Hertz Korting: 25% winter sale korting
Reserveer voor 30 januari een auto bij Hertz en ontvang 30% korting. De code is geldig tijdens de huurperiode tot en met 31 maart 2015. Gebruik tijdens de boeking de volgende code: CPD code: ... [...]
Klanten kunnen bij Hertz terecht voor het huren van auto's, bestelbusjes en vrachtwagens. Dit bedrijf is wereldwijd vertegenwoordigd en is is overal te vinden. Via de website kunnen klanten eenvoudig hun gewenste voertuig reserveren en of huren. Op de website kan men ook zien wat het aanbod is en wat de kosten voor het huren van een auto zijn. Daarnaast kan men op de website ook profiteren van scherpe aanbiedingen.
Klanten die op vakantie gaan en op de plaats van bestemming een auto willen huren, kunnen gerust een huurauto boeken op de website van Hertz. Men voorkomt onnodig verlies van vakantietijd door online alles te regelen. Het regelen van een huurauto op de plek van bestemming kan onnodig tijd kosten. Het kan ook voorkomen dat de auto, die de klant wilt huren, niet meer beschikbaar is.
Indien klanten van plan zijn te verhuizen of iets groots moeten verplaatsen, dan kunnen zij een bestelbus huren bij Hertz. Bij Hertz kan men namelijk kiezen tussen kleine, maar ook grote busjes. Klanten kunnen zichzelf heel wat moeite besparen door een geschikte busje te huren. Vele malen op en neer rijden is in dit geval niet meer nodig. Daarnaast kan de huurauto of het busje afgeleverd worden op een andere locatie, dan het adres waar het afgehaald is geworden.
Om een auto te huren bij Hertz moet de bestuurder minimaal 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een geldige creditcard, bewijs van adresgegevens en een mobielnummer of e- mail adres doorgeven. Dit is van belang om de reserveringsgegevens op te kunnen sturen voor de klant.
Behalve de kilometerkosten (indien van toepassing) worden er geen andere kosten in rekening gebracht mits de klant te maken krijgt met schade of een bekeuringen. Aan klanten wordt gevraagd om zuinig met de auto's om te gaan, de auto op tijd in te leveren en er voor te zorgen dat de brandstof tank ten minste kwart vol zit. Daarnaast is het verboden te roken in de auto en huisdieren mee te nemen. In geval van een ongeluk of als het voertuig beschadigd raakt, dan wordt aan klanten gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice van Hertz.
Hertz is te bereiken via het telefoonnummer 070 770 9213 of via het e- mail adres [email protected].
Reserveer voor 30 januari een auto bij Hertz en ontvang 30% korting. De code is geldig tijdens de huurperiode tot en met 31 maart 2015. Gebruik tijdens de boeking de volgende code: CPD code: ... [...]
Belachelijk hoge administratiekosten
Belachelijk hoge administratiekosten, even hoog als de verkeersboete
Sterke punten
Goede service, redelijke auto
Zwakke punten
Belachelijk hoge administratiekosten
tourist trap
upon returning i was told to pay 40 pound extra for cleaning the car. there was sand on the floor. ( no floormat was installed on the floor, this is the trap, you cannot clean it yourself easily by taking out the mat)
Employee very rude
don.t buy into the trap of paying for gas upfront against a cheaper rate; you can t return the tank empty ( almost impossible to plan) and the rest of the fuel if for hertz so... you make them a profit...
again, toursit trap all of these actions.
Sterke punten
none
Belazerd door Hertz in Zuid Afrika
Belazerd door Hertz in Zuid Afrika met verborgen/vage kosten. Hertz ziet mij nooit weer terug! Gebruik nooit Hertz!
Bij het boeken van een Toyota Corolla kreeg ik een bevestiging van Euro 127 voor 10 dagen. Na het retourneren van de auto werd Euro 511 van mijn American Express kaart afgeschreven.
Mijn klacht e-mail naar Hertz in het Engels:
On 26-09-2018, I made a reservation on [www].Hertz[dot].nl to rent a Toyota Corolla for ten days so that I can travel from Johannesburg Oliver Thambo airport to Polokwane to visit my father. The rental period was from 27-09-2018 to 07-10-2019.
On 26-09-2018, I received an email confirmation of the reservation, the amount on the confirmation was ~R 2102.00 ( 127.41). I have rented cars before from other companies when visiting South Africa. This time however, I decided to make use of Hertz because I have an American Express card. I used my American Express card to pay for the car rental when I made the reservation.
On 27-09-2018 I flew to Johannesburg Oliver Thambo from Amsterdam and landed at about 10:00 p.m. and I went directly to the Hertz office at the airport to pick up the car.
The person behind the desk at the Hertz office asked me for my American Express card and told me that a deposit is required but it will be credited to my card (upon returning the car). This seemed a little odd to me but the fact that the deposit will be credited to my card, did not make me question this any further, quite honestly, I was tired and just wanted to get the car and drive to Centurion where I slept for the night.
After ten days I returned the car to the Oliver Thambo Hertz office in the same condition as when I received it. On 07-10-2018, I took my flight back to Amsterdam.
Upon returning to The Netherlands, I received an invoice from Hertz (# 86736750−1), with a final amount of R 8444.08 (~ 511,75). This amount is much higher than the original amount on the confirmation, to say the least. I was expecting some extra cost but not such a high amount.
When I look at the invoice sent to me by email, I see two services that do not make any sense to me:
1. SW of R 3130,40 (10 days X R 313,04)
2. PRE-AUTH of R 2000,00
That is an extra R 5130,40 which is a very high amount. Furthermore, I was not explicitly asked by anyone from Hertz if I wanted extra services when I took possession of the car on 26-09-2018.
Can Hertz South Africa explain why there is such a huge difference between the initial confirmation amount of ~R2102 and the final invoice amount of R 8444.08? Can they explain to me why have they (extra cost lines) been added to my invoice?
I believe that there must be a mistake on my invoice because I never agreed to extra services and yet I was invoiced R 5130,40 for the above-mentioned services.
Up to now I have had no response from Hertz to my complaint, just an automated e-mail.
Very dissatisfied customer.
Sterke punten
Lijkt een eerlijk bedrijf te zijn maar belazerd eigen klanten.
Zwakke punten
Belazerd eigen klanten.
Ruim anderhalf jaar na datum autohuur onterecht geld afgeschreven
Auto via Cardel mar gehuurd voor Tel Aviv Israël. Ruim anderhalf jaar later wordt er ten onrechte weer een bedrag afgeschreven met de mededeling dat we niet betaald zouden hebben. Ze reageren niet op onze mail en Car del mar doet ook niets. Schande.
Sterke punten
Nvt
Zwakke punten
Zie verhaal.
Fraduleuze zaken bij HERTZ!!
Had auto al betaald via Rentalcars, vervolgens crediteert Hertz nogmaals (en meer als dubbel!!) de kost van de wagen via mijn credit kaart! Klacht ingediend zonder ENKELE reactie. Vervolgens crediteren ze nogmaals 30 EUR van mijn credit kaart, een maand later. Zonder verdere toelichting! Reageren op geen enkele manier om mijn klacht! Ondertussen juridische stappen moeten ondernemen om mijn geld terug te krijgen!!!
Zeer frauduleuze zaken bij Hertz! Geef nooit je credit kaart aan hun want ze halen em zo leeg zonder toelichting!!
Sterke punten
NIKS
Zwakke punten
ALLES
Praatjesmakers en afzetters
Bij het reserveren van de auto is niet duidelijk welke verzekeringen er precies in de prijs inbegrepen zijn. Hoewel we bij het reserveren alle mogelijke verzekeringen hadden aangevinkt, bleek dat bij het afhalen van de auto in Napels niet voldoende voor een volledige risicodekking. Medewerkers zijn praatjesmakers die erop getraind zijn om je extra verzekeringen aan te smeren. Omdat Zuid-Italië een risicogebied is, namen we alle extra's. Tijdens de reis werd er op een bewaakt parkeerterrein ingebroken in de auto en alle bagage gestolen. We wilden de schade aan de auto melden bij Hertz, maar het nummer van Hertz Assistance en de balie in Napels waren nooit bereikbaar. Hoofdkantoor in Milaan gebeld, waar men zei dat we dat maar in Napels moesten oplossen. Omdat er alleen maar een raampje ingetikt was, konden we verder rijden, maar stel dat je een ernstig probleem hebt (ongeval, motorpech). Je hebt dan extra betaald voor bijstand en eventueel een vervangauto, maar daar heb je niets aan omdat niemand de telefoon opneemt. De verzekeringen dekten alleen schade aan de auto en niet de gestolen bagage. Daarvoor was er nog een extra verzekering nodig, maar die werd ons nooit aangeboden. Bij het terugbrengen van de auto in Rome hebben we gemeld dat we niet tevreden waren over de service van Hertz, maar botsten op een muur van onverschilligheid.
