Welkom bij Hertz Autoverhuur. Huur nu een auto online bij één van onze wereldwijde vestigingen. Met meer dan 90 jaar ervaring in de auto- en bestelwagenverhuur, profiteert u van onze grote selectie huurauto's die direct te reserveren zijn. Herz.nl is de beste plek om uw auto te huren omdat u dan meteen gebruik kunt maken van de beste prijs en laatste aanbiedingen.U kunt kiezen of u meteen wilt betalen bij de reservering, of later wanneer u de auto heeft gehuurd en weer inlevert. Reserveer meteen!

Voertuig huren

Klanten kunnen bij Hertz terecht voor het huren van auto's, bestelbusjes en vrachtwagens. Dit bedrijf is wereldwijd vertegenwoordigd en is is overal te vinden. Via de website kunnen klanten eenvoudig hun gewenste voertuig reserveren en of huren. Op de website kan men ook zien wat het aanbod is en wat de kosten voor het huren van een auto zijn. Daarnaast kan men op de website ook profiteren van scherpe aanbiedingen.


Op vakantie

Klanten die op vakantie gaan en op de plaats van bestemming een auto willen huren, kunnen gerust een huurauto boeken op de website van Hertz. Men voorkomt onnodig verlies van vakantietijd door online alles te regelen. Het regelen van een huurauto op de plek van bestemming kan onnodig tijd kosten. Het kan ook voorkomen dat de auto, die de klant wilt huren, niet meer beschikbaar is.


Bestelbus huren

Indien klanten van plan zijn te verhuizen of iets groots moeten verplaatsen, dan kunnen zij een bestelbus huren bij Hertz. Bij Hertz kan men namelijk kiezen tussen kleine, maar ook grote busjes. Klanten kunnen zichzelf heel wat moeite besparen door een geschikte busje te huren. Vele malen op en neer rijden is in dit geval niet meer nodig. Daarnaast kan de huurauto of het busje afgeleverd worden op een andere locatie, dan het adres waar het afgehaald is geworden.


Leeftijd bestuurders

Om een auto te huren bij Hertz moet de bestuurder minimaal 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een geldige creditcard, bewijs van adresgegevens en een mobielnummer of e- mail adres doorgeven. Dit is van belang om de reserveringsgegevens op te kunnen sturen voor de klant.


Extra kosten

Behalve de kilometerkosten (indien van toepassing) worden er geen andere kosten in rekening gebracht mits de klant te maken krijgt met schade of een bekeuringen. Aan klanten wordt gevraagd om zuinig met de auto's om te gaan, de auto op tijd in te leveren en er voor te zorgen dat de brandstof tank ten minste kwart vol zit. Daarnaast is het verboden te roken in de auto en huisdieren mee te nemen. In geval van een ongeluk of als het voertuig beschadigd raakt, dan wordt aan klanten gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice van Hertz.


Contact gegevens

Hertz is te bereiken via het telefoonnummer 070 770 9213 of via het e- mail adres [email protected].


Hertz Video


Artikelen over Hertz

Hertz Korting: 25% winter sale korting

Reserveer voor 30 januari een auto bij Hertz en ontvang 30% korting. De code is geldig tijdens de huurperiode tot en met 31 maart 2015. Gebruik tijdens de boeking de volgende code: CPD code: ... [...]

Hertz Reviews

    Diefstal door Hertz

    Dear Christiane,

    It is really disappointing how this is being handled by Hertz. I did not hit anything or cause the damage. The charges were wrongly charged. When I read all the reviews it is apparently normal for Hertz to arbitrarily disadvantage customers and charge fees unfairly. It is too outrageous for words. I do not understand that people want to work for such an organization that disadvantages customers. In addition, I do not understand that there are any customers who would want to rent a car from Hertz. I do not recommend anyone to rent another car from Hertz. Hertz disadvantages customers and falsely charges for damages and fees. But even that doesn't interest Hertz because all the bad reviews are answered about the same. There is no worse car rental company than Hertz!

    Sincerely,
    Peter

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    ze stelen van klanten door dezelfde schades bij verschillende klanten in rekening te brengen

    Waardeloos Hertz

    Waardeloos Hertz

    Via rentalcars een auto gehuurd incl extra verzekering altijd goed zonder extra kosten.
    Vervolgens aankomen op Málaga begint het standaard riedeltje: wilt u ook een extra verzekering a 300 euro? Nee meneer wij willen niks extra's.

