Record Go Rent a Car
Laatste update: 6 november 2024
Record Rent a Car biedt kortingen aan bij autoverhuur in Mallorca, Alicante, Tenerife, Malaga, Canarische Eilanden, Fuerteventura, Lanzarote en nog veel meer.
Verkrijg nu uw prijsopgave met \" Prijzen Alles Inclusief \" zonder extra kosten. Huur uw auto voordat U arriveert op het vliegveld en maak zo gebruik van onze aanbiedingen.
Vele kortingen en aanbiedingen.
Prijzen alles inclusief. Bureau`s op de belangrijkste vliegvelden
Zodat U van uw vakantie kunt genieten zonder problemen.
Record Go Rent a Car Reviews
Bezoek Record Go Rent a Car
Nooit meer een auto huren via record-go
In Malaga op 21-9 's avonds met 33 wachtenden voor mij gewacht op mijn beurt om de vantevoren geboekte auto op te halen. Door in gezelschap te gaan verkeren van een klant die na ongeveer 1,5 uur aan de beurt was, redelijk op tijd nog weg kunnen rijden.
We zijn nu bijna 3 weken thuis en nog steeds staat een reservering open van 1.100,- terwijl er wel een bedragje vrij snel werd terugbetaald van niet gebruikte benzine. Er was geen schade, alles was in orde bij het inleveren. Probeer met Rentalcars in contact te komen maar formulier werkt niet en telefonisch wordt je verwezen naar je online boekingsformulier wat dus niet werkt........
Nooit meer in zee met Rentalcars en RecordGo.
Sterke punten
Vlotte inname van de auto na de vakantie.
Zwakke punten
Gigantische wachtrijen en chaos bij de uitgifte van de autosleutels voor de gehuurde auto.
Oneerlijk en agressief personeel
Natuurlijk wilden zij mij hun eigen verzekering aansmeren terwijl ik al een full-omnium had. 1400 geblokkeerd op creditcard. Kreeg een totaal andere auto dan gevraagd en wilden mij op die manier een upgrade verkopen die mij ruim 50 meer zou kosten. Toen ik dat voorstel weigerde kreeg ik een auto met maar liefst 9 beschadigingen. Toen ik opmerkte dat ze er toch nog eentje over het hoofd hadden gezien (beschadigde velg), antwoordde ze mij dat deze schram te klein was en daarom niet aangeduid.
Bij het inleveren was de schram wel groot genoeg en kreeg ik de rekening gepresenteerd 175. Ik probeer dat nu via mijn omnium terug te krijgen, maar zij proberen op die manier telkens centen binnen te halen. Iedereen 175 aftroggelen per verhuur...
Controleer de auto goed voor vertrek en neem duidelijke foto's met datumvermelding. Zij proberen ook tijd te rekken, dus als je aan de late kant bent proberen ze je aan het lijntje te houden tot je het opgeeft omdat je je vlucht moet halen. Zij kennen meestal je vliegtijden.
Sterke punten
Eigenlijk geen.
Zwakke punten
Oneerlijk en agressief personeel. Wat je moet aftekenen op het digitale scherm wordt geblokkeerd door de pop-up waarin je moet tekenen. Je ziet dus niet wat je tekent...
Zorg in elk geval dat je veel tijd hebt om de auto te checken, zowel bij afhalen als inleveren.
Autohuur Alicante Airport
Via internet bij Economy Car Rental in januari al auto gehuurd voor mei.Betaald en met uiteraard een Full InsurancePackage .
Ter plekke bleek Record Go de afhandeling te doen. Voor
mij een rij en een hoop gedoe. Eindelijk aan de balie wilde men mij extra 320.- euro laten betalen waar ondanks mijn uitstekende engels niet duidelijk was waarvoor. Dit weigerde ik , dus geen auto maar wel een agressieve toon en mijn geld kwijt.Ben uit nood naar een andere verhuurder gegaan omdat ik een auto nodig had maar er was geen kleine auto voorradig dus moest 520 euro betalen voor een grotere maat.
