De autoverhuurder maakte de fout om niet de afgesproken autoklasse te hebben en bood vervolgens als oplossing aan:
A. Auto downgraden zonder (gedeeltelijke) restitutie;
B. Auto-upgrade betaald.
En Cartrawler vindt dat we geen enkele compensatie verdienen. Ze moeten dan mentaal op een andere planeet leven. Belachelijke groep. Ze begrijpen werkelijk niet dat we op dat moment op vakantie waren en praktisch geen andere keuze hadden dan hun document te ondertekenen en het tijdelijke verlies op ons te nemen voordat we het na de vakantie zouden bespreken. Wat bij hen blijkbaar onmogelijk is. En het duurt meerdere weken voordat ze antwoorden. Vermijd koste wat het kost.
op 3jan24 hebben we via Tix.nl bij jullie een auto geboekt en betaald met creditcard. 120.11 Euro en ook een afkoping van eigen risico via Axa a 38,99 Euro wordt via Tix.nl betaald. (zie bijlagen)
Al mijn gegevens van naam / betaling / tenaamstelling zijn dus bij jullie bekend.
Met dezelfde creditcard wilde ik op 30mrt24 bij DelPaso in Malaga de auto ophalen en de borg voldoen.
Echter mijn creditcard wordt geweigerd omdat niet mijn volledige voornamen voluit op de kaart staan, maar slechts mijn initialen.
Daar had men op 3jan24 geen enkele moeite mee.
Ook bij navraag bij mijn bank ING heeft men nooit van dit soort uitsluitingen gehoord.
Wij krijgen de auto niet mee: beleid! De volledige voornamen moeten op de kaart staan.
Na enig gezucht en wat nu, is er opeens een oplossing. Er komt een voorgedrukt formulier (nieuw huurcontract) (zie bijlage) onder de toonbank vandaan. Indien we "een extra verzekering" betalen van 140 Euro dan krijgen we de auto wel mee en is er niets meer aan de hand en is ook alle eventuele schade 100% vergoed.
Ergens in de middag op een ver weg industrieterrein voelen we ons zwaar onder druk gezet en moeten we helaas akkoord gaan.
De auto is aan het eind van de huur 6apr24 netjes, onbeschadigd, met volle tank ingeleverd en geaccepteerd door Del Paso.
Op 5apr24 rond 17:00 heb ik telefonisch contact gehad met CarTrawler met de Engels sprekende Mohamed.
Hij zou me jullie beleid rond de creditcard acceptatie toesturen.
Deze mail heb ik helaas niet gehad.
Uiteindelijk zijn we het niet eens met de gang van zake eens en willen we bij deze het te veel betaalde bedrag van 140 euro terug gestort zien op onze rekening.
Sterke punten De verhuurde auto was goed. Zag er netjes uit en reed goed.
Zwakke punten Geen service, vage kleine lettertjes in contract, bij boeken de creditcard wel accepteren, voor borg dezelfde creditcard niet accepteren, niet nakomen van telefonisch gemaakte afspraken, niet reageren op mail.
Slechte service, niemand te bereiken bij aankomst, een uur moeten wachten, gedwongen om extra te betalen voor poetsen wagen terwijl de afgeleverde wagen niet proper was. Bij terugkeer klacht ingediend bij Cartrawler. Zero reavctie.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Geen reactie na klacht over verhuurfirma.
Via Transavia en Cartrawler een huurauto geboekt op Perugia airport. Later gecancelled omdat het via booking.com veel goedkoper is. Geld na 1 maand nog niet teruggekregen. Bij customer support verzinnen ze smoesjes (eerst gegevens van bankrekening vragen en dan zeggen dat het bedrag binnen 3 weken op mijn creditcard wordt gestort). Vermijd Cartrawler, het zijn boeven. Transavia zou beter moeten weten.
Sterke punten geen
Zwakke punten betalen geld niet terug na annulering
Do not use Cartrawler, they will rip costumers off!
We booked an Avis car through Cartrawler, with a one way fee Gothenborg to Skövde. Due to a change in plans the car was returned at the airport of pick up. Avis correctly subtracted the one way fee in the final bill, but Cartrawler keeps that difference and does not refund it.
Furthermore, they charge 50€ for insurance, compared to Avis for 25€. It is a total scam.
Book Avis directly on their website.
Je betaalt voor een auto. Je komt opdagen met alle papieren en een creditcard. Ze accepteren jouw kaart niet. Laten je dan wel betalen voor de auto maar geven hem niet mee.
