. I live in the Netherlands, I had to go back to Germany specifically to get a story and then I am told again that they are going to do their best to make this right. I'm so angry. I had also forgotten my coat in the borrowed car, they would keep it until I would come to get it. They lost my coat. The only thing I got back then is: sorry, we can't find your coat anymore. Ridiculous! If I had lost something or made damage, a sorry was not enough, it had to be paid for. They promised to look for my coat, if they found it they would send it. I have said that I would like to have this sent to me at least free of charge, the employee had her doubts about that. NEVER returned to this company in Kleve in Germany.
Tijdens onze 2e huurdag, gingen we 's middags naar 1 van de meest bezochte toeristische attracties, Lara Beach. Samen met 5 andere stellen, die ook allemaal een huurauto hadden. Dit is een strand dat je via de openbare weg kunt bereiken tot aan een parkeerplaats, waarna je nog 5 minuten moet lopen naar het strand. Het laatste stuk van deze openbare weg is onverhard, maar toch voorzien van verkeersborden, vangrails, ... en de enige manier om de grote parking van Lara Beach te bereiken. Bij aankomst op de parking stellen we vast dat de linkerachterband lek is. We melden dit onmiddellijk aan het noodnummer op het contract zoals aangegeven in de voorwaarden, en zij vertellen ons dat we deze zelf moeten vervangen. Terwijl ik deze band aan het vervangen ben, blijkt dat er diverse onderdelen niet aanwezig zijn om deze band te kunnen vervangen. Ik bel opnieuw het noodnummer om dit te melden. Ze geven aan dat ze een medewerker van Sixt zullen sturen en dat deze medewerker erg dicht bij mijn locatie is, dus dat dit maximaal 20 minuten zal duren. Na 2,5 uur wachten na het eerste telefonische contact komen er 2 medewerkers van Sixt bij onze auto. Ze vervangen de band en vragen ons meteen om 250 euro contant te betalen, omdat we volgens hen op off-road terrein waren, waardoor onze volledige verzekering vervalt. Ik heb het schadeformulier ingevuld waarop ik aangeef dat de band lek was en het ondertekend. Als ik om een kopie vraag, wordt de Sixt medewerker agressief en wil mij geen kopie geven. Hij vraagt ons meteen om 250 euro contant te betalen of hij neemt de auto mee en laat ons achter. We vertellen hem dat we geen 250 euro op zak hebben, maar dat we wel 250 euro in het hotel hebben. Omdat de medewerker zo agressief was en dreigde ons gewoon 30km van ons hotel achter te laten, hebben we er in eerste instantie mee ingestemd de 250 euro in ons hotel te betalen om onze dag voort te zetten en onze vakantie niet te laten verpesten. Toen we bij het eerste café aankwamen schreeuwde hij dat we uit de auto moesten stappen en dat hij ons hier zou achterlaten omdat we geen geld hadden om hem te betalen. Dit was nog 29 km van ons hotel. Als we aangeven dat ik hiervoor de politie zal bellen omdat hij ons niet zomaar kan achterlaten, blijft mijn vriendin in de achterdeur van de auto leunen om te zorgen dat hij ons niet achterlaat en dat hij hier moet blijven tot de politie er is. Toen hij merkte dat ik de politie aan de telefoon had, ging hij er vandoor met mijn vriendin nog half in de auto samen met al onze spullen (o.a. paspoorten, contant geld, de mobiele telefoon van mijn vriendin, mijn werk mobiele telefoon en spullen ter waarde van ~5000 euro).
