Record Go Rent a Car

Record Rent a Car biedt kortingen aan bij autoverhuur in Mallorca, Alicante, Tenerife, Malaga, Canarische Eilanden, Fuerteventura, Lanzarote en nog veel meer. Verkrijg nu uw prijsopgave met \" Prijzen Alles Inclusief \" zonder extra kosten. Huur uw auto voordat U arriveert op het vliegveld en maak zo gebruik van onze aanbiedingen. Vele kortingen en aanbiedingen. Prijzen alles inclusief. Bureau`s op de belangrijkste vliegvelden Zodat U van uw vakantie kunt genieten zonder problemen.

Record Go Rent a Car Reviews

    Flinke nabetaling

    In oktober in Portugal geweest. Bij aankomst netjes opgehaald. In het kantoor een uur gewacht. Kan gebeuren wat het was lunchtijd. Toen we uiteindelijk aan de beurt waren werd ons gevraagd om een extra verzekering te nemen of 1200,- vastzetten op visakaart. Wij wilde geen extra verzekering en toen kwamen de moeilijkheden. Alles werd gecheckt en moeilijk doen. De visa stond op naam van mijn vrouw, ik had mijn handtekening gezet bla, bla bla. We moesten de extra verzekering nemen anders kregen we de auto niet mee. Gedaan maar eigenlijk tegen onze zin. Achteraf hadden we gewoon weg moeten gaan. Op elke hoek van de straat staat wel een auto verhuurbedrijf. Maar goed
    Bij het terugbrengen was niemand aanwezig. Sleutel in de bus gedaan nadat we onderweg nog hadden getankt. Een tijdje later kregen we de borg maar gedeeltelijk terug. We hadden de tank niet vol achter gelaten en in de voorwaarde staat dat de tankstation binnen 10 km van het verhuurbedrijf af moet zitten. Wij hadden op iets meer dan 20 kn afstand getankt dus geen poot om op te staan. Eindfactuur opgevraagd, gaat over alle kosten nog eens 23% VAT kosten
    Totaal voor 5 dagen €234,72 extra betaald terwijl we dachten dat het €81,- zou kosten. Thuis een auto geboekt maar achteraf flink bijbetaald

    Waardeloos bedrijf en het laat een bittere nasmaak achter. Ga er geen auto huren

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles is gericht op geld verdienen. Ze pakken alles aan om extra geld te verdienen en ze hebben alles vaststaan in hun polis.

    Record Go pleegt Fraude

    Record Go is een criminele en frauduleuze organisatie en wil dit graag uitleggen.
    Mijn dochter was in de periode tussen 24 sept en 2 oktober in Spanje en had via Sunny Cars een auto gehuurd bij Record Go. Tijdens haar vakantie ontving ze een mail dat ze een overtreding had begaan 3 weken na haar vakantie volgde er nog 2 mails. In deze mails gaven ze aan om haar naam en gegevens door te sturen naar het Spaanse Openbaar Ministerie.
    Kern is dat alle 3 de overtredingen plaatsvonden in augustus en begin september 2024, met een auto met kenteken die ze niet had gehuurd en op een plaats Ibiza en Mallorca waar ze niet eens zijn geweest. Dus bewust haar gegevens opgestuurd. Ik wil hierbij iedereen waarschuwen dat dit kan overkomen en dat niemand met dit bedrijf in zee moet gaan. Overigens goed contact met de Spaanse politie om te onderzoeken of een onderzoek naar het handelen van dit bedrijf kan worden opgestart,

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar en biedt geen hulp. Daarnaast gebruiken ze gegevens van klanten om bekeuringen die ze krijgen af te doen.

    Geen borg terug ontvangen

    Auto gehuurd en bij het inleveren natuurlijk eerst netjes tank volgegooid.
    Eenmaal thuis kregen we te horen dat we de borg niet terug kregen omdat we zogenaamd niet getankt hadden.
    Waardeloos! Al tientallen keren een auto gehuurd, maar dit nog nooit meegemaakt. Daar gaan we nooit meer een auto huren.

    Zwakke punten
    Liegen tegen klanten.

    Afzetters!!

    Wat een drama dat bedrijf! We hadden er een auto gehuurd op thessaloniki via booking.com met extra verzekering
    Eerst wilden ze ons een extra verzekering verkopen en toen we dat niet wilden en we de borg moesten betalen met de creditcard werkte de creditcard niet zeiden ze . Na 3 keer proberen hebben we de creditcardmaatschappij gebeld en zei gaven aan geen transacties binnen te hebben gehad. Maar recordgo legden het hele probleem bij ons en als we de extra verzekering betaalden konden we de auto meenemen. Dit niet gedaan omdat we de auto voor 3 weken gehuurd hadden en de kosten dan 600,00 waren, via booking.com netjes geholpen en het kunnen annuleren. Er waren nog meer mensen met hetzelfde probleem en zij betaalde de extra kosten wel allemaal. Oplichters zijn het!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Niet klant vriendelijk, onbeschoft, afzetters

    Niet eens 1 ster waard

    Deze maatschappij verdient nog niet eens 1 ster. Zij beheersen de knepen van pure oplichterij als geen ander. Eens ter plaatse word je de keuze gegeven een extra verzekering te nemen of een borg van 1100 euro te laten vast zetten. Op deze manier weet men bij het inleveren van de auto direct wie men kan "fucken" of wie niet. Waaronder wij dus!
    Bij het ophalen van de auto word er gezegd foto's te maken van de schade, wat wij ook deden van de carrosserie, de bumpers, de ramen,... Niet wetende dat bij het inleveren iemand als een echte Sherlock Holmes met zaklamp opzoek zou gaan naar het kleinste tikkeltje schade waar je op voorhand als huurder zelf nog niets eens aan denkt om naar op zoek te gaan! Hierbij heb ik het dan over een krasje op het plastieken wieldeksel van een fiat 500 waar ze waarschijnlijk bij de vorige huurder ook al gebruik van hebben gemaakt! Met andere woorden, zij weten dus heel goed waar men moet zoeken om extra geld uit iemand zijn zakken te slaan. En wat voor extra geld!!?? Voor dit kleine krasje (niet door ons veroorzaakt) DURVEN ze dan ook nog eens 181 euro rekenen PLUS 50 euro administratie kosten.
    Dit alles nadat wij zo zeker van ons stuk de luchthaven binnen reden omdat we enorm zorg hadden gedragen voor de auto. We zijn zelfs de luchthaven terug buiten gereden toen we realiseerden dat we vergaten te tanken, uit goede wil zijn we dus VOOR JULLIE nog gaan tanken op minder dan 3 km.
    Kortom wij zijn razend! Dat jullie als bedrijf met zulke methodes kunnen leven kan er bij ons niet in. Als ik hieronder in een andere review volledig hetzelfde voorval kan lezen maakt voor mij van jullie de perfecte definitie van georganiseerde misdaad.

    Mvg
    3 personen waarvan jullie het vertrouwen in de mensheid hebben doen verliezen.

    Bad service

    Upon receiving the car I asked one of your colleagues if it was possible to return the car 2 hours later then booked. Which she replied that this wouldn’t be a problem.

    When returning the car, the office employee said we were too late and we had to pay for an extra day (150,00 euros) and an additional fine (40,00 euros).

    I told the office employee that we had asked one of her colleagues if it was a problem to return the car on 12:00 instead of 10:00. Which the office employee replied that the costs of the additional day and the fine would be charged from my credit card and there was no exception made.

    I paid 400.46 euros for the entire tip which is 40,46 euros a day. I even wanted to comprise and pay 40.46 euro, but she insisted that I had to pay the 150.00 euros and the fine.

    Because we needed to catch our plane, we stopped the conversation and there was no final conclusion and we are extremely dissapointed in the service of RecordGo...

    Sterke punten
    none

    Zwakke punten
    bad service
    bad employees
    bad solutions

    borg niet terug gekregen

    Auto gehuurd via Rentalcars bij RecordGo.
    Bij het ophalen moesten we €76,19 betalen als borg voor een volle tank bij inleveren.
    Bij het inleveren werd door de medewerkster aangegeven dat de tank vol zat en er geen schade was.
    Echter de borg voor de tank benzine niet terug gehad, is het al met al toch nog een heel dure huurauto geworden.
    Dit was eens maar nooit meer dat ik met deze twee oplichters in zee ga

    Sterke punten
    Auto was in orde

    Zwakke punten
    oplichters

    Wat een enorm slecht bedrijf!

