Going green with Green Motion Car Hire = more miles for each and every tank of fuel which is better for your pocket and better for the environment! And don\'t forget, you\'ll have more money to spend on your holiday.
Auto is in panne gegaan door een versleten wiellager. Zelfs met een Premium verzekering werden de kosten doorgerekend aan ons. Dit bedrijf is een afrader, blijf er weg!
Auto gaat kapot. Wacht urenlang in the middle of nowhere (gezin met baby’s) op een vervangende auto. Wij krijgen een nog oudere auto binnen met allerlei storingen. Geen werkende airco (35+ graden), uitlaatgassen in de cabine. Niet starten. Horror om te rijden.
Gebeld voor een vervangende auto. Geen andere keus dan deze terug te brengen en (zonder auto) twee dagen te wachten op reparatie. Vreselijke service..
Wij huurden via Holidaycars bij Green Motion. Onze bestelde auto is geweigerd door de verhuurder, Green Motion en tussenpersoon Holidaycars was NIET bereikbaar. We krijgen ons verzekeringsgeld NIET terug van Holidaycars ad 120,- euro. Green Motion had geen begrip voor het feit dat we uit een ander land kwamen gevlogen. En dat we hotels, airbnbs etc. hadden geboekt èn betaald.
De borg moest met CreditCard en pincode betaald worden, maar we hadden geen pincode want deze eis staat NIET in de voorwaarden.
Daarnaast wilde Green Motion ons een verzekering verkopen want zij wisten niet van de afgesloten verzekering bij Holidaycars. Beide bedrijven onderhouden dus een slechte communicatie. Er was nog een echtpaar met hetzelfde verzekerings probleem. Ook die moesten dubbel betalen.
Geen auto, geen geld retour en een schreeuwende manager die riep dat we weg moesten gaan. Keihard geld verdienen ondanks wanhopige klanten die hun geld en hun vakantie daardoor kwijt zijn.
Zwakke punten Geen service, geen compassie, klanten afbekken en wegsturen.
Gezien de tegenwoordige hoge huurprijzen voor een auto tijdens een vakantie, dacht ik een enorme deal geslagen te hebben toen ik via Priceline uitkwam bij Green Motion.
Ik bedaalde meteen en zag vlak hierna dat ik geen recht meer had om te annuleren, het voertuig was nog niet verzekerd en hierna begon ik pas de reviews te lezen over Green Motion waar ik ontzettend van schrok!
Heel veel negatieve verhalen!!
Ik dekte mij maar heel gauw in om de nodige verzekeringen te nemen van een derde partij voordat het nog kostbaarder werd bij Green Motion.
Bij het afhalen van mijn voertuig in Orlando Florida was er inderdaad al wat frustratie tussen de meneer achter de balie en mij.
Ik liet hem weten dat ik was voorbereid wat mij eventueel in negatieve zin kon staan te wachten!
Uiteindelijk kreeg ik een grotere voertuig mee als een upgrade maar verwachte altijd het addertje onder het gras!
Mijn VCR (Vihickel condition Report) werd door een lieve jongedame ingevuld maar, verwachte dat ik dit zelf moest doen!
Zij rende erom heen en noteerde een enkel krasje!
Ik haalde de auto op terwijl het donker was en heb derhalve de volgende dag opnieuw de auto geïnspecteerd op beschadigingen en kwam veel meer krassen en deukjes tegen dan dat er genoteerd was!
Bij het inleveren van mijn auto wees ik de medewerker op de krasjes en deukjes dat niet bij het afhalen genoteerd was maar, hij antwoordde, You'r good!!
Inmiddels heb ik mijn credit card nagekeken en warempel, ook mijn 1000 dollar borg is vrijgegeven!
Met andere woorden, ik kwam absoluut niet met negatieve verrassingen te staan, heb een grotere voertuig meegekregen voor het zelfde geld en er is niets van mijn borg afgehaald!
Zou ik nog eens voor Green Motion kiezen, ik twijfel maar mijn gedachten zijn niet slecht over hun!
Sterke punten Een grotere voertuig dan besteld.
Geen negatieve ervaringen ondanks zeer slechte reviews in het algemeen
Zwakke punten Geen mogelijkheid om te annuleren.
Nogal duur voor 4 weken huur.
Wagen gehuurd in Otopeni (Roemenie), normaal altijd bij Alamo maar die hadden helaas niets ter beschikking :-(
Niemand aanwezig om me op te halen, gebeld.. Ben er binnen 3 minuten. Kwartier later kwam er eindelijk iemand tot aan de 'bloemenwinkel'. Vervolgens de hele luchthaven doorgewandeld waar het busje stond te wachten (onlogisch dat je aan de vertrek hal wordt opgehaald terwijl je eigenlijk toekomt.)
