Slechte ervaring! Via cheaptickets auto gehuurd, nog een wijziging voor vertrek doorgegeven (deze was blijkbaar niet verwerkt door Car Trawler) en daardoor geen auto kunnen huren. Geld van de huurauto weg, slechte service aan de telefoon en receptie van de car rental. Cheaptickets kan niks doen geven zij aan. Uiteindelijk ergens anders een auto moeten huren. Nooit weer!
Zwakke punten Service
Niet klantvriendelijk
Niet oplossingsgericht
Via KLM hadden mijn vrouw en ik een auto gereserveerd bij Goldcar op het vliegveld van Florence met ingang van 24 augustus. De aanbetaling van ruim 250 liep via Car Trawler, die ook het voucher voor de huurauto toestuurde.
Toen wij ons meldden bij het kantoor van Goldcar kregen we de auto niet mee. Reden: mijn volledige voornaam op paspoort en rijbewijs kwam niet overeen met mijn roepnaam op de boekingsdocumenten. Maar in de boekingsprocedure was nooit gevraagd de voornaam conform paspoort te vermelden, zoals dat bijvoorbeeld wel bij het boeken van een vliegticket gebeurt.
De baliemedewerker van Goldcar stelde zich bijzonder bot op. Hij kon niets regelen voor de terugbetaling. Daarvoor moest ik bij Car Trawler zijn en hij weigerde mij een document te geven waarin stond dat ik de auto niet had meegekregen. Na wat rondbellen kreeg ik het nummer van de internationale klantenservice van Car Trawler in Italië. Maar daar was van service geen sprake. Ik kreeg alleen bandje te horen met een Italiaans ratelende man, waar ik niets van begreep, daarna een vrouw dien ook een heel verhaal afstak en tot slot een muziekje Ook latere pogingen leverden geen contact op met een levend persoon.
Ik heb nu kort na onze vakantie de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld in een poging het geld terug te krijgen. Onbegrijpelijk dat KLM deze oplichters als een soort partner laat figureren op hun site.
Sterke punten geen enkele
Zwakke punten klantonvriendelijk en het geheel ademt een sfeer van oplichting
Middels Vueling een vliegticket plus auto gehuurd. Wordt bevestigd per e-mail door vuelingcars ad CarTrawler.com Hierin wordt duidelijk aangegeven dat: "benodigd is een creditcard met genoeg dekking 2178 ".
Bij afhalen van de auto op Barcelona airport wordt plots 2 creditcards gevraagd (nog nooit eerder meegemaakt). Gevolg geen auto en geen geld terug. Vueling schuift het door naar en CarTrawler verwijst naar e.o.a. kleinlettertjesdocument.
Dit is simpel misleiding/oplichting.
Had via site KLM auto gehuurd bij Cartrawler. Reservering werd geaccepteerd, alle benodigde documenten werden toegemaild en kort van te voren het voucher. De aanbetaling van 25, de resterende autohuur en het bedrag voor de verzekering werden ook probleemloos afgeschreven. Auto afhalen en na twee weken terugbrengen op vliegveld Toulouse Blagnac. Bij een piepklein kantoortje van 'Firefly'. (Inmiddels weet ik dat dit een merk is van Hertz). Toen wij ons meldden legden we de gevraagde documenten voor aan de baliemedewerkster: de voucher, paspoort, rijbewijs, Visakaart. Alles geldig, authentiek, onbeschadigd en dik in orde. Daar lag dan ook het probleem niet. Wat wel het probleem was is nog steeds niet duidelijk. Ik spreek vloeiend Engels en redelijk goed Frans maar de woordenstroom van de medewerkster was onverstaanbaar. We kregen de gehuurde auto niet mee. NIET. Geen auto. Niets. We hadden dus geen vervoer en stonden daar met al onze bagage. Bij Avis een auto gehuurd en bijna het dubbele bedrag moeten betalen. Cartrawler emails gestuurd, geen reactie. KLM gemaild, wel een reactie, heel voorspelbaar, zij staan overal buiten. Ja ja. Maar de voucher droeg wel het KLM-logo. Ik ben hier nog niet mee klaar. Ik wil mijn geld volledig terug plus het meerdere da ik aan Avis heb betaald. Op internet vind je 100-en klachten over Cartrawler. Dat KLM haar goed naam laat bezoedelen door zo'n oplichtersbende!
Sterke punten Op het oog correcte afhandeling van de boeking.
Zwakke punten Contractbreuk, in gebreke gebleven. Gevraagd dienst niet geleverd.
we kwamen de auto te laat ophalen, was gereserveerd om 10 ur, we kamen m om 16 uur halen. Blijkt dat de reservering is geannuleerd, dit terwijl alles op voorhand was betaald. Het ergste is, dat je het geld ook niet terug krijgt, echt belachelijk. wat n oplichters. "staat in de algemene condities, alsof dan alles maar mag".