Mijn vriendin valt uit de auto op de grond en onze spullen liggen nog in de auto als hij wegrijdt. Op dat moment pleegt de Sixt medewerker diefstal bij ons en hier zijn meerdere getuigen van, 1 van de getuigen heeft ook direct de politie gebeld. Omdat de Sixt medewerker ons eerder belde toen hij onderweg was, hadden wij zijn nummer en hebben dit doorgegeven aan de politie die hem heeft kunnen traceren. Nadat de politie hem had gebeld kwam hij 30 min later onze spullen terugbrengen. Dit was rond 17.00 uur. Nadat wij onze spullen hadden gepakt reed hij in volle vaart weg en liet ons gewoon achter zonder de auto die wij normaal tot 22.00 uur hadden gehuurd. In het contract staat duidelijk vermeld als er schade is waarvoor wij niet verzekerd zijn, dit van de mastercard wordt afgehaald en zeker NIET dat wij dit altijd contant moeten kunnen overhandigen of dat zij zomaar onze huurauto kunnen innemen voor de afgesproken tijd dat wij deze inleveren. Daarmee heeft hij niet alleen het contract geschonden, maar ook een misdrijf gepleegd door onze spullen te stelen en ook mijn vriendin in gevaar te brengen door te vertrekken terwijl zij nog in de auto leunde. Hiervoor zijn we natuurlijk ook naar het politiebureau gegaan om proces-verbaal op te maken van dit incident en het gedrag van de Sixt-medewerker. Naast deze uiterst negatieve ervaring, heeft dit ook een enorme impact gehad op de rest van onze vakantie. Mijn vriendin was na 2 dagen nog steeds in shock, en de volgende 2 dagen zijn we alleen maar op onze hotelkamer gebleven om te kijken naar de mogelijke opties om de vakantie vroegtijdig te annuleren. Dit incident heeft ons meer dan 100 euro gekost aan taxi's om terug te komen naar ons hotel en naar het politiebureau.
Wij hebben contact opgenomen met Sixt en zij lachte ons gewoon uit dat we toch niet kunnen bewijzen wat de Sixt medewerker ons heeft aangedaan en wij alsnog voor alle kosten zullen opdraaien.
Zwakke punten Onbetrouwbaar
Contract niet nakomen
Gevaarlijk
Twee weken van tevoren een cabrio gehuurd om met mijn dochter haar schooldiploma op te halen in een bijzondere auto. Reservering bevestigd en alles betaald dezelfde dag. De dag voor de huurdatum een bericht ingesproken op mijn telefoon: geen cabrio beschikbaar, coupe als alternatief. Terug gebeld, ruim half uur in de wacht. Gezegd dat ik het onfatsoenlijk vind om dit de dag vantevoren pas door te geven en ik had toch een bevestiging van hun ontvangen. Geen excuses, alleen mededeling dat ze zouden annuleren en de betaling terugstorten. Nu maar afwachten hoelang dat duurt. En zo kort dag veel rompslomp om een cabrio bij een andere verhuurder te vinden.
Een auto gehuurd bij SIXT hofplein, de auto is netjes terug gebracht. Alles is door de medewerkers gecontroleerd. 6 maanden later wordt er 400,- van mijn creditcard afgehaald met het verhaal dat er schade is gereden. Klopt natuurlijk helemaal niks van! Ze lichten je gewoon keihard op!
Brindisi, rented nice car for € 700 to enjoy a relaxed week Pugli. At a reliable company (I then thought). At arrival clearly mentioned, "no extras, already arranged everything". Without any information, no contracte shown (neither sent in email), that lady-thief/thug added several extras for about the same amount. Only found out once money was gone. File complaint....nothing.....reminded.....nothing....etc. STAY AWAY there
Sterke punten consitenly bad service
Zwakke punten book extras without permission, deliberate theft.
Aangekomen op Pisa ging ik enthousiast de auto ophalen. Daar aangekomen bleek dat de auto er niet was en ik gratis een upgrade kreeg. Maar ik moest wel €302.- via mijn creditcard afrekenen en borg van €380.-
De €302-. (Minus de €225 die ik al betaald had) was omdat ze mij zonder toestemming een prepaid fuel aangesmeerd had.
Ik moest de auto zo leeg mogelijk terugbrengen want zij hadden goedkopere benzine prijzen.
Toen ik de auto terugbracht vroeg ik hoe dit zat en gelukkig was er een medewerkster die mij dit uitlegde. Hierna raakte ik dus geïrriteerd en dit had ze heel snel door en kreeg ik een creditnota.
Wat een waardeloos bedrijf als je zo klanten probeert op te lichten. Ik zal hier nooit meer een auto huren!
IT does not deserve the 1 star... DO NOT BOOK with them, they are going to abuse the agreement and charge you for non existing damage.
Sneaky fraudulent company who confirmed to you on spot that all is fine and 2 weeks later send you a bill for a damage you are not responsible for or maybe the damage is not even existing... But this is not the worst, you cannot contest and you do not have any way to contact them... When you call, they hang up, when you write emails they do not reply.
DO NOT take the risk, they are absolutely outrageous, this is the biggest fraud I experienced
DO NOT do it, it will cost you way more then you think!