    Ok meneer dan hoeft u alleen de bon te tekenen voor ontvangst.
    En ja daar heb ik niet goed op gelet blijkbaar ook getekend voor een premium road service die wij niet eens nodig hadden ivm de verzekering.

    Een vuile manier van geld verdienen ik heb 2 keer via de klanten service een oplossing gevraagd ook hier krijg gaan enkele vorm van een oplossing.

    Dirk Frowijn.

    Zwakke punten
    Spaanse oplichters op een slinkse manier mensen snel even laten tekenen waar ze niet voor betaald hebben.

    Oplichters

    Bij aankomst op vliegveld Gerona bewuste misleiding van de 2 vrouwen achter de balie. Agressieve benadering. Onder dwang getekend voor fuel option. Met belofte naar mij en zelfs Sunny Cars telefonisch dat dit borg is. Zoals verwacht werd dit toch afgeschreven op onze creditcard. Een bedrag van 85 euro. Na veel en langdurig heen en weer mailen. Met tankbonnen en fotos van benzinemeter een gedeelte teruggekregen. Er werd alsnog een rekening gemaakt voor 2 litertje weinig benzine. Voor dit bijtanken rekenen ze 28 euro voor hun moeite. Oplichters. Helemaal lachwekkend als je op eigen kosten 80 kilometers extra hebt moeten rijden om de auto om te wisselen. We kregen een auto mee met 2 banden zonder profiel. Bij de garage geweest omdat ze steeds leeglopen. Deze gaven aan dat er allang nieuwe onder hadden gemoeten. Dus halve dag kwijt aan rit vliegveld en terug. De 2e auto was niet volgetankt. Maar dat neem je dan maar voor lief met 35 graden. Ter compensatie kon ik de auto later op de dag inleveren bij vertrek. Om dit te verzekeren moest ik dan eerst weer langs op vliegveld. Hilarisch dus. En uiteraard niet gebruikt. Per mail geven ze nu gewoon helemaal geen antwoord meer. Beetje zielig dat zo'n grote maatschappij een slechte onveilige auto aflevert en dan ook nog 2 liter benzine durft te rekenen. Wees gewaarschuwd. Vooral op vliegveld Gerona!

    Verdienmodel = oplichting?

    In Mexico auto gehuurd. Er zat al een aantal schades op de auto, dus deze zelf goed gefotografeerd bij het afhalen van de auto. Zo zat er ook een putje in de voorruit, die wij zelf goed hebben vastgelegd op de foto (de lokale medewerker neemt foto's van meters afstand, waar werkelijk niets op te onderscheiden is). Bij het inleveren van de auto werden we geattendeerd op het putje in de voorruit en dat dit schade was. Wij keurig uitgelegd hoe het zat, inclusief de foto's. Desondanks werd dit zonder verdere uitleg bij ons in rekening gebracht via de borg op de creditcard. Geheel "toevallig" waren de bijkomende kosten van de schade exact gelijk aan de reservering voor de borg op de creditcard, die wij dus niet meer hebben teruggezien.
    Zoals bij vrijwel alle reviews (had ik die maar eerst gelezen - ook ik was stom genoeg om uit te gaan van de naam van een bekend merk) is er niet te communiceren met Hertz. We hebben het via verschillende kanalen geprobeerd, maar nooit een inhoudelijk antwoord - mocht je uberhaupt een antwoord ontvangen. Enige optie is de kosten op de creditcard laten terugboeken via de bank.

    Sterke punten
    Gelukkig kan je ook op andere plekken een auto huren

    Zwakke punten
    Het verdienmodel van Hertz lijkt sterk op het in rekening brengen van vage kosten, die niet worden toegelicht. Ook gezien de vele overige reacties lijkt dit een patroon wat zich steeds herhaald. Wanneer kan je dit oplichting gaan noemen? Bij hoeveel klanten met dezelfde ervaring?

    Zeer slechte ervaring bij auto

    Een auto gehuurd bij Hertz Rhodos Airport. Op 30 mei kreeg ik pech met mijn gehuurde auto. Hertz Rhodos airport heeft hierop een service wagen gestuurd. Auto bleek niet te repareren en werd afgesleept. Ons werd verteld maar een taxi te nemen naar onze vakantiewoning bijna 1 uur verder en morgen bij de dichtstbijzijnde vestiging van Hertz een vervangende auto te halen. Brengen etc was niet mogelijk. De dag erna bleek er geen auto beschikbaar te zijn en moesten we maar een taxi naar Rhodos Airport nemen. Kostte alles bij elkaar maar dan halve dag. Daar aangekomen wilde men niet de huurkosten vergoeden om van de plaats van de pech naar de villa te rijden met de taxi. De rekening voldeed niet aan de eisen. Hoewel het bedrag wel conform de afstand was. Dwz 70 euro voor eigen rekening en een vakantiedag verloren. Hertz had beter direct de eerste dag vervoer naar een locatie kunnen aanbieden waar wel een geschikte auto was. Ook de receptie toonde geen begrip en medewerking. Resultaat 70 euro kosten en een verloren vakantie dag. Problemen met auto’s kunnen voorkomen maar los het dan netjes op. Daarbij moesten wij continu achter Hertz aangaan en deed Hertz uit zichzelf niets. Men lost geen problemen op en laat de klant met alles zelf zitten.