Ik heb nu al 2 reviews geschreven maar krijg nergens antwoord ;
auto met deuken en krassen, een trillend stuur, 57.000 km op de teller, lege tank, en een formulier 20 euro schoonmaken en personeel waarvan ik het idee had dat ik in een aflevering van gomorra zat, bij de firma Wow, vreselijk onbeschoft en ik ben nog nooit zo geintimideerd, afgrijselijk met zn vieren om je heen komen staan schreeuwen op een afgelegen industrieterrein,
zo erg dat ik mijn locatie naar vrienden heb gemaild, en na het invullen van de enquete heb ik van de firma cartrawler
ook niks meer gehoord
Sterke punten van gomorra zat, bij de firma Wow, vreselijk onbeschoft en ik ben nog nooit zo geintimideerd, afgrijselijk met zn vieren om je heen komen staan schreeuwen op een afgelegen industrieterrein,
zo erg dat ik mijn locatie naar vrienden heb gemaild, en na het invullen van de enquete heb ik van de firma cartrawler
ook niks meer gehoord
Zwakke punten DOE NOOIT EEN AUTO HUREN BIJ WOW .AFGRIJSELIJKE ERVARING, GEHUURD VIA TRANSAVIA EN DIE ZEGGEN DAT CARTRAWLER EEN PARTNER IS MAAR DAT ZIJ ER NIETS AAN KUNNEN DOEN,BEDANKT TRANSAVIA
Al in de wachtrij vroeg men naar mijn creditcard en kreeg ik te horen dat ze die niet zouden aanvaarden. Ik moest maar eens mijn documenten goed lezen. (daar stond inderdaad dat bij aanbieden van een creditcard zonder reliefcijfers men het recht had de auto te weigeren en er desgevallend geen retributie mogelijk was) In de pogingen om een oplossing te vinden hoorde ik hen voortdurend verwijzen naar de 'broker'. Ik wist toen nog niet dat dit Car Trawler was. Het verhuurloket discussieerde met de medewerker van Ryanair (of was het Car Trawler?) dat ze enkel toepassing maakten van de eigen regel van de broker. Op het loket stond nochthans duidelijk aangegeven dat ze ook elektronische creditkaarten aanvaarden. Uiteindelijk ging de boeking tijdens de onderhandeling offline en kon er helemaal niets meer gebeuren. Het verhuurbedrijf beweerde dat zijn niet profiteerden van het geld. Dat ook zij geen geld zouden zien omdat ze geen auto hadden verhuurd. Wie int het geld dan wel in zo'n situatie?
Sterke punten /
Zwakke punten Ondoorzichtige procedure. Wie is het aanspreekpunt? Autovia, Ryanair, Car Trawler?
In NL via Corendonsite doorverwijzing via Cartrawler autogehuurd bij Goldcar op Ibiza. Aldaar kregen we auto niet mee om dat initialen op rijbewijs anders zijn dan volledige naam in paspoort!!!! Dus geen auto mee. Na reclameren bij Cartrawler nog steeds geen geld terug, duurt nu l 3 maand. Zeer slechte service of zelfs beduvelarij.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slechte berijkbaarheid
Bang dat we naar geld kunnen fluiten en dat noem ik beduvelarij
Groot probleem om na de huur periode je reservering op je creditcard terug te krijgen. Blijft er gerust 21 dagen staan. Card geblokkeerd.
Shit zooi.
Voortaan bij een ander.
Sterke punten geen
Zwakke punten customer care and communication. Helpdesk somewhere in india speeks english very quick.
Zwakke punten Agressieve verkoopmethode. Uiteindelijk hebben we door een doorstart 2x voor de huurauto en verzekering MOETEN betalen! We waren door de doorstart 1 uur te laat om de huurauto op te halen...
Telefonisch 36 minuten in de wacht en geen enkele empathie
geboekt via budget air dachten dat het goed geregeld was. Car trawler schrijft onterecht bedragen af van onze credit kaart niet te bereiken uiteraard. nooit weer.
In april huurden wij een auto op Sicilië via Vliegwinkel/Car Trawler. De kosten hadden wij van tevoren betaald. Aanvullend hebben we nog een eigenrisico verzekering afgesloten.
We hebben bijna 2 uur moeten wachten voor het afhalen van de auto. Na afloop werd een additioneel aanzienlijk bedrag afgeschreven van de creditcard voor "peace of mind", een soort verzekering, begrijpen we nu. Dat hebben ze op de factuur er tussen gefoezeld, zonder verdere toelichting of papieren. Er is een zeer slechte klachtafhandeling, niet of zeer traag reageren met non-informatie. En natuurlijk geven ze niet thuis voor de klacht.
Sterke punten geen
Zwakke punten Zeer lange wachttijd bij ophalen. Ongewenste "peace of mind" (verzekering voor iets onduidelijks, zonder toelichting of papieren) opleggen.
Na klacht onbehoorlijk lange wachttijden voor niet informatieve antwoorden. Geen tegemoetkoming.
Auto gehuurd voor 1 dag
Ze hebben 2 dagen in rekening gebracht
Komen zeer laat op emails terecht, zijn niet van plan een refund te doen, komen in niets tegemoet en denken absoluut niet met de klant mee.
Belachelijk slecht. Niet mee in zee gaan.