Bent u op zoek naar een lening om de rekening te betalen, een huis te kopen, enz. U kunt contact met ons opnemen via e-mail [email protected] omdat we leningen verstrekken die zo laag zijn als 2% rente, we geven ook lang- en kortlopende leningen waarmee u ook contact kunt opnemen ons via whats app nummer +393924698291 voor meer informatie
Wij hebben tijdens onze huwelijksreis een auto geboekt via Sixt tijdens ons verblijf op Curacao. 10 dagen zouden we genieten van de auto en erop uit trekken. Helaas was het direct de 1e dag al raak, en werd onze volledige bumper (helaas kan ik geen foto meesturen) gestolen, en dit terwijl het een 'bewaakte' parkeerplaats zou moeten zijn bij Kokomo beach. Ruim een uur moeten wachten op de soort toeristen ANWB, die maakte allerlei foto's en vervolgens nog wachten op de toeristen politie op aangifte op te maken. Die belde met Sixt en vertelde ons dat we terug moesten naar de plek waar wij gehuurd hadden, wij braaf terug naar het vliegveld maar daar aangekomen bleek dat we naar het hoofdkantoor aan de andere kant van Willemstad moesten zijn, maar qua tijd gingen we dat niet meer redden. Gelukkig wel andere (maar vieze) auto meegekregen en de volgende dag naar Willemstad om de aangifte af te geven. Hier vroegen we ook hoe het zat met eigen risico maar werd ons verzekerd dat dit kan gebeuren en dat we de borg gewoon terug krijgen, wij heel blij en verder genieten van onze vakantie. Eenmaal thuis bleek echter dat de borg 2x was afgeschreven, waarvan 1x volledig was vastegehouden door Sixt, $850.- een hele berg geld dus. We hebben 4x moeten bellen met Curacao vanuit Nederland en elke keer iemand anders aan de telefoon die vertelde dat we geduld moesten hebben, het afgehandeld zou worden, we geld nog terug zouden krijgen en tot slot een boze dame die zei dat wij het zelf moesten betalen. Conclusie; $400,- extra kwijt aan onze vakantie... Meest vervelende is de bizar slechte communicatie met de medewerkers en blijkbaar ook medewerkers onderling. Wij gaan in ieder geval NOOIT meer iets huren via Sixt!
Sterke punten Direct andere auto beschikbaar
Zwakke punten - Bijzonder slechte communicatie
- Alle collega's zeggen en vertellen iets anders. Zowel tijdens het verblijf als achteraf vanuit Nederland als je met hen belt
- Zeer traag in afhandeling van de schade
- Sterke vermoedens van 'achterdeur criminaliteit'
We huurden een auto bij Sixt op Faro AirPort. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een update aangeboden. In ruil daarvoor hoefden wij niet zelf te tanken, maar zouden zij dat voor ons doen tegen een aantrekkelijke literprijs. Wat we bij het inleveren pas hoorden was dat je dan wel je hele tank moet leegrijden. Wij hadden nog een halve tank over en zijn het geld daarvoor kwijt. Wat nog veel kwalijker was, was dat er schade in rekening werd gebracht die wij niet hadden veroorzaakt. Een krasje op een wieldop. Kost me zo even €119,13 extra.
Gezien de andere reviews vrees ik dat dit het verdienmodel is en dat vind ik zeer kwalijk.
Sterke punten Auto was prima, nog geen half jaar oud
Zwakke punten Foute voorlichting over update en schade in rekening brengen die wij niet veroorzaakt hebben.
Opgelicht voor €2500,-
Een BMW M2 online besteld voor 3 dagen. Kosten hiervoor 980euro. Bij aankomst op Schiphol gevraagd of de M3 ook beschikbaar zou zijn. Deze was er met wat extra kosten, prima. Aan de balie is doen geloven dat de meerprijs ongeveer 600euro bedroeg. Veel geld maar voor deze keer akkoord. Hier komt dan nog 2000euro borg bij. Nu komt het, het was uit eindelijk 2600euro duurder! De borg kwam daar nog bovenop. Dit is aan de balie niet duidelijk gemaakt. Het bedrag was niet op de pinautomaat (met creditcard) te zien. Online kunnen de prijzen ingezien worden. Hier ligt de prijs een factor drie lager. Gebeld met Sixt, de medewerker begreep het ook niet. Er is navraag gedaan met als antwoord, de prijzen kunnen nu eenmaal fluctueren.