Service is er alleen op gericht klanten zoveel mogelijk geld af te zetten. Was de eerste en allerlaatste keer dat we met Hertz in zee zijn gegaan.
Sterke punten
Recente auto
Zwakke punten
Geen duidelijke info over verzekeringen en extra's
Onbereikbaar als je ze nodig hebt
Opgelicht in Bologna
Online bij Hertz een fiat 500 gehuurd in Bologna, kosten hiervan 195, voor een week. Bij aankomst in bologna was het erg druk bij de service balie. Een van de drie medewerkers ging echter gewoon weg, waarschijnlijk omdat haar dient erop zat!!!!!
Als veiligheid wel een extra chauffeur besproken en het eigen risico afgekocht, kosten volgens de medewerkster 160, totale kosten incl reservering 355.
Bij terugkomst bleek de rekening echter 750 te bedragen???
De specificatie van de kosten, 60 extra bestuurder, 266 kosten tbv afkoop eigen risico, 67 brandstofkosten terwijl wel afgetankt is (helaas geen bewijsmateriaal), 60 pechhulpdienst, 60 lokale kosten. Daarnaast nog huurkosten en BTW.
Hoe is het mogelijk?
Wij hebben al jaren autos gehuurd op diverse vliegvelden in diverse landen, maar zijn nog nooit zo opgelicht !!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Na contact met Hertz is ons gebleken dat het indienen ban een klacht totaal geen nut heeft, medewerkers zijn goed opgeleid met vragen over bonnetjes, bewijsmateriaal en handtekeningen op contracten.
Dit zijn praktijken waar wij, na onze prachtige vakantie in een prachtig land, totaal geen zin in hebben.
Misschien dat deze review helpt, in ieder geval voor andere potentiële klanten van Hertz.
Ga nooit in zee met Hertz!!!!
Hertz zijn oplichters!
Auto gehuurd bij Hertz in Girona voor twee weken ad 229 via RyanAir, vooraf voldaan.
Na terugkomst blijkt er nog een extra 247 door Hertz te zijn afgeschreven. Zonder enige uitleg of specificatie. Klacht ingediend, maar Herz reageert niet.
HUUR NOOIT EEN AUTO BIJ HERTZ!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
oplichters!
Extra verzekering zonder toestemming aangesmeerd - Malaga Airport
Nooit huren via Hertz! Niettegenstaande ik dacht dat HERTZ een zeer goede reputatie had en ik de eerste keer absoluut geen problemen heb gehad, terug geboekt in oktober. Aangezien we een extra verzekering via Ryanair hadden afgesloten, laten weten aan de dame aan de balie dat we geen verzekering meer hoefden. Ons toch laten tekenen met extra verzekering op de afhaaldocumenten (zeer onduidelijk), met een extra 112 EUR tot gevolg... (Via de VISA-afrekening). Pas een maand later opgemerkt. Daarna gebeld naar de algemene helpdesk van HERTZ waar er een dame mij gewoon doodleuk meldt dat mijn man hiervoor wel getekend heeft. Op het meest onduidelijke document ooit! Pure oplichterij is het!!!! Echte afzetters bij HERTZ.
Sterke punten
Geen wachtrijen maar waarschijnlijk te wijten aan het feit dat er, na een eerste slechte ervaring, niemand nog wilt boeken bij HERTZ.
Zwakke punten
Te veel om op te noemen
Oplichters bij Herz
Het begint al bij de reviews zoals boven aangegeven.
56 revieuws, waarvan 8 positief! Hoe bestaat het.
Ook in mijn geval verzekeringsoplichting op het vliegveld in Malaga.
Vlotte babbel in de drukte, een paraafje hier, een paraafje daar en uiteindelijk ben je voor ruim  400, opgelicht.
Natuurlijk moet je opletten bij dit soort bedrijven, maar Hertz spant wel de kroon. Nooit bij Hert huren dus.
Zwakke punten
Oplichter achter de balie in Malaga.
