Holiday Cars is bemiddelaar in wereldwijde zorgeloze autoverhuur. Als partner van ondermeer Hertz, Europcar, Budget, Alamo en Dollar Rent a Car bieden ze een netwerk aan van meer dan 13.200 bestemmingen in 118 landen. De unieke zoekmachine voor huurauto?s vergelijkt het aanbod op prijs, voorwaarden en locaties. De beschikbaarheid wordt dagelijks bijgewerkt, zodat de autotypes en prijzen die getoond worden ook daadwerkelijk overeenkomen met datgene wat de klant uiteindelijk betaalt. Bovendien biedt Holiday Cars een NoRisk Garantie, die eigen risico in geval van schade, diefstal of inbraak uitsluit. Of uw bezoeker nu een huurauto nodig heeft voor een weekend dicht bij huis, een week in Spanje of een maand in de Verenigde Staten. Holiday Cars biedt altijd de juiste keuze!
BEDRIEGERS
Ik had een auto gehaald voor afhaling in Larnaca-Cyprus. De vlucht vanuit Brussel naar Athene was evenwel te laat zodat ik de aansluiting miste in Athene en pas met de volgende vlucht aangekomen ben in Cyprus.
Ik heb de autoverhuurder 'KEM' wel telefonisch verwittigd in Athene (dus eerder dan het voorziene tijdstip dat ik in Cyprus zou aankomen) al hebben ze dit achteraf ontkend. Ik kon dit evenwel aantonen op mijn telefoon dat ik 1'37" met Kem had gesproken, maar de medewerkers lijden daar aan collectief geheugenverlies en het bewijs op mijn telefoon was voor hen niet correct.
Omdat ik bijna 2 u te laat in Larnaca aangekomen ben (ik kon ook 2 boardpasses tonen) werd dit aanzien als no show en was ik mijn auto en geld kwijt.
Ik had de auto voor 9 dagen gehuurd maar kon bij een andere verhuurder een nieuwe auto zoeken.
Ik heb ca 15 keer naar Holiday Autos gebeld, schriftelijk klacht ingediend en na een dikke 2 weken krijg je dan een antwoord dat de autoverhuurder niet verantwoordelijk is voor een te late vlucht.
Ik zou deze firma ten allen prijze afraden. Dit lijkt op georganiseerde oplichting en er zijn voldoende reviews te vinden die dit kunnen staven.
Sterke punten
geen enkel
Zwakke punten
zijn dikwijls niet bereikbaar in het Nederlands
klacht indien via de site is bijzonder moeilijk
Slechte ervaring met Holiday Cars
Wij hadden via internet auto gehuurd voor in Tarragona en vooruit betaald. Bij aankomst op de luchthaven kregen we van de lokale verhuurder de auto niet mee omdat de creditcard voor de borg op mijn naam staat en ik mijn man als de hoofdbestuurder had opgegeven. We hebben alles geprobeerd, laten zien dat we een gezamenlijke rekening hebben, geprobeerd met de bankpas de borg vooruit te betalen, maar niks hielp.
We hebben drie dagen geprobeerd in contact te komen met Holiday Cars voor een oplossing. Slechte verbinding met vage gesprekken naar ik meen uit Roemenië. Het heeft niets opgeleverd en we konden mooi opnieuw een auto huren. Nu moet ik er wel bij vertellen dat het idd op de bevestiging stond dat creditcard en hoofdbestuurder gekoppeld moeten zijn.. Wees dus gewaarschuwd.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Waardeloze communicatie, totale onbereidwilligheid om probleem op te lossen. We zijn gewoon ons geld voor de autohuur kwijt, enkel en alleen omdat de creditcard op alleen mijn naam staat en niet op naam van mijn man, die als hoofdbestuurder stond aangegeven.
oplichters
Holiday Cars bemiddelt naar Gold Car (zie revieuws) en dat zijn een stelletje oplichters (brengen fake schades in rekening, breng je de auto vol terug maar krijg je het benzinegeld niet terug). Als je dan ook je klacht bij Holiday Cars indient krijg je geen reactie tot twee maanden later een standaard briefje (dat zij niet aansprakelijk zijn), gaan niet op de inhoud in en er staat ook geen naam bij wie dit geschreven heeft (zal wel niemand zijn want tekst is ook niet persoonlijk, ze spreken je aan met je e-,mail adres!).
Dus....nooit meer doen!
Sterke punten
niet kunnen ontdekken!
Zwakke punten
malafide club (inclusief de verhuurbedrijven)
NIET DOEN!
Slecht! Omdat ze met zeer slechte verhuurpartners werken waarbij je aan alle kanten genaaid wordt. Gebruik voor je eigen gemoedsrust een goede online rental broker. Die bestaan echt! Alle classics worden uit de kast getrokken om je bij te laten betalen: extra gedwongen verzekeringen, brandstof toeslagen, hoge borg etc etc etc. En Holiday Cars doet vervoglens niks. Kortom: vermijden!
Sterke punten
x
Zwakke punten
Werken met kansloze en zeer discutabele partner verhuurbedrijven. Dat dit soort bedrijven vandaag de dag nog bestaan met alle social media en internet, is mij een raadsel.
DO NOT USE
Do NOT use them. Despite paying for the full insurance the local agency (Alamo) wanted a deposit of EUR21,475 (yes not a typo, 21k). Like most people I cant cover the full value of a car on my credit card and so I had to pay for full insurance at the local agency (Alamo) which cost more then the rental price to begin with.
I contacted HolidayCars and they didnt care and just blamed the local supplier.
I repeat dont use Holiday cars or double the price in your head to account for the fact that the local providers will extort full insurance from you again.
Sterke punten
None
Zwakke punten
You will be extorted for insurance at the local provider
zeer slechte service / opgelicht
bij ophalen voertuig zeer onvriendelijk en arrogant te woord gestaan. Kregen een auto in een lagere prijsklasse (renault Capture ipv Nissan Quasqai) en geen discussie mogelijk. 'Similar' heeft bij hen een eigen betekenis. Als dezelfde hoeveelheid koffers er in gaan dan staan ze volgens hen in hun recht, ook al is de huurprijs van de Captur veel lager.
Ik mocht annuleren, maar wat doe je met kleine kinderen in de snikhete zon en geen idee waar je dan heen moet voor een auto. NOOIT meer bij dit bedrijf huren.
Ik was trouwens niet de enige huurder die klaagde, er waren een aantal Portugezen behoorlijk aan het schreeuwen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
klantonvriendelijk, niet oplossingsgricht, machtspositie.
Nooit meer Holiday Cars/budget!
Wij huurden een wagen een jaar op voorhand, ook de betaling werd toen voldaan. Na anderhalf uur aanschuiven werd ons vlug een scherm getoond waar we moesten tekenen. Een paar lijnen Italiaans en een paar keer met je vinger het scherm aanraken. Er werd nooit iets gezegd van een verzekering. De volgende dag kregen we ons contract, in het Frans ipv Nederlands of Engels, met een extra kost van 421 euro aan verzekering. We stuurden dezelfde dag nog een mail dat we niet akkoord waren met deze verzekering dat er nooit iets vermeld werd door de dame achter de balie. Die is PUUR DIEFSTAL! We kregen geen reactie. Op de luchthaven (bij terugkomst) zelfs met de verantwoordelijke gesproken, die dan plots een half uur verdween in de hoop dat we onze vlucht moesten halen en het hadden opgegeven, maar kon niet echt helpen. Terug thuis contact opgenomen met Holiday Cars maar ook daar willen ze niet helpen. Wij gaan ervan uit dat we een betrouwbare firma krijgen die ons een auto verhuurd via Holiday Cars. We zijn zeker niet de enige met dit probleem, dit merken we hier en op hun facebookpagina. We gaan het er zeker niet bij laten. Deze oplichters moeten stoppen! BOEK NOOIT MET HOLIDAY CARS! én vraag ter plaatse zeker eerst het volledige contract. Wij huren al meer dan 10 jaar en dit was de eerste keer dat het digitaal gebeurde. Ze stralen eerst vertrouwen uit door je een nummertje te laten nemen en iemand extra te zetten om je gegevens al in te vullen zodat het 'vlugger' vooruit gaat maar ondertussen BEDRIEGEN ze je waar je bijstaat! SCHANDE!
Sterke punten
KUNNEN GOED LIEGEN EN BEDRIEGEN
Zwakke punten
ZIJN GEEN MENSEN OM MEE SAMEN TE WERKEN!
oneerlijke behandeling holidaycars
Het verhuurbedrijf waar holiday cars ons had onder gebracht bleek na heel veel vragen ver buiten het vliegveld te zitten. Er zou een pendelbus vertrekken maar het was niet duidelijk waar dan. Uiteindelijk toch een busje gevonden op een vreemde plek en de chauffeur overtuigd ons toch mee te nemen. Maar hij kende t verhuurbedrijf niet en wou t eigenlijk niet doen. Wat bleek, het verhuurbedrijf was gezeteld waar hij ons liet uitstappen en hij kende het niet eens. Omdat we niet in de gelegenheid waren te tanken en dat hebben gezegd, zou de verhuurder tanken. Was geen probleem. En dat geloof ik! Er werd ons ruim 100 euro meer in rekening gebracht als dat de duurste brandstof kostte. Na beklag bij holidaycars lag de fout natuurlijk bij ons. Het was netjes geweest als ze erkend hadden dat verhuurder optimorent verkeerd gehandeld had in plaats van de schuld bij ons te leggen.Uiteindelijk waren we meer geld kwijt aan de eindafrekening als aan t huren van de auto!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
moeilijk te bereiken als t geen kantooruren zijn. Weten absoluut niks van de verhuurder. Zijn niet thuis als je beklag doet en je mail komt niet verder als de eerste kantoorklerk!
Er zijn genoeg andere verhuurbedrijven. Kies er daar een van!
Misleiding en bedrog door Holidaycars / Bookingmonkey
Schandalig dit ! Deze krokusvakantie 2 auto's gehuurd via Bookingmonkey / Holidaycars af te halen op Verona airport bij Budget / Avis. Expliciet bij Bookingmonkey / Holidaycars vooraf gevraagd om winterbanden en geen sneeuwkettingen, was duurder maar ok. Ook aangegeven dat indien dit niet mogelijk was de deal ook niet doorging.
Keurig een bevestiging ontvangen, maar aangekomen op de luchthaven bleken de auto's helemaal niet beschikbaar. Bovendien bleek het aan ons verkochte helemaal niet te kunnen omdat het niet in het assortiment zit van de autoverhuurder ter plaatse (categorie nepartikel).
Uiteindelijk 270 Euro bij moeten betalen om toch één auto met winterbanden te kunnen krijgen. Wij doen nooit meer zaken met Bookingmonkey / Holidaycars want ze verkopen nepartikelen die niet bestaan en laten je dan aan de balie extra bijbetalen.
Iemand soortgelijke ervaringen? Ik hoor het graag.
Sterke punten
Geen, niet aan beginnen, alleen de ergernis is gegarandeerd.
Zwakke punten
Website met producten die uiteindelijk niet blijken te bestaan, amateurs...
Niet doen
Holiday Cars doet voorkomen alsof je de auto voor je klaar staat op de of nabij de luchthaven. Jammer dat als je bij de daadwerkelijke verhuurder bent het gaat gebeuren. Onder het inboezemen van de nodige angst (betalen van 3.000,-- euro) moet je voor de tweede keer je no risk polis afsluiten!
Ondanks de afspraak volle tank mee, volle tank terug, wat je ook doet, brengen ze toch brandstof in rekening. Verder is er nog een niet herleidbaar bedrag van ruim 19,-- afgeschreven.
Advies: ga nooit met deze organisatie in zee. Neem even de extra tijd om op je plaats van bestemming een auto te huren. De kosten zijn het zelfde of mogelijk nog minder!
Sterke punten
geen!!!
Zwakke punten
Slechte voorlichting. Holiday Cars pakt zijn bemiddelingskosten en verwijst als er problemen zijn naar de daadwerkelijke verhuurder.
risicoverzekering ongevraagd toegevoegd
Nadat ik had aangegeven dat ik geen eigen risicoverzekering wilde, werd het bedrag van die verzekering toch aan het totaalbedrag toegevoegd.
Zwakke punten
In het overzicht van de ingevoerde gegevens staat letterlijk: "Eigen risico verzekering Niet inbegrepen".
Tóch wordt het totaalbedrag na het akkord gaan met de betaling verhoogd met het bedrag van de verzekering.