Afgelopen 4 weken diverse keren geprobeerd een Nederlandstalige medewerker aan de lijnte krijgen. Steeds erg lang moeten wachten en worden niet teruggebeld. Uiteindelijk ons probleem voor gelegd over autoverhuur op Sicilië en geen oplossing gekregen, wordt ook niet meegedacht! Nooit weer Cartrawler!!!
Sterke punten Niets
Zwakke punten slecht bereikbaar, niet meedenken, geen moeite doen om een oplossing te vinden.
We hebben een auto gehuurd via car trawler. De auto werd geleverd door Call Car op vliegveld van Tel Aviv.
We moesten lang wachten ( kan gebeuren) en kregen minimale uitleg over de auto. Man weigerde een gezamenlijke inspectie van de auto te doen. De auto had op meerdere plaatsen schade maar was niet op het formulier aangetekend. Schade met foto's aangetoond en met tegenzin werd er wat genoteerd. Met inleveren alsnog gedoe over oude schade waarvoor ze mij verantwoordelijk wilde stellen. Uiteindelijk dat niet hoeven betalen. Om dit soort reden heb ik een hekel om een auto te huren. bij elkaar slechte service
Sterke punten prijs was goed
auto reed goed
Zwakke punten service
proberen te verdienen aan oude schades
Ik heb al eerder bij ze gehuurd op Fuerteventura & dat ging prima... Maar een bekende van me kwam door vertraging een dag later aan en daarmee was de gehele boeking weg en geannuleerd zonder 1 retour te krijgen! Dan is het ter plekke boeken en dan betaal je dus zo 600...
Dan nog een leuke: zojuist boekte ik 2 auto's en vond een site waar het goedkoper was. Cartrawler/Ryanair hebben de actie dat als je de auto elders goedkoper kunt boeken, ze je een week een gratis auto geven.
Nou - bewijs zwart op wit aangeleverd, formulier ingevuld en daar kwam een dag later de reactie: de betalingsvoorwaarden waren anders: bij hen betalen we vooruit en bij de goedkopere site bij aankomst...
Wat maakt dat nou weer uit???
Dit zou in de allerkleinste lettertjes staan...
Dusse: voor mij nooit meer! Ik heb ze gemaild dat hun actie aan alle kanten stinkt en dat ze zo nooit een zouden hoeven betalen!
Conclusie: in ieder geval onbetrouwbaar en een service van niks!
Sterke punten Goedkoop (zo het lijkt)
Zwakke punten Slechte service
Ryanair Price Promise is gebakken lucht
Via Ryanair een auto gehuurd gaat blijkbaar via Car Trawler. Bij het verhurende bedrijf Goldcar was niets bekend. Wel betaald maar geen auto mee gekregen. Ter plaatse 300 voor 5 dagen moeten betalen om alsnog een auto mee gekregen.
Met meerdere mensen daar gesproken die dezelfde ervaringen hebben gehad in het verleden en alleen nog rechtstreeks huren.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Geen idee ze reageren nergens meer op
Ook ik kan het huren bij Car Trawler niet aanraden. Via Transavia een auto gehuurd bij dit bedrijf inclusief verzekering. Op de luchthaven in Alicante is het bedrijf al niet te vinden en wordt je met een busje opgehaald en naar het bedrijf gebracht. Dit bedrijf heet dan weer Dickmanns en zij willen dat je opnieuw een verzekering afsluit. Als je dan aangeeft dat je die al hebt afgesloten zeggen ze dat dat bij Car Trawler was en niet bij Dickmanns. Je moet dus wel... Dit bedrijf wordt bij Transavia aangeraden en als hun partner beschreven. Als je dan bij Transavia een klacht neerlegt zijn ze niet thuis en begint het grote afschuiven. Verantwoording nemen en dit bedrijf niet meer op hun site aanraden zou al een begin zijn maar ze vangen natuurlijk provisie van iedere verhuurde auto en daarom wordt dit niet gedaan. Dacht dat Transavia een betrouwbare maatschappij was maar niets is minder waar. Mijn laatste vlucht met deze maatschappij was 03-03-2018. N0OIT MEER en neem nooit CAR TRALER.
Via pegasus airlines een auto verhuurd in Turkije. We dachten lekker goedkoop geregeld maar niet dus, stonden we bij de balie en moesten nog zeker 300Â betalen om de auto te verzekeren. Niet geaccepteerd en eis nu het geld terug.
Wij hebben een auto via Transavia, via cartrawler geboekt, daarna moesten een auto ophalen bij Europcar. Dit bedrijf is echt heel erg onbetrouwbaar, we moesten eerst een tweede verzekering afsluiten voor we de auto meekregen. Op de laatste dag kregen we een lekke band. Europcar heeft hiervoor 652 euro van mijn creditcard afgetrokken, ook kregen we geen geld retour voor een halfvolle tank. Al met al heeft een weekje huurauto bijna 1000 euro gekost
Had een vijfdeurs auto geboekt via Car Trawler bij Sixt in Portugal, dus duurder dan een tweedeurs. We hadden evengoed voor een tweedeurs kunnen betalen, want die kregen we. Ook nog een zwetsverhaal van Sixt dat we de tank leeg mochten inleveren en dat dit niks zou kosten. Niet waar natuurlijk. Maar Car Trawler zegt over de vijfdeurs: nee, u krijgt geen gedeeltelijke refund, want u kwam de auto later ophalen dan gezegd. Uhhh? Transavia had lichte vertraging... Dat kan het niet zijn. Advies: Boek niet via
Car Trawler, maar gewoon direct bij een maatschappij.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Niet oplossingsgericht, geen bereidheid iets voor de klant te betekenen.