Nooit meer Sixt.
Zwakke punten
Oplichters
Misleading customer service
After booking with Sixt a bmw Z4 convertible we didnt receive the confirmation email. For this I called Sixt customer service. Here was confirmed that the car would be available for us upon arrival at pick up location schiphol.
When we arrived at the pick up location the car was not available. They offered another convertible car. We agreed on this. But finally Sixt could only offer this if we paid €150 extra. This became above our budget.
I felt misled twice by sixt.
Sixt is de slechte autoverhuur
Sixt is De slechte auto verhuurbedrijf al 3 keer gereserveerd kom ik bij ophaallocatie de auto is niet beschikbaar ja we hebben wel een andere maar ietsje duurder €31 per dag extra 🤣🤣 terwijl het de zelfde categorie???
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Scammed by Sixt employee
I have been scammed out of €1200 by the front desk worker, and after management got all the information they wanted from me they simply said that they had "concluded their investigation and handled the matter internally" before referred me to the Gardai, without so much as giving me confirmation of the name of the employee in question. This employee also attempted to use someone else's credit card information and passport in the process of scamming me, so I would HIGHLY advise against giving them your personal info.
Sterke punten
None
Zwakke punten
Staff cannot be trusted, management takes no accountability whatsoever.
Oplichtersbende
Dit is een oplichters bedrijf. Huur hier niet, tenzij je opgelicht wilt worden. Check goed de prijzen voor je hier komt, aan de balie maken ze extra dure prijzen zodat ze hogere bonussen krijgen. De medewerkers doen er hier alles aan om hun bonussen te halen en doen je allerlei beloftes die ze niet nakomen. Vervolgens krijg je na je huurperiode nog allerlei facturen die niet onderbouwd zijn, als je ze dan opbelt kunnen ze geen uitleg geven over de bedragen, maar je moet ze wel betalen, anders krijg je de deurwaarder over je heen.
oplichters
ik had de auto al online gehuurd en netjes gelijk alles betaald voor een mazda.
hebben ze alle autos ingerolen voor nieuwe autos en moet ik extra betalen $26 dollar.
uiteindelijk moet ik dus ( kwam ik thuis achter ) $302 dollar extra betalen.
stelletje oplichters !!!!
Sterke punten
oplichten
Geen enkele hulp of begrip!
Helaas zeer slechte ervaring. In het boekingsproces is dat datum een week versprongen (door beschikbaarheid) van 11 naar 18 februari. Ik heb dit pas na boeking gezien. Heb mij binnen 3 minuten daarna bij de klantenservice gemeld. Maar annuleren is onmogelijk zonder je geld kwijt te zijn. Dat voor een groter A-merk verhuurbedrijf........
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klantenservice, begrip, menselijkheid
Oplichters
Echt een verschrikkelijk bedrijf. Online mijn verhuisbus gereserveerd en betaald. Op de dag van ophalen was er een storing met hun creditcard betalingssysteem. Ik mocht mijn borg niet pinnen, het kon alleen met creditcard. Ik kreeg de bus niet mee. Mijn hele verhuizing was hier omheen gepland uiteraard. Maar zonder excuses werd mij de deur gewezen. Ik heb nu meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg, maar ik krijg steeds een standaard mail terug. Telefonisch zijn ze niet te bereiken want er bestaat geen telefonische klantenservice. Huur je auto of bus dus echt niet hier!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Heel veel
Wat een oplichters !!!!!
Jarenlang over heel de wereld naar volle tevredenheid auto's gehuurd. Dus recent weer in Spanje. SUV gehuurd maar niet gekregen. Dat soort lokkertjes zijn we wel gewend en kunnen we overheen stappen. Maar dan. Bevestiging gekregen voor huur, aantal kilometers, verzekeringen etc.. Net als altijd. Bedrag kwam neer op 1383,93 euro voor 8 dagen. Achterlijk duur geworden na Corona, maar wat niet. Na inleveren (zonder schade) gaf men aan digitaal te werken en de rekening na te sturen via e-mail. Nou daar kwam hij hoor : 2.053,36 euro. Zo ongeveer 50% hoger !!!!!!! We waren altijd zeer tevreden klanten van Sixt, maar nu zou ik het liefst nog minder dan 1 ster geven.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ze zijn veranderd van een fijn transparant bedrijf in het zoveelste zakkenvullende autoverhuurbedrijf.\\r\\n
horror rent with Sixt on Maderia
Deze auto huur was verschrikkelijk. Huur veel auto's over de hele wereld en heb nog nooit problemen gehad. Had voor de eerste keer SIXT gekozen en ipv een mooie mercedus kreeg in een audi die helemaal vol krassen deuken zat en heb daarom ook foto's genomen. Nu beweren ze dat ik deze schade heb gemaakt terwijl ik foto's heb maar ze zeggen dat je op de foto's niet kunt zien dat het op het vliegveld is gemaakt. Ben woedend en ga niet betalen.