Thuis geprobeerd via Economy Car Rentals en Record Go mijn geld terug te krijgen maar nee...Ondanks Voucher Nr. en Confirmation Nr. en bevestiging via mal bleek ik niet in de administratie voor te komen.
Wonderlijk deze gang van zaken en het riekt naar...
Ik ben gewend om wereldwijd te reizen en auto's te huren
maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt en ga hun zeker niet aanbevelen bij anderen.
Sterke punten
Agressieve benadering bij de Rental Desc op Alicante
Moeilijke benadering voor klachten met zeer afwijzende houding via mail .
Zwakke punten
liegen over niet bekend zijn met een boeking terwijl ik de mail's door gestuurd heb met hun contact.
Nooit meer Record go rent a car
Via autoverhuur.nl een auto gehuurd op Malaga Airport bij Record go rent a car. Alle verzekeringen erbij genomen, zodat we niet voor eventuele verrassingen zouden komen te staan. Toch wilde het verhuurbedrijf bij het af halen van de auto 2000 euro blokkeren op de creditcard omdat volgens hen niet alles onder de verzekering viel. Wilden we dit niet dan moesten we een extra verzekering afsluiten voor 165 euro. Dit dus maar gedaan.
Vervolgens blijkt dat we de gratis tweede bestuurder die er volgens de boeking bij zat er niet bij krijgen, want ook dit zat er volgens het verhuurbedrijf niet bij. Dit hebben we maar zo gelaten, omdat het al zo moeizaam ging.
De sleutel meegekregen en de gehuurde autostoel voor kinderen. Bij de auto kregen we deze stoel niet gemonteerd. Personeel van het verhuurbedrijf mocht ons hier niet bij helpen, dus daar stonden we dan.
De auto hebben we op dit moment nog niet ingeleverd, dus hopelijk komen we niet voor nog meer verrassingen te staan.
Agressieve und chaotisch
Schon von weitem könnten wir ein Walrosses durcheinander am Schalter von Record go auf dem Flughafen von Mallorca sehen. Nummernsytem was keiner verstand und was in kleinstem Fall mit den Anzeigeborden übereinstimmte.....endlich aan der Reihenach sehr wehenenten bestehen! Sehr sehr sehr unfreundlich drohte uns die Angestellte uns heden kleinen kratzer zu berechten und das jederkleine Kratzer berechnet würde.
Sie bestand darauf, dass unsere eigene Versicherung nichts erstatten würde. Sehr agressief
Des Auto wurde uns ohne Antenne ohne Hutablage und Radkappen ūbergeben. Sehr praktisch mit zwei Koffern hinten drin.
Sterke punten
Keine
Zwakke punten
Alles
Onbetrouwbare verhuurder, slechte service
Op Malaga auto gehuurd, tevoren online geboekt.
Veel en lang papierwerk. Bij wegrijden brandt al meteen een waarschuwingslamp op het dashboard. We zijn al 20 km verwijderd van AirPort dus bellen we. Niemand neemt op.
Volgende dag moeten we hem, na vier telefoontjes van kastje naar muur, weer terugbrengen naar de AirPort. Uur in auto, twee uur wachten en een grote bek van de medewerkster (dat de auto meegekregen met lekke band onze schuld was ?!) andere auto gekregen.
Nog diezelfde weg op de snelweg springt van de nieuwe auto het waarschuwingslicht olie onmiddellijk bijvullen aan. Auto dus meegekregen met lege olietank.
Naast de snelweg op vluchtstrook met drie kinderen....
Het e-mailadres gekregen van recordgo zelf voor klachten? Email gebounced! Bestaat niet eens....
WAT EEN KLUSSERS EN ONBETROUWBARE ONDERNEMING!! Ga er vooral niet heen.