In het 'busje' had men van Corona regels nog nooit gehoord, een mondmasker was toch wel het minste wat je kon verwachten.
Een half uur nadat ik aan de 'bloemenwinkel' had postgevat was ik pas aan de 'car rental'.
Ik had een Audi A3 geboekt, een Opel Astra gekregen (ja das inderdaad ongeveer hetzelfde). Je krijgt op voorhand te papieren te ondertekenen ZONDER dat je weet met welke wagen je gaat rijden. Een verzekering? Nee danku, het is maar voor 2 dagen.. De carrosserie van de wagen die ik kreeg was OVERAL beschadigd. Zijdeuren, bumpers, krassen, enz enz.. te veel om op te noemen. Ik kreeg een A4'tje met een miniscule prent van de wagen. Hierop stond dat er geen beschadigingen aanwezig waren.. Toen ik dit melde aan de medewerker zei die mij: not necessary, it's ok like that. Met redelijk wat vertraging dan maar vertrokken. Mijn voorband aan de linkerkant liep leeg, dan maar 4 keer bijgepompt op 2 dagen, er zat een ster in de vooruit, de radio viel uit na 30 seconden, de ruitenwissers werkten niet, de achterruit verwarming kwam er niet door, samengevat een top wagen!
Ik kwam toe in Bucharest bij een temperatuur van 5-10 graden, maar zocht de bergen op, en dan kan je het al raden. De ster in de voorruit veranderde in een barst. Dit merkten ze natuurlijk wel op toen we de wagen terug brachten. We hadden een vlucht om 10h40, kwam toe rond 9h.. De medewerker heeft ons aan het lijntje gehouden tot 9h35. Nam ondertussen verschillende telefoontjes op en wist dat de tijd zich uiteraard in zijn voordeel verder zetten. Uiteindelijk dan maar akkoord gegaan om te betalen, 3300RON (men vrouw vroeg of we voor 500€ meer de auto niet konden kopen). Bij terugkomst een klacht ingediend, maar daar merk je al dat ze zich verstoppen achter het officiële gedeelte, ondertussen een klacht ingediend bij de politie & visa cash back ingeschakeld. Blijf er weg aub.
Sterke punten Geen enkele
Zwakke punten Alles wat ze aanbieden is een zwak punt
It’s not cheap is a trap..they will get more money from you from that you think. Eventually is even more expensive than other famous car rental companies. The office in Amsterdam is far away from the airport... so I lost a lot of money and time. The worst experience I ever had in my life...never again!
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
At the return of the car, a very minor damage was noted on the front, slightly dented, not visible in normal light unless you bend down and let the sun shine along the dent properly. Nearly 500 pound worth of damage accoring to the agent, after they carefully checked (already at the start of the trip but also at the return) that you have insurance covered independent from their own insuration procedures. There is not much you can do than to sign.
You feel cheated, and that the same thing will happen with a next customer, Probabaly the business model to account for the low rental prices. Shame.. Rental from Edinburgh air port NCP Scotpark. Rental agent CAR TRAWLER. An advice: simply stay away from this scam.
We make frequent use of rental cars that generally go very well. However, we had a very negative experience at Greenmotion in Greece. We had a delay and a fine of no less than 100 is immediately imposed. This company provides poor services and dissatisfied customers. Think carefully before you rent a car here. The reviews are mostly negative!
Heb voor 1 dag geboekt, ophalen Schiphol Car Park Kruisweg. Bij aankomst opde balie, heb ik rijbewijs en creditcard overhandigt, maar er moet een passport laten zien. Natuurlijk heb ik niet bij mij (voor een dag huur in Nederland!!!).Ik heb het contract papier laten zien, dat STAAT HET NIET dat je ook PASSPORT moet meenemen. De balie medewerker is lijkt ROBOT, zonder passport kan ik niets???? Wat een domme medewerker!!! Ik moest terug naar huis om het passpoort te halen.NOOOOOOIT MEER green motion !!! Terug naar de balie met de passpoort, Eigen Risico is Eur 1100,--!!!!!, je kunt afkopen voor eur 9,00,Eigen Risico wordt eur 150??
Oplichters eerste klasse, verplichte verzekering van 32 Pond per dag of geen sleutels. Ze verwijzen ons naar de 'agent'. Ze weten verdomd goed dat er geen agent is als je vanuit buitenland een auto huurt via internet.
OPLICHTERS.
