Going green with Green Motion Car Hire = more miles for each and every tank of fuel which is better for your pocket and better for the environment! And don\'t forget, you\'ll have more money to spend on your holiday.
Auto is in panne gegaan door een versleten wiellager. Zelfs met een Premium verzekering werden de kosten doorgerekend aan ons. Dit bedrijf is een afrader, blijf er weg!
Auto gaat kapot. Wacht urenlang in the middle of nowhere (gezin met baby’s) op een vervangende auto. Wij krijgen een nog oudere auto binnen met allerlei storingen. Geen werkende airco (35+ graden), uitlaatgassen in de cabine. Niet starten. Horror om te rijden.
Gebeld voor een vervangende auto. Geen andere keus dan deze terug te brengen en (zonder auto) twee dagen te wachten op reparatie. Vreselijke service..
Wij huurden via Holidaycars bij Green Motion. Onze bestelde auto is geweigerd door de verhuurder, Green Motion en tussenpersoon Holidaycars was NIET bereikbaar. We krijgen ons verzekeringsgeld NIET terug van Holidaycars ad 120,- euro. Green Motion had geen begrip voor het feit dat we uit een ander land kwamen gevlogen. En dat we hotels, airbnbs etc. hadden geboekt èn betaald.
De borg moest met CreditCard en pincode betaald worden, maar we hadden geen pincode want deze eis staat NIET in de voorwaarden.
Daarnaast wilde Green Motion ons een verzekering verkopen want zij wisten niet van de afgesloten verzekering bij Holidaycars. Beide bedrijven onderhouden dus een slechte communicatie. Er was nog een echtpaar met hetzelfde verzekerings probleem. Ook die moesten dubbel betalen.
Geen auto, geen geld retour en een schreeuwende manager die riep dat we weg moesten gaan. Keihard geld verdienen ondanks wanhopige klanten die hun geld en hun vakantie daardoor kwijt zijn.
Zwakke punten Geen service, geen compassie, klanten afbekken en wegsturen.
It’s not cheap is a trap..they will get more money from you from that you think. Eventually is even more expensive than other famous car rental companies. The office in Amsterdam is far away from the airport... so I lost a lot of money and time. The worst experience I ever had in my life...never again!
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Green motion italie
Auto is in panne gegaan door een versleten wiellager. Zelfs met een Premium verzekering werden de kosten doorgerekend aan ons. Dit bedrijf is een afrader, blijf er weg!
Slechter kan niet
Auto gaat kapot. Wacht urenlang in the middle of nowhere (gezin met baby’s) op een vervangende auto. Wij krijgen een nog oudere auto binnen met allerlei storingen. Geen werkende airco (35+ graden), uitlaatgassen in de cabine. Niet starten. Horror om te rijden.
Gebeld voor een vervangende auto. Geen andere keus dan deze terug te brengen en (zonder auto) twee dagen te wachten op reparatie. Vreselijke service..
Boek nooit bij Green Motion
Wij huurden via Holidaycars bij Green Motion. Onze bestelde auto is geweigerd door de verhuurder, Green Motion en tussenpersoon Holidaycars was NIET bereikbaar. We krijgen ons verzekeringsgeld NIET terug van Holidaycars ad 120,- euro. Green Motion had geen begrip voor het feit dat we uit een ander land kwamen gevlogen. En dat we hotels, airbnbs etc. hadden geboekt èn betaald.
De borg moest met CreditCard en pincode betaald worden, maar we hadden geen pincode want deze eis staat NIET in de voorwaarden.
Daarnaast wilde Green Motion ons een verzekering verkopen want zij wisten niet van de afgesloten verzekering bij Holidaycars. Beide bedrijven onderhouden dus een slechte communicatie. Er was nog een echtpaar met hetzelfde verzekerings probleem. Ook die moesten dubbel betalen.
Geen auto, geen geld retour en een schreeuwende manager die riep dat we weg moesten gaan. Keihard geld verdienen ondanks wanhopige klanten die hun geld en hun vakantie daardoor kwijt zijn.
Zwakke punten
Geen service, geen compassie, klanten afbekken en wegsturen.
Oplichters
Het zijn oplichters.
Huur hier niks nergens ter wereld.
Jammer dat je geen 0 sterren kan geven.
Dus wees gewaarschuwd.
Oplichters
Halen zomaar geld van je creditcard.
Sterke punten
Kunnen je heel goed oplichteni
Zwakke punten
Oplichters. Gelukkig voor hun kan je ze niet beoordelen met 0 sterren
The worst experience of renting a car!
It’s not cheap is a trap..they will get more money from you from that you think. Eventually is even more expensive than other famous car rental companies. The office in Amsterdam is far away from the airport... so I lost a lot of money and time. The worst experience I ever had in my life...never again!
Greenmotion scam Schiphol
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Greenmotion scam Schiphol
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Greenmotion scam Schiphol
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers