Welkom bij Hertz Autoverhuur. Huur nu een auto online bij één van onze wereldwijde vestigingen. Met meer dan 90 jaar ervaring in de auto- en bestelwagenverhuur, profiteert u van onze grote selectie huurauto's die direct te reserveren zijn. Herz.nl is de beste plek om uw auto te huren omdat u dan meteen gebruik kunt maken van de beste prijs en laatste aanbiedingen.U kunt kiezen of u meteen wilt betalen bij de reservering, of later wanneer u de auto heeft gehuurd en weer inlevert. Reserveer meteen!

Voertuig huren

Klanten kunnen bij Hertz terecht voor het huren van auto's, bestelbusjes en vrachtwagens. Dit bedrijf is wereldwijd vertegenwoordigd en is is overal te vinden. Via de website kunnen klanten eenvoudig hun gewenste voertuig reserveren en of huren. Op de website kan men ook zien wat het aanbod is en wat de kosten voor het huren van een auto zijn. Daarnaast kan men op de website ook profiteren van scherpe aanbiedingen.


Op vakantie

Klanten die op vakantie gaan en op de plaats van bestemming een auto willen huren, kunnen gerust een huurauto boeken op de website van Hertz. Men voorkomt onnodig verlies van vakantietijd door online alles te regelen. Het regelen van een huurauto op de plek van bestemming kan onnodig tijd kosten. Het kan ook voorkomen dat de auto, die de klant wilt huren, niet meer beschikbaar is.


Bestelbus huren

Indien klanten van plan zijn te verhuizen of iets groots moeten verplaatsen, dan kunnen zij een bestelbus huren bij Hertz. Bij Hertz kan men namelijk kiezen tussen kleine, maar ook grote busjes. Klanten kunnen zichzelf heel wat moeite besparen door een geschikte busje te huren. Vele malen op en neer rijden is in dit geval niet meer nodig. Daarnaast kan de huurauto of het busje afgeleverd worden op een andere locatie, dan het adres waar het afgehaald is geworden.


Leeftijd bestuurders

Om een auto te huren bij Hertz moet de bestuurder minimaal 21 jaar zijn en minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs. Daarnaast moet de bestuurder ook een geldige creditcard, bewijs van adresgegevens en een mobielnummer of e- mail adres doorgeven. Dit is van belang om de reserveringsgegevens op te kunnen sturen voor de klant.


Extra kosten

Behalve de kilometerkosten (indien van toepassing) worden er geen andere kosten in rekening gebracht mits de klant te maken krijgt met schade of een bekeuringen. Aan klanten wordt gevraagd om zuinig met de auto's om te gaan, de auto op tijd in te leveren en er voor te zorgen dat de brandstof tank ten minste kwart vol zit. Daarnaast is het verboden te roken in de auto en huisdieren mee te nemen. In geval van een ongeluk of als het voertuig beschadigd raakt, dan wordt aan klanten gevraagd om contact op te nemen met de klantenservice van Hertz.


Contact gegevens

Hertz is te bereiken via het telefoonnummer 070 770 9213 of via het e- mail adres [email protected].


Hertz Video


Artikelen over Hertz

Hertz Korting: 25% winter sale korting

Reserveer voor 30 januari een auto bij Hertz en ontvang 30% korting. De code is geldig tijdens de huurperiode tot en met 31 maart 2015. Gebruik tijdens de boeking de volgende code: CPD code: ... [...]

Hertz Reviews

    Vervangende auto v8a Hertz

    Ik heb ivm autopech in Duitsland in het dorp Deggendorf een auto kunnen krijgen als vervangend vervoer dit was allemaal zeer goed geregeld en ook de desbetreffende medewerkers daar hebben meer dan hun best voor ons gedaan, eigenlijk waren ze al gesloten maar toch hebben ze obs verder geholpen Dikke pluim voor vestiging gedeg63! Ook bij het inleveren in Utrecht werdt ik wederom keurig en snel geholpen dit was vestiging neutr60. Kortom goede ervaringen met Hertz ik zal dan ook sneller bij hun gaan huren door deze ervaring.

    Sterke punten
    Goede service

    Zwakke punten
    Geen

    Hertz goede service

    Meld je aan als gold member en voer alle gegevens in. Bel even met het kantoor in Hoofddorp als je er zelf niet uitkomt.
    Snelle service geen wachttijden bij de balie. Ook geen gedoe met terugbrengen.
    Lage borg die gereserveerd wordt op de credit card.
    Tip! Neem een credit card die een tweede bestuurder en het eigen risico dekt.

    Ervaringen met andere verhuurders O.a goldcar en sunnycars heeft ons geleerd dat hertz , met gold membercard, het meeste service oplevert.

    Sterke punten
    Gold member snelle service en vaak een up grade

    Zwakke punten
    Geen

    Prima

    Al zeker 8 keer een auto gehuurd bij Hertz. Nooit enig probleem ondervonden. Ook nooit gezeur over extra verzekeringen en regelmatig een upgrade naar een grotere auto. Dit jaar kwamen wij na een half uur rijden erachter dat de benzinetank maar half vol was. Eigen schuld we hadden er niet goed op gelet. Een foto gemaakt van het dashboard met de km stand en benzine meter. Een telefoontje naar Hertz in Bérgamo om dit mede te delen. Was geen probleem lever de auto maar met een halve tank in. Wij gedaan en inderdaad, honderd excuses en een voucher met een flinke kortingcode voor een volgende keer.

    Sterke punten
    Goede communicatie en service.

    Zwakke punten
    Nog niet mee gemaakt

    Prima bevallen

    Auto gehuurd op Tenerife airport zuid. Ik had alle verzekeringen al geregeld via de tussenpersoon.

    Werd nog wel extra verzekering aangeboden, maar niet over doorgezeurd toen ik aangaf dat de zaak al geregeld was.

    Auto zeer netjes, paar kleine beschadigingen die door de persoon achter de balie al opgeschreven waren.

    Bij inleveren, inspectie geen probleem of gezeur.

    Bij thuiskomst bleek mijn ereader kwijt te zijn. Ik vermoedde dat hij uit mijn jaszak tussen de stoelen van de huurauto was gevallen dus mail gestuurd. Ik verwachtte er verder niets meer van, maar binnen paar dagen ontving ik een mail van de klantenservice dat ze hem gevonden hadden. Binnen een week lag hij weer bij mij thuis in de bus tegen 9 euro verzendkosten.

    Prima service van Hertz!
    Volgende keer weer een auto van Hertz!

    Sterke punten
    Prima service
    Prima auto
    Geen gezeur

    Zwakke punten
    Niet

    prima

    na een poging tot oplichting bij Goldcar of Faro Airport doorgelopen naar Hertz.
    snelle en beleefde medewerkster, prima auto.
    tank vol naar vol (kost je het minst op die manier).

    Sterke punten
    alleen maar

    Zwakke punten
    geen
    behalve misschien; wat duurder, maar daar krijg je wat voor terug.

    Peugeot 208 gehuurd bij Hertz Bratislava

    Vorige week heb ik een Peugeot 208 gehuurd bij de Hertz Bratislava via de website van Hertz zelf. Kostprijs € 274 voor 6 dagen, netjes afgerekend bij reservering via de website, bij reserveringsformulier kreeg ik nog informatie i.v.m. optionele verzekeringen en opties zoals GPS en tweede bestuurder. Ter plaatse aangekomen netjes ontvangen, alle formaliteiten vervolledigd (kopie paspoort, rijbewijs, e.d.). Ik heb zelf ineens gevraagd voor de extra verzekering voor de vrijstelling op € 0,00 te brengen, door de dame ter plekke werd me wel nog gezegd dat glasbraak hier niet inbegrepen was en eventueel bij te nemen was voor € 2,00 extra per dag. Uiteindelijk kwam de extra verzekering(en) op € 147,00 extra. Dit alles duidelijk op papier gezet en afgetekend, ook stond duidelijk vermeld dat eventuele kosten voor mij bij ongeval of diefstal € 0,00 waren.
    Toen kregen we nog de keuze uit 4 verschillende kleuren en de wagen die wij hadden gekozen was gloednieuw (er stond 14 km op!). De dame had ook nog gemeld dat de tank vol zou moeten zijn. Ik werd wel vriendelijk verzocht voor vertrek nog wel even te controleren en komen melden mocht dit niet het geval zijn, en dat de wagen terug volgetankt diende ingeleverd te worden, mocht dit niet het geval zijn dan zouden zij de kosten van het tanken plus een vaste fee moeten aanrekenen; duidelijk dus !
    Er werd een bedrag van € 300,00 geblokkeerd op de creditkaart. Na terug brengen van de wagen zat een half uurtje nadien reeds de afrekening van € 147,00 in mijn mailbox en is ondertussen dat bedrag ook afgeschreven van mijn creditkaart.

    Alles dus netjes en correct verlopen zonder problemen !

    Ik heb eerst even geïnformeerd bij een kennis die geregeld auto's huurt voor zijn werk en zijn advies : huur rechtstreeks bij grote merken zoals Hertz, Avis of Europcar en ga niet op zoek naar de goedkoopste aanbieding via tussenpersonen zoals Sunny Cars, Car-Rental en weet ik veel wie nog meer want ook zijn ervaring leerde dat goedkoop meestal uitdraaide op 'duur'-koop !!

    Sterke punten
    * Nette auto, gloednieuw
    * Duidelijke, keurige en correcte afhandeling door medewerkster van Hertz

    Zwakke punten
    * Geen

    Hertz, uitstekend!

    Review:

    Vorig jaar augustus heb ik een een SUV geboekt bij Auto Europe, via Hertz hebben we een chevrolet Equinox of gelijkwaardig geboekt. Auto Europe heb ik nog extra gebeld en gemaild omdat ze via de site aangaven dat de bodem vd auto ook verzekerd was. Tevens navraag gedaan over de creditcard, ik had namelijk met mijn creditcard betaald en de bestuurder is mijn man.
    Dit is echter geen probleem, zoals de website ook aangeeft, de bestuurder moet zelf wel een creditcard laten zien bij ontvangst vd auto. De review die hier elders staat over creditcard van een broer is dan ook niet terecht.
    Bij aankomst in Los Angeles werden we snel geholpen door Hertz, geen gedoe of aansmeren van extra verzekeringen, we kregen een bon mee met daarop de vermelding dat alles betaald is, de creditcard is alleen nodig voor een waarborg.
    We konden onze auto ophalen bij parkeerplaats 641 en waren aangenaam verrast. We kregen een super Cadillac mee met ingebouwde navigatie en als extra het Never Lost systeem van Hertz, een ideale navigatie met zoekopdrachten voor hotels, sightseeing, restaurants etc. Wij zijn dus supertevreden! Bij het afleveren van de auto zijn we snel geholpen. We hoefden niet naar binnen, buiten stonden de medewerkers ons op te wachten. binnen een paar minuten was alles geregeld en werden we naar het vliegveld gebracht.

    Sterke punten
    snelheid
    geen gedoe met extra verzekeringen

    Zwakke punten
    geen

    Juist alleen goede ervaringen!

    Ik heb ca. 10x een auto gehuurd via Hertz.
    Ik neem geen extra verzekeringen.
    (Dat is dus een risico als ik zelf schade maak van max 770 euro.)

    Ik lees hier alleen maar slechte ervaringen maar dat geldt niet voor mij.
    Toen ik met bijv. met mijn vriendin (die tijdelijk in een rolstoel zat) de auto kwam ophalen boodt Hertz zonder extra kosten een grotere auto aan zodat de rolstoel makkelijk mee kon.

    Borg (voor volle tank) wordt binnen 7 dagen na teruggeven auto teruggeboekt.

    Ik neem wel altijd foto's van de auto en ben ook wel een keer terug gegaan naar de balie omdat er bij het afhalen meer beschadigingen waren dan vermeld.
    Dat geeft tijdverlies en zeker als je moe bent geen leuk begin.

    Ik maak ook altijd foto's van het aftanken (de meter voor en na afvullen met dezelfde kilometerstand en dan ook weer een foto als ik hem geparkeerd heb.
    Ik geef de tankbon af bij het afleveren van de auto, maar daar maak ik ook altijd een foto van.

    Dit dus alleen vanwege de negatieve verhalen op internet!
    Volgende keer dus toch weer Hertz.

    Sterke punten
    - correct en tot nu toe altijd Engels sprekend personeel

    Zwakke punten
    Bij Hertz moet je soms wel in de rij staan om je auto op te halen.
    Dit terwijl er bij de balies van andere autoverhuurders niemand te wachten staat.
    Daarvan geleerd dat op kleinere airports (zeker als je met meerdere personen bent) de bestuurder beter meteen naar de balie kan gaan en niet de koffers gaat ophalen!

    Belofte maakt schuld. ! Positieve revieuw !!

    Onlangs , voor een weekje Gerona een auto gehuurd bij Herz.
    Bij het ophalen was het druk dus de afhandeling van het contract verliep onder tijdsdruk en in het Engels. Dat bleek later een probleem want ik bleek o.a getekend te hebben voor een additionel operater ? ( dat bleek een tweede chauffeur ?? )
    Kostte € 52,55 excl. Vat.
    Werd dan ook ook achteraf in rekening gebracht . Was not amused met deze handelswijze want er werd bij de afhaal Bali gesuggereerd dat dit gratis was !Ik heb bij thuiskomst hierover gebeld met de afdeling klachten van Herz en werd te woord gestaan een vriendelijke deskundige medewerkster die begreep de klacht en vertelde mij dat ze deze zou onderzoeken. Ik verwachtte hier niet echt wat van tot het moment dat ik merkte dat dit bedrag in mindering was gebracht en teruggestort. Dank hiervoor en fijn te weten dat ook in deze tijd er prima mede( werkers) rondlopen die hun werk uitstekend verrichten.
    Een ( bescheiden ) bonus zou op zijn plaats zijn voor deze medewerkster van het jaar !
    Dank.
    Hans

Bezoek Hertz

Schrijf een review