Via Transavia geboekt bij Budget in Eindhoven en direct met creditcard betaald 18 oktober 2022. Bevestiging van Car Trawler ???Ook verzekering afgeslpten via AXA.
Bij ophalen auto werd Portugese creditcard geweigerd en kreeg dus veen auto, hoewel betaald. Car Trawler is niet te bereiken, Transavia en Budget spelen de vermoorde onschuld.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onbereikbaar, volgens Budget heeft Car Trawler mijn geld, waarvoor ik geen auto kreeg
klachtnummer bij Cartrawler ES642238840 Case Ref: 02055292
In oktober besloot ik met familie een vakantie door te brengen in Spanje omgeving Malaga. Hierbij boekten wij een vlucht bij transavia en Transavia biedt op hun website bij de boeking van de vlucht de mogelijkheid om via hun "zakenpartner" Cartrawler een auto te huren. Met mijn broer samen hebben wij twee auto's gehuurd met afkoop van het idiote eigen risico via een verzekering. Je denkt ik doe zaken met Transavia dat zal toch wel goed zijn! Bij de bevestiging werd ik doorverwezen naar de Firefly desk waar een auto kon worden opgehaald. Bij deze desk moet weer een nieuwe huur overeenkomst worden afgesloten anders kregen wij geen auto mee. Je staat met een groep van 9 man voor twee auto's dus je hebt niet veel keus dan dit te accepteren.
Bij dit gebeuren moet je ook je creditcard gegevens overleggen als waarborg Ok. Na de week vakantie hebben wij de auto zonder schade en met een volle tank afgeleverd bij Firefly, zonder problemen. Nu blijkt dat FireFly de in de nieuwe ovk vermelde ambtshalve gemelde huursom alsnog van de creditcard afschrijft. Om dat ongedaan te maken probeer ik contact te krijgen met Firefly maar dit is onmogelijk en zij verwijzen naar de oorspronkelijk verhuurder op hun site i.c. Cartrawler. Na veel zoeken eindelijk een e-mailadres gevonden en cartrawler wimpelt alles en verwijst naar een mededeling van Firefly dat de betaling via de creditcard een aanvullende verzekering was. Op de huur ovk onder het hoofdstuk "Insurance and coverage" staat niets aangekruist over een aanvullende verzekering o.i.d. Verder E-mail contact wordt vriendelijk afgewimpeld. Ik heb hier te maken met een stelletje oplichters die hierbij gebruik maken van de reputatie van Transavia en ik vermoed dat ik net het enige slachtoffer ben, mijn broer doe ook een auto huurde is hetzelfde overkomen bij deze reis.
Company steals your money
Booking Ref: ES817563830
Case Ref: 01933287
Loss of 304,11 euros and 8 hours of my holiday due to this company. Rental DOLLAR could not read my credit card with sufficient funds (unreadable)
Because evidence provided contained a different name of driver than creditcard refund is denied. This is not reflecting what happend at all at the rental place and Cartrawler is hiding behind policy to not pay me back.
Never with this company again.
Zwakke punten Fine print terms and conditions
No refund and cancellation
No investigation on brokers side
Misuse of policy
Weak customer service team (emails in wrong language, talking to wall feeling)
For me this company is nothing but a third party broker that takes money with no intention of providing service other than the cartrawler software solution. Weak and sad.
Credit card stond niet op naam van bestuurder. Geen auto, geen refund.
Eerste principe in handel is: geen dienst geleverd, geld terug.
Dit zijn oplichters en dieven
Made a booking with an insurance. TThere was mentioned FREE Cancelation.
There was never mentioned that you can cancel the booking for free, but there was not mentioned that the fee for insurance was charged to your creditcard at the moment of booking. .
An email was send with three PDF's included from AXA.
During the time of cancellation (was less than 24 hours before pick-up) I became aware that the fee for insurance was paid in advance and I did not get a refund, it was mentioned somewhere in the sent email, and not in the mail itself, but only in one of the included PDF's.
Price was good but booking system does not work:
-Payment engine not accepting cards. They refer to bank but this is not the issue. I booked afterwards with another provider and was no issue. I'm sure it's not my card
-Poor telephone service
-They forward a mail on pending payment but you cannot reply to the mail
...