Mensen, neem geen auto meer van dit bedrijf. Enige wat de klant kan doen is die andere klanten behoeden voor dit bedrijf.
Sterke punten GEEN
Zwakke punten ALLES, service, klant vriendelijkheid, vertellen alleen leugens
Zelden een bedrijf meegmaakt waar dienstverlening gewoon niet bestaat.
Vanaf eerste moment was duidelijk dat de medewerker (Gabriel) van Green Motion erop uit was om ons niet te geven waar we recht op hadden: 2 vooraf via internet gehuurde auto's.
We waren met een groep van 8 en 1 van ons had 2 auto's gereserveerd, beide op zijn naam. Daarmee was hij kennelijk ook de hofdbestuurder geworden van beide auto's. En volgens Gabriel kan je niet 2 auto's tegelijk besturen dus 1 auto werd sowieso gecannuleerd. Een van ons als hoofdbestuurder aanwijzen was niet mogelijk. Dat hadden we in het contract kunnen lezen. Toen wij vroegen of ie ons kon laten zien waar dat stond verwees hij ons naar onze "agent". In de discussie die vervolgens ontstond werd ons van alles verweten: wij zouden "offensive" geweest zijn, gedronken hebben etc etc. Duidelijk op zoek naar een reden om ons de bestelde auto's niet mee te geven. Wel konden we 2 andere (en natuurlijkveel duurdere) auto's huren.
Ook had Gabriel slechts tijd om 1 auto af te handelen want daarna zat zijn dienst erop ...
wat een oplichters!
Wij zullen voortaan eerst beter de reviews lezen maar hoden dat deze (en andere) reviews toekomstige huurders helpt om niet met deze oplichters in zee te gaan!
Sterke punten geen
Zwakke punten - gebruik maken van onze zwakke positie, namelijk dat we geen kant op kunnen
- niet dienstverlenend
- OPLICHTERS!!
- onvriendelijk
We needed a car for a day and Green Motion was the cheapest. Big mistake!!
Firstly they took quite a big deposit of 1100.
When we returned the car they found a scratch under the passenger side front door. We definitely did not scratch the car.
They then kept 660 of our deposit for a tiny scratch. How can this be?? It's absolutely ridiculous. We need that money!!
Next time we will pay a little bit more and rather stick with a company we know.
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Wij hadden voor tien dagen een auto gehuurd bij Green Motion in Edinburgh via internet en vooruit betaald. Door vertraging van onze vlucht waren wij om 22.12 uur bij het verhuur bedrijf in Edingburgh nabij het vliegveld. Het eerste wat men zei was: Jullie zijn te laat. Als jullie je auto mee willen dan moeten jullie 36 pond extra betalen. Wij vonden dat belachelijk en zeiden daar iets van. Wat toen aan ons werd verteld was dat wij de auto ook de volgende dag konden ophalen en dat wij de 36 pond niet hoefde te betalen. Wij besloten de volgende dag de auto op te halen. De volgende dag aangekomen vertelde men ons dat onze huurauto was geannuleerd, omdat wij gisteren de auto niet hadden opgehaald. Wij waren helemaal overdonderd. Wij legde de medewerker uit dat zijn collega, een blonde vrouw die ook aanwezig was, ons had medegedeeld dat wij onze huurauto de volgende dag konden ophalen. De medeweker heeft vervolgens nog overleg gehad met zijn manager in een andere kamer buiten ons zicht, omdat wij het belachelijk vonden dat onze huurauto was geannuleerd. Wij hadden namelijk vooruit betaald voor tien dagen en waren ons geld dan kwijt. De medewerker kwam terug en vertelde ons dat hij niets kon doen met de annulering. Onze enige optie was om een andere auto te huren. We moesten dan 700 pond betalen voor negen dagen huur van deze auto. Wij hebben toen zelf op internet gekeken op de site van Green Motion. Wij zagen op hun site dat dezelfde auto voor 335 pond op hun site stond. Wij hebben de medewerker van Green Motion daarmee geconfronteerd. Hij verklaarde dat de site niet klopte en dat hun prijzen de juiste prijzen waren. Wij voelden ons zwaar opgelicht door dit bedrijf. Ik zou niemand dit bedrijf aanraden. Ten eerste waren de medewerkers totaal niet vriendelijk, ze kwamen niet met een redelijke oplossing en probeerde vervolgens ons nogmaals op te lichten door ons veel te veel te rekenen voor een andere huurauto.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slechte service
onvriendelijk personeel
niet klantgericht
niet oplossingsgericht
oplichters
Auto geboekt via internet voor de helft van de prijs van mijn reguliere verhuurde Herz. Maar eens proberen. Op vliegveld van Katowice (Polen) op zoek naar de bali. volgens informatie moest het op het vliegveld zijn. Dus niet, je moet een taxi nemen, of Greenmotion bellen. Na lang zoeken een telefoonnummer gevonden. Gebeld, ja we zouden opgehaald worden. Leuk, maar de eerste irritatie was er toen al.