Bij aankomst praten ze je een benzine prijs aan die niet klopt en het kost je zo een 90 euro ook als je met een volle tank aflevert en dat was anders dan afgesproken was. ook heb ik hier een foto van.
Wees verstandig en huur hier geen auto. Jammer dat je geen 0 of negatieve sterren kunt geven
Sterke punten
locatie is prima
Zwakke punten
wordt beschuldigt van iets wat ik niet heb gedaan en zelfs foto's van heb maar die worden niet geaccepteerd
Slecht customer service
Horrible customer service. I’ve been charged for traffic violations I haven’t committed and Sixt never refunded my money. They just charged my credit card and never responded my emails or calls. I feel powerless and hope people will stop using Sixt
Teveel in rekening
Ik heb vooraf gereserveerd en bijna alles genomen om bijbetalen te voorkomen € 674,90.
Op de luchthaven ben ik akkoord gegaan om voor € 65,- het tanken af te kopen.
Uiteindelijk is mij € 798,72 in rekening gebracht.
Wat mij betreft is dat dus € 58,82 teveel. Neergelegd bij Sixt maar die geven niet thuis.
Onprofessioneel en slechte klantenservice
Erg onprofessioneel bedrijf. Ik had een kleine bus bij hun gehuurd. Van tevoren had ik meerdere werknemers gesproken om wat vragen te stellen wat betreft de borg. Elke werknemer gaf mij een ander antwoord, dit vond ik al heel raar en onprofessioneel. Op de dag dat ik het busje moest ophalen was er een storing en daardoor moest ik 20 minuten wachten, nouja dat kan gebeuren.
Blijkt nu dat door die storing mijn reservering nooit in hun systeem heeft gestaan. Nu wordt mij verteld dat in plaats van de standaard 7 werkdagen dat ik misschien nu wel 20-25 werkdagen moet wachten op mijn borg. Ik vind dit absoluut niet kunnen. Sixt maakt meerdere fouten en de klant moet hiervoor opdraaien. Ook werd mij verteld dat door de storing zij mij geen digitaal contract konden geven en dat ik dus een papieren contract moest krijgen, dat is dus ook niet gebeurd. Geld terugstorten duurt zeker geen 20-25 werkdagen. Ook werd mij beloofd dat zij zouden terugbellen, wat ook niet meer is gebeurd. Dus nu ben ik al een week lang elke dag aan het bellen om mijn geld terug te krijgen. Erg onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Ik zal hier niet nogmaals een busje of auto huren.
Opgelicht door sixt
Ik had zelf verkeerd geboekt. 24/9 ipv 17/9. Kwam bij sixt om auto te halen die ik voor 3 dgn. had geboekt voor 184 euro. Volgend de medewerker was er nog maar 1 auto beschikbaar (corsa) terwijl de parkeerplaats vol stond met autoâÂÂs. Echter de prijs voor de 3 dgn wad nu 460 euro. Kon geen kant meer op aangezien het 2230 was. Voel me bijzonder opgelicht aangezien ik daarna online checkte wat het zou kosten als ik een dag later zou terugkomen en dat was 133 euro. Nog gezegd dat ik vaker bij sixt had gehuurd maar dat had geen positieve impact.
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Prijs werd niet in scherm getoond maar op een stukje papier geschreven en dat geeft geen goed gevoel. Oplichting.