I will never use this again
I booked a car month ago then cancelled in the right time. I never get any reimbursement. I then proposed to book at another time and get a voucher. Same no answer and impossible to reach the customer service
Bij aankomst moesten wij een nummer bellen. onbereikbaar en op bepaald punt hadden ze zelfs hun telefoon uitgezet. Sta je op dag 1 op het liegveld in Italie volledig aan je lot voer gelaten.
Sterke punten Uiteindelijk wel de auto gekregen
Zwakke punten Onbereikbaar terwijl wordt aangegeven dat nummer te moeten bellen bij aankomst???
Via Cartrawler auto gereserveerd in Alicante,
auto ophalen bij Firefly, kon auto alleen meekrijgen door papier te tekenen, resultaat was extra verzekering die ik al had via Cartrawel en Axa . Voor 100 euro int zak gezet!
Via Cartrawler auto gereserveerd in Alicante,
auto ophalen bij Firefly, kon auto alleen meekrijgen door papier te tekenen, resultaat was extra verzekering die ik al had via Cartrawel en Axa . Voor 100 euro int zak gezet!
Via Cartrawler auto gereserveerd in Alicante,
auto ophalen bij Firefly, kon auto alleen meekrijgen door papier te tekenen, resultaat was extra verzekering die ik al had via Cartrawel en Axa . Voor 100 euro int zak gezet!
Reservering is niet terug te vinden. Geen enkele mogelijkheid om deze te annuleren omwille van Coronavirus.
Een voorschot werd reeds van rekening gehouden en waarschijnlijk gaat de rest volgen.
Niemand weet van iets. Geen correcte maatschappij.
We hebben auto gehuurd Catania (Sicilië) voor de Paasvakantie. Door Coronavirus en verbod reizen naar Italië wensen we te annuleren. Geen enkele mogelijkheid om te annuleren. Niemand is op de hoogte enz. ons boekingsnummer is er niet enz. Een voorschot werd reeds van onze rekening afgehouden en en waarschijnlijk volgt de rest.
Geen correcte maatschappij, oneerlijke praktijken.
Sterke punten Geen enkel sterk punt....zoals iemand reeds schreef...afzetters.
Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd kregen we te horen dat wij géén auto zouden meekrijgen. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM ontkende enige betrokkenheid ze gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".
Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".
Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. De baliemedewerkster ratelde in onverstaanbaar Engels, maar Frans sprak ze ook slecht. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Uiteindelijk huurden we een auto bij Avis, die voor de periode wel bijna € 300 duurder was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM liet het helemaal afweten, ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En oh ja: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".
Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. De baliemedewerkster ratelde in onverstaanbaar Engels, maar Frans sprak ze ook slecht. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Uiteindelijk huurden we een auto bij Avis, die voor de periode wel bijna € 300 duurder was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM liet het helemaal afweten, ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En oh ja: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".
Zeer verdacht, vermijden!
De autoverhuurder maakte de fout om niet de afgesproken autoklasse te hebben en bood vervolgens als oplossing aan:
A. Auto downgraden zonder (gedeeltelijke) restitutie;
B. Auto-upgrade betaald.
En Cartrawler vindt dat we geen enkele compensatie verdienen. Ze moeten dan mentaal op een andere planeet leven. Belachelijke groep. Ze begrijpen werkelijk niet dat we op dat moment op vakantie waren en praktisch geen andere keuze hadden dan hun document te ondertekenen en het tijdelijke verlies op ons te nemen voordat we het na de vakantie zouden bespreken. Wat bij hen blijkbaar onmogelijk is. En het duurt meerdere weken voordat ze antwoorden. Vermijd koste wat het kost.
Oplichters!!
Via brussels transport een taxi geboekt die blijkbaar werd uitgevoerd door cartrawel.
Eens op mijn bestemming lieten ze mij staan.
Tot op vandaag van het kastje naar de muur gestuurd en geen geld terug gezien!!
Oplichters!!
Sterke punten
Geen!!!!!!
Zwakke punten
Volledige service trekt op niets
Dubbele huur
op 3jan24 hebben we via Tix.nl bij jullie een auto geboekt en betaald met creditcard. 120.11 Euro en ook een afkoping van eigen risico via Axa a 38,99 Euro wordt via Tix.nl betaald. (zie bijlagen)
Al mijn gegevens van naam / betaling / tenaamstelling zijn dus bij jullie bekend.
Met dezelfde creditcard wilde ik op 30mrt24 bij DelPaso in Malaga de auto ophalen en de borg voldoen.