Pas op smerige oplichters Hertz Girona
Auto gehuurd via Sunny Cars bij Hertz,allereerst willen ze je een dure schadeverzekering aansmeren terwijl in de documenten van SC heel duidelijk staat vermeldt dat wij al een allrisk verzekering hadden afgesloten, de dame gaf nog even fijntjes aan dat als er ook maar wat aan de auto mankeerde bij terugkomst, ze ons 1300 euro van de creditcard kon inhouden.
De auto van tevoren geinspecteerd en daarbij diverse schades bij de balie gemeld omdat ze niet op het formulier waren aangegeven, de dame achter de balie gaf aan dat schades kleiner dan 10 cm niet gemeld hoefden te worden en krabbelde wat op het voertuig formulier.
Na 3 weken hebben wij de auto weer ingeleverd en er was verder niets mee aan de hand ,tot wij 8 weken later een
schadeclaim van Hertz in de brievenbus kregen waar er een schade werd gemeldt van 248 euro,de spoiler was
kapot/ beschadigd ,de foto was toegevoegd.
Deze schade had ik echter gemeld bij de balie voordat ik de auto meenam en was kleiner dan de 10 cm zoals de dame had aangegeven, nu was het dus wel een probleem geworden, wat je ook verder onderneemt en verklaart en foto,s ter bewijs aandraagt,het gaat Hertz alleen maar om geld!
Als je niet via hun een dure verzekering afsluit ben je standaard het haasje en krijg je een schade melding voor je kiezen.
Ik van meerdere kennissen dezelfde verhalen gehoord dus dit zijn maffia praktijken.
Huur nooit een auto via Hertz want dan wordt je opgelicht.
Hertz staat bij mij gelijk aan autoverhuur maffia.
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Super slechte service en oplichtings praktijken.
Hertz? - zucht-
Hertz, een zeer grote autoverhuurder met een slechte reputatie bij ons en die willen ze graag weer waarmaken. Nu tegen onze verwachting in via Sunny Cars -een tussenpersoon- hier terecht gekomen.
En daar begint de ellende al want en de autoverhuurder en Sunny Cars moeten aan je verdienen.
Bij Hertz in Oslo. Hertz dus; -zucht- meteen bij de balie een poging om een dure verzekering aan te smeren - die strandt- en de toon is gezet. "Oh ja Sunny Cars ja die verzekering zit er wel bij maar het eigen risico moet u als borg betalen en dan kunt u het later wel weer claimen bij SC." De Hertz medewerker heeft er al flink de pest in.
We krijgen een te kleine auto aangeboden die niet besteld is (audi a3 versus volvo v40), bij ons protest krijgen we een grotere auto aangeboden tegen een grove meerprijs. Sunny Cars klanten zijn overduidelijk niet welkom en niet gewaardeerd. Sunny Cars heeft geen alarm of hulplijn dus je moet je er zelf uitvechten met Hertz.
Parking lot helemaal afgelopen geen equivalent (wel compacter of groter).
Er volgt een patstelling, Hertz heeft maling aan ons en offreert 3 andere duurdere auto's, we krijgen geen upgrade omdat we Sunny Cars klant zijn (letterlijk gezegd). Sunny Cars is verder prepay dus het geld is al binnen (letterlijk gezegd). We zullen het moeten doen met wat Hertz ons wenst voor te schotelen.
Bijbetalen of niet weg kunnen dus, ook een Hertz Gold Card kan ze niet boeien. De verspilde tijd begint op te lopen en we kiezen voor een duurdere auto, meteen bijbetalen en doei! Helaas helaas had de vermoeidheid al toegeslagen, te laat gezien dat de tank niet helemaal vol zat, typisch Hertz, altijd geld aftroggelen.
Natuurlijk direct klachten ingediend, maar Hertz geeft niet thuis. Hertz zelf is al geen beste autoverhuurder maar met
Sunny Cars als tussenpersoon ben je niet eens welkom.
Toch proberen? Succes!