Op het bedrijf aangekomen stond er een hele mooie nieuwe Toyota klaar. Mooi, kunnen we weg...
Mis, een eindeloze hoeveelheid opmerkingen over krassen, schades, auto wassen na gebruik en het hoge eigen risico, kwam dan de vraag of we niet de extra verzekering wilden. Prijs was hoger dan de autohuur, maar we hadden al een slecht voorgevoel over de gehanteerde procedure na afloop van de huur. Prijslijst met alle mogelijke kosten van kapotte onderdelen en reparaties werd ook al verstrekt. Intimidatie. Toch die extra verzekering afgesloten, dan hadden we geen eigen risico.
Na twee weken gereden te hebben in een prima auto, weer ingeleverd. Vroeg aan de manager om een bewijs dat alles goed in orde was en er geen schade aan de auto was.
Dat kon hij niet aan me geven, want dan moest de auto eerst helemaal gewassen zijn en dat bewijs kon dan pas worden verstrekt. Brr, ik vond dit beangstigend omdat ze wel een pre autorisatie op mijn credit card hadden voor schades. Ging er niet mee accoord en gezegd dat ik de rest van de dag daar wel op het kantoor bleef wachten, totdat de wasbeurd klaar was en ik mijn gewenste vrijwaring had. Heeft ongeveer twee uur geduurd.
Gelukkig is het goed afgelopen, maar van alle pakweg 20 keer dat ik ergens een auto heb gehuurd (ook bij plaatselijke vehuurbedrijven) is dit een hele vervelende ervaring geweest. Bij Greenmotion kom ik nooit weer.
mijn handtekening, welke onder her huurcontract is gezet is dmv copy-paste onder een schade formulier terecht gekomen.
De schade is via creditcard van mijn rekening afgeschreven.
Ik had inderdaad een busje in de voorruit. We kwamen overeen dat het te repareren was. Inclusief 1 dag niet verhuren en transport werd de schade op 400,00 euro gesteld. Bij thuiskomst waren we 1600,-- armer.
Bij navraag kreeg ik een formulier met mijn handtekening welke dmv copy past er op was geplaatst.
tot op heden geen geld retour gekregen....
Sterke punten mooie auto
Zwakke punten aan alle kanten proberen ze je op te lichten.
- moest de auto leeg terug brengen...... je betaald altijd voor een volle tank, ook als deze nog gevuld is.
- de 2e berijder moest ik dubbel betalen!
- schade aan ruit was plotseling niet meeverzekerd.
Green motion italie
Auto is in panne gegaan door een versleten wiellager. Zelfs met een Premium verzekering werden de kosten doorgerekend aan ons. Dit bedrijf is een afrader, blijf er weg!
Slechter kan niet
Auto gaat kapot. Wacht urenlang in the middle of nowhere (gezin met baby’s) op een vervangende auto. Wij krijgen een nog oudere auto binnen met allerlei storingen. Geen werkende airco (35+ graden), uitlaatgassen in de cabine. Niet starten. Horror om te rijden.
Gebeld voor een vervangende auto. Geen andere keus dan deze terug te brengen en (zonder auto) twee dagen te wachten op reparatie. Vreselijke service..
Boek nooit bij Green Motion
Wij huurden via Holidaycars bij Green Motion. Onze bestelde auto is geweigerd door de verhuurder, Green Motion en tussenpersoon Holidaycars was NIET bereikbaar. We krijgen ons verzekeringsgeld NIET terug van Holidaycars ad 120,- euro. Green Motion had geen begrip voor het feit dat we uit een ander land kwamen gevlogen. En dat we hotels, airbnbs etc. hadden geboekt èn betaald.
De borg moest met CreditCard en pincode betaald worden, maar we hadden geen pincode want deze eis staat NIET in de voorwaarden.
Daarnaast wilde Green Motion ons een verzekering verkopen want zij wisten niet van de afgesloten verzekering bij Holidaycars. Beide bedrijven onderhouden dus een slechte communicatie. Er was nog een echtpaar met hetzelfde verzekerings probleem. Ook die moesten dubbel betalen.