    Wat een bijzonder slecht bedrijf!\\r\\nDe auto was ingeleverd. Bij de inleverbalie nog gevraagd om de auto samen na te kijken dit was volgens Record go niet nodig! Vervolgens tijdens de vliegreis heeft Record go 200 euro van onze creditcard gehaald omdat er volgens het bedrijf was gespuugd in het autostoeltje! Zonder overleg, zonder beoordeling etc. Dit is waanzin! Vervolgens geen reactie of gehoor van het bedrijf meer\\r\\nHet bestaansrecht van dit bedrijf begrijp ik nu volledig

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Lees hierboven

    Wat een enorm slecht bedrijf!

    Wat een bijzonder slecht bedrijf!
    De auto was ingeleverd. Bij de inleverbalie nog gevraagd om de auto samen na te kijken dit was volgens Record go niet nodig! Vervolgens tijdens de vliegreis heeft Record go 200 euro van onze creditcard gehaald omdat er volgens het bedrijf was gespuugd in het autostoeltje! Zonder overleg, zonder beoordeling etc. Dit is waanzin! Vervolgens geen reactie of gehoor van het bedrijf meer
    Het bestaansrecht van dit bedrijf begrijp ik nu volledig

    Oplichters!

    We hadden online bij Rentalcars.com een auto gehuurd én een verzekering afgesloten. Op Mallorca aangekomen moesten we bij RecordGo eerst een uur in de rij wachten omdat er slechts 3 medewerkers waren die diverse boze klanten te woord moesten staan. Toen wij uiteindelijk aan de beurt waren moesten we alsnog een verzekering á €230 afsluiten, of een borg betalen van €1100. Ik (hoofdbestuurder) wilde die borg betalen met mijn bank-pas, maar dat kon niet. Ik had geen credit-card, dus wilde mijn vrouw betalen, maar dat kon ook niet, want de borg kon alleen betaald worden via de credit-card van de hoofd-bestuurder. Om de auto mee te krijgen moesten we dus €230 betalen om de borg af te kopen. Dát kon wel met de credit-card van mijn vrouw! Het is vast niet veel anders bij andere auto-verhuurders; als ze je een poot kunnen uitdraaien zullen ze dat doen.

    Huur all incl

    Kijk jullie mopperen, over 1100 euro vast . Wees dan niet gierig. Ik ben in hun clup 12 maand huur in de kortingen voor 26 dagen all in voir 620euro . Ik heb dat gedoe en gepruts niet voor. Want je hebt onium. Jullie zijn nog meer kwijt dan dat ik voor 1 maand betaal. Geef mensen correcte info. En zeg er bij bam niet all in . Want dat was jullie eerste fout. Dat jullie bekopen. En dat is bij centauro europa . En ik ga 2 keer per jaar 10jaar al .ik heb dat niet voor . 7dagen benzine terug .

    Scam RecordGO

    Quite often I hire a car at the airport Alicante. For the first time I went to RecordGO to hire for 1 day without insurance. (12-05/13-05 2021). Normally spoken the car service on Alicante is great but this time it went totally wrong.

    After delivering the car on Alicante Airport, the employee of RecordGO, directly walked to the car and touches the bottom of the car, as she knew that there was something wrong.. She found the ‘new’ non visible damage... it is a scratch on the bottom, what only can be felt if you touches it. As I knew that I only hired for 1 day the car, that it was impossible to hit something on the ground as I knew exactly my roads and parking. So I disagreed with the damage and requested how much it was. She replied on this approx 100-150€.

    She recommended to pay it directly as it takes only 10 minutes to solve it and to get the reservation back. I agreed for that as you never know if they will charges more when you have left the country. She made the invoice of €295 and asked to pay it without showing the invoice. When I requested for the invoice she refused to show it. And she said first pay and then I will receive the invoice. Again was I disagree with that and requested for the invoice before paying. Then she said that I was needed to leave the office or she would call the police... I didn’t mind for that as I was disagreeing with the invoice and damage. I was wanted to solve it locally, but was in a rush to get my airplane...