Sterke punten
- altijd nieuwe auto's gehad
- hoewel je contractueel en financieel slecht af bent, ze blijven altijd beleefd en correct
- balie altijd in de buurt
Zwakke punten
- het kan Hertz allemaal niet zo schelen
- groot log bedrijf, geen aandacht voor individuele klant
- geen volle tank en er niets aan doen
- verzekeringen aansmeren
- hogere klasse ter plekke noodzakelijk
- klantenservice? Ehh watte??
benzinezwendel
Ik huurde via Car Hire Labs een auto bij Hertz in Timisoara, Roemenië. Afhalen ging vlot, terugbrengen ook. Maar enkele uren na thuiskomst kreeg ik telefoon dat ik diesel in de benzinetank zou hebben gedaan. Ik ben 100 % zeker dat dit niet waar is. Ik weet nog heel goed waar ik getankt heb en met welk pistool, en heb dit via Google Streetview duidelijk kunnen nakijken. Bovendien past een dieselvulpistool niet in een benzinewagen. En last but not least: na het tanken heb ik nog een kleine 10 km gereden zonder enig probleem. Volgens mijn eigen garage had de auto het geen 2 km uitgehouden. Helaas heb ik na het inleveren van de auto het bewijsje van het tanken weggegooid.
Toch bleef Hertz beweren dat ik verkeerd getankt had. Het zou me niet verwonderen dat ik niet de eerste klant ben die dit meemaakt.
Uiteindelijk kreeg ik een factuur van 158 voor het reinigen van de leidingen en het opnieuw voltanken. Zonder enige scrupule hebben ze 169 van mijn rekening gehaald. Gangsterpraktijken zijn het!
Zwakke punten
Dit lijkt op oplichting!
onduidelijk
bij aankomst toronto
erg lastig om de al bestaande schade op te laten nemen. Controleer dus zelf enorm goed.
onduidelijkheid over het afgetankt afleveren. gevolg auto ingeleverd met een bijna volle tank en mag alsnog voor 50 dollar extra betalen.
Tel. is hertz niet bereikbaar minimaal 30 min in de wacht, reageren niet op klachten.
nooit meer hertz voor mij
Sterke punten
geld innen
Zwakke punten
al het overige.
Alle alternatieven beter dan hertz Milaan
Uren, werkelijk uren moeten wachten bij Hertz Milaan. Een stel.mey kleine k8nderen heeft bijna vier uur.moeten wachten. Volledig onderbemand. Weinig begrip. Er zijn welgeteld drie balies open. Het enige welkom en begrip is een schouderophalen. De andere verhuurbedrijven hebben hun klanten reeds kunnen bedienen. Voortaan weer sixth. Wat een waardeloos bedrijf.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Totaal niet berekend op drukte.
waar blijft borg?
Waar blijft borg na ruim 2 weken. Volgens alg voorwaarden van Hertz krijg je borg gelijk terug bij inlevering van auto zonder problemen. Not dus! Auto te laat mee gekregen en met niet goed werkende brandstofmeter volgens de uitgifte medewerker van Hertz. Bij inleveren na te hebben afgetankt werd getwijfeld of ik wel had afgetankt door Hertz medewerker van Hertz Den Haag in Nederland. Wat een communicatie. En nu als pesterij borg niet terugstorten. Maffia.
Sterke punten
Auto deed het beter dan het personeel. Geen haperingen.
Zwakke punten
Zeer slechte service
Hertz Zuid Afrika zijn oplichters - nooit boeken
Ik kreeg een bekeuring omdat de license plate niet meer geldig was. Hun schuld. Hertz tekende een vrijwaringsdocument voor mij. Maar ze hebben na teruglevering toch EUR 55 van mijn credit card afgehouden. Klacht ingediend bij klantenservice, maar helpt niet.
OPLICHTERS EN DIEVEN. NOOIT BIJ BOEKEN WANT ZE PLUNDEREN JE CREDIT CARD !!!
Sterke punten
GOEDE OPLICHTERS HEBBEN EEN MOOIE NAAM.
Zwakke punten
ZE LICHTEN JE OP NA HET TERUGBRENGEN VAN DE AUTO.
Pas op met huren in Zuid Afrike
Voor 4 weken auto gehuurd voor trip Nambie, Botswana en Zuid Afrika. 3 lekke banden en beschadiging, kan gebeuren . Met Hertz gebeld maar geen contact kunnen krijgen. Gemaild, kregen we retour.
Op luchthaven aangegeven en zou volgens medewerker geen probleem zijn. De banden die we betaald hebben zouden worden vergoed. Deposit voorlopig kwijt.
Vanuit Nederland regelmatig contact, van kastje naar de muur gestuurd. Geen reacties.
Nu 8 maanden na dato krijg je een algemeen bericht. Geen excuses voor de lange wachttijd, geen empathie, helemaal niets. Hertz betaalt niet is de boodschap en dat is het.