CarTrawler is een autoverhuurbedrijf voor verschillende luchtvaartmaaatschappijen. Op hun beurt werken ze met meerdere autoverhuurbedrijven, die bepaald niet betrouwbaar zijn en je allerlei additionele kosten door je strot duwen. Zo had ik via CarTrawler een auto van Goldcar op Gran Canaria gehuurd en via hen ook een verzekering voor het eigen risico afgesloten. Bij het ophalen van de auto werd mij te verstaan gegeven dat ik echter bij Goldcar zelf een 3x zo dure verzekering moest afsluiten anders kreeg ik de auto niet mee. Welke keuze heb je dan? Naar een andere verhuurder en nog eens huurkosten betalen? Want de huur had ik al aan CarTrawler betaald. Dus onder dwang toch maar betaald. Klacht ingediend bij CarTrawler, maar je begrijpt het al: nul op het verzoek het teveel betaalde terug te geven. Volgens hen heb ik de voorwaarden van Goldcar geaccepteert. Een uitvoerige mailwisseling met CarTrawler levert dus niets op. Blijkbaar hebben ze de (onbetrouwbare) verhuurders, waar ze mee werken, totaal niet in de hand.
Sterke punten Leek een goede keuze, maar dat is het dus helemaal niet!
Zwakke punten In mijn ogen gewoon een stel oplichters. Huur er dus geen auto.
Bij de boeking van vlucht met Transavia naar Tenerife meteen autohuur geregeld via hun site. Bleek bij verhuurder Rhodium via Cartrawler te gaan. Tevens eigen risico verzekering afgesloten. Bij aankomst werd, ondanks ons herhaalde weerwoord, met klem gezegd dat er nog steeds een eigen risico van 1100,- zou gelden (blokkering via credit-card). Bij inspectie bij ophalen van de auto bleek er al schade te zijn. Toen ik dat meldde was de reactie: "dat is toch via je verzekering gedekt". Ik maakte bezwaar dat ik dan toch niet de schuld hiervoor in mijn schoenen geschoven wil hebben. Zou je zonder HUN extra verzekering zijn weggereden, dan zou je zo geld van je creditcard kwijt zijn, en zie dat dan maar eens terug te krijgen. De met leugens extra aangesmeerde verzekering is diefstal. Transavia: doe dit je klanten niet aan en stop met Cartrawler . En u transavia-passagier: ga beslist NIET in op de aanbieding meteen de auto te regelen, want kijk ook naar de andere reacties: dit is geen uitzondering!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Ondanks afgesloten eigen risico-verzekering wordt toch nog een extra verzekering aangesmeerd, na herhaald weerwoord wordt gewoon gelogen dat dit echt zou moeten. Vervolgens proberen ze je auto met reeds aanwezige schade mee te geven!
afgelopen zomer via KLM een package deal gekocht ( vlucht en auto) naar Spanje.
Na de vakantie is mijn creditcard onterecht belast door Hertz ,et ruim 200 euro. KLM beteed de verhuur uit aan Cartrawler. Ik ben nu al 2 maanden bezig met Cartrawler om mijn geld terug te krijgen. Klantenservice is een ramp. je wordt van het kastje naar de muur gestuurden doen niets voor je. Ook al bij KLM geklaagt maar zij geven aan niets te kunnen doen.
Sterke punten geen
Zwakke punten Waardeloze organisatie die niets voor haar klanten doet op het moment dat er iets fou is gegaan. klantenservice slecht bereikbaar, brutaal en ondeskundig aan de telefoon.
Wij werden door Dickmans Carrental op Alicante Airport financieel benadeeld omdat de (Axa) verzekering, die we reeds bij Cartrawler hadden afgesloten, niet geldig zou zijn. Klantenservice van Cartrawler laat dit gewoon gebeuren en zegt niets voor ons te kunnen doen. Dan ben je uitgepraat. Waardeloze service die niets bijdraagt aan het huren van een auto.
U bent gewaarschuwd.
Slechte service
Slechte ervaring! Via cheaptickets auto gehuurd, nog een wijziging voor vertrek doorgegeven (deze was blijkbaar niet verwerkt door Car Trawler) en daardoor geen auto kunnen huren. Geld van de huurauto weg, slechte service aan de telefoon en receptie van de car rental. Cheaptickets kan niks doen geven zij aan. Uiteindelijk ergens anders een auto moeten huren. Nooit weer!
Zwakke punten
Service
Niet klantvriendelijk
Niet oplossingsgericht
Blijf weg bijGoldcar en Car Trawler!