Geen auto, geen geld retour en een schreeuwende manager die riep dat we weg moesten gaan. Keihard geld verdienen ondanks wanhopige klanten die hun geld en hun vakantie daardoor kwijt zijn.
Zwakke punten
Geen service, geen compassie, klanten afbekken en wegsturen.
Niet al te slechte ervaringen!
Gezien de tegenwoordige hoge huurprijzen voor een auto tijdens een vakantie, dacht ik een enorme deal geslagen te hebben toen ik via Priceline uitkwam bij Green Motion.
Ik bedaalde meteen en zag vlak hierna dat ik geen recht meer had om te annuleren, het voertuig was nog niet verzekerd en hierna begon ik pas de reviews te lezen over Green Motion waar ik ontzettend van schrok!
Heel veel negatieve verhalen!!
Ik dekte mij maar heel gauw in om de nodige verzekeringen te nemen van een derde partij voordat het nog kostbaarder werd bij Green Motion.
Bij het afhalen van mijn voertuig in Orlando Florida was er inderdaad al wat frustratie tussen de meneer achter de balie en mij.
Ik liet hem weten dat ik was voorbereid wat mij eventueel in negatieve zin kon staan te wachten!
Uiteindelijk kreeg ik een grotere voertuig mee als een upgrade maar verwachte altijd het addertje onder het gras!
Mijn VCR (Vihickel condition Report) werd door een lieve jongedame ingevuld maar, verwachte dat ik dit zelf moest doen!
Zij rende erom heen en noteerde een enkel krasje!
Ik haalde de auto op terwijl het donker was en heb derhalve de volgende dag opnieuw de auto geïnspecteerd op beschadigingen en kwam veel meer krassen en deukjes tegen dan dat er genoteerd was!
Bij het inleveren van mijn auto wees ik de medewerker op de krasjes en deukjes dat niet bij het afhalen genoteerd was maar, hij antwoordde, You'r good!!
Inmiddels heb ik mijn credit card nagekeken en warempel, ook mijn 1000 dollar borg is vrijgegeven!
Met andere woorden, ik kwam absoluut niet met negatieve verrassingen te staan, heb een grotere voertuig meegekregen voor het zelfde geld en er is niets van mijn borg afgehaald!
Zou ik nog eens voor Green Motion kiezen, ik twijfel maar mijn gedachten zijn niet slecht over hun!
Sterke punten
Een grotere voertuig dan besteld.
Geen negatieve ervaringen ondanks zeer slechte reviews in het algemeen
Zwakke punten
Geen mogelijkheid om te annuleren.
Nogal duur voor 4 weken huur.
Oplichters
Wagen gehuurd in Otopeni (Roemenie), normaal altijd bij Alamo maar die hadden helaas niets ter beschikking :-(
Niemand aanwezig om me op te halen, gebeld.. Ben er binnen 3 minuten. Kwartier later kwam er eindelijk iemand tot aan de 'bloemenwinkel'. Vervolgens de hele luchthaven doorgewandeld waar het busje stond te wachten (onlogisch dat je aan de vertrek hal wordt opgehaald terwijl je eigenlijk toekomt.)
In het 'busje' had men van Corona regels nog nooit gehoord, een mondmasker was toch wel het minste wat je kon verwachten.
Een half uur nadat ik aan de 'bloemenwinkel' had postgevat was ik pas aan de 'car rental'.
Ik had een Audi A3 geboekt, een Opel Astra gekregen (ja das inderdaad ongeveer hetzelfde). Je krijgt op voorhand te papieren te ondertekenen ZONDER dat je weet met welke wagen je gaat rijden. Een verzekering? Nee danku, het is maar voor 2 dagen.. De carrosserie van de wagen die ik kreeg was OVERAL beschadigd. Zijdeuren, bumpers, krassen, enz enz.. te veel om op te noemen. Ik kreeg een A4'tje met een miniscule prent van de wagen. Hierop stond dat er geen beschadigingen aanwezig waren.. Toen ik dit melde aan de medewerker zei die mij: not necessary, it's ok like that. Met redelijk wat vertraging dan maar vertrokken. Mijn voorband aan de linkerkant liep leeg, dan maar 4 keer bijgepompt op 2 dagen, er zat een ster in de vooruit, de radio viel uit na 30 seconden, de ruitenwissers werkten niet, de achterruit verwarming kwam er niet door, samengevat een top wagen!