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Teveel om te noemen:
Ongeschikte en onveilige autos de weg op sturen
Onbeschoft personeel
Lang wachten
Kosten moeten betalen die onjuist in rekening gebracht worden
Geen bereikbaarheid voor klachten
Een grote ellende
Waardeloos, onbeschoft en wachttijd van 2 1/2 uur
Vandaag aangekomen op Mallorca. Via een tussenpersoon een auto gehuurd bij Record Go. Bij aankomst een rij van 20 meter voor de balie. Vervolgens werden volgnummers aan ons uitgereikt. Na 1 1/2 uur blijkt dat er niet gewerk t wordt met volgnummers. Meerder klanten boos. Personeel dat met 3 man autos moet uitgegeven is onbeschoft en geeft geen antwoord op vragen. Na 2 1/2 uur bij een andere verhuurder een nieuw huur afgesloten. Ik adviseer je nooit een auto te huren bij Record Go.
Sterke punten
Goed in onbeschoft gedrag.
Zeer klantonvriendelijk
Zwakke punten
Communicatie en service.
Slechtste verhuurder in 20 jaar
Op Mallorca 2.5 uur gewacht bij balie die super inefficient werkte. Bij ophalen auto doet men of er geen schade is, ook al krijg je auto mee waar wel het nodige mee mis is. Pas op,anders wordt dit in rekening gebracht! Wat schade vooraan rechteronderkant (!!) laten fotograferen. Bij inleveren constateerde men schade rechtsonder en probeerde men die te claimen. Na ruzie kwamen de fotos boven water, maar men zag ook nog een kras linksonder (niet zichtbaar zonder onder de auto te liggen). Konden we niet aantonen dat dat niet onze schuld was, hoewel ik zeker ben dat de schade er al zat. 322 euro, gelukkig verzekering. Bij de balie waren nog 3 mensen met slaande ruzie over belachelijke schade claims en onbeschoft gedrag. Recordgo gebruikt schadeclaims als verdienmodel. Boek GEEN auto hier!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbeschoft. Oplichters.
Criminele organisatie!!
Auto ingeleverd zonder schade. Je ontvangt bij thuiskomst doodleuk een mail voor schade van E 382,66. Wordt ingehouden van de E 1400 die werd geblokkeerd op je creditcard. Agressieve houding baliemedewerkers. Het verdienmodel van RecordGo is duidelijk, er wordt gestolen van je creditcard.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichters
Fraud
Long line, up to 4 hours we had to wait before we could pick up our car. We got a car which was damaged a lot. We went back but they told us they had no other car and knew about the damage. After we returned the car, everything was fine by inspection. But i received an email a few days later. They claimed they did saw damage and that they would keep 350 euro in from the deposit.
Oplichters
Bij aankomst op de luchthaven van Alicante probeerde RecordGo een wagen te leveren uit een lagere huurklasse. Na fel protest kreeg ik een aanvaardbare auto mee na wel 30,00 bij te hebben moeten betalen.
Bij het inleveren werd de auto minutieus gecontroleerd. Niks te vinden natuurlijk. Tenminste dat dacht ik. Opeens dook de controleur richting een wiel en zei dat de velg was beschadigd. Ik kon echt niks zien, maar hij wel. Collega erbij gehaald en die zag natuurlijk ook een beschadiging. Of ik maar even 177,00 wilde aftikken. Na heftig protest van mijn kant kwam er een security man bij en nog wat collega's. Uiteindelijk maar betaald want je vliegtuig wacht niet. Was er wel voor verzekerd via Rentalcars.com maar het gaat om het principe. Ik huur daar nooit meer een auto. Oplichters zijn het!!!! Wees gewaarschuwd.
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Oplichters
Huurauto
107,89 van mijn rekening , voor wat geen benul, dus liefst rechtzetting.
Auto terug geleverd met volle tank , borg diesel niet terug gestort gekregen.
