Going green with Green Motion Car Hire = more miles for each and every tank of fuel which is better for your pocket and better for the environment! And don\'t forget, you\'ll have more money to spend on your holiday.

Green Motion Reviews

    Oplichter bedrijf. NIET huren

    Dit bedrijf en de medewerkers zijn de grootste oplichter ter wereld. De huurprijs is zeer goedkoop. maar een klein kruis ergens in op de auto, die ik zelf nooit heb gezin heeft me €2.200 gekost. In London heb ik een auto ingehuurd voor €12 per dag. Bij de inlevering van de wagen hebben ze me een plek laten zien die ooit beschadigd was. daardoor hebben mijn borgsom van 1.800 pond niet terug betaald. Tevens sturen ze mij als herhaling berichten dat ik een bekeuring moet betalen anders gaan ze een incassobureau inschakelen. Ik heb nooit een bekeuring gezien. Ze willen je helemaal uitkleden. Dus zeer slecht bedrijf oplichters en dieven.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles ze zijn geen mensen maar duivels die je geld willen jatten.

    This company is a joke. AVOID!

    Please do not use this company. I had my experiences at the Memmingen office in Germany

    1. Someone would pick us up after my plane landed --> no one there and I received a call 2 hours later than I sent my message I arrived
    2. As no one was at the pick up I had to go to the office as I already paid the rent --> No one there neither and there were even other people who were already waiting for 3 hours and others who just did NOT wait and booked another car with another company for much more money because they needed to go. Result for me was I received my car 2 hours later than agreed upon.
    3. The car seemed fine but after about 20 kilometers drive the brakes were making lots of noises because they were braking metal on metal so car had not been checked properly or this might be bad luck
    4. after 20 km trying to switch the car but this was impossible because the numbers given were not reachable (message full mailbox and was not answered). Contact with the Munich office informed us it was impossible to switch the car and would call us day after
    5. Day after no call from Munich nor was Memmingen office reachable again so we drove with the UNSAFE car to Memmingen during office hours
    6. Again no one reachable on the numbers given and no one at the office in Memmingen. On a hand written note at the office I was advised to call a number in Spain. So again no switch possible. The nr in Spain I called but no connection and voicemail as well
    7. Returning the car and mentioned all the experiences the person at counter told me to send a mail to [email protected] but this mail seemed incorrect
    8. after finding the right mailaddress to hand in my claim and giving Green motion the chance to make this all up I received a mail where Green motion turned the mistakes all in my way while giving their Sorry.

    Please make sure you do not use this company. For me this has been the first and last time.

    Sterke punten
    Cheap

    Zwakke punten
    No service at all and no follow up. Just imagine what happens when you have an accident and cannot reach any one!!

    Green motion italie

    Auto is in panne gegaan door een versleten wiellager. Zelfs met een Premium verzekering werden de kosten doorgerekend aan ons. Dit bedrijf is een afrader, blijf er weg!

    Slechter kan niet

    Auto gaat kapot. Wacht urenlang in the middle of nowhere (gezin met baby’s) op een vervangende auto. Wij krijgen een nog oudere auto binnen met allerlei storingen. Geen werkende airco (35+ graden), uitlaatgassen in de cabine. Niet starten. Horror om te rijden.

    Gebeld voor een vervangende auto. Geen andere keus dan deze terug te brengen en (zonder auto) twee dagen te wachten op reparatie. Vreselijke service..

    Boek nooit bij Green Motion

    Wij huurden via Holidaycars bij Green Motion. Onze bestelde auto is geweigerd door de verhuurder, Green Motion en tussenpersoon Holidaycars was NIET bereikbaar. We krijgen ons verzekeringsgeld NIET terug van Holidaycars ad 120,- euro. Green Motion had geen begrip voor het feit dat we uit een ander land kwamen gevlogen. En dat we hotels, airbnbs etc. hadden geboekt èn betaald.
    De borg moest met CreditCard en pincode betaald worden, maar we hadden geen pincode want deze eis staat NIET in de voorwaarden.
    Daarnaast wilde Green Motion ons een verzekering verkopen want zij wisten niet van de afgesloten verzekering bij Holidaycars. Beide bedrijven onderhouden dus een slechte communicatie. Er was nog een echtpaar met hetzelfde verzekerings probleem. Ook die moesten dubbel betalen.
    Geen auto, geen geld retour en een schreeuwende manager die riep dat we weg moesten gaan. Keihard geld verdienen ondanks wanhopige klanten die hun geld en hun vakantie daardoor kwijt zijn.

    Zwakke punten
    Geen service, geen compassie, klanten afbekken en wegsturen.

    Oplichters

    Het zijn oplichters.
    Huur hier niks nergens ter wereld.
    Jammer dat je geen 0 sterren kan geven.
    Dus wees gewaarschuwd.

    Oplichters

    Halen zomaar geld van je creditcard.

    Sterke punten
    Kunnen je heel goed oplichteni

    Zwakke punten
    Oplichters. Gelukkig voor hun kan je ze niet beoordelen met 0 sterren

    The worst experience of renting a car!

    It’s not cheap is a trap..they will get more money from you from that you think. Eventually is even more expensive than other famous car rental companies. The office in Amsterdam is far away from the airport... so I lost a lot of money and time. The worst experience I ever had in my life...never again!

    Greenmotion scam Schiphol

    Green motion Schiphol
    onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
    Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
    Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
    Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
    Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
    Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
    Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
    Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers

    Greenmotion scam Schiphol

    Green motion Schiphol
    onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
    Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
    Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
    Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
    Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
    Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
    Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
    Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers

    Greenmotion scam Schiphol

    Green motion Schiphol
    onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
    Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
    Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
    Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
    Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
    Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
    Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
    Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers

Bezoek Green Motion

Schrijf een review