Hertz South Africa is niet duidelijk mbt communicatie, werkt traag en langs elkaar heen en komt afspraken niet na.
E300,00 gewoon weg.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
- onduidelijke communicatie
- afspraken niet nakomen
- niet uit zichzelf terugkomen op mail
- moeilijk te bereiken via mail of telefoon
- houdt zich niet aan afspraken
- onpersoonlijk
- niet empathisch
Ryanair Car Hire/Thrifty: Boek hier NOOIT!!
Op 01-02-2017 boekte ik voor een week een auto op Lanzarote via de Ryanairsite, een bedrag van 148,- werd afgeschreven. Met de voucher kwam ik bij de luchthavendesk van Hertz/Thrifty. Mijn boeking bleek echter onvindbaar in hun computer, ik moest maar contact opnemen met Ryanair of alsnog daar een auto huren a 220,-. Klacht ingediend bij Ryanair Car Hire. Zij namen weer contact op met Hertz/Thrifty en kregen te horen dat ik niet was komen opdagen en dat de reservering gewoon in hun computer stond. Ook gaven ze aan gratis een auto mee te geven als ze een boeking niet konden vinden. Ondanks vele mails heen en weer met Ryanair Car Hire met foto's en de bevestiging de deskmedewerker te kunnen beschrijven werd er niet getwijfeld aan het standpunt van Hertz/Thrifty, er werd niets vergoed. Geen auto dus en 148,- armer. Ik laat het er niet bij zitten en schakel rechtshulp in.
Moeten betalen voor schade die reeds aanwezig was
Bij afhalen papieren moeten ondertekenen zonder auto gezien te hebben. Fout gemaakt door dit niet goed na te kijken. Bij aankomst appartement en beter licht schade gezien aan voorkant wagen die niet op de papieren stond. Zoals we vreesden werd hier bij teruggave een serieuze kost voor aangerekend. Pure oplichting. Zullen nooit meer boeken bij Hertz.
Bad service and overcharged
Service was bad. Charged more than they posted online. And then charged me extra amount two more times again 14 days after I returned the car.
criminele benzineprijs
bij ophaling in Valencia hebben we duidelijk gezegd volle tank mee ,volle tank terug ...bij inleveren zei bediende alles ok ,teken maar af (beiden konden geen Frans ,nadat we een volle tank inleverden met veel moeite een tankstation gevonden ) en 3 weken later kregen we een afhaling van 264 euro (super cover namen we en ze hadden niet gezegd dat daar 21% bijkwam ...dus volle tank kregen ze en wij moesten nog eens volle tank betalen .... Nooit meer Hertz
Sterke punten
Dossier lag klaar want we hadden vooraf betaald omdat het beterkoop was !!!!vriendelijk
Zwakke punten
onduidelijke afspraken terplaatse
Vage schadekosten
Afgelopen vakantieperiode een auto gehuurd bij Herz Hongarije. Opgehaald in Budapest en ingeleverd in Debrecen, Herz is namelijk het enige autoverhuurbedrijf actief op het vliegveld van Debrecen. Ophalen geen probleem; normale procedure (ze proberen je altijd nog een extra verzekering aan te smeren en andere zaken die je niet nodig hebt) inspectie rond de auto en verder geen problemen. Inleveren op het vliegveld in Debrecen ging iets anders. Ondanks de informatio op de website dat tijdens kantooruren iemand aanwezig is bij de inleverbalie op het vliegveld was er niemand aanwezig. Lastig want je hebt geen finale inspectie en dus geen afgetekend formulier dat de auto in goede staat was ingeleverd. Voor de zekerheid ben ik teruggelopen naar de auto en heb deze helemaal gefotografeerd om sterker te staan achteraf. Daarna de sleutels in een afgiftebak gedeponeerd en klaar. En ja hoor, twee weken later een rekening met de afgesproken prijs en een extra factuur voor schade aan de lichtmetalen velgen. Het gaat om een klein bedrag weliswaar maar op mijn foto's kan ik geen onregelmatigheden ontdekken. Het ergste is dat ik niet weet of het policy bij Hertz is om extra (schade)kosten in rekening te brengen of dat lokale medewerkers zelf een verdienmodel op poten hebben gezet. Ik ben erg teleurgesteld en wordt vervolgd, want ik laat het hier niet bij zitten.
Sterke punten
Mooie auto, snelle overdracht.