Omnium verzekering genomen van 300,00 euro, de auto in goede en dezelfde staat terug binnen gebracht.
DUS CONCLUSIE NOOIT MEER RECORD GO INDIEN NIET RECHT GEZET !!!
Record Go nooit meer
Thuis online een auto geboekt bij record go van 23 tot en met 30 mei . De auto konden we ophalen bij het vliegveld van Alicante. De wachttijd was lang en toen we eindelijk aan e beurt waren duurde het afhandelen ook lang. Het gegochel met de formulieren leek wel balletje balletjeen we werden bijna gedwongen een verzekering af te sluiten omdat diegene die wij hadden niet goed genoeg AXA verzekeringen informeerde ons al op deze situatie.
De aut ophalen gaat snel er loopt echter niemand mee voor controle, dit moet je zelf doen. Niet echt makkelijk in een te donkere garage. Bij inleveren is er ineens wel controle met licht laptops met foto's en drie man. Er wordt een minuscuul bijna niet te zien krasje onder de rechter koplamp geconstateerd. Bijzinder dat een medewerker daar zo op afgaat. Er onstaat discussie en meer mensen om ons heen die hun auto inleveren klagen. Ik hoor meerdere malen zeggen nooit meeer Decord go. Ik moet een schade bertalen van 590 euro met de opmerking "dan had u zich maar bij ons moeten verzekeren". Ik betaal niet en vraag formulieren die ik niet krijg maar naar me toe zullen mailen.
1100 euro wordt afgehouden van mijn credit kaart. Daarvasn heb ik nog niets terug. AXA heeft de zaak in behandeling.
NOOIT MEER RECORD GO
Sterke punten
Goedkoop ,maar goedkoop is.........
Zwakke punten
Te veel om op te noemen lees review
Nooit meer!!
Aangekomen in Mallorca gaan we naar de balie van Record Go. Niet heel veel volk, dus we denken dat we hier snel weg zullen zijn met onze gehuurde auto (via rentalcars). We nemen ons volgnummer en wachten tot het aan ons is. Na een tijdje wachten, wordt het systeem duidelijk:
- niet geboekt: achteraan de rij
- geboekt via tussenpersoon (rentalcars): voor de niet-boekers
- geboekt via Record Go zelf: voor de boekers met tussenpersoon
- 30 euro betalen: eerste in rij!!
We hebben er dus 2,5u staan wachten!!
Volgende probleem: de hoofdbestuurder is niet degene die de auto heeft betaald. Later in de kleine lettertjes (ergens ver ver weg...) gevonden dat de bestuurder moet betalen. Wat maakt dat nu uit??? Ik stond naast de bestuurder en ik heb het volste vertrouwen dat hij met de auto rijdt! Dat is toch mijn verantwoordelijkheid/keuze? Uiteraard stond dit bij de betaling niet duidelijk aangegeven. Hun voorstel: volledige dekking voor verzekering van zo'n 350 euro en het kan dan plots wel. Voor de brandstof komt er dan ook nog zo'n mooie administratiekost van 30 euro bij, DERTIG EURO, excuseer??? Dan moet je op die moment zelf nog even beslissen waar je de laatste keer gaat tanken: ofwel op de luchthaven, dan komen er geen extra kosten bij, maar dan betaal je je wel blauw aan het hoge tarief dat ze daar vragen; ofwel 40km voor de luchthaven, maar dan moet je 18 euro EXTRA betalen! Oh ja, verplicht het bonnetje binnen te brengen! De pest of cholera dus...
Ik noem dit een complete rip-off!
Afhaling auto: niemand komt mee, hier is de sleutel, zoek maar. Je staat nergens als er al schade aan je auto is.
Auto zelf geen klachten van. Zou erg zijn na al die extra kosten... Alles bij mekaar geteld: ik huur nooit nog een auto bij Record! Wij huren regelmatig in Zuid-Afrika een auto, altijd correct, nooit problemen mee gehad. Maar hier in Europa zetten je ze af waar je bij staat!