    Super slechte service oslo

    Mijn dochter en een vriendin zijn wezen wandelen door de natuur van Noorwegen
    Om op hun bestemming te komen moesten ze 2 uur rijden van Oslo
    Bij de vlucht en bungalow hebben ze gelijk een auto geboekt bij hertz
    Ze hebben een prima week gehad
    Maar op de ochtend van de terug reis lag er 20 cm sneeuw
    En omdat ze vast stonden hebben de mensen van het park hun geholpen om op de weg te komen
    Maar werd gelijk gezegd dat ze absoluut niet met deze auto mochten rijden omdat er zomerbanden onder zaten
    Ze hebben hertz gebeld en die zei ook dat ze niet mochten rijden en dat de auto werd opgehaald
    Maar omdat er geen vervangend vervoer was moesten ze met de bus naar oslo omdat ze nu te laat voor de vlucht waren hebben ze extra kosten moeten maken zoals overboeking hotel en bus waren ze ruim 300 euro per persoon extra kwijt
    En nu geef HERTZ niet thuis omdat ze hadden moeten dat ze met zomerbanden niet in de sneeuw mogen rijden
    Ik raad iedereen aan om nooit bij hertz te huren dit is beneden elke service en verplichting van zo.n bedrijf

    Sterke punten
    Oplichten

    Zwakke punten
    Alles doen om hun schuld niet te erkennen

    Verschrikkelijke klantenservic

    De locatie en de autohuur is prima. De klantenservice is echt dramatisch. Het is onmogelijk hertz telefonisch te bereiken en kan alleen per mail. Per mail copy pasten ze antwoorden van de veelgestelde vragen en gaan ze niet in op je klacht. De chatfunctie is ook al beroerd, na een half uur wachten ben ik nog steeds de eerst wachtende.

    Ik heb een bus gehuurd en ben naar zweden gegaan. Ik moet in zweden tol betalen in gothenburg.
    Hertz krijgt een keer per maand een overzicht van the swedish transport agency van ALLE tol die al hun gehuurde auto's moeten betalen.

    Omdat mijn tol op 1 juni was moet ik alle tol van alle gehuurde auto's over de hele maand juni betalen omdat blijkbaar hertz niet naar de hele bijlage kan kijken en ziet dat het een gecombineerde rekening is van al hun voertuigen.

    En voor deze dienst betaal ik ook nog eens 32 euro administratiekosten.

    Nu al tweemaal per mail uitgelegd wat het probleem is en dat ze de rekening moeten uitsplitsen en verdelen over de verschillende huurders.

    Hun antwoord: als ik bezwaar heb tegen de heffing moet ik me wenden tot the swedish transport agency.

    Ik betaal nu alle tol van alle huurders van hertz die in juni in zweden tol moeten betalen.....

    Sterke punten
    niet

    Zwakke punten
    klantenservice, bereikbaarheid

    de soap die Hertz heet...

    Ik probeerde in contact te komen met Hertz Dublin omdat ik iets in de huurauto had laten liggen. Alle mogelijkheden die de site biedt om in contact te komen met Hertz werken niet: mailformulier geeft, nadat je alle gegevens hebt ingevuld de boodschap: sorry maar we kunnen uw bericht niet versturen, stuur een mail...chat geeft telefoonnummer in Ierland dat "out of order" is en mail adres dat niet bestaat, telefoonnummer in Nederland dat bijna geheel uit keuzemenu's bestaat. Kies je de klantenservice dan krijg je weer eindeloze menu's die je alleen maar naar de site verwijzen.
    Uiteindelijk kies je maar een menu wat er niets mee te maken hebt om maar iemand aan de lijn te krijgen en dat blijkt dan een zeer behulpzame jongen te zijn die, al hoewel hij over schademeldingen gaat, moeite doet en je doorverbind met Dublin. Ondertussen ben je wel 2 uur verder en heb je de eerste reclamemail van hertz al in je mail....gggrrrr

    Sterke punten
    prima auto

    Zwakke punten
    bereikbaarheid en service

    Belachelijk hoge administratiekosten

    Belachelijk hoge administratiekosten, even hoog als de verkeersboete

    Sterke punten
    Goede service, redelijke auto

    Zwakke punten
    Belachelijk hoge administratiekosten

    Bad service

    We asked to return the car in pisa a few hours later. They told us no problem but didnt mention we had to pay for a whole day extra. But that was logically the said. For 3 extra hours? Redicialous!

