Record Go Rent a Car

Record Rent a Car biedt kortingen aan bij autoverhuur in Mallorca, Alicante, Tenerife, Malaga, Canarische Eilanden, Fuerteventura, Lanzarote en nog veel meer. Verkrijg nu uw prijsopgave met \" Prijzen Alles Inclusief \" zonder extra kosten. Huur uw auto voordat U arriveert op het vliegveld en maak zo gebruik van onze aanbiedingen. Vele kortingen en aanbiedingen. Prijzen alles inclusief. Bureau`s op de belangrijkste vliegvelden Zodat U van uw vakantie kunt genieten zonder problemen.

Record Go Rent a Car Reviews

    Flinke nabetaling

    In oktober in Portugal geweest. Bij aankomst netjes opgehaald. In het kantoor een uur gewacht. Kan gebeuren wat het was lunchtijd. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren werd ons gevraagd om een extra verzekering te nemen of 1200,- vastzetten op visakaart. Wij wilde geen extra verzekering en toen kwamen de moeilijkheden. Alles werd gecheckt en moeilijk doen. De visa stond op naam van mijn vrouw, ik had mijn handtekening gezet bla, bla bla. We moesten de extra verzekering nemen anders kregen we de auto niet mee. Gedaan maar eigenlijk tegen onze zin. Achteraf hadden we gewoon weg moeten gaan. Op elke hoek van de straat staat wel een auto verhuurbedrijf. Maar goed
    Bij het terugbrengen was niemand aanwezig. Sleutel in de bus gedaan nadat we onderweg nog hadden getankt. Een tijdje later kregen we de borg maar gedeeltelijk terug. We hadden de tank niet vol achter gelaten en in de voorwaarde staat dat de tankstation binnen 10 km van het verhuurbedrijf af moet zitten. Wij hadden op iets meer dan 20 kn afstand getankt dus geen poot om op te staan. Eindfactuur opgevraagd, gaat over alle kosten nog eens 23% VAT kosten
    Totaal voor 5 dagen €234,72 extra betaald terwijl we dachten dat het €81,- zou kosten. Thuis een auto geboekt maar achteraf flink bijbetaald

    Waardeloos bedrijf en het laat een bittere nasmaak achter. Ga er geen auto huren

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles is gericht op geld verdienen. Ze pakken alles aan om extra geld te verdienen en ze hebben alles vaststaan in hun polis.

    Record Go pleegt Fraude

    Record Go is een criminele en frauduleuze organisatie en wil dit graag uitleggen.
    Mijn dochter was in de periode tussen 24 sept en 2 oktober in Spanje en had via Sunny Cars een auto gehuurd bij Record Go. Tijdens haar vakantie ontving ze een mail dat ze een overtreding had begaan 3 weken na haar vakantie volgde er nog 2 mails. In deze mails gaven ze aan om haar naam en gegevens door te sturen naar het Spaanse Openbaar Ministerie.
    Kern is dat alle 3 de overtredingen plaatsvonden in augustus en begin september 2024, met een auto met kenteken die ze niet had gehuurd en op een plaats Ibiza en Mallorca waar ze niet eens zijn geweest. Dus bewust haar gegevens opgestuurd. Ik wil hierbij iedereen waarschuwen dat dit kan overkomen en dat niemand met dit bedrijf in zee moet gaan. Overigens goed contact met de Spaanse politie om te onderzoeken of een onderzoek naar het handelen van dit bedrijf kan worden opgestart,

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar en biedt geen hulp. Daarnaast gebruiken ze gegevens van klanten om bekeuringen die ze krijgen af te doen.

    Geen borg terug ontvangen

    Auto gehuurd en bij het inleveren natuurlijk eerst netjes tank volgegooid.
    Eenmaal thuis kregen we te horen dat we de borg niet terug kregen omdat we zogenaamd niet getankt hadden.
    Waardeloos! Al tientallen keren een auto gehuurd, maar dit nog nooit meegemaakt. Daar gaan we nooit meer een auto huren.

    Zwakke punten
    Liegen tegen klanten.

    Afzetters!!

