Reviews van deze auteur (21336)

Opgelicht

Review over Hertz

Via Sunnycars een auto gereserveerd en af te halen bij Hertz Luchthaven Faro-Portugal en daar begint dan de ellende die pas bij thuiskomst zichtbaar wordt.
Namelijk een bedrag van 494,77 euro afgeschreven van de creditcard.
U tekent namelijk niet voor de ontvangst van de auto bij Hertz, maar voor verzekeringen die al zijn afgesloten via Sunnycars. Een verhaal van de medewerkster van Hertz in Portgal is daar de oorzaak van. U bestelde auto is niet voorradig, anders kloppen de gegevens niet en nee u hoeft niet extra te betalen.
Hertz vindt deze praktijken klantvriendelijk, klant vroeg er toch om!!!

Sterke punten
Niet te vinden of het moet zijn het oplichten van klanten.

Zwakke punten
Afhandeling van gegronde klachten.
Jammer daarbij is, dat ook organisaties als Sunnycars, ANWB, rechtsbijstand, etc. je volledig in de kou laten staan.

Boos heel erg boos

Review over SunnyCars

Sunnycars is slechts een makelaar binnen de branche van autoverhuurbedrijven en doen daarbij zaken met bedrijven die slechts de gehuurde auto dienen af te leveren. In de praktijk betekent, dat als u de auto in ontvangst neemt u met alle mogelijke middelen wordt opgelicht. Dat ziet u pas bij thuiskomst, in ons geval een bedrag van 494,77 afgeschreven van onze creditcard. Wij tekenden niet voor de ontvangst van de auto, maar voor verzekeringen die al via Sunnycars waren afgesloten. Boosdoener Hertz Luchthaven Faro-Portugal.
Sunnycars laat zijn klanten in dit geval, maar ook een veel andere gevallen, in de kou staan. Hun commentaar, wij hebben u voldoende gewaarschuwd en u tekent toch. Jammer.
Maar u Sunnycars, blijft zaken doen met bedrijven als Hertz, die niet te vertrouwen zijn.
Hoe zo het beste verhuurbedrijf!!

Sterke punten
Op papier is alles goed geregeld.

Zwakke punten
Laat klant in de kou staan. Zeker niet echt klantvriendelijk.
Blijft zaken doen met dergelijke autoverhuurbedrijven.
Maken geen lijst van autoverhuurbedrijven waaruit blijkt hoe deze hun klachten oppakken en hoeveel klachten er over deze bedrijven zijn.

reacties:

Review: Boos heel erg boos

Wij zijn nog steeds erg boos.U schrijft dat we gelijk hadden moeten reageren in de verhuurperiode.Dit was ONMOGELIJK want het bedrag van 494,77 euro werd pas een WEEK later van onze creditkaart afgeschreven. Een dure auto (C3 citroen) voor 3 weken bijna 1000,- euro. Wij zijn nu erg angstig geworden om volgend jaar een huurauto te bespreken.
Wij voelen ons erg benadeeld en iedereen laat ons in de kou staan