    Sterke punten
    Bad service

    Zwakke punten
    Bad service.

    tourist trap

    upon returning i was told to pay 40 pound extra for cleaning the car. there was sand on the floor. ( no floormat was installed on the floor, this is the trap, you cannot clean it yourself easily by taking out the mat)

    Employee very rude

    don.t buy into the trap of paying for gas upfront against a cheaper rate; you can t return the tank empty ( almost impossible to plan) and the rest of the fuel if for hertz so... you make them a profit...

    again, toursit trap all of these actions.

    Sterke punten
    none

    Belazerd door Hertz in Zuid Afrika

    Belazerd door Hertz in Zuid Afrika met verborgen/vage kosten. Hertz ziet mij nooit weer terug! Gebruik nooit Hertz!

    Bij het boeken van een Toyota Corolla kreeg ik een bevestiging van Euro 127 voor 10 dagen. Na het retourneren van de auto werd Euro 511 van mijn American Express kaart afgeschreven.

    Mijn klacht e-mail naar Hertz in het Engels:

    On 26-09-2018, I made a reservation on [www].Hertz[dot].nl to rent a Toyota Corolla for ten days so that I can travel from Johannesburg Oliver Thambo airport to Polokwane to visit my father. The rental period was from 27-09-2018 to 07-10-2019.



    On 26-09-2018, I received an email confirmation of the reservation, the amount on the confirmation was ~R 2102.00 (€ 127.41). I have rented cars before from other companies when visiting South Africa. This time however, I decided to make use of Hertz because I have an American Express card. I used my American Express card to pay for the car rental when I made the reservation.



    On 27-09-2018 I flew to Johannesburg Oliver Thambo from Amsterdam and landed at about 10:00 p.m. and I went directly to the Hertz office at the airport to pick up the car.



    The person behind the desk at the Hertz office asked me for my American Express card and told me that a deposit is required but it will be credited to my card (upon returning the car). This seemed a little odd to me but the fact that the deposit will be credited to my card, did not make me question this any further, quite honestly, I was tired and just wanted to get the car and drive to Centurion where I slept for the night.



    After ten days I returned the car to the Oliver Thambo Hertz office in the same condition as when I received it. On 07-10-2018, I took my flight back to Amsterdam.



    Upon returning to The Netherlands, I received an invoice from Hertz (# 86736750−1), with a final amount of R 8444.08 (~ € 511,75). This amount is much higher than the original amount on the confirmation, to say the least. I was expecting some extra cost but not such a high amount.



    When I look at the invoice sent to me by email, I see two services that do not make any sense to me:

    1. SW of R 3130,40 (10 days X R 313,04)

    2. PRE-AUTH of R 2000,00



    That is an extra R 5130,40 which is a very high amount. Furthermore, I was not explicitly asked by anyone from Hertz if I wanted extra services when I took possession of the car on 26-09-2018.



    Can Hertz South Africa explain why there is such a huge difference between the initial confirmation amount of ~R2102 and the final invoice amount of R 8444.08? Can they explain to me why have they (extra cost lines) been added to my invoice?



    I believe that there must be a mistake on my invoice because I never agreed to extra services and yet I was invoiced R 5130,40 for the above-mentioned services.



    Up to now I have had no response from Hertz to my complaint, just an automated e-mail.



    Very dissatisfied customer.

    Sterke punten
    Lijkt een eerlijk bedrijf te zijn maar belazerd eigen klanten.

    Zwakke punten
    Belazerd eigen klanten.

    Ruim anderhalf jaar na datum autohuur onterecht geld afgeschreven

    Auto via Cardel mar gehuurd voor Tel Aviv Israël. Ruim anderhalf jaar later wordt er ten onrechte weer een bedrag afgeschreven met de mededeling dat we niet betaald zouden hebben. Ze reageren niet op onze mail en Car del mar doet ook niets. Schande.

    Sterke punten
    Nvt

    Zwakke punten
    Zie verhaal.