    Wat een drama dat bedrijf! We hadden er een auto gehuurd op thessaloniki via booking.com met extra verzekering
    Eerst wilden ze ons een extra verzekering verkopen en toen we dat niet wilden en we de borg moesten betalen met de creditcard werkte de creditcard niet zeiden ze . Na 3 keer proberen hebben we de creditcardmaatschappij gebeld en zei gaven aan geen transacties binnen te hebben gehad. Maar recordgo legden het hele probleem bij ons en als we de extra verzekering betaalden konden we de auto meenemen. Dit niet gedaan omdat we de auto voor 3 weken gehuurd hadden en de kosten dan 600,00 waren, via booking.com netjes geholpen en het kunnen annuleren. Er waren nog meer mensen met hetzelfde probleem en zij betaalde de extra kosten wel allemaal. Oplichters zijn het!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Niet klant vriendelijk, onbeschoft, afzetters

    Niet eens 1 ster waard

    Deze maatschappij verdient nog niet eens 1 ster. Zij beheersen de knepen van pure oplichterij als geen ander. Eens ter plaatse word je de keuze gegeven een extra verzekering te nemen of een borg van 1100 euro te laten vast zetten. Op deze manier weet men bij het inleveren van de auto direct wie men kan "fucken" of wie niet. Waaronder wij dus!
    Bij het ophalen van de auto word er gezegd foto's te maken van de schade, wat wij ook deden van de carrosserie, de bumpers, de ramen,... Niet wetende dat bij het inleveren iemand als een echte Sherlock Holmes met zaklamp opzoek zou gaan naar het kleinste tikkeltje schade waar je op voorhand als huurder zelf nog niets eens aan denkt om naar op zoek te gaan! Hierbij heb ik het dan over een krasje op het plastieken wieldeksel van een fiat 500 waar ze waarschijnlijk bij de vorige huurder ook al gebruik van hebben gemaakt! Met andere woorden, zij weten dus heel goed waar men moet zoeken om extra geld uit iemand zijn zakken te slaan. En wat voor extra geld!!?? Voor dit kleine krasje (niet door ons veroorzaakt) DURVEN ze dan ook nog eens 181 euro rekenen PLUS 50 euro administratie kosten.
    Dit alles nadat wij zo zeker van ons stuk de luchthaven binnen reden omdat we enorm zorg hadden gedragen voor de auto. We zijn zelfs de luchthaven terug buiten gereden toen we realiseerden dat we vergaten te tanken, uit goede wil zijn we dus VOOR JULLIE nog gaan tanken op minder dan 3 km.
    Kortom wij zijn razend! Dat jullie als bedrijf met zulke methodes kunnen leven kan er bij ons niet in. Als ik hieronder in een andere review volledig hetzelfde voorval kan lezen maakt voor mij van jullie de perfecte definitie van georganiseerde misdaad.

    Mvg
    3 personen waarvan jullie het vertrouwen in de mensheid hebben doen verliezen.

    Bad service

    Upon receiving the car I asked one of your colleagues if it was possible to return the car 2 hours later then booked. Which she replied that this wouldn’t be a problem.

    When returning the car, the office employee said we were too late and we had to pay for an extra day (150,00 euros) and an additional fine (40,00 euros).

    I told the office employee that we had asked one of her colleagues if it was a problem to return the car on 12:00 instead of 10:00. Which the office employee replied that the costs of the additional day and the fine would be charged from my credit card and there was no exception made.

    I paid 400.46 euros for the entire tip which is 40,46 euros a day. I even wanted to comprise and pay 40.46 euro, but she insisted that I had to pay the 150.00 euros and the fine.

    Because we needed to catch our plane, we stopped the conversation and there was no final conclusion and we are extremely dissapointed in the service of RecordGo...

    Sterke punten
    none

    Zwakke punten
    bad service
    bad employees
    bad solutions

    borg niet terug gekregen

    Auto gehuurd via Rentalcars bij RecordGo.
    Bij het ophalen moesten we €76,19 betalen als borg voor een volle tank bij inleveren.
    Bij het inleveren werd door de medewerkster aangegeven dat de tank vol zat en er geen schade was.
    Echter de borg voor de tank benzine niet terug gehad, is het al met al toch nog een heel dure huurauto geworden.
    Dit was eens maar nooit meer dat ik met deze twee oplichters in zee ga

    Sterke punten
    Auto was in orde

    Zwakke punten
    oplichters

    Wat een enorm slecht bedrijf!