Ik kwam toe in Bucharest bij een temperatuur van 5-10 graden, maar zocht de bergen op, en dan kan je het al raden. De ster in de voorruit veranderde in een barst. Dit merkten ze natuurlijk wel op toen we de wagen terug brachten. We hadden een vlucht om 10h40, kwam toe rond 9h.. De medewerker heeft ons aan het lijntje gehouden tot 9h35. Nam ondertussen verschillende telefoontjes op en wist dat de tijd zich uiteraard in zijn voordeel verder zetten. Uiteindelijk dan maar akkoord gegaan om te betalen, 3300RON (men vrouw vroeg of we voor 500€ meer de auto niet konden kopen). Bij terugkomst een klacht ingediend, maar daar merk je al dat ze zich verstoppen achter het officiële gedeelte, ondertussen een klacht ingediend bij de politie & visa cash back ingeschakeld. Blijf er weg aub.
Sterke punten
Geen enkele
Zwakke punten
Alles wat ze aanbieden is een zwak punt
Oplichters
Het zijn oplichters.
Huur hier niks nergens ter wereld.
Jammer dat je geen 0 sterren kan geven.
Dus wees gewaarschuwd.
Oplichters
Halen zomaar geld van je creditcard.
Sterke punten
Kunnen je heel goed oplichteni
Zwakke punten
Oplichters. Gelukkig voor hun kan je ze niet beoordelen met 0 sterren
The worst experience of renting a car!
It’s not cheap is a trap..they will get more money from you from that you think. Eventually is even more expensive than other famous car rental companies. The office in Amsterdam is far away from the airport... so I lost a lot of money and time. The worst experience I ever had in my life...never again!
Greenmotion scam Schiphol
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Greenmotion scam Schiphol
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Greenmotion scam Schiphol
Green motion Schiphol
onvriendelijk personeel en proberen op te lichten voor €1100,-
Na een lange vlucht (dus al moe en ik moest nog een stuk), de auto ophalen.
Bij aankomst al te horen krijgen, dat ik een kleinere auto kreeg, die volgens hun hetzelfde was als die ik van te voren gehuurd had. (Was niet zo) ook kon ik beter nog een verzekering afsluiten (niet gedaan), ik had al een verzekering met extended coverage.
Volgens hun zat er een krasje op of ik daar even voor wilde tekenen. De auto zat onder de krassen en was vuil (ze hebben een clean-clean policy), dit ook aangegeven en het personeel werd steeds geïrriteerde.
Bij inlevering liep het personeel direct naar een velg met de mededeling dat er nieuwe schade was, en dat de borg van €1100,- ingehouden zou worden. Tegenin gegaan, maar ik moest de bus halen om op tijd voor inchecken te zijn, waar het personeel mooi gebruik van heeft gemaakt.
Vanaf Schiphol direct mijn man gecontact, die er direct werk van heeft gemaakt, waarna de reservering van mijn creditcard weer ingetrokken was.
Twee dagen later alsnog €1100,- van mijn card afgehaald en het bedrijf niet te bereiken.
Wij huren NOOIT weer bij deze oplichters!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk, grof, scammers
Scam
At the return of the car, a very minor damage was noted on the front, slightly dented, not visible in normal light unless you bend down and let the sun shine along the dent properly. Nearly 500 pound worth of damage accoring to the agent, after they carefully checked (already at the start of the trip but also at the return) that you have insurance covered independent from their own insuration procedures. There is not much you can do than to sign.
You feel cheated, and that the same thing will happen with a next customer, Probabaly the business model to account for the low rental prices. Shame.. Rental from Edinburgh air port NCP Scotpark. Rental agent CAR TRAWLER. An advice: simply stay away from this scam.
Sterke punten
cheap
Zwakke punten
too cheap to be true
NEVER BOOK THIS COMPANY!!!
All the negative reviews about this company seem to be true. Very recognizable with our experience
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Communicatie
Redelijkheid
Oplichters
Leugenaars
Very bad company
Worst rental company ever
Sterke punten
none
Zwakke punten
all of them, cheaters, onfriendly, thiefs
Do not rent here
We make frequent use of rental cars that generally go very well. However, we had a very negative experience at Greenmotion in Greece. We had a delay and a fine of no less than 100 is immediately imposed. This company provides poor services and dissatisfied customers. Think carefully before you rent a car here. The reviews are mostly negative!
Sterke punten
Non
Zwakke punten
- bad service
- extra payments
Nooit meer Green motion, Oplichter!!!