Sterke punten
Goede auto
Zwakke punten
Afzetters! Verplichten extra verzekering te nemen, extra brandstofkostten...
Onvriendelijk
Boek niet!
Ik ben een regelmatige huurder van huurauto's en zodoende ruime ervaring en dit is het enige verhuurbedrijf waar ik zo neerbuigend bejegend ben en waar ze elke vorm van klantvriendelijkheid of bereidheid mee te denken missen.
Door ernstige ziekte deze dag niet fit en per ongeluk vergeten mijn paspoort mee te nemen. Wel andere identiteitgegevens bij. Men gaf aan dat ik rechtstreeks via hen had moeten boeken en niet via doyouspain dan was het geen probleem geweest. Ik moest bellen met doyouspain. Zij gaven akkoord desondanks was er een hele arrogante man bij record go
De baas luisterde niet naar de uitleg. Van mij werd verwacht op en neer te reizen om paspoort te halen wat niet ging/gaat ivm ernstige gezondheid problemen. Men wilde niet meedenken over een alternatief en de volgende dag terug komen was geen mogelijkheid. Het gaat om record go Ibiza!
Zwakke punten
Bejegening ronduit neerbuigend. Geen enkele vorm van meedenken/bereid willigheid.
Record go alicante dieven
Als je niet de extra dure verzekering afsluit halen ze zonder enige communicatie van je creditcard af.
360 voor een krasje wat al gemarkeerd stond op formulier.
Klantenservice snapt je niet en.........
Zwakke punten
Onpersoonlijk
Stelen van je creditcard
Niet luisteren
Klantonvriendelijk
oplichters
Via rentalcars.com auto gehuurd bij record go in Palma. Allereerst dwingen ze je om een veel te dure, achteraf onnodige verzekering af te sluiten. Auto netjes ingeleverd met volle tank... bij terugkomst in Nederland kregen we te horen dat de tank leeg was. Dus benzinegeld werd niet vergoed terwijl we tankbon persoonlijk afgegeven hebben aan een van de medewerkers. Voor ons dus NOOIT meer Record go en ook geen Rental cars
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Alles
Geknoei & gepush rond verzekering
Onduidelijk over wat verzekering inhoud. Aan de balie in Alicante kon ik kiezen: een verzekering afsluiten voor 200,- (autohuur inderdaad te mooi om waar te zijn: 65,-) of 1400,- reserveren op mijn creditcard, waarmee ik verder niets meer zou kunnen met die kaart. Dame aan de balie wees me direct op een telefoonnummer achterop de kaart dat ik kon bellen om mijn krediet te verhogen.
Heb de 65,- voor lief genomen (leergeld) en ben naar balie ernaast gegaan.
Mijn vader en zijn vriendin (beide een eindje in de 70) hebben ter plekke 400,- betaald vanwege hun leeftijd.
Alles stond vast in de kleine lettertjes maar manier van doen is héél vervelend. Aan de reactie van de baliemedewerkers was af te lezen dat mijn boze reactie voor hen routine was. Ik vroeg er naar en de dame gaf als voorbeeld dat mensen net als ik reageerden en soms zo naar de bushalte liepen.
Sterke punten
Geen idee. Heb de auto laten staan
Zwakke punten
Onduidelijk bij reservering wat je nog moet betalen. Onder druk zetten om extra te betalen
waardeloos
al 8 keer een auto gehuurd in Spanje zonder problemen,maar bij record go werken oplichters.
Toen ik de auto ophaalde was die aan alle kanten beschadigd de man achter de afhaal balie wist hiervan en er stonden op het formulier 10 beschadigings plekken
Bij inlevering na 4 weken wist een dame mij te vertellen dat ik links voor schade had gemaakt terwijl dit al op het formulier stond aangegeven.
In overleg hebben we afgesproken dat de schade er al was bij aflevering.