Via KLM hadden mijn vrouw en ik een auto gereserveerd bij Goldcar op het vliegveld van Florence met ingang van 24 augustus. De aanbetaling van ruim 250 liep via Car Trawler, die ook het voucher voor de huurauto toestuurde.
Toen wij ons meldden bij het kantoor van Goldcar kregen we de auto niet mee. Reden: mijn volledige voornaam op paspoort en rijbewijs kwam niet overeen met mijn roepnaam op de boekingsdocumenten. Maar in de boekingsprocedure was nooit gevraagd de voornaam conform paspoort te vermelden, zoals dat bijvoorbeeld wel bij het boeken van een vliegticket gebeurt.
De baliemedewerker van Goldcar stelde zich bijzonder bot op. Hij kon niets regelen voor de terugbetaling. Daarvoor moest ik bij Car Trawler zijn en hij weigerde mij een document te geven waarin stond dat ik de auto niet had meegekregen. Na wat rondbellen kreeg ik het nummer van de internationale klantenservice van Car Trawler in Italië. Maar daar was van service geen sprake. Ik kreeg alleen bandje te horen met een Italiaans ratelende man, waar ik niets van begreep, daarna een vrouw dien ook een heel verhaal afstak en tot slot een muziekje Ook latere pogingen leverden geen contact op met een levend persoon.
Ik heb nu kort na onze vakantie de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld in een poging het geld terug te krijgen. Onbegrijpelijk dat KLM deze oplichters als een soort partner laat figureren op hun site.
Sterke punten
geen enkele
Zwakke punten
klantonvriendelijk en het geheel ademt een sfeer van oplichting
CarTrawler misleidt
Middels Vueling een vliegticket plus auto gehuurd. Wordt bevestigd per e-mail door vuelingcars ad CarTrawler.com Hierin wordt duidelijk aangegeven dat: "benodigd is een creditcard met genoeg dekking 2178 ".
Bij afhalen van de auto op Barcelona airport wordt plots 2 creditcards gevraagd (nog nooit eerder meegemaakt). Gevolg geen auto en geen geld terug. Vueling schuift het door naar en CarTrawler verwijst naar e.o.a. kleinlettertjesdocument.
Dit is simpel misleiding/oplichting.
OPLICHTING
Had via site KLM auto gehuurd bij Cartrawler. Reservering werd geaccepteerd, alle benodigde documenten werden toegemaild en kort van te voren het voucher. De aanbetaling van 25, de resterende autohuur en het bedrag voor de verzekering werden ook probleemloos afgeschreven. Auto afhalen en na twee weken terugbrengen op vliegveld Toulouse Blagnac. Bij een piepklein kantoortje van 'Firefly'. (Inmiddels weet ik dat dit een merk is van Hertz). Toen wij ons meldden legden we de gevraagde documenten voor aan de baliemedewerkster: de voucher, paspoort, rijbewijs, Visakaart. Alles geldig, authentiek, onbeschadigd en dik in orde. Daar lag dan ook het probleem niet. Wat wel het probleem was is nog steeds niet duidelijk. Ik spreek vloeiend Engels en redelijk goed Frans maar de woordenstroom van de medewerkster was onverstaanbaar. We kregen de gehuurde auto niet mee. NIET. Geen auto. Niets. We hadden dus geen vervoer en stonden daar met al onze bagage. Bij Avis een auto gehuurd en bijna het dubbele bedrag moeten betalen. Cartrawler emails gestuurd, geen reactie. KLM gemaild, wel een reactie, heel voorspelbaar, zij staan overal buiten. Ja ja. Maar de voucher droeg wel het KLM-logo. Ik ben hier nog niet mee klaar. Ik wil mijn geld volledig terug plus het meerdere da ik aan Avis heb betaald. Op internet vind je 100-en klachten over Cartrawler. Dat KLM haar goed naam laat bezoedelen door zo'n oplichtersbende!
Sterke punten
Op het oog correcte afhandeling van de boeking.
Zwakke punten
Contractbreuk, in gebreke gebleven. Gevraagd dienst niet geleverd.
Annulering na te laat ophalen
we kwamen de auto te laat ophalen, was gereserveerd om 10 ur, we kamen m om 16 uur halen. Blijkt dat de reservering is geannuleerd, dit terwijl alles op voorhand was betaald. Het ergste is, dat je het geld ook niet terug krijgt, echt belachelijk. wat n oplichters. "staat in de algemene condities, alsof dan alles maar mag".