    Overall, I would that you are aware of this car trick to get money out of you, when you don’t have insurance... Never ever again RecordGO! Will definitely complain on the company and if they will charge for the trick I will make juridical steps.

    Sterke punten
    CAR was ok

    Zwakke punten
    Scammers!

    Afzetters

    Wagen gehuurd in Alicante.
    De wagen werd 's morgens vroeg op de luchthaven afgezet, dus geen controle in ons bijzijn want er was nog niemand aanwezig.
    Nadien schaderapport van 484.03€ wegens zogezegde deuk in de motorkap...

    Tevens 1/8 van de benzinetank aangerekend, omdat we die niet vol hebben teruggebracht.
    Dit terwijl we op 7km van de luchthaven de tank terug vol gedaan hebben!

    Laat je niet oplichten...

    Nooit meer een auto huren via record-go

    In Malaga op 21-9 's avonds met 33 wachtenden voor mij gewacht op mijn beurt om de vantevoren geboekte auto op te halen. Door in gezelschap te gaan verkeren van een klant die na ongeveer 1,5 uur aan de beurt was, redelijk op tijd nog weg kunnen rijden.
    We zijn nu bijna 3 weken thuis en nog steeds staat een reservering open van € 1.100,- terwijl er wel een bedragje vrij snel werd terugbetaald van niet gebruikte benzine. Er was geen schade, alles was in orde bij het inleveren. Probeer met Rentalcars in contact te komen maar formulier werkt niet en telefonisch wordt je verwezen naar je online boekingsformulier wat dus niet werkt........
    Nooit meer in zee met Rentalcars en RecordGo.

    Sterke punten
    Vlotte inname van de auto na de vakantie.

    Zwakke punten
    Gigantische wachtrijen en chaos bij de uitgifte van de autosleutels voor de gehuurde auto.

    RecordGo is voor mij perfect.

    Ik begrijp de negatieve commentaren niet. Je krijgt een wagen ter beschikking met een aanschafwaarde van 15000 tot 40000 euro. Dit kapitaal moet winst opleveren. Wanneer de wagen beschadigd geraakt zijn al de zorgen voor RecordGo. Daarenboven hebben zij de kosten voor personeel, burelen, parkeerplaatsen enz. En dan verwachten de klanten, die ze van haar noch pluim kennen, hun wagens te huren aan spotprijzen ? Komaan zeg, wees realistisch en gun hen wat krediet. Een goede raad : bestel rechtstreeks bij RecordGo (niet via een derde), neem een "all risk" verzekering bij hen, wordt lid van hun club, neem de "full/full" brandstof optie en gooi de sleutel in hun bus na het terug-brengen van de wagen. "No sweat" Binnen de week staat de vooraf aangerekende brandstof
    terug op je rekening indien je netjes bijgetankt heb in de nabijheid van het vliegveld. En je hebt intussen tijdens je vakantie zorgeloos rondgereden voor minder geld dan je denkt.

    Sterke punten
    Mooie, onberispelijke wagens, correcte service.

    Zwakke punten
    Heb gezocht maar nog niet gevonden

    Oneerlijk en agressief personeel

    Natuurlijk wilden zij mij hun eigen verzekering aansmeren terwijl ik al een full-omnium had. 1400€ geblokkeerd op creditcard. Kreeg een totaal andere auto dan gevraagd en wilden mij op die manier een upgrade verkopen die mij ruim 50€ meer zou kosten. Toen ik dat voorstel weigerde kreeg ik een auto met maar liefst 9 beschadigingen. Toen ik opmerkte dat ze er toch nog eentje over het hoofd hadden gezien (beschadigde velg), antwoordde ze mij dat deze schram te klein was en daarom niet aangeduid.
    Bij het inleveren was de schram wel groot genoeg en kreeg ik de rekening gepresenteerd 175€. Ik probeer dat nu via mijn omnium terug te krijgen, maar zij proberen op die manier telkens centen binnen te halen. Iedereen 175€ aftroggelen per verhuur...
    Controleer de auto goed voor vertrek en neem duidelijke foto's met datumvermelding. Zij proberen ook tijd te rekken, dus als je aan de late kant bent proberen ze je aan het lijntje te houden tot je het opgeeft omdat je je vlucht moet halen. Zij kennen meestal je vliegtijden.