Heb voor 1 dag geboekt, ophalen Schiphol Car Park Kruisweg. Bij aankomst opde balie, heb ik rijbewijs en creditcard overhandigt, maar er moet een passport laten zien. Natuurlijk heb ik niet bij mij (voor een dag huur in Nederland!!!).Ik heb het contract papier laten zien, dat STAAT HET NIET dat je ook PASSPORT moet meenemen. De balie medewerker is lijkt ROBOT, zonder passport kan ik niets???? Wat een domme medewerker!!! Ik moest terug naar huis om het passpoort te halen.NOOOOOOIT MEER green motion !!! Terug naar de balie met de passpoort, Eigen Risico is Eur 1100,--!!!!!, je kunt afkopen voor eur 9,00,Eigen Risico wordt eur 150??
Sterke punten
????
Zwakke punten
Een oplichter.!!!!!
DON'T RENT ANYTHING TO THIS COMPANY
Oplichters eerste klasse, verplichte verzekering van 32 Pond per dag of geen sleutels. Ze verwijzen ons naar de 'agent'. Ze weten verdomd goed dat er geen agent is als je vanuit buitenland een auto huurt via internet.
OPLICHTERS.
Mensen, neem geen auto meer van dit bedrijf. Enige wat de klant kan doen is die andere klanten behoeden voor dit bedrijf.
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
ALLES, service, klant vriendelijkheid, vertellen alleen leugens
Nooit meer!!!!! Oplichters!!!!
Neem aub geen auto van Green Motion, oplichters, ik begrijp het niet, hoe zo deze bedrijf is nog steeds active.
Sterke punten
Geen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zwakke punten
Oplichters!
Green Motion is niet te vertrouwen
Zelden een bedrijf meegmaakt waar dienstverlening gewoon niet bestaat.
Vanaf eerste moment was duidelijk dat de medewerker (Gabriel) van Green Motion erop uit was om ons niet te geven waar we recht op hadden: 2 vooraf via internet gehuurde auto's.
We waren met een groep van 8 en 1 van ons had 2 auto's gereserveerd, beide op zijn naam. Daarmee was hij kennelijk ook de hofdbestuurder geworden van beide auto's. En volgens Gabriel kan je niet 2 auto's tegelijk besturen dus 1 auto werd sowieso gecannuleerd. Een van ons als hoofdbestuurder aanwijzen was niet mogelijk. Dat hadden we in het contract kunnen lezen. Toen wij vroegen of ie ons kon laten zien waar dat stond verwees hij ons naar onze "agent". In de discussie die vervolgens ontstond werd ons van alles verweten: wij zouden "offensive" geweest zijn, gedronken hebben etc etc. Duidelijk op zoek naar een reden om ons de bestelde auto's niet mee te geven. Wel konden we 2 andere (en natuurlijkveel duurdere) auto's huren.
Ook had Gabriel slechts tijd om 1 auto af te handelen want daarna zat zijn dienst erop ...
wat een oplichters!
Wij zullen voortaan eerst beter de reviews lezen maar hoden dat deze (en andere) reviews toekomstige huurders helpt om niet met deze oplichters in zee te gaan!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
- gebruik maken van onze zwakke positie, namelijk dat we geen kant op kunnen
- niet dienstverlenend
- OPLICHTERS!!
- onvriendelijk
OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We kwamen aan om 23.00 uur, waren verplicht 135 euro extra te betalen. Hadden weinig keus, was donker en al héél laat.
Stay away from Green Motion
We needed a car for a day and Green Motion was the cheapest. Big mistake!!
Firstly they took quite a big deposit of 1100.
When we returned the car they found a scratch under the passenger side front door. We definitely did not scratch the car.
They then kept 660 of our deposit for a tiny scratch. How can this be?? It's absolutely ridiculous. We need that money!!
Next time we will pay a little bit more and rather stick with a company we know.