Tot mijn verbazing is er bij thuis komst Â446,00 afgeboekt voor deze schade.
Dit is gewoon diefstal
Nooit bij deze lui huren of zaken mee doen
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Oneerlijk
oplichters!!!
We hebben al vele malen een auto gehuurd in Spanje. Nooit een probleem. Maar deze keer bij Record go was verschrikkelijk!!! Nooooit huren bij record go!
-slecht te vinden op het vliegveld Malaga
-lange wachttijd
-onvriendelijk personeel
- toen we eindelijk de auto mee konden nemen liepen ze niet even mee. We zochten naar het nummer van het parkeervak en troffen daar een fors beschadigde auto aan. We wilden de auto niet mee nemen maar eerst samen met een personeelslid het bijgevoegde schade rapport door nemen. Alle schade stond vermeld in het reeds aanwezige schaderapport dus wij namen de auto mee. Bij inlevering liep er weer niemand mee. Wij wilden toch graag een handtekening dat de auto correct was ingeleverd. Dit kon niet. Eenmaal thuis was de reservering van de borg van onze creditcard verdwenen dus opgelucht haalden we adem dat het goed gegaan was. Maar helaas, enige dagen later was er een bedrag van ruim 500 euro afgeschreven en 14 dagen daarna nog eens een bedrag van 40 euro. Na heel veel mails en telefoontjes nog steeds geen antwoord waarom die 40 euro afgeschreven is en na een maand ongeveer liet record go weten dat wij de schade die al aan de auto was (achter bij het achterlicht) groter gemaakt zouden hebben. Dat is een leugen! Er is niets met de auto gebeurd ,wij hebben hem ingeleverd zoals we hem mee kregen. Ons ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂ500 in rekening brengen is je reinste oplichting. Verdere mails worden genegeerd.
Sterke punten
geen!!!!!
Zwakke punten
Alles is slecht ! Stelletje oplichters
Oplichting
Bij het ophalen werd ons al 89 euro in rekening gebracht voor een volle tank. In een Opel Corsa past maar maximaal 45 liter en het tarief bij de plaatselijke pomp is 1,31. Dat kan dus maximaal 59 euro kosten. De eerste 30 euro hebben ze hier al onterecht mee binnen geharkt. Je denkt een all in tarief te boeken, maar daarnaast moet je ook nog 30 euro administratiekosten betalen.
Vervolgens brengen ze je nog een onverklaarbaar bedrag van 18 euro in rekening. Na afloop moet je de auto vol brandstof retour leveren en dan krijg je 58 euro terug, daar zit dus ook 31 euro tussen en in tegenstelling tot wat ze vertelden kregen we slechts 43 euro retour. Weer 15 euro verdiend. Al met al zijn we voor brandstof 94 euro extra kwijt geweest dan wat de brandstof werkelijk zou moeten kosten plus 30 euro administratie kosten. In totaal dus voor 124 euro meer betaald dan het all in boekingstarief.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Auto vooruit van binnen niet schoon. Airco die niet werkt.
Autobanden niet op spanning. Wordt duidelijk aangegeven op dashboard. Kleine moeite toch om dit even op te lossen lijkt me.
Klantonvriendelijk
Gisteren erg slecht behandeld bij Record go Ibiza! Wij konden door omstandigheden de auto gisteren ipv maandagavond ophalen en gingen dus naar het hoofdkantoor van uitgifte van Record go! Bonnetje pakken, hele lange wachttijd.... bijna een uur gewacht ( twee van de vijf balies open!!!) eindelijk aan de beurt, laten de voucher zien ( we hadden al vooruitbetaald!) en zeiden netjes dat we eigenlijk gisterenavond hadden moeten komen. Zegt die man doodleuk dat hij dán geen auto voor ons heeft!!!! Staat in de voorwaarden zegt hij...... doet niet eens moeite om ons te helpen. We zijn zwaar teleurgesteld naar een andere autoverhuurbedrijf gegaan..... geen goed woord over voor record go én 160 euro kwijt!!!! Dit is pure oplichterij.
