Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Waardeloze actie alsmede slechte klachtbehandeling Holiday Cars

Geachte heer Nienhuis,

Naar aanleiding van uw review over Holidaycars.com willen wij u graag reageren op de door u beschreven situatie.

Allereerst spijt het ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de diensten van Holidaycars.com. Wij streven er ten allen tijden naar ons service level te optimaliseren en zijn hiervoor onder andere 24 uur per dag bereikbaar om onze klanten te woord te kunnen staan in geval van vragen of problemen.
De door u geboekte huurauto is aan u bevestigd met inachtneming van gewenste inlevertijd van 09.00uur in de ochtend, op een tijdstip waarop de verhuurlocatie was geopend. U heeft vervolgens op eigen initiatief de auto eerder ingeleverd, te weten om 07.18h in de ochtend, op een moment dat de verhuurlocatie nog niet was geopend. Tijdens het boeken van de reservering bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en de voorwaarden van de betreffende verhuurder. Deze verhuurder meldt in zijn voorwaarden een toeslag te rekenen voor het inleveren van de auto buiten openingstijden. Het spijt ons dat u wellicht niet voldoende op de hoogte bent geweest van deze voorwaarden, doch u heeft er akkoord voor gegeven ten tijde van het maken van de boeking. Om deze reden heeft onze Aftersales afdeling uw verzoek tot restitutie afgewezen.

Ondanks het feit dat u teleurgesteld bent over de uitkomst van uw klacht en de door ons geboden service, vertrouwen wij erop u voldoende van dienst geweest. Wij willen u graag een korting van 5% aanbieden voor een volgende autohuur, u kunt hiervoor uw oude reserveringsnummer als referentie opgeven. Wij hopen u tevens in de toekomst weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Charlotte Beijerman
Agent Webcare Team

Holidaycars.com

Review: snel gereserveerd, leveren ho maar.....

Beste meneer Albers,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat onze communicatie op onze website niet geheel helder is geweest. Wij danken u dan ook hartelijk voor uw feedback, wij staan te allen tijde open voor verbeteringen en het inzicht dat onze klanten ons verschaffen over ons product.

Indien u bij ons een reservering plaatst, heeft u de keuze tussen direct beschikbare auto?s en auto?s waarbij wij eerst bij de lokale verhuurder moeten controleren of deze daadwerkelijk beschikbaar is. Dit kan te maken hebben met de gekozen categorie, of het tijdsbestek waarin de auto opgehaald wordt ten opzichte van het maken van de boeking( zgn. last minute). Op onze website communiceren wij het volgende indien wij de beschikbaarheid van de te kiezen categorie dienen te controleren:

De beschikbaarheid van dit autotype is beperkt!
Wij controleren graag of deze auto beschikbaar is. U ontvangt altijd binnen 48 uur een bevestiging dan wel een vrijblijvend alternatief aanbod van ons. Wilt u direct een voucher ontvangen, kies dan voor een autotype zonder beperkte beschikbaarheid.

Indien u alsnog besluit om de boeking af te ronden voor een auto op aanvraag, dan zal dit verder op de normale wijze afgerond worden, d.w.z. met een betaling, en een reserveringsbevestiging. Uiteraard ontvangt u deze betaling terug zodra u dit alternatief niet accepteert. Dit kunt u zowel telefonisch bij ons aangeven, als per mail of per chat.

Uit uw reservering maken wij op dat u inderdaad telefonisch heeft aangegeven dat u de reservering wilde annuleren, wat vervolgens uiteraard kosteloos gebeurt is. De terugstorting van het op voorhand betaalde bedrag is eveneens in werk gesteld, en is door onze financi?le afdeling verwerkt en naar u retour gestort.
Wij begrijpen uit uw verhaal dat dit proces niet geheel helder naar voren komt tijdens het maken van uw reservering bij holidaycars.com, en wij zullen dit intern evalueren om na te gaan of, en zo ja, hoe wij dit kunnen verbeteren.

Indien u verdere vragen heeft, dan kunt u mij hierover benaderen via [email protected]

Met vriendelijke groet / Kind regards,
holidaycars.com

Wendy Luiten
Webcare Agent

Review: Klantenservice Holidaycars zeer slecht!!!

Geachte meneer Lu,

Wij vinden het erg vervelend dit te moeten vernemen, en zullen het door u beschreven boekingsproces intern analyseren, daar dit niet staat voor de standaard die wij als holidaycars . com nastreven. Wij hebben vernomen dat u op 24 juli telefonisch benadert bent door een van onze Service Centre medewerkers omtrent de terugstorting. Daarnaast hebben wij van onze financiële afdeling vernomen dat de terugstorting vandaag met een spoedopdracht is overgemaakt. Nogmaals, wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste, en willen u graag 20% korting op uw eerstvolgende reservering bij holidaycars . com aanbieden. Dit zodat wij u kunnen tonen dat de geleden ervaring zeker geen standaard is.

Met vriendelijke groet,
Holidaycars . com

Wendy Luiten
Webcare Agent

Review: Holidaycars zwijgt bij problemen

Beste Rob,

Graag zouden wij persoonlijk in contact komen om het een en ander uit te zoeken omtrent deze boeking. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een bericht te sturen inclusief uw reserveringsnummer, zodat wij dit verder kunnen behandelen? Dit kan gestuurd worden naar [email protected].


Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
holidaycars.com

Wendy Luiten
Webcare Agent