Sterke punten
Absolutely nothing
Zwakke punten
They will definitely scam you
Slecht bedrijf
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Wij hadden voor tien dagen een auto gehuurd bij Green Motion in Edinburgh via internet en vooruit betaald. Door vertraging van onze vlucht waren wij om 22.12 uur bij het verhuur bedrijf in Edingburgh nabij het vliegveld. Het eerste wat men zei was: Jullie zijn te laat. Als jullie je auto mee willen dan moeten jullie 36 pond extra betalen. Wij vonden dat belachelijk en zeiden daar iets van. Wat toen aan ons werd verteld was dat wij de auto ook de volgende dag konden ophalen en dat wij de 36 pond niet hoefde te betalen. Wij besloten de volgende dag de auto op te halen. De volgende dag aangekomen vertelde men ons dat onze huurauto was geannuleerd, omdat wij gisteren de auto niet hadden opgehaald. Wij waren helemaal overdonderd. Wij legde de medewerker uit dat zijn collega, een blonde vrouw die ook aanwezig was, ons had medegedeeld dat wij onze huurauto de volgende dag konden ophalen. De medeweker heeft vervolgens nog overleg gehad met zijn manager in een andere kamer buiten ons zicht, omdat wij het belachelijk vonden dat onze huurauto was geannuleerd. Wij hadden namelijk vooruit betaald voor tien dagen en waren ons geld dan kwijt. De medewerker kwam terug en vertelde ons dat hij niets kon doen met de annulering. Onze enige optie was om een andere auto te huren. We moesten dan 700 pond betalen voor negen dagen huur van deze auto. Wij hebben toen zelf op internet gekeken op de site van Green Motion. Wij zagen op hun site dat dezelfde auto voor 335 pond op hun site stond. Wij hebben de medewerker van Green Motion daarmee geconfronteerd. Hij verklaarde dat de site niet klopte en dat hun prijzen de juiste prijzen waren. Wij voelden ons zwaar opgelicht door dit bedrijf. Ik zou niemand dit bedrijf aanraden. Ten eerste waren de medewerkers totaal niet vriendelijk, ze kwamen niet met een redelijke oplossing en probeerde vervolgens ons nogmaals op te lichten door ons veel te veel te rekenen voor een andere huurauto.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte service
onvriendelijk personeel
niet klantgericht
niet oplossingsgericht
oplichters
Goede service
Goede en vriendelijke service,correcte prijs,alles zoals afgesproken.
Sterke punten
Persoonlijk onthaal,vriendelijk,zeer professioneel.
Zwakke punten
niks
Vreselijk irritant
Auto geboekt via internet voor de helft van de prijs van mijn reguliere verhuurde Herz. Maar eens proberen. Op vliegveld van Katowice (Polen) op zoek naar de bali. volgens informatie moest het op het vliegveld zijn. Dus niet, je moet een taxi nemen, of Greenmotion bellen. Na lang zoeken een telefoonnummer gevonden. Gebeld, ja we zouden opgehaald worden. Leuk, maar de eerste irritatie was er toen al.
Op het bedrijf aangekomen stond er een hele mooie nieuwe Toyota klaar. Mooi, kunnen we weg...
Mis, een eindeloze hoeveelheid opmerkingen over krassen, schades, auto wassen na gebruik en het hoge eigen risico, kwam dan de vraag of we niet de extra verzekering wilden. Prijs was hoger dan de autohuur, maar we hadden al een slecht voorgevoel over de gehanteerde procedure na afloop van de huur. Prijslijst met alle mogelijke kosten van kapotte onderdelen en reparaties werd ook al verstrekt. Intimidatie. Toch die extra verzekering afgesloten, dan hadden we geen eigen risico.
Na twee weken gereden te hebben in een prima auto, weer ingeleverd. Vroeg aan de manager om een bewijs dat alles goed in orde was en er geen schade aan de auto was.
Dat kon hij niet aan me geven, want dan moest de auto eerst helemaal gewassen zijn en dat bewijs kon dan pas worden verstrekt. Brr, ik vond dit beangstigend omdat ze wel een pre autorisatie op mijn credit card hadden voor schades. Ging er niet mee accoord en gezegd dat ik de rest van de dag daar wel op het kantoor bleef wachten, totdat de wasbeurd klaar was en ik mijn gewenste vrijwaring had. Heeft ongeveer twee uur geduurd.
Gelukkig is het goed afgelopen, maar van alle pakweg 20 keer dat ik ergens een auto heb gehuurd (ook bij plaatselijke vehuurbedrijven) is dit een hele vervelende ervaring geweest. Bij Greenmotion kom ik nooit weer.
oplichters green motion glascow.
mijn handtekening, welke onder her huurcontract is gezet is dmv copy-paste onder een schade formulier terecht gekomen.
De schade is via creditcard van mijn rekening afgeschreven.
Ik had inderdaad een busje in de voorruit. We kwamen overeen dat het te repareren was. Inclusief 1 dag niet verhuren en transport werd de schade op 400,00 euro gesteld. Bij thuiskomst waren we 1600,-- armer.
Bij navraag kreeg ik een formulier met mijn handtekening welke dmv copy past er op was geplaatst.
tot op heden geen geld retour gekregen....
Sterke punten
mooie auto
Zwakke punten
aan alle kanten proberen ze je op te lichten.
- moest de auto leeg terug brengen...... je betaald altijd voor een volle tank, ook als deze nog gevuld is.
- de 2e berijder moest ik dubbel betalen!
- schade aan ruit was plotseling niet meeverzekerd.
- handtekening vervalst!!!