Stress en ellende
Aangekomen op de luchthaven krijg je geen auto of 1250 euro borg staan. De verhuurder wil niks met ze te doen hebben de gehuurde auto is er helemaal niet. Het noodnummer 24/7 is fake. Begin er niet aan jebent je geld kwijt.
Sterke punten
Gehaaide bandieten
Zwakke punten
Dat ik zelf zo stom kon zijn.
Zeer slechte tussenpersoon
Zeer slechte tussenpersoon!
ik had via dit bedrijf bij Goldcar voor mijn vriendin een auto gehuurd. Toen ze de auto inleverde, kreeg ze geen eindrapport, dat vond ik al verdacht. Thuisgekomen bleek, dat er op de eerste verhuur dag geld van haar rekening is geschreven en bij navraag was dit zogenaamd omdat ze de tank niet zou hebben volgegooid. Knap dat je dat al op de eerste verhuur dag weet. Goldcar zou bewijs toesturen, maar dat hebben ze niet gedaan, simpel omdat dat er niet is. Contact opgenomen met holidaycars.com, die hebben de zaak eerst een maand onnodig laten liggen, daarna kwamen ze met allerlei vragen en moest ik allerlei dingen toesturen en het eind van het liedje is, dat ze met hetzelfde verhaal komen als Goldcar en niets kunnen doen. Aan zo'n tussenpersoon die bovendien met zulke oplichters werkt, heb je dus helemaal niets. Ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf en zal het ook echt niemand aanbevelen
Sterke punten
goedkoop
Zwakke punten
werkt met oplichters samen
laat de boel onnodig lang liggen
werkt totaal niet mee om een oplossing te vinden
Doe het niet, achteraf alleen maar gezeik
Goedkope site, de huur verliep prima. Echter achteraf alleen maar ellende. Het bedrijf Centauro, waarbij Holidaycars de auto heeft geboekt, heeft ineens onterecht bedragen afgeschreven van mijn creditcard. Dat terwijl de auto netjes en afgetankt is ingeleverd. Ook geen boetes gereden Holidaycars helpt mij als gedupeerde totaal niet en geven aan dat het onverwachte servicekosten, tolwegen en benzinekosten zijn. Daarnaast:
- Ze reageren pas na een maand op emails, soms langer
- Ze lichten niet goed toe waarom de extra gemaakt kosten precies zijn (Ze geven aan dat het tolwegen zijn, terwijl deze vooraf zijn afgekocht, hier is ook bewijs van)
- De kosten op de eindafrekening komen niet overeen met het factuur wat ik heb ontvangen van Centauro
Ik heb het gevoel dat ze zoveel klachten krijgen, dat ze geen zin/tijd hebben om het te verwerken. Bespaar je de moeite, betaal een paar tientjes meer en ga naar de concurrent. Uiteindelijk ben je goedkoper uit.
Sterke punten
Niet, ze lijken goedkoop maar uiteindelijk betaal je meer
Zwakke punten
Alles na de verhuur
Onbetrouwbare voorwaarden
Kijk uit voor je zaken doet met Holiday Auto's, dit is geen Nederlandse partij en ze doen ook zaken met louche verhuurbedrijven. Als de voorwaarden van de verhuurmaarschappij afwijken van die van Holiday Autos wordt dit niet vermeld op de voucher en ben je niet beschermd. Het kan dan zomaar zo zijn dat je bij aankomst geen auto krijgt om dat je meer dan x minuten na de gereserveerde tijd aankomt of dat je auto overboekt is. Je kunt dan fluiten naar je geld. Niet boeken dus via holiday autos. Beter ga je direct naar de huurmaatschappij zodat de voorwaarden duidelijk zijn.
Sterke punten
Makkelijke boeking
Zwakke punten
Geen bescherming
Doen zaken met louche verhuurbedrijven
Onbetrouwbare voorwaarden
Echte oplichters! Wees gewaarschuwd!
Auto gehuurd via Holidays cars, bij ophalen in Tenerife airport bleek er van alles mis te gaan. De auto die we hadden gehuurd konden we niet krijgen bij de lokale Hertz maatschappij, waar Holidaycars bij aangesloten is. Terwijl het duidelijk op de papieren stond die wij hadden meegenomen. Na een lange discussie en bellen, inmiddels twee uur verder moesten we het maar met een kleinere auto doen. En ondanks de afgesloten verzekering via Holiday cars online moest er ook nog eens lokaal bij Hertz bijbetaald worden. Dus mensen huur geen auto bij deze tumaatschappij. Het is een onbetrouwbaar bedrijf! Echte oplichters! Dus wees gewaarschuwd.