Top Brindisi
Wat een verschil in service tussen verhuurbedrijven. Bij aankomst al kreeg ik door Leonardo na het zien van m'n Visa Gold pas direct een andere auto (Bmw1.18 M uitvoering ipv Dacia Sandero) die vervolgens alvast werd gestart voor de Airco (was 38 gr) en volledig ingesteld o Nederlandse bediening (navi etc) door Diego. Echt top service
Bad company
bad company, am used to otherwise. not professional. I spent over 4 weeks trying to get my deposit refunded. they can hardly be reached by telephone. Head office does not pick up phone. I live in the Netherlands, I had to go back to Germany specifically to get a story and then I am told again that they are going to do their best to make this right. I'm so angry. I had also forgotten my coat in the borrowed car, they would keep it until I would come to get it. They lost my coat. The only thing I got back then is: sorry, we can't find your coat anymore. Ridiculous! If I had lost something or made damage, a sorry was not enough, it had to be paid for. They promised to look for my coat, if they found it they would send it. I have said that I would like to have this sent to me at least free of charge, the employee had her doubts about that. NEVER returned to this company in Kleve in Germany.
Agressie en poging tot stelen door medewerker
Tijdens onze 2e huurdag, gingen we 's middags naar 1 van de meest bezochte toeristische attracties, Lara Beach. Samen met 5 andere stellen, die ook allemaal een huurauto hadden. Dit is een strand dat je via de openbare weg kunt bereiken tot aan een parkeerplaats, waarna je nog 5 minuten moet lopen naar het strand. Het laatste stuk van deze openbare weg is onverhard, maar toch voorzien van verkeersborden, vangrails, ... en de enige manier om de grote parking van Lara Beach te bereiken. Bij aankomst op de parking stellen we vast dat de linkerachterband lek is. We melden dit onmiddellijk aan het noodnummer op het contract zoals aangegeven in de voorwaarden, en zij vertellen ons dat we deze zelf moeten vervangen. Terwijl ik deze band aan het vervangen ben, blijkt dat er diverse onderdelen niet aanwezig zijn om deze band te kunnen vervangen. Ik bel opnieuw het noodnummer om dit te melden. Ze geven aan dat ze een medewerker van Sixt zullen sturen en dat deze medewerker erg dicht bij mijn locatie is, dus dat dit maximaal 20 minuten zal duren. Na 2,5 uur wachten na het eerste telefonische contact komen er 2 medewerkers van Sixt bij onze auto. Ze vervangen de band en vragen ons meteen om 250 euro contant te betalen, omdat we volgens hen op off-road terrein waren, waardoor onze volledige verzekering vervalt. Ik heb het schadeformulier ingevuld waarop ik aangeef dat de band lek was en het ondertekend. Als ik om een kopie vraag, wordt de Sixt medewerker agressief en wil mij geen kopie geven. Hij vraagt ons meteen om 250 euro contant te betalen of hij neemt de auto mee en laat ons achter. We vertellen hem dat we geen 250 euro op zak hebben, maar dat we wel 250 euro in het hotel hebben. Omdat de medewerker zo agressief was en dreigde ons gewoon 30km van ons hotel achter te laten, hebben we er in eerste instantie mee ingestemd de 250 euro in ons hotel te betalen om onze dag voort te zetten en onze vakantie niet te laten verpesten. Toen we bij het eerste café aankwamen schreeuwde hij dat we uit de auto moesten stappen en dat hij ons hier zou achterlaten omdat we geen geld hadden om hem te betalen. Dit was nog 29 km van ons hotel. Als we aangeven dat ik hiervoor de politie zal bellen omdat hij ons niet zomaar kan achterlaten, blijft mijn vriendin in de achterdeur van de auto leunen om te zorgen dat hij ons niet achterlaat en dat hij hier moet blijven tot de politie er is. Toen hij merkte dat ik de politie aan de telefoon had, ging hij er vandoor met mijn vriendin nog half in de auto samen met al onze spullen (o.a. paspoorten, contant geld, de mobiele telefoon van mijn vriendin, mijn werk mobiele telefoon en spullen ter waarde van ~5000 euro).