Zwakke punten
oplichters zijn het
AFGRIJSELIJKE ERVARING IN lamezia terme
Ik heb nu al 2 reviews geschreven maar krijg nergens antwoord ;
auto met deuken en krassen, een trillend stuur, 57.000 km op de teller, lege tank, en een formulier 20 euro schoonmaken en personeel waarvan ik het idee had dat ik in een aflevering van gomorra zat, bij de firma Wow, vreselijk onbeschoft en ik ben nog nooit zo geintimideerd, afgrijselijk met zn vieren om je heen komen staan schreeuwen op een afgelegen industrieterrein,
zo erg dat ik mijn locatie naar vrienden heb gemaild, en na het invullen van de enquete heb ik van de firma cartrawler
ook niks meer gehoord
Sterke punten
van gomorra zat, bij de firma Wow, vreselijk onbeschoft en ik ben nog nooit zo geintimideerd, afgrijselijk met zn vieren om je heen komen staan schreeuwen op een afgelegen industrieterrein,
zo erg dat ik mijn locatie naar vrienden heb gemaild, en na het invullen van de enquete heb ik van de firma cartrawler
ook niks meer gehoord
Zwakke punten
DOE NOOIT EEN AUTO HUREN BIJ WOW .AFGRIJSELIJKE ERVARING, GEHUURD VIA TRANSAVIA EN DIE ZEGGEN DAT CARTRAWLER EEN PARTNER IS MAAR DAT ZIJ ER NIETS AAN KUNNEN DOEN,BEDANKT TRANSAVIA
Geen auto + geld kwijt.
Al in de wachtrij vroeg men naar mijn creditcard en kreeg ik te horen dat ze die niet zouden aanvaarden. Ik moest maar eens mijn documenten goed lezen. (daar stond inderdaad dat bij aanbieden van een creditcard zonder reliefcijfers men het recht had de auto te weigeren en er desgevallend geen retributie mogelijk was) In de pogingen om een oplossing te vinden hoorde ik hen voortdurend verwijzen naar de 'broker'. Ik wist toen nog niet dat dit Car Trawler was. Het verhuurloket discussieerde met de medewerker van Ryanair (of was het Car Trawler?) dat ze enkel toepassing maakten van de eigen regel van de broker. Op het loket stond nochthans duidelijk aangegeven dat ze ook elektronische creditkaarten aanvaarden. Uiteindelijk ging de boeking tijdens de onderhandeling offline en kon er helemaal niets meer gebeuren. Het verhuurbedrijf beweerde dat zijn niet profiteerden van het geld. Dat ook zij geen geld zouden zien omdat ze geen auto hadden verhuurd. Wie int het geld dan wel in zo'n situatie?
Sterke punten
/
Zwakke punten
Ondoorzichtige procedure. Wie is het aanspreekpunt? Autovia, Ryanair, Car Trawler?
Auto niet geleverd en geld niet terug
In NL via Corendonsite doorverwijzing via Cartrawler autogehuurd bij Goldcar op Ibiza. Aldaar kregen we auto niet mee om dat initialen op rijbewijs anders zijn dan volledige naam in paspoort!!!! Dus geen auto mee. Na reclameren bij Cartrawler nog steeds geen geld terug, duurt nu l 3 maand. Zeer slechte service of zelfs beduvelarij.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte berijkbaarheid
Bang dat we naar geld kunnen fluiten en dat noem ik beduvelarij
geblokkeerde creditcard
Groot probleem om na de huur periode je reservering op je creditcard terug te krijgen. Blijft er gerust 21 dagen staan. Card geblokkeerd.
Shit zooi.
Voortaan bij een ander.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
customer care and communication. Helpdesk somewhere in india speeks english very quick.
Cartrawler WAARDELOOS
2 x betaald voor huurauto ivm doorstart
Sterke punten
Geen enkele sterke punten
Zwakke punten
Agressieve verkoopmethode. Uiteindelijk hebben we door een doorstart 2x voor de huurauto en verzekering MOETEN betalen! We waren door de doorstart 1 uur te laat om de huurauto op te halen...
Telefonisch 36 minuten in de wacht en geen enkele empathie
Nogmaals WAARDELOOS
onterecht afschrijvingen
geboekt via budget air dachten dat het goed geregeld was. Car trawler schrijft onterecht bedragen af van onze credit kaart niet te bereiken uiteraard. nooit weer.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
nooit meer Car Trawler, geen "peace of mind"
In april huurden wij een auto op Sicilië via Vliegwinkel/Car Trawler. De kosten hadden wij van tevoren betaald. Aanvullend hebben we nog een eigenrisico verzekering afgesloten.
We hebben bijna 2 uur moeten wachten voor het afhalen van de auto. Na afloop werd een additioneel aanzienlijk bedrag afgeschreven van de creditcard voor "peace of mind", een soort verzekering, begrijpen we nu. Dat hebben ze op de factuur er tussen gefoezeld, zonder verdere toelichting of papieren. Er is een zeer slechte klachtafhandeling, niet of zeer traag reageren met non-informatie. En natuurlijk geven ze niet thuis voor de klacht.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Zeer lange wachttijd bij ophalen. Ongewenste "peace of mind" (verzekering voor iets onduidelijks, zonder toelichting of papieren) opleggen.
Na klacht onbehoorlijk lange wachttijden voor niet informatieve antwoorden. Geen tegemoetkoming.
Super slechte service
Auto gehuurd voor 1 dag
Ze hebben 2 dagen in rekening gebracht
Komen zeer laat op emails terecht, zijn niet van plan een refund te doen, komen in niets tegemoet en denken absoluut niet met de klant mee.
Belachelijk slecht. Niet mee in zee gaan.