    Fraduleuze zaken bij HERTZ!!

    Had auto al betaald via Rentalcars, vervolgens crediteert Hertz nogmaals (en meer als dubbel!!) de kost van de wagen via mijn credit kaart! Klacht ingediend zonder ENKELE reactie. Vervolgens crediteren ze nogmaals 30 EUR van mijn credit kaart, een maand later. Zonder verdere toelichting! Reageren op geen enkele manier om mijn klacht! Ondertussen juridische stappen moeten ondernemen om mijn geld terug te krijgen!!!
    Zeer frauduleuze zaken bij Hertz! Geef nooit je credit kaart aan hun want ze halen em zo leeg zonder toelichting!!

    Sterke punten
    NIKS

    Zwakke punten
    ALLES

    Afzetters

    Ik heb een auto gehuurd met hertz in Sevilla, en dit was echt een slechte ervaring. Het begon toen we de auto kregen. We hadden een korting op de site Booking. We hadden de tweede bestuurder gratis, bij de receptie zeiden ze dat dit niet waar was. Het zou € 113 zijn, ze houden geen rekening met kortingen Via Booning. Nadat ik zei dat dit niet eerlijk was en ik een klachtenformulier zou invullen, kregen we eindelijk onze korting. Al een uur later! Toen we onze auto terugbrachten (met een volle tank), vroegen ze om een ​​ticked van het tankstation. Ze hadden ons niet gezegd dit ticket bij te houden, dus dat deden we niet. Ze vertelden ons dat we voor naft moesten betalen. Maar de tank was vol! Omdat ik weet da ze normaal veel aanreken voor de naft. Dus nogmaals, ik was gefrustreerd en ging naar de receptie. Verklaarde mijn probleem, aanvankelijk luisterden ze niet echt. Ze vertelden ons dat ze niets extra's aanrekenen voor het gas. Maar ze zouden dit niet schriftelijk opschrijven. Ik vertrouwde hen niet, dus heb ik geklaagd op twitter. In eerste instantie wouden ze me niet helpen, omdat de reservering was met Booking (en had een Booking klantnummer in plaats van een van hen). Toen gaven ze me een e-mail van het kantoor van Spanje. En nu deze week vragen ze extra een vergoeding, ze beweren dat ik de auto op een andere locatie heb afgezet dan heb afgehaald! Terwijl ik hem heb opgehaal en afgezet op de luchthaven. Ik ben in heel mijn leven in nog geen een ander Hertz kantoor geweest, en zal het zeker ook nooit doen!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Ze rekenen kosten aan, voor dingen die er niet zijn. Veranderen je factuur constant! Ook zonder dat je tekent of toestemming geeft!

    Praatjesmakers en afzetters

    Bij het reserveren van de auto is niet duidelijk welke verzekeringen er precies in de prijs inbegrepen zijn. Hoewel we bij het reserveren alle mogelijke verzekeringen hadden aangevinkt, bleek dat bij het afhalen van de auto in Napels niet voldoende voor een volledige risicodekking. Medewerkers zijn praatjesmakers die erop getraind zijn om je extra verzekeringen aan te smeren. Omdat Zuid-Italië een risicogebied is, namen we alle extra's. Tijdens de reis werd er op een bewaakt parkeerterrein ingebroken in de auto en alle bagage gestolen. We wilden de schade aan de auto melden bij Hertz, maar het nummer van Hertz Assistance en de balie in Napels waren nooit bereikbaar. Hoofdkantoor in Milaan gebeld, waar men zei dat we dat maar in Napels moesten oplossen. Omdat er alleen maar een raampje ingetikt was, konden we verder rijden, maar stel dat je een ernstig probleem hebt (ongeval, motorpech). Je hebt dan extra betaald voor bijstand en eventueel een vervangauto, maar daar heb je niets aan omdat niemand de telefoon opneemt. De verzekeringen dekten alleen schade aan de auto en niet de gestolen bagage. Daarvoor was er nog een extra verzekering nodig, maar die werd ons nooit aangeboden. Bij het terugbrengen van de auto in Rome hebben we gemeld dat we niet tevreden waren over de service van Hertz, maar botsten op een muur van onverschilligheid.
    Service is er alleen op gericht klanten zoveel mogelijk geld af te zetten. Was de eerste en allerlaatste keer dat we met Hertz in zee zijn gegaan.