Record Go wat een oplichters
Via Ryan Air een auto geboekt met 40% korting. Helaas deed de boekingssite van Record go het niet waardoor ik telefonisch via Ryan Air de boeking heb gemaakt. Nog gevraagd of American Express okay was en dat was geen probleem, heb er ook mee betaald. Aangekomen moest ik 1,5u wachten voor de balie, zoveel mensen stonden er niet dus ik had eigenlijk al onraad moeten ruiken.
Eindelijk aan de beurt liep alles op rolletjes tot bleek dat ik een AmEx kaart heb. Dat bleken ze toch niet te accepteren. Ik had 2 opties:
1. Een Visa regelen
2. Een verzekering van 184,- afsluiten.
Ik had al een verzekering afgesloten dus ik vroeg het geld terug van de reeds gehuurde auto, dat kon niet. Optie 1 viel weg dus zat er niets anders op om het bedrag voor de verzekering te betalen. Dit kon overigens wel met AmEx. Ik voelde me danig in de hoek gedreven en opgelicht. Na dit aan te kaarten bij het bedrijf op hun Facebook pagina kreeg ik een buitengewoon onbeschoft antwoord en daarna een ellenlange uitleg waarom het niet hun schuld was dat zij me 184,- hadden afgetroggeld. Lelijk lelijk bedrijf. In dit geval is goedkoop zeker duurkoop geweest.
Nooit meer Record go.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Als het te mooi voor woorden lijkt dan is dat ook zo in dit geval.
Het zijn schofterige oplichters.
Klantenservice is zeer slecht.
Oplichters
Huur hier geen auto zijn oplichters.auto afgeleverd met volle tank, full insurance afgesloten en dan nadien ipv restitutie van tankvol, zomaar zonder enig opgave van redenen, extra geld 200Â incasseren... record NO go
Sterke punten
Oplichters
Zwakke punten
Veel
Grote oplichters
Op palma de malorca via doyouspain een auto gehuurd van Record go een week geleden.
Ik heb heel wat auto's gehuurd maar dit slaat alles.
Lange wachttijden, vooraf en achteraf geen controle en ook niet samen tekenen bij aflevering en inname. Ze geven op papier aan hoe lang een kras minimaal moet (enkele centimeters) zijn om op het overzicht met schade te zijn opgenomen. Wij hadden een auto met diverse deuken en krassen, waaronder een over beide zijdeuren, welke niet was aangegeven. Na navraag scheen deze kras te oppervlakkig te zijn en daarom niet te zijn aangegeven. Vol tot Vol gehuurd, maar toch moet extra een bedrag worden betaald van 30 Euro servicekosten + 70 Euro voor benzine extra worden betaald. De servicekosten waren om de auto bij te tanken en dit terwijl wij hem vol terugleveren. De 70 euro voor benzine zouden wij teruggestort krijgen op de Creditcard (bij vol inleveren) maar is tot nog toe niet gebeurt.
Daarnaast bleek bij wegrijden de tank niet helemaal vol te zitten, maar slechts 5/6.
Grote oplichters dus om standaard extra servicekosten te berekenen en dit niet vooraf bij de totaalprijs of tijdens het reserveren kenbaar te maken (gewoon een truc om de prijsvergelijking ten gunste van heb te laten uitkomen). Ik raad iedereen aan nooit een auto bij Record go te huren.
Sterke punten
niets
Zwakke punten
Oplichters door truc waarbij standaard de prijs wordt verhoogd met servicekosten bij ophalen.
Geen gezamenlijke controle bij ophalen en inleveren en dus nergens samen voor tekenen.
Terugbetalen reservering na een week nog niet gebeurt.
Tank niet helemaal vol bij ophalen
Gedeukte en bekraste auto.