Zwakke punten
Als er op de website tijdsblokken staan gepubliceerd wanneer medewerkers aanwezig zijn moet dat ook gewoon het geval zijn zodat inleveren van de auto probleemloos kan verlopen.
Hertz Ajaccio airport, corsica: Lang wachten, onvriendelijk personeel, goede auto
Rum anderhalf uur in de rij gestaan voor het ophalen.
Er was maar 1 medewerker voor beschikbaar, duurde erg lang voordat er een 2e medewerken werd ingezet.
Onvriendelijk personeel.
Ook werd ons een dure afkoopverzekering voor het eigenrisico aangeraden. De medewerker trachtte ons bang te maken met "250 euro's per kras" wat het zou kosten.
Op geen enkele manier kon ik het hoge bedrag wat dat extra zou kosten, relateren aan de bedragen die op de site van Hertz zelf worden genoemd oor die verzekeri g
Ondoorzichtig gedoe!
Wij namen geen afkoopverzekering voor het eigenrisico.
Bij het in ontvangst nemen van de sleutels, teken je op een formulier voor de staat van de auto, die je nog niet hebt gezien of gecheckt, en zonder dat er dus een medewerker samen met jou naar kijkt.
De auto had nog geen 2500 km op de teller, maar de bumper was aan alle hoeken al beschadigd en op alle portieren zat wel een flinke kras.
Daarom gelijk alle schade ff op de foto gezet en de auto zelf naar de Hetz werkplaats gereden die er naast ligt, en met een medewerker alle reeds aanwezige schade gescheckt met het formulier.
Er bleek minstens 1 schade niet op vermeld!
Koste ook wat moeite, ook hier weer een onaardige kantoormedewerker, maar werd wel goed opgepakt door de medewerker van de werkplaats die ons wel hielp.
Wel goede auto, we kregen een upgrade omdat er geen auto in de gevraagde categorie meer was.
Bij terugbrengen weer afgesnauwd door de medewerker, omdat we niet daar de auto moesten inleveren.
Dat hadden we graag van te voren gehoord, bij het afhalen bijvoorbeeld, of ergens dudidelijk kunnen nalezen in de papieren.
Het inleveren ging daarna, eenmaal op de juiste plek, overigens wel weer heel efficient.
Wel gezord voor zelf aftanken en foto' s gemaakt van de staat van de auto.
kortom: kantoorpersoneel onvriendelijk en ophalen duurt lang, werplaatspersoneel prima en terugbrengen was goed georganiseerd en snel klaar.
Sterke punten
Goede auto. Vriendelijk wekrplaatspersoneel, snelle afhandeling bij inleveren
Zwakke punten
Onvriendelijk kantoorpersoneel, lange wachttijd,onduidelijke vaststelling en erg hoge premie voor afkoop eigen risico
Fuel policy
Via SunnyCars een auto gehuurd bij Hertz op Rhodos. Ik heb al vele malen via SunnyCars een auto gehuurd en daarbij gold voor de fuel policy altijd de FF regeling; dus volle tank bij afhalen en volle tank bij inleveren. Ik heb daarbij nog nooit problemen ondervonden. Tot de afgelopen keer bij het ophalen van een auto bij Hertz op het vliegveld van Rhodos. Volgens het contract met SunnyCars zou weer de FF regeling van toepassing zijn. Maar van de medewerkster van Hertz kreeg ik te horen, dat ik voor een volle tank moest betalen en de auto met een lege tank mocht inleveren. Dat ik volgens contract met SunnyCars recht had op de FF regeling ging haar niet aan en de belangrijkste reden voor de afwijkende procedure zou zijn, dat het op zondagen -ik zou de auto weer op een zondag inleveren- de tankstations op Rhodos gesloten zouden zijn en het dus niet mogelijk zou zijn voor mij om de auto af te tanken. Dit bleek een flagrante leugen, want zoals ik heb kunnen vaststellen kan je op de zondagen overal op Rhodos naar hartenlust benzine tanken. Typisch een geval dus van pure oplichterij, ook gaat het maar om betrekkelijk kleine bedragen, namelijk de waarde van de hoeveel brandstof die nog in de tank zit bij aflevering. Maar als je genoeg auto's per dag aflevert en weer inneemt kan de winst die je dusdoende behaalt aardig oplopen. Voor mij geen Hertz meer dus.
Sterke punten
Gelet op aard van de review niet relevant
Zwakke punten
Ook niet relevant