Mijn vriendin valt uit de auto op de grond en onze spullen liggen nog in de auto als hij wegrijdt. Op dat moment pleegt de Sixt medewerker diefstal bij ons en hier zijn meerdere getuigen van, 1 van de getuigen heeft ook direct de politie gebeld. Omdat de Sixt medewerker ons eerder belde toen hij onderweg was, hadden wij zijn nummer en hebben dit doorgegeven aan de politie die hem heeft kunnen traceren. Nadat de politie hem had gebeld kwam hij 30 min later onze spullen terugbrengen. Dit was rond 17.00 uur. Nadat wij onze spullen hadden gepakt reed hij in volle vaart weg en liet ons gewoon achter zonder de auto die wij normaal tot 22.00 uur hadden gehuurd. In het contract staat duidelijk vermeld als er schade is waarvoor wij niet verzekerd zijn, dit van de mastercard wordt afgehaald en zeker NIET dat wij dit altijd contant moeten kunnen overhandigen of dat zij zomaar onze huurauto kunnen innemen voor de afgesproken tijd dat wij deze inleveren. Daarmee heeft hij niet alleen het contract geschonden, maar ook een misdrijf gepleegd door onze spullen te stelen en ook mijn vriendin in gevaar te brengen door te vertrekken terwijl zij nog in de auto leunde. Hiervoor zijn we natuurlijk ook naar het politiebureau gegaan om proces-verbaal op te maken van dit incident en het gedrag van de Sixt-medewerker. Naast deze uiterst negatieve ervaring, heeft dit ook een enorme impact gehad op de rest van onze vakantie. Mijn vriendin was na 2 dagen nog steeds in shock, en de volgende 2 dagen zijn we alleen maar op onze hotelkamer gebleven om te kijken naar de mogelijke opties om de vakantie vroegtijdig te annuleren. Dit incident heeft ons meer dan 100 euro gekost aan taxi's om terug te komen naar ons hotel en naar het politiebureau.
Wij hebben contact opgenomen met Sixt en zij lachte ons gewoon uit dat we toch niet kunnen bewijzen wat de Sixt medewerker ons heeft aangedaan en wij alsnog voor alle kosten zullen opdraaien.
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Contract niet nakomen
Gevaarlijk
Wel bevestigen, dag vantevoren niet leveren
Twee weken van tevoren een cabrio gehuurd om met mijn dochter haar schooldiploma op te halen in een bijzondere auto. Reservering bevestigd en alles betaald dezelfde dag. De dag voor de huurdatum een bericht ingesproken op mijn telefoon: geen cabrio beschikbaar, coupe als alternatief. Terug gebeld, ruim half uur in de wacht. Gezegd dat ik het onfatsoenlijk vind om dit de dag vantevoren pas door te geven en ik had toch een bevestiging van hun ontvangen. Geen excuses, alleen mededeling dat ze zouden annuleren en de betaling terugstorten. Nu maar afwachten hoelang dat duurt. En zo kort dag veel rompslomp om een cabrio bij een andere verhuurder te vinden.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Contract niet nakomen
OPLICHTING
Een auto gehuurd bij SIXT hofplein, de auto is netjes terug gebracht. Alles is door de medewerkers gecontroleerd. 6 maanden later wordt er 400,- van mijn creditcard afgehaald met het verhaal dat er schade is gereden. Klopt natuurlijk helemaal niks van! Ze lichten je gewoon keihard op!
Brindisi - Bari: stay away from Sixt
Brindisi, rented nice car for € 700 to enjoy a relaxed week Pugli. At a reliable company (I then thought). At arrival clearly mentioned, "no extras, already arranged everything". Without any information, no contracte shown (neither sent in email), that lady-thief/thug added several extras for about the same amount. Only found out once money was gone. File complaint....nothing.....reminded.....nothing....etc. STAY AWAY there
Sterke punten
consitenly bad service
Zwakke punten
book extras without permission, deliberate theft.
Nooit meer bij Sixt huren!
Aangekomen op Pisa ging ik enthousiast de auto ophalen. Daar aangekomen bleek dat de auto er niet was en ik gratis een upgrade kreeg. Maar ik moest wel €302.- via mijn creditcard afrekenen en borg van €380.-
De €302-. (Minus de €225 die ik al betaald had) was omdat ze mij zonder toestemming een prepaid fuel aangesmeerd had.
Ik moest de auto zo leeg mogelijk terugbrengen want zij hadden goedkopere benzine prijzen.
Toen ik de auto terugbracht vroeg ik hoe dit zat en gelukkig was er een medewerkster die mij dit uitlegde. Hierna raakte ik dus geïrriteerd en dit had ze heel snel door en kreeg ik een creditnota.
Wat een waardeloos bedrijf als je zo klanten probeert op te lichten. Ik zal hier nooit meer een auto huren!