    Sterke punten
    Eigenlijk geen.

    Zwakke punten
    Oneerlijk en agressief personeel. Wat je moet aftekenen op het digitale scherm wordt geblokkeerd door de pop-up waarin je moet tekenen. Je ziet dus niet wat je tekent...
    Zorg in elk geval dat je veel tijd hebt om de auto te checken, zowel bij afhalen als inleveren.

    Autohuur Alicante Airport

    Via internet bij Economy Car Rental in januari al auto gehuurd voor mei.Betaald en met uiteraard een Full InsurancePackage .
    Ter plekke bleek Record Go de afhandeling te doen. Voor
    mij een rij en een hoop gedoe. Eindelijk aan de balie wilde men mij extra 320.- euro laten betalen waar ondanks mijn uitstekende engels niet duidelijk was waarvoor. Dit weigerde ik , dus geen auto maar wel een agressieve toon en mijn geld kwijt.Ben uit nood naar een andere verhuurder gegaan omdat ik een auto nodig had maar er was geen kleine auto voorradig dus moest 520 euro betalen voor een grotere maat.
    Thuis geprobeerd via Economy Car Rentals en Record Go mijn geld terug te krijgen maar nee...Ondanks Voucher Nr. en Confirmation Nr. en bevestiging via mal bleek ik niet in de administratie voor te komen.
    Wonderlijk deze gang van zaken en het riekt naar...
    Ik ben gewend om wereldwijd te reizen en auto's te huren
    maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt en ga hun zeker niet aanbevelen bij anderen.

    Sterke punten
    Agressieve benadering bij de Rental Desc op Alicante
    Moeilijke benadering voor klachten met zeer afwijzende houding via mail .

    Zwakke punten
    liegen over niet bekend zijn met een boeking terwijl ik de mail's door gestuurd heb met hun contact.

    Informeer je goed van te voren

    Ook wij huren al jaren bij Record Go. Meest op Malaga, net terug van Alicante.
    Tot volle tevredenheid.
    Neem de extra verzekering en vip pakket. Full- Full tank en er is geen enkel probleem.
    Zij kijken niet naar schade bij afleveren en ook niet bij inleveren. Prepaid tankbedrag de volgende dag teruggestort.
    Zo waren we net boven de twee honderd euro klaar voor 4 week huur van een gloednieuwe Opel Mokka.
    Als je nog goedkoper denkt te kunnen huren voor dezelfde voorwaarden moet je of in de Efteling gaan wonen of een fiets huren op Ameland.
    Lees je gewoon van te voren goed in. Alles staat goed omschreven.

    Sterke punten
    Prijs en correctheid

    Zwakke punten
    Niet ontdekt

    Goede ervaring met Record Go

    Huur al meer dan 8 jaar auto's bij Record Go, in 2018 alleen al 4x, tot nu toe alleen maar goede ervaringen en nooit geen gezeur gehad.

    Sterke punten
    Flexibel bij eventueel switchen van auto en gunstige tarieven.

    Nooit meer Record go rent a car

    Via autoverhuur.nl een auto gehuurd op Malaga Airport bij Record go rent a car. Alle verzekeringen erbij genomen, zodat we niet voor eventuele verrassingen zouden komen te staan. Toch wilde het verhuurbedrijf bij het af halen van de auto 2000 euro blokkeren op de creditcard omdat volgens hen niet alles onder de verzekering viel. Wilden we dit niet dan moesten we een extra verzekering afsluiten voor 165 euro. Dit dus maar gedaan.
    Vervolgens blijkt dat we de gratis tweede bestuurder die er volgens de boeking bij zat er niet bij krijgen, want ook dit zat er volgens het verhuurbedrijf niet bij. Dit hebben we maar zo gelaten, omdat het al zo moeizaam ging.
    De sleutel meegekregen en de gehuurde autostoel voor kinderen. Bij de auto kregen we deze stoel niet gemonteerd. Personeel van het verhuurbedrijf mocht ons hier niet bij helpen, dus daar stonden we dan.
    De auto hebben we op dit moment nog niet ingeleverd, dus hopelijk komen we niet voor nog meer verrassingen te staan.