Echter mijn creditcard wordt geweigerd omdat niet mijn volledige voornamen voluit op de kaart staan, maar slechts mijn initialen.
Daar had men op 3jan24 geen enkele moeite mee.
Ook bij navraag bij mijn bank ING heeft men nooit van dit soort uitsluitingen gehoord.
Wij krijgen de auto niet mee: beleid! De volledige voornamen moeten op de kaart staan.
Na enig gezucht en wat nu, is er opeens een oplossing. Er komt een voorgedrukt formulier (nieuw huurcontract) (zie bijlage) onder de toonbank vandaan. Indien we "een extra verzekering" betalen van 140 Euro dan krijgen we de auto wel mee en is er niets meer aan de hand en is ook alle eventuele schade 100% vergoed.
Ergens in de middag op een ver weg industrieterrein voelen we ons zwaar onder druk gezet en moeten we helaas akkoord gaan.
De auto is aan het eind van de huur 6apr24 netjes, onbeschadigd, met volle tank ingeleverd en geaccepteerd door Del Paso.
Op 5apr24 rond 17:00 heb ik telefonisch contact gehad met CarTrawler met de Engels sprekende Mohamed.
Hij zou me jullie beleid rond de creditcard acceptatie toesturen.
Deze mail heb ik helaas niet gehad.
Uiteindelijk zijn we het niet eens met de gang van zake eens en willen we bij deze het te veel betaalde bedrag van 140 euro terug gestort zien op onze rekening.
Sterke punten
De verhuurde auto was goed. Zag er netjes uit en reed goed.
Zwakke punten
Geen service, vage kleine lettertjes in contract, bij boeken de creditcard wel accepteren, voor borg dezelfde creditcard niet accepteren, niet nakomen van telefonisch gemaakte afspraken, niet reageren op mail.
Zeer slechte ervaring
Slechte service, niemand te bereiken bij aankomst, een uur moeten wachten, gedwongen om extra te betalen voor poetsen wagen terwijl de afgeleverde wagen niet proper was. Bij terugkeer klacht ingediend bij Cartrawler. Zero reavctie.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen reactie na klacht over verhuurfirma.
geen geld terug na annuleren
Via Transavia en Cartrawler een huurauto geboekt op Perugia airport. Later gecancelled omdat het via booking.com veel goedkoper is. Geld na 1 maand nog niet teruggekregen. Bij customer support verzinnen ze smoesjes (eerst gegevens van bankrekening vragen en dan zeggen dat het bedrag binnen 3 weken op mijn creditcard wordt gestort). Vermijd Cartrawler, het zijn boeven. Transavia zou beter moeten weten.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
betalen geld niet terug na annulering
Do not use cartrawler
Do not use Cartrawler, they will rip costumers off!
We booked an Avis car through Cartrawler, with a one way fee Gothenborg to Skövde. Due to a change in plans the car was returned at the airport of pick up. Avis correctly subtracted the one way fee in the final bill, but Cartrawler keeps that difference and does not refund it.
Furthermore, they charge 50€ for insurance, compared to Avis for 25€. It is a total scam.
Book Avis directly on their website.
Sterke punten
Scam
Zwakke punten
Scam
Doe geen zaken met cartrawler
Je betaalt voor een auto. Je komt opdagen met alle papieren en een creditcard. Ze accepteren jouw kaart niet. Laten je dan wel betalen voor de auto maar geven hem niet mee.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichters
Geld wel geïnd, geen auto
Via Transavia geboekt bij Budget in Eindhoven en direct met creditcard betaald 18 oktober 2022. Bevestiging van Car Trawler ???Ook verzekering afgeslpten via AXA.
Bij ophalen auto werd Portugese creditcard geweigerd en kreeg dus veen auto, hoewel betaald. Car Trawler is niet te bereiken, Transavia en Budget spelen de vermoorde onschuld.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbereikbaar, volgens Budget heeft Car Trawler mijn geld, waarvoor ik geen auto kreeg
opgelicht dubbele huur kosten
klachtnummer bij Cartrawler ES642238840 Case Ref: 02055292
In oktober besloot ik met familie een vakantie door te brengen in Spanje omgeving Malaga. Hierbij boekten wij een vlucht bij transavia en Transavia biedt op hun website bij de boeking van de vlucht de mogelijkheid om via hun "zakenpartner" Cartrawler een auto te huren. Met mijn broer samen hebben wij twee auto's gehuurd met afkoop van het idiote eigen risico via een verzekering. Je denkt ik doe zaken met Transavia dat zal toch wel goed zijn! Bij de bevestiging werd ik doorverwezen naar de Firefly desk waar een auto kon worden opgehaald. Bij deze desk moet weer een nieuwe huur overeenkomst worden afgesloten anders kregen wij geen auto mee. Je staat met een groep van 9 man voor twee auto's dus je hebt niet veel keus dan dit te accepteren.