    Wat een bijzonder slecht bedrijf!\\r\\nDe auto was ingeleverd. Bij de inleverbalie nog gevraagd om de auto samen na te kijken dit was volgens Record go niet nodig! Vervolgens tijdens de vliegreis heeft Record go 200 euro van onze creditcard gehaald omdat er volgens het bedrijf was gespuugd in het autostoeltje! Zonder overleg, zonder beoordeling etc. Dit is waanzin! Vervolgens geen reactie of gehoor van het bedrijf meer\\r\\nHet bestaansrecht van dit bedrijf begrijp ik nu volledig

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Lees hierboven

    Wat een enorm slecht bedrijf!

    Wat een bijzonder slecht bedrijf!
    De auto was ingeleverd. Bij de inleverbalie nog gevraagd om de auto samen na te kijken dit was volgens Record go niet nodig! Vervolgens tijdens de vliegreis heeft Record go 200 euro van onze creditcard gehaald omdat er volgens het bedrijf was gespuugd in het autostoeltje! Zonder overleg, zonder beoordeling etc. Dit is waanzin! Vervolgens geen reactie of gehoor van het bedrijf meer
    Het bestaansrecht van dit bedrijf begrijp ik nu volledig

    Oplichters!

    We hadden online bij Rentalcars.com een auto gehuurd én een verzekering afgesloten. Op Mallorca aangekomen moesten we bij RecordGo eerst een uur in de rij wachten omdat er slechts 3 medewerkers waren die diverse boze klanten te woord moesten staan. Toen wij uiteindelijk aan de beurt waren moesten we alsnog een verzekering á €230 afsluiten, of een borg betalen van €1100. Ik (hoofdbestuurder) wilde die borg betalen met mijn bank-pas, maar dat kon niet. Ik had geen credit-card, dus wilde mijn vrouw betalen, maar dat kon ook niet, want de borg kon alleen betaald worden via de credit-card van de hoofd-bestuurder. Om de auto mee te krijgen moesten we dus €230 betalen om de borg af te kopen. Dát kon wel met de credit-card van mijn vrouw! Het is vast niet veel anders bij andere auto-verhuurders; als ze je een poot kunnen uitdraaien zullen ze dat doen.

    Scam RecordGO

    Quite often I hire a car at the airport Alicante. For the first time I went to RecordGO to hire for 1 day without insurance. (12-05/13-05 2021). Normally spoken the car service on Alicante is great but this time it went totally wrong.

    After delivering the car on Alicante Airport, the employee of RecordGO, directly walked to the car and touches the bottom of the car, as she knew that there was something wrong.. She found the ‘new’ non visible damage... it is a scratch on the bottom, what only can be felt if you touches it. As I knew that I only hired for 1 day the car, that it was impossible to hit something on the ground as I knew exactly my roads and parking. So I disagreed with the damage and requested how much it was. She replied on this approx 100-150€.

    She recommended to pay it directly as it takes only 10 minutes to solve it and to get the reservation back. I agreed for that as you never know if they will charges more when you have left the country. She made the invoice of €295 and asked to pay it without showing the invoice. When I requested for the invoice she refused to show it. And she said first pay and then I will receive the invoice. Again was I disagree with that and requested for the invoice before paying. Then she said that I was needed to leave the office or she would call the police... I didn’t mind for that as I was disagreeing with the invoice and damage. I was wanted to solve it locally, but was in a rush to get my airplane...

    Overall, I would that you are aware of this car trick to get money out of you, when you don’t have insurance... Never ever again RecordGO! Will definitely complain on the company and if they will charge for the trick I will make juridical steps.

    Sterke punten
    CAR was ok

    Zwakke punten
    Scammers!

    Afzetters

    Wagen gehuurd in Alicante.
    De wagen werd 's morgens vroeg op de luchthaven afgezet, dus geen controle in ons bijzijn want er was nog niemand aanwezig.
    Nadien schaderapport van 484.03€ wegens zogezegde deuk in de motorkap...

    Tevens 1/8 van de benzinetank aangerekend, omdat we die niet vol hebben teruggebracht.
    Dit terwijl we op 7km van de luchthaven de tank terug vol gedaan hebben!

    Laat je niet oplichten...

Bezoek Record Go Rent a Car

Schrijf een review