    Sterke punten
    Recente auto

    Zwakke punten
    Geen duidelijke info over verzekeringen en extra's
    Onbereikbaar als je ze nodig hebt

    Vervangende auto v8a Hertz

    Ik heb ivm autopech in Duitsland in het dorp Deggendorf een auto kunnen krijgen als vervangend vervoer dit was allemaal zeer goed geregeld en ook de desbetreffende medewerkers daar hebben meer dan hun best voor ons gedaan, eigenlijk waren ze al gesloten maar toch hebben ze obs verder geholpen Dikke pluim voor vestiging gedeg63! Ook bij het inleveren in Utrecht werdt ik wederom keurig en snel geholpen dit was vestiging neutr60. Kortom goede ervaringen met Hertz ik zal dan ook sneller bij hun gaan huren door deze ervaring.

    Sterke punten
    Goede service

    Zwakke punten
    Geen

    Opgelicht in Bologna

    Online bij Hertz een fiat 500 gehuurd in Bologna, kosten hiervan € 195, voor een week. Bij aankomst in bologna was het erg druk bij de service balie. Een van de drie medewerkers ging echter gewoon weg, waarschijnlijk omdat haar dient erop zat!!!!!
    Als veiligheid wel een extra chauffeur besproken en het eigen risico afgekocht, kosten volgens de medewerkster € 160, totale kosten incl reservering € 355.
    Bij terugkomst bleek de rekening echter € 750 te bedragen???
    De specificatie van de kosten, € 60 extra bestuurder, € 266 kosten tbv afkoop eigen risico, € 67 brandstofkosten terwijl wel afgetankt is (helaas geen bewijsmateriaal), € 60 pechhulpdienst, € 60 lokale kosten. Daarnaast nog huurkosten en BTW.
    Hoe is het mogelijk?
    Wij hebben al jaren auto’s gehuurd op diverse vliegvelden in diverse landen, maar zijn nog nooit zo opgelicht !!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Na contact met Hertz is ons gebleken dat het indienen ban een klacht totaal geen nut heeft, medewerkers zijn goed opgeleid met vragen over bonnetjes, bewijsmateriaal en handtekeningen op contracten.
    Dit zijn praktijken waar wij, na onze prachtige vakantie in een prachtig land, totaal geen zin in hebben.
    Misschien dat deze review helpt, in ieder geval voor andere potentiële klanten van Hertz.
    Ga nooit in zee met Hertz!!!!

    Hertz zijn oplichters!

    Auto gehuurd bij Hertz in Girona voor twee weken ad €229 via RyanAir, vooraf voldaan.
    Na terugkomst blijkt er nog een extra €247 door Hertz te zijn afgeschreven. Zonder enige uitleg of specificatie. Klacht ingediend, maar Herz reageert niet.

    HUUR NOOIT EEN AUTO BIJ HERTZ!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    oplichters!

    Extra verzekering zonder toestemming aangesmeerd - Malaga Airport

    Nooit huren via Hertz! Niettegenstaande ik dacht dat HERTZ een zeer goede reputatie had en ik de eerste keer absoluut geen problemen heb gehad, terug geboekt in oktober. Aangezien we een extra verzekering via Ryanair hadden afgesloten, laten weten aan de dame aan de balie dat we geen verzekering meer hoefden. Ons toch laten tekenen met extra verzekering op de afhaaldocumenten (zeer onduidelijk), met een extra 112 EUR tot gevolg... (Via de VISA-afrekening). Pas een maand later opgemerkt. Daarna gebeld naar de algemene helpdesk van HERTZ waar er een dame mij gewoon doodleuk meldt dat mijn man hiervoor wel getekend heeft. Op het meest onduidelijke document ooit! Pure oplichterij is het!!!! Echte afzetters bij HERTZ.

    Sterke punten
    Geen wachtrijen maar waarschijnlijk te wijten aan het feit dat er, na een eerste slechte ervaring, niemand nog wilt boeken bij HERTZ.

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen

    Oplichters bij Herz

    Het begint al bij de reviews zoals boven aangegeven.
    56 revieuws, waarvan 8 positief! Hoe bestaat het.
    Ook in mijn geval verzekeringsoplichting op het vliegveld in Malaga.
    Vlotte babbel in de drukte, een paraafje hier, een paraafje daar en uiteindelijk ben je voor ruim € 400,— opgelicht.
    Natuurlijk moet je opletten bij dit soort bedrijven, maar Hertz spant wel de kroon. Nooit bij Hert huren dus.

    Zwakke punten
    Oplichter achter de balie in Malaga.