Bij dit gebeuren moet je ook je creditcard gegevens overleggen als waarborg Ok. Na de week vakantie hebben wij de auto zonder schade en met een volle tank afgeleverd bij Firefly, zonder problemen. Nu blijkt dat FireFly de in de nieuwe ovk vermelde ambtshalve gemelde huursom alsnog van de creditcard afschrijft. Om dat ongedaan te maken probeer ik contact te krijgen met Firefly maar dit is onmogelijk en zij verwijzen naar de oorspronkelijk verhuurder op hun site i.c. Cartrawler. Na veel zoeken eindelijk een e-mailadres gevonden en cartrawler wimpelt alles en verwijst naar een mededeling van Firefly dat de betaling via de creditcard een aanvullende verzekering was. Op de huur ovk onder het hoofdstuk "Insurance and coverage" staat niets aangekruist over een aanvullende verzekering o.i.d. Verder E-mail contact wordt vriendelijk afgewimpeld. Ik heb hier te maken met een stelletje oplichters die hierbij gebruik maken van de reputatie van Transavia en ik vermoed dat ik net het enige slachtoffer ben, mijn broer doe ook een auto huurde is hetzelfde overkomen bij deze reis.
Sterke punten
oplichting
Zwakke punten
oplichting
Policy misuse to not pay refun
Company steals your money
Booking Ref: ES817563830
Case Ref: 01933287
Loss of 304,11 euros and 8 hours of my holiday due to this company. Rental DOLLAR could not read my credit card with sufficient funds (unreadable)
Because evidence provided contained a different name of driver than creditcard refund is denied. This is not reflecting what happend at all at the rental place and Cartrawler is hiding behind policy to not pay me back.
Never with this company again.
Zwakke punten
Fine print terms and conditions
No refund and cancellation
No investigation on brokers side
Misuse of policy
Weak customer service team (emails in wrong language, talking to wall feeling)
For me this company is nothing but a third party broker that takes money with no intention of providing service other than the cartrawler software solution. Weak and sad.
Oplichters
Bij annulering krijg al je geld niet meer terug stelletje dieven
Dieven
Credit card stond niet op naam van bestuurder. Geen auto, geen refund.
Eerste principe in handel is: geen dienst geleverd, geld terug.
Dit zijn oplichters en dieven
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Don't book here!
Made a booking with an insurance. TThere was mentioned FREE Cancelation.
There was never mentioned that you can cancel the booking for free, but there was not mentioned that the fee for insurance was charged to your creditcard at the moment of booking. .
An email was send with three PDF's included from AXA.
During the time of cancellation (was less than 24 hours before pick-up) I became aware that the fee for insurance was paid in advance and I did not get a refund, it was mentioned somewhere in the sent email, and not in the mail itself, but only in one of the included PDF's.
nothing works
Price was good but booking system does not work:
-Payment engine not accepting cards. They refer to bank but this is not the issue. I booked afterwards with another provider and was no issue. I'm sure it's not my card
-Poor telephone service
-They forward a mail on pending payment but you cannot reply to the mail
...
I will never use this again
Sterke punten
-Good price
Zwakke punten
-Very bad booking experience
Be carefull of intermediaries
I booked a car month ago then cancelled in the right time. I never get any reimbursement. I then proposed to book at another time and get a voucher. Same no answer and impossible to reach the customer service
Sterke punten
seem easy but it's a trap
Zwakke punten
no service, not trustable
Aan ons lot overgelaten
Bij aankomst moesten wij een nummer bellen. onbereikbaar en op bepaald punt hadden ze zelfs hun telefoon uitgezet. Sta je op dag 1 op het liegveld in Italie volledig aan je lot voer gelaten.
Sterke punten
Uiteindelijk wel de auto gekregen
Zwakke punten
Onbereikbaar terwijl wordt aangegeven dat nummer te moeten bellen bij aankomst???