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
ALLES
Zeer slechte bereikbaarheid
Afgelopen 4 weken diverse keren geprobeerd een Nederlandstalige medewerker aan de lijnte krijgen. Steeds erg lang moeten wachten en worden niet teruggebeld. Uiteindelijk ons probleem voor gelegd over autoverhuur op Sicilië en geen oplossing gekregen, wordt ook niet meegedacht! Nooit weer Cartrawler!!!
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
slecht bereikbaar, niet meedenken, geen moeite doen om een oplossing te vinden.
opletten
We hebben een auto gehuurd via car trawler. De auto werd geleverd door Call Car op vliegveld van Tel Aviv.
We moesten lang wachten ( kan gebeuren) en kregen minimale uitleg over de auto. Man weigerde een gezamenlijke inspectie van de auto te doen. De auto had op meerdere plaatsen schade maar was niet op het formulier aangetekend. Schade met foto's aangetoond en met tegenzin werd er wat genoteerd. Met inleveren alsnog gedoe over oude schade waarvoor ze mij verantwoordelijk wilde stellen. Uiteindelijk dat niet hoeven betalen. Om dit soort reden heb ik een hekel om een auto te huren. bij elkaar slechte service
Sterke punten
prijs was goed
auto reed goed
Zwakke punten
service
proberen te verdienen aan oude schades
de z.g.n. Price Promise
Ik heb al eerder bij ze gehuurd op Fuerteventura & dat ging prima... Maar een bekende van me kwam door vertraging een dag later aan en daarmee was de gehele boeking weg en geannuleerd zonder 1 retour te krijgen! Dan is het ter plekke boeken en dan betaal je dus zo 600...
Dan nog een leuke: zojuist boekte ik 2 auto's en vond een site waar het goedkoper was. Cartrawler/Ryanair hebben de actie dat als je de auto elders goedkoper kunt boeken, ze je een week een gratis auto geven.
Nou - bewijs zwart op wit aangeleverd, formulier ingevuld en daar kwam een dag later de reactie: de betalingsvoorwaarden waren anders: bij hen betalen we vooruit en bij de goedkopere site bij aankomst...
Wat maakt dat nou weer uit???
Dit zou in de allerkleinste lettertjes staan...
Dusse: voor mij nooit meer! Ik heb ze gemaild dat hun actie aan alle kanten stinkt en dat ze zo nooit een zouden hoeven betalen!
Conclusie: in ieder geval onbetrouwbaar en een service van niks!
Sterke punten
Goedkoop (zo het lijkt)
Zwakke punten
Slechte service
Ryanair Price Promise is gebakken lucht
Volstrekt onbetrouwbaar
Via Ryanair een auto gehuurd gaat blijkbaar via Car Trawler. Bij het verhurende bedrijf Goldcar was niets bekend. Wel betaald maar geen auto mee gekregen. Ter plaatse 300 voor 5 dagen moeten betalen om alsnog een auto mee gekregen.
Met meerdere mensen daar gesproken die dezelfde ervaringen hebben gehad in het verleden en alleen nog rechtstreeks huren.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen idee ze reageren nergens meer op
Klacht Car Trawler
Ook ik kan het huren bij Car Trawler niet aanraden. Via Transavia een auto gehuurd bij dit bedrijf inclusief verzekering. Op de luchthaven in Alicante is het bedrijf al niet te vinden en wordt je met een busje opgehaald en naar het bedrijf gebracht. Dit bedrijf heet dan weer Dickmanns en zij willen dat je opnieuw een verzekering afsluit. Als je dan aangeeft dat je die al hebt afgesloten zeggen ze dat dat bij Car Trawler was en niet bij Dickmanns. Je moet dus wel... Dit bedrijf wordt bij Transavia aangeraden en als hun partner beschreven. Als je dan bij Transavia een klacht neerlegt zijn ze niet thuis en begint het grote afschuiven. Verantwoording nemen en dit bedrijf niet meer op hun site aanraden zou al een begin zijn maar ze vangen natuurlijk provisie van iedere verhuurde auto en daarom wordt dit niet gedaan. Dacht dat Transavia een betrouwbare maatschappij was maar niets is minder waar. Mijn laatste vlucht met deze maatschappij was 03-03-2018. N0OIT MEER en neem nooit CAR TRALER.
Naaistreek cartrawler
Via pegasus airlines een auto verhuurd in Turkije. We dachten lekker goedkoop geregeld maar niet dus, stonden we bij de balie en moesten nog zeker 300Â betalen om de auto te verzekeren. Niet geaccepteerd en eis nu het geld terug.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Schaamteloos
Wij hebben een auto via Transavia, via cartrawler geboekt, daarna moesten een auto ophalen bij Europcar. Dit bedrijf is echt heel erg onbetrouwbaar, we moesten eerst een tweede verzekering afsluiten voor we de auto meekregen. Op de laatste dag kregen we een lekke band. Europcar heeft hiervoor 652 euro van mijn creditcard afgetrokken, ook kregen we geen geld retour voor een halfvolle tank. Al met al heeft een weekje huurauto bijna 1000 euro gekost
Sterke punten
niet
Zwakke punten
Volstrekt onbetrouwbaar.