    Pas op smerige oplichters Hertz Girona

    Auto gehuurd via Sunny Cars bij Hertz,allereerst willen ze je een dure schadeverzekering aansmeren terwijl in de documenten van SC heel duidelijk staat vermeldt dat wij al een allrisk verzekering hadden afgesloten, de dame gaf nog even fijntjes aan dat als er ook maar wat aan de auto mankeerde bij terugkomst, ze ons 1300 euro van de creditcard kon inhouden.
    De auto van tevoren geinspecteerd en daarbij diverse schades bij de balie gemeld omdat ze niet op het formulier waren aangegeven, de dame achter de balie gaf aan dat schades kleiner dan 10 cm niet gemeld hoefden te worden en krabbelde wat op het voertuig formulier.
    Na 3 weken hebben wij de auto weer ingeleverd en er was verder niets mee aan de hand ,tot wij 8 weken later een
    schadeclaim van Hertz in de brievenbus kregen waar er een schade werd gemeldt van 248 euro,de spoiler was
    kapot/ beschadigd ,de foto was toegevoegd.
    Deze schade had ik echter gemeld bij de balie voordat ik de auto meenam en was kleiner dan de 10 cm zoals de dame had aangegeven, nu was het dus wel een probleem geworden, wat je ook verder onderneemt en verklaart en foto,s ter bewijs aandraagt,het gaat Hertz alleen maar om geld!
    Als je niet via hun een dure verzekering afsluit ben je standaard het haasje en krijg je een schade melding voor je kiezen.
    Ik van meerdere kennissen dezelfde verhalen gehoord dus dit zijn maffia praktijken.
    Huur nooit een auto via Hertz want dan wordt je opgelicht.
    Hertz staat bij mij gelijk aan autoverhuur maffia.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Super slechte service en oplichtings praktijken.

    Hertz? - zucht-

    Hertz, een zeer grote autoverhuurder met een slechte reputatie bij ons en die willen ze graag weer waarmaken. Nu tegen onze verwachting in via Sunny Cars -een tussenpersoon- hier terecht gekomen.
    En daar begint de ellende al want en de autoverhuurder en Sunny Cars moeten aan je verdienen.

    Bij Hertz in Oslo. Hertz dus; -zucht- meteen bij de balie een poging om een dure verzekering aan te smeren - die strandt- en de toon is gezet. "Oh ja Sunny Cars ja die verzekering zit er wel bij maar het eigen risico moet u als borg betalen en dan kunt u het later wel weer claimen bij SC." De Hertz medewerker heeft er al flink de pest in.

    We krijgen een te kleine auto aangeboden die niet besteld is (audi a3 versus volvo v40), bij ons protest krijgen we een grotere auto aangeboden tegen een grove meerprijs. Sunny Cars klanten zijn overduidelijk niet welkom en niet gewaardeerd. Sunny Cars heeft geen alarm of hulplijn dus je moet je er zelf uitvechten met Hertz.

    Parking lot helemaal afgelopen geen equivalent (wel compacter of groter).

    Er volgt een patstelling, Hertz heeft maling aan ons en offreert 3 andere duurdere auto's, we krijgen geen upgrade omdat we Sunny Cars klant zijn (letterlijk gezegd). Sunny Cars is verder prepay dus het geld is al binnen (letterlijk gezegd). We zullen het moeten doen met wat Hertz ons wenst voor te schotelen.

    Bijbetalen of niet weg kunnen dus, ook een Hertz Gold Card kan ze niet boeien. De verspilde tijd begint op te lopen en we kiezen voor een duurdere auto, meteen bijbetalen en doei! Helaas helaas had de vermoeidheid al toegeslagen, te laat gezien dat de tank niet helemaal vol zat, typisch Hertz, altijd geld aftroggelen.

    Natuurlijk direct klachten ingediend, maar Hertz geeft niet thuis. Hertz zelf is al geen beste autoverhuurder maar met
    Sunny Cars als tussenpersoon ben je niet eens welkom.

    Toch proberen? Succes!

    Sterke punten
    - altijd nieuwe auto's gehad
    - hoewel je contractueel en financieel slecht af bent, ze blijven altijd beleefd en correct
    - balie altijd in de buurt

    Zwakke punten
    - het kan Hertz allemaal niet zo schelen
    - groot log bedrijf, geen aandacht voor individuele klant
    - geen volle tank en er niets aan doen
    - verzekeringen aansmeren
    - hogere klasse ter plekke noodzakelijk
    - klantenservice? Ehh watte??