Sterke punten
Je verkeerd inlichten
Zwakke punten
De waarheid spreken
Worst company ever - FRAUD - DO not take the risk or you will PAY IT
IT does not deserve the 1 star... DO NOT BOOK with them, they are going to abuse the agreement and charge you for non existing damage.
Sneaky fraudulent company who confirmed to you on spot that all is fine and 2 weeks later send you a bill for a damage you are not responsible for or maybe the damage is not even existing... But this is not the worst, you cannot contest and you do not have any way to contact them... When you call, they hang up, when you write emails they do not reply.
DO NOT take the risk, they are absolutely outrageous, this is the biggest fraud I experienced
DO NOT do it, it will cost you way more then you think!
offer
Bent u op zoek naar een lening om de rekening te betalen, een huis te kopen, enz. U kunt contact met ons opnemen via e-mail [email protected] omdat we leningen verstrekken die zo laag zijn als 2% rente, we geven ook lang- en kortlopende leningen waarmee u ook contact kunt opnemen ons via whats app nummer +393924698291 voor meer informatie
Bedankt
Beheer
Meer dan slechte service @ Curacao
Wij hebben tijdens onze huwelijksreis een auto geboekt via Sixt tijdens ons verblijf op Curacao. 10 dagen zouden we genieten van de auto en erop uit trekken. Helaas was het direct de 1e dag al raak, en werd onze volledige bumper (helaas kan ik geen foto meesturen) gestolen, en dit terwijl het een 'bewaakte' parkeerplaats zou moeten zijn bij Kokomo beach. Ruim een uur moeten wachten op de soort toeristen ANWB, die maakte allerlei foto's en vervolgens nog wachten op de toeristen politie op aangifte op te maken. Die belde met Sixt en vertelde ons dat we terug moesten naar de plek waar wij gehuurd hadden, wij braaf terug naar het vliegveld maar daar aangekomen bleek dat we naar het hoofdkantoor aan de andere kant van Willemstad moesten zijn, maar qua tijd gingen we dat niet meer redden. Gelukkig wel andere (maar vieze) auto meegekregen en de volgende dag naar Willemstad om de aangifte af te geven. Hier vroegen we ook hoe het zat met eigen risico maar werd ons verzekerd dat dit kan gebeuren en dat we de borg gewoon terug krijgen, wij heel blij en verder genieten van onze vakantie. Eenmaal thuis bleek echter dat de borg 2x was afgeschreven, waarvan 1x volledig was vastegehouden door Sixt, $850.- een hele berg geld dus. We hebben 4x moeten bellen met Curacao vanuit Nederland en elke keer iemand anders aan de telefoon die vertelde dat we geduld moesten hebben, het afgehandeld zou worden, we geld nog terug zouden krijgen en tot slot een boze dame die zei dat wij het zelf moesten betalen. Conclusie; $400,- extra kwijt aan onze vakantie... Meest vervelende is de bizar slechte communicatie met de medewerkers en blijkbaar ook medewerkers onderling. Wij gaan in ieder geval NOOIT meer iets huren via Sixt!
Sterke punten
Direct andere auto beschikbaar
Zwakke punten
- Bijzonder slechte communicatie
- Alle collega's zeggen en vertellen iets anders. Zowel tijdens het verblijf als achteraf vanuit Nederland als je met hen belt
- Zeer traag in afhandeling van de schade
- Sterke vermoedens van 'achterdeur criminaliteit'
Ik vertrouw Sixt niet meer
We huurden een auto bij Sixt op Faro AirPort. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een update aangeboden. In ruil daarvoor hoefden wij niet zelf te tanken, maar zouden zij dat voor ons doen tegen een aantrekkelijke literprijs. Wat we bij het inleveren pas hoorden was dat je dan wel je hele tank moet leegrijden. Wij hadden nog een halve tank over en zijn het geld daarvoor kwijt. Wat nog veel kwalijker was, was dat er schade in rekening werd gebracht die wij niet hadden veroorzaakt. Een krasje op een wieldop. Kost me zo even €119,13 extra.
Gezien de andere reviews vrees ik dat dit het verdienmodel is en dat vind ik zeer kwalijk.
Sterke punten
Auto was prima, nog geen half jaar oud
Zwakke punten
Foute voorlichting over update en schade in rekening brengen die wij niet veroorzaakt hebben.