Afzetters
Via Cartrawler auto gereserveerd in Alicante,
auto ophalen bij Firefly, kon auto alleen meekrijgen door papier te tekenen, resultaat was extra verzekering die ik al had via Cartrawel en Axa . Voor 100 euro int zak gezet!
Sterke punten
Afzetters
Zwakke punten
Idem
Afzetters
Via Cartrawler auto gereserveerd in Alicante,
auto ophalen bij Firefly, kon auto alleen meekrijgen door papier te tekenen, resultaat was extra verzekering die ik al had via Cartrawel en Axa . Voor 100 euro int zak gezet!
Sterke punten
Afzetters
Zwakke punten
Idem
Afzetters
Via Cartrawler auto gereserveerd in Alicante,
auto ophalen bij Firefly, kon auto alleen meekrijgen door papier te tekenen, resultaat was extra verzekering die ik al had via Cartrawel en Axa . Voor 100 euro int zak gezet!
Sterke punten
Afzetters
Zwakke punten
Idem
reservering Catania Sicilië
Reservering is niet terug te vinden. Geen enkele mogelijkheid om deze te annuleren omwille van Coronavirus.
Een voorschot werd reeds van rekening gehouden en waarschijnlijk gaat de rest volgen.
Niemand weet van iets. Geen correcte maatschappij.
Sterke punten
Geen .....zijn afzetters
verhuur auto sicilie catania
We hebben auto gehuurd Catania (Sicilië) voor de Paasvakantie. Door Coronavirus en verbod reizen naar Italië wensen we te annuleren. Geen enkele mogelijkheid om te annuleren. Niemand is op de hoogte enz. ons boekingsnummer is er niet enz. Een voorschot werd reeds van onze rekening afgehouden en en waarschijnlijk volgt de rest.
Geen correcte maatschappij, oneerlijke praktijken.
Sterke punten
Geen enkel sterk punt....zoals iemand reeds schreef...afzetters.
Geen auto, geld kwijt
Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd kregen we te horen dat wij géén auto zouden meekrijgen. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM ontkende enige betrokkenheid ze gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".
Geen auto, geld kwijt
Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".
Sterke punten
Geen enkel
Zwakke punten
Oplichting, geldroof
Geen auto, geld kwijt
Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. De baliemedewerkster ratelde in onverstaanbaar Engels, maar Frans sprak ze ook slecht. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Uiteindelijk huurden we een auto bij Avis, die voor de periode wel bijna € 300 duurder was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM liet het helemaal afweten, ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En oh ja: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".
Sterke punten
Geen enkel
Zwakke punten
Oplichting, geldroof
Geen auto, geld kwijt
Boekte via de site van KLM bij Cartrawler een auto, af te halen op vliegveld Toulouse. Boeking was maanden van tevoren, alle bedragen voor huur en verzekering werden afgeschreven van mijn creditkaart en kort voor de reis kreeg ik een voucher per e-mail plus instructies voor het afhalen van de auto bij een bedrijf dat zich noemt 'Firefly' op het vliegveld van Toulouse. Toen wij ons daar meldden op zaterdag 27 juli en ik alle benodigde documenten liet zien werd ons te verstaan gegeven dat wij géén auto zouden meekrijgen. De baliemedewerkster ratelde in onverstaanbaar Engels, maar Frans sprak ze ook slecht. Het is mij nooit duidelijk geworden wat de reden was dat ik de geboekte en betaalde auto niet meekreeg. Uiteindelijk huurden we een auto bij Avis, die voor de periode wel bijna € 300 duurder was. Cartrawler heeft nooit gereageerd op mijn klachten. Alleen automatische berichtjes waar je niet op kon reageren. Ook KLM liet het helemaal afweten, ontkende enige betrokkenheid maar gaven mij wel een tel.nr. van Cartrawler in Den Haag. Dat hielp niet ik werd direct doorgeschakeld naar een callcenter waar een bijzonder slecht Engels sprekende man mij te woord stond. Hij was "very sorry" en er zou gegarandeerd binnen 30 dagen "een manager" contact opnemen. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Het geld heb ik kunnen storneren. Maar dat maakt mijn bedorven vakantie niet goed en al helemaal niet het vieze gevoel dat ik te maken heb gehad met een stel criminelen. Mijn advies: boek nooit bij Cartrawler. En oh ja: op alle documenten die ik in het kader van mijn boeking van Cartrawler ontving stond het logo van KLM. Schande voor onze "nationale trots".
Sterke punten
Geen enkel
Zwakke punten
Oplichting, geldroof