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Er is echt van alles mis met dit bedrijf! Ik ga hier nooit meer een auto huren.
Opgelicht door Holliday Cars!
Reservering bij Holliday Cars, alles betaald incl. No Risk.
Werden er bij Avis in Bologna "ingetrokken".
Pure oplichting. Gelukkig 206 terug na 1,5uur ophef en schelden onze kant aan de desk. Is ook het enige wat helpt: eenmaal in NL kan je het namelijk vergeten. Men geeft over en weer aan elkaars contract niet te respecteren!!!
Wees gewaarschuwd: Avis en Holliday Cars is oplichting/misleiding/Fraude!
Sterke punten
Goedkope lokker....
Zwakke punten
Oplichters!
de eerste en de laatste keer
Wat een slechte organisatie is dit. Niets deugde er van onze boeking. En als er al aantoonbaar fouten zijn gemaakt , los ze dan op. Helaas wassen zij hun handen in onschuld. Wat heb ik aan excuses na veel ellende en extra kosten.
10 euro korting boden ze op een volgende boeking. Nog niet misschien.
Sterke punten
geen.
Zwakke punten
men lost problemen niet op
Holiday Cars ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂén Sixt, altijd gezeik
Eigenlijk weet je het al van tevoren; als je een auto huurt waar veel toeristen auto's huren, dan ben je aan de beurt. Men laat geen ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂénkele mogelijkheid onbenut om je op te lichten. Ik snap niet waarom Sixt het bedrijf Holiday Cars hun intermediate toestaat om namens hen auto's te verhuren. Dat leidt tot ontevredenheid bij alle klanten. Als je een auto huurt bij Holiday Cars waarbij je de hoogste verzekering afsluit, mag je er toch vanuit gaan dat, als je aankomt bij de balie (Sixt), je niet te horen krijgt dat de auto helemaal niet verzekerd is en dat je alsnog een verzekering moet afsluiten voor een bedrag dat veel hoger is dan de totale huursom van de auto....Uiteindelijk betaalde ik twee keer zoveel voor de verzekering als voor de huur van de auto. Uiteraard in gesprek met de verhuurder die me verzekerde dat Holliday Cars oplichters zijn. Huh? Maar waarom dan zaken doen met ze?
Hoe dan ook, je weet het eigenlijk al gewoon. Dat is toch ernstig. Ik heb vrijwel nooit geen gedoe gehad met het huren van een auto. Het beste is een auto te huren direct, dus zonder tussenkomst van verhuurbedrijf. Sixt en Hertz, ook zij halen alles uit de kast om geld uit je zakken te kloppen natuurlijk. Bij thuiskomst moet je ook nog achter je geld aan want uiteraard is er teveel afgeschreven van je Creditcard of weigert men terug te storten. Ik word er een beetje moe van.
Sterke punten
Aardige mevrouw achter de balie
Zwakke punten
Oplichters natuurlijk
Criminele organisatie
Dit bedrijf licht zijn klanten op.
Interrent Lanzerote
Opel Corsa via Holiday Cars geboekt bij Interrent voor een weekje Lanzerote. Bij het ophalen op het vliegveld werd er dwingend aangedrongen op het afsluiten van aanvullende verzekeringen en pechhulp. Wij hoefden dit niet maar de vrouw bleef maar aandringen. Uiteindelijk poot stijf gehouden. Wel werd er iets in gebrekkig Engels gezegd over de brandstof over een borgstorting en dat wij het verschil van de benzine via de creditcard teruggeboekt kregen. Daarna moesten wij zelf de auto (bleek een Fiat 500 te zijn, die veel kleiner is) controleren op schades en zelf vastleggen. Dit gebeurde in een overdekte, slechtverlichte afhaalpunt. In het donker hannesen met je telefoon om zoveel mogelijk krasjes te fotograferen.