Car Trawler doet niets voor je
Had een vijfdeurs auto geboekt via Car Trawler bij Sixt in Portugal, dus duurder dan een tweedeurs. We hadden evengoed voor een tweedeurs kunnen betalen, want die kregen we. Ook nog een zwetsverhaal van Sixt dat we de tank leeg mochten inleveren en dat dit niks zou kosten. Niet waar natuurlijk. Maar Car Trawler zegt over de vijfdeurs: nee, u krijgt geen gedeeltelijke refund, want u kwam de auto later ophalen dan gezegd. Uhhh? Transavia had lichte vertraging... Dat kan het niet zijn. Advies: Boek niet via
Car Trawler, maar gewoon direct bij een maatschappij.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet oplossingsgericht, geen bereidheid iets voor de klant te betekenen.
Huur geen auto via Cartrawler
CarTrawler is een autoverhuurbedrijf voor verschillende luchtvaartmaaatschappijen. Op hun beurt werken ze met meerdere autoverhuurbedrijven, die bepaald niet betrouwbaar zijn en je allerlei additionele kosten door je strot duwen. Zo had ik via CarTrawler een auto van Goldcar op Gran Canaria gehuurd en via hen ook een verzekering voor het eigen risico afgesloten. Bij het ophalen van de auto werd mij te verstaan gegeven dat ik echter bij Goldcar zelf een 3x zo dure verzekering moest afsluiten anders kreeg ik de auto niet mee. Welke keuze heb je dan? Naar een andere verhuurder en nog eens huurkosten betalen? Want de huur had ik al aan CarTrawler betaald. Dus onder dwang toch maar betaald. Klacht ingediend bij CarTrawler, maar je begrijpt het al: nul op het verzoek het teveel betaalde terug te geven. Volgens hen heb ik de voorwaarden van Goldcar geaccepteert. Een uitvoerige mailwisseling met CarTrawler levert dus niets op. Blijkbaar hebben ze de (onbetrouwbare) verhuurders, waar ze mee werken, totaal niet in de hand.
Sterke punten
Leek een goede keuze, maar dat is het dus helemaal niet!
Zwakke punten
In mijn ogen gewoon een stel oplichters. Huur er dus geen auto.
Cartrawler (via Transavia) NOOIT DOEN !
Bij de boeking van vlucht met Transavia naar Tenerife meteen autohuur geregeld via hun site. Bleek bij verhuurder Rhodium via Cartrawler te gaan. Tevens eigen risico verzekering afgesloten. Bij aankomst werd, ondanks ons herhaalde weerwoord, met klem gezegd dat er nog steeds een eigen risico van 1100,- zou gelden (blokkering via credit-card). Bij inspectie bij ophalen van de auto bleek er al schade te zijn. Toen ik dat meldde was de reactie: "dat is toch via je verzekering gedekt". Ik maakte bezwaar dat ik dan toch niet de schuld hiervoor in mijn schoenen geschoven wil hebben. Zou je zonder HUN extra verzekering zijn weggereden, dan zou je zo geld van je creditcard kwijt zijn, en zie dat dan maar eens terug te krijgen. De met leugens extra aangesmeerde verzekering is diefstal. Transavia: doe dit je klanten niet aan en stop met Cartrawler . En u transavia-passagier: ga beslist NIET in op de aanbieding meteen de auto te regelen, want kijk ook naar de andere reacties: dit is geen uitzondering!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ondanks afgesloten eigen risico-verzekering wordt toch nog een extra verzekering aangesmeerd, na herhaald weerwoord wordt gewoon gelogen dat dit echt zou moeten. Vervolgens proberen ze je auto met reeds aanwezige schade mee te geven!
creditcard onterecht belast
afgelopen zomer via KLM een package deal gekocht ( vlucht en auto) naar Spanje.
Na de vakantie is mijn creditcard onterecht belast door Hertz ,et ruim 200 euro. KLM beteed de verhuur uit aan Cartrawler. Ik ben nu al 2 maanden bezig met Cartrawler om mijn geld terug te krijgen. Klantenservice is een ramp. je wordt van het kastje naar de muur gestuurden doen niets voor je. Ook al bij KLM geklaagt maar zij geven aan niets te kunnen doen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Waardeloze organisatie die niets voor haar klanten doet op het moment dat er iets fou is gegaan. klantenservice slecht bereikbaar, brutaal en ondeskundig aan de telefoon.
Customercare Cartrawler doet niets aan oplichting bij Dickmans !
Wij werden door Dickmans Carrental op Alicante Airport financieel benadeeld omdat de (Axa) verzekering, die we reeds bij Cartrawler hadden afgesloten, niet geldig zou zijn. Klantenservice van Cartrawler laat dit gewoon gebeuren en zegt niets voor ons te kunnen doen. Dan ben je uitgepraat. Waardeloze service die niets bijdraagt aan het huren van een auto.
U bent gewaarschuwd.
Sterke punten
Nutteloos.
Zwakke punten
Nutteloos