    "autohuurcriminaliteit" Hertz

    Afgelopen meivakantie hebben we voor de allereerste keer in ons leven een auto gehuurd voor een vakantieweekje Nice. We hadden een all-inclusive pakket bij Dollar-Thrifty (dochter van Hertz) geboekt via Sunny Cars, dus konden zorgeloos met vakantie. We kwamen ‘s morgensvroeg aan in Nice, gaan naar de Hertzbalie die ook Dollar Thrifty afhandelde, hadden weinig mensen voor ons dus het ging allemaal vlot. We hadden een creditcard met de goede limiet, de medewerkster keek op haar scherm en constateerde terecht “u bent voor alles verzekerd”, en we kregen een klein reçu’tje ter parafering en ondertekening. In de veronderstelling dat dit voor onze borg was – al het andere was toch al betaald? – tekenden we. Na een week zonder problemen de auto ingeleverd; krijgen we na een paar dagen een afschrijving van 279 euro??? Dit aangekaart bij Sunny cars die dit voor ons ging onderzoeken, blijken we te hebben getekend voor 3 extra verzekeringen van 279 euro! (De autohuur inclusief verzekeringen bij Sunny Cars was notabene 235 euro!) Terwijl er met ons met geen woord is gesproken over extra verzekeringen afsluiten, wat we natuurlijk ook nooit gedaan zouden hebben met ons all-in pakket. En je zou toch denken dat je dit in een duidelijk contract voorgelegd krijgt, en dat er wordt uitgelegd waarvoor je tekent. Niet op een klein reçu’tje en in het Frans!

    Sunnycars heeft het bij Dollar Thrifty aangekaart, maar omdat we getekend hadden kon Sunny Cars niets meer voor ons betekenen. We kregen wel een tegoedbon van 70 euro voor bij een volgende huur......

    Uiteraard hebben we hierna 2 x een uitgebreide klachtenbrief gestuurd naar Dollar Thrifty (Hertz), en u voelt hem al aankomen; We kregen nul op rekest. Er wordt helemaal niet ingegaan op onze argumenten maar er wordt doodleuk gezegd: “Bij aanvang van de huur is u de mogelijkheid geboden extra verzekeringen te accepteren. U heeft voor deze mogelijkheden getekend aan de balie. Op grond van deze gegevens is de rekening correct en zien wij geen aanleiding om tot terugbetaling over te gaan. Bedankt voor uw begrip.”De mogelijkheid extra verzekeringen af te sluiten is ons echter absoluut nóóit geboden; zou je beeldmateriaal van de transactie kunnen terugzien zou je zonder geluid kunnen constateren dat er geen gesprek heeft plaatsvonden. Ik heb uiteraard geleerd een volgende keer als ik een auto huur van alles wat ik moet tekenen na te vragen wat het precies is, maar feit blijft dat Hertz, een marktleider in autoverhuur, zijn eigen klanten op deze manier nog een extra poot uitdraait!!

    Sterke punten
    Als het goed gaat:
    goedkoop,
    all-inclusive,
    duidelijk proces

    Zwakke punten
    Als het fout gaat (zoals nu):
    iedereen geeft niet thuis bij een klacht,
    medewerkers zijn niet empathisch en handelen alleen volgens de regel,
    voorlichting aan de balie is slecht,
    zelfs een teruggave van een deel van het onterecht geïncasseerde bedrag wordt niet in overweging genomen,
    etc

    benzinezwendel

    Ik huurde via Car Hire Labs een auto bij Hertz in Timisoara, Roemenië. Afhalen ging vlot, terugbrengen ook. Maar enkele uren na thuiskomst kreeg ik telefoon dat ik diesel in de benzinetank zou hebben gedaan. Ik ben 100 % zeker dat dit niet waar is. Ik weet nog heel goed waar ik getankt heb en met welk pistool, en heb dit via Google Streetview duidelijk kunnen nakijken. Bovendien past een dieselvulpistool niet in een benzinewagen. En last but not least: na het tanken heb ik nog een kleine 10 km gereden zonder enig probleem. Volgens mijn eigen garage had de auto het geen 2 km uitgehouden. Helaas heb ik na het inleveren van de auto het bewijsje van het tanken weggegooid.
    Toch bleef Hertz beweren dat ik verkeerd getankt had. Het zou me niet verwonderen dat ik niet de eerste klant ben die dit meemaakt.
    Uiteindelijk kreeg ik een factuur van €158 voor het reinigen van de leidingen en het opnieuw voltanken. Zonder enige scrupule hebben ze €169 van mijn rekening gehaald. Gangsterpraktijken zijn het!

    Zwakke punten
    Dit lijkt op oplichting!


Bezoek Hertz

Schrijf een review