Bij het inleveren van de auto keurig volgetankt ingeleverd (benzine kost daar een Euro/liter). Ik verwachtte de borg en de tankvulling teruggestort te krijgen, dat bleek niet zo. Wij kregen de borg terug maar de volgetankte auto kostte ons nog eens 35 Euro voor de benzine. Ik heb mails gestuurd naar Interrent en naar Holiday Cars. Zij meldden mij dat wij tijdens onze reservering gekozen hadden voor een Full/Empty product. Dit houdt in dat je de auto leeg moet rijden en dat Interrent de auto aftankt voor 35 Euro. Dit geld zijn wij dus kwijt.
Al met al een dure les, voor ons nooit Interrent of Holiday Cars meer.
Wij hebben meerdere goede ervaringen met Pluscar op Lanzerote. Daar lever je de auto in met dezelfde hoeveelheid benzine als waarop die is afgehaald, veel handiger..... De auto controleer je samen overdag, in het zonlicht. Je kiest voor een Opel Corsa, dan krijg je ook een Corsa.
Zwakke punten
Slecht Engelssprekend personeel op vliegveld. Het afhaaldocument is voornamelijk in het Spaans. FTE Servicio Express Fuel is waar je op moet letten en niet moet boeken.
Zelfstandig auto controleren en zelf de schade vastleggen voordat je het vliegveld verlaat, anders wordt de schade als nieuw beschouwd. Opel Corsa geboekt, Fiat 500 geleverd, deze is qua bagage-inhoud veel kleiner.
Service van autoverhuur Pluscar is beter.
Very bad experience
I booked car for my trip to milan, they gave me car operator who was fraud which I came to know later after checking their review. The car operator Autovia try to scam my credit card and when confronted gave bad excuse.
I informed this to holidaycars as I had purchased their all inclusive insurance but initially they did not respond, but after multiple messages they told us that this is not covered in the insurance and the car operator was correct.
I think they risk their clients when they provide such dangerous and untrustworthy operators.
Zwakke punten
They provide car operators who are fraud and dangerous
Holidaycars NOOIT MEER!
Ik heb via HolidayCars een auto gehuurd bij InterRent, in de compact klasse, waarbij als voorbeeld een Renault Megane werd weergegeven. Bij het afhalen van de auto kreeg ik van InterRent een Renault Clio. Een andere auto hadden ze niet, dus ik had geen keus en heb onder protest de auto meegenomen. Bij terugkomst heb ik HolidayCars een mail gestuurd en ik kreeg na ruim een maand antwoord van HolidayCars met een standaard antwoord, dat de Renault Clio in dezelfde klasse valt als de Megane. Blijkbaar hebben zowel HolidayCars als InterRent weinig verstand van auto's want deze twee auto's kunnen natuurlijk in geen enkel geval in dezelfde klasse voorkomen. Ik huur dus nooit meer een auto via HolidayCars en ook niet van InterRent of van Europcar, de eigenaar van InterRent.
Sterke punten
Ben ik vergeten door de slechte ervaring.
Zwakke punten
Ik heb niet gekregen waarvoor ik vooraf heb betaald.
Hypocrisy and customer unfriendliness
I strongly dissuade everybody from booking with HolidayAutos and TopCar Autoreisen. I made the prepaid booking ES707786450 through HolidayAutos but TopCar Autoreisen did not provide the car at first and I lost much of the precious time (I only had 2.5 days of vacation) and money before I was able to get a car. Only after I started publishing this info HolidayAutos revealed the initial fault had come from TopCar Autoreisen but none of the companies provides a reasonable compensation. They are very customer-unfriendly and do not want to admit their liability for the damage they made.
Auto huren Holiday Cars zeer slechte ervaring
Voordat we op vakantie gingen hadden we een auto gehuurd en een verzekering afgesloten via Holiday Cars. Toen we echter op het vliegveld in Mallorca onze auto wilden afhalen, bleek dat er nog allerlei extra kosten en verzekeringen bij kwamen a 250 euro! Dit was niet vermeld op de website van Holiday Cars.
Uiteindelijk hebben we de auto niet gehuurd. Via ons hotel in Mallorca hebben we een auto bij een locaal bedrijf gehuurd.
Hierover heb ik contact gehad met Holiday Cars. Zij gaven aan dat het vanuit hun kant goed geregeld was. De verzekering was goed volgens hen, dit lag niet aan hun en wij hadden maar moeten bellen...
Hele slechte ervaring met Holiday Cars. Onbetrouwbaar, niet aan beginnen!