    Agressieve und chaotisch

    Schon von weitem könnten wir ein Walrosses durcheinander am Schalter von Record go auf dem Flughafen von Mallorca sehen. Nummernsytem was keiner verstand und was in kleinstem Fall mit den Anzeigeborden übereinstimmte.....endlich aan der Reihenach sehr wehenenten bestehen! Sehr sehr sehr unfreundlich drohte uns die Angestellte uns heden kleinen kratzer zu berechten und das jederkleine Kratzer berechnet würde.
    Sie bestand darauf, dass unsere eigene Versicherung nichts erstatten würde. Sehr agressief
    Des Auto wurde uns ohne Antenne ohne Hutablage und Radkappen ūbergeben. Sehr praktisch mit zwei Koffern hinten drin.

    Sterke punten
    Keine

    Zwakke punten
    Alles

    Record Go, nooit mee in zee gaan (dieven)

    Helaas hebben we dezelfde ervaringen dan eerder beschreven.
    We hebben een auto gehuurd via Car Trawel en ook via hen de verzekering geregeld.
    Bij balie werden we geintimideerd door de medewerker om nogmaals een verzekering af te sluiten. Hierin niet meegegaan. We kregen uiteindelijk alsnog extra kosten omdat onze huurauto binnen de categorie die we reeds geboekt hadden, een grotere auto was. Dus we MOESTEN 100 euro bijbetalen, anders moesten we de huur maar annuleren. Iets wat dus ter plekke met 2 kinderen op de arm niet echt tot de mogelijkheden behoorde. Om onze vakantie niet direct slecht te laten starten, dit onder druk getekend. dus nergens recht op.

    Bij inlevering van de auto was er niemand om de auto in ontvangst te nemen. Na een week werd er doorleuk 177 euro afgeschreven. Ze stuurden via Cartrawler een foto van een kras van een willekeurig velg waarop een kras van 2 cm te zien was. Hierbij werd niet bewezen dat wij dat gedaan hebben en daarbij, de kosten om een volledige band te vervangen bedragen 180 euro.. Het zijn echt dieven!

    Sterke punten
    Geen, nooit meer!

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen:
    Onbetrouwbaar
    Stelen geld van je
    Intimidatie

    fijne ervaring

    We haalden de auto op in de luchthaven zelf. Er was maar één wachtende voor mij, dus het ging vrij snel. Heel prettig, niets opdringen, vlot afgehandeld, drie medewerkers aan het werk. Daarna auto ophalen in de garage. We wisten niet goed hoe het werkte met schade, dus vroegen we het een medewerker, Sergio. Hij legde uit hoe de bestaande schade al genoteerd was op het formulier en liep de auto nog even met ons na. vulde nog iets aan op het formulier en bood aan dat uit te printen voor ons, maar zei dat dat niet hoefde omdat hij het meteen invoerde in het systeem (wat hij ook liet zien). Daarna wenste hij ons en fijne vakantie,

    Sterke punten
    Vlot, vriendelijk, netjes, vrij nieuwe auto (3000 km op de teller).

    Zwakke punten
    geen

    Onbetrouwbare verhuurder, slechte service

    Op Malaga auto gehuurd, tevoren online geboekt.

    Veel en lang papierwerk. Bij wegrijden brandt al meteen een waarschuwingslamp op het dashboard. We zijn al 20 km verwijderd van AirPort dus bellen we. Niemand neemt op.

    Volgende dag moeten we hem, na vier telefoontjes van kastje naar muur, weer terugbrengen naar de AirPort. Uur in auto, twee uur wachten en een grote bek van de medewerkster (dat de auto meegekregen met lekke band onze schuld was ?!) andere auto gekregen.

    Nog diezelfde weg op de snelweg springt van de “nieuwe” auto het waarschuwingslicht “olie onmiddellijk bijvullen” aan. Auto dus meegekregen met lege olietank.

    Naast de snelweg op vluchtstrook met drie kinderen....

    Het e-mailadres gekregen van recordgo zelf voor klachten? Email gebounced! Bestaat niet eens....

    WAT EEN KLUSSERS EN ONBETROUWBARE ONDERNEMING!! Ga er vooral niet heen.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Teveel om te noemen:
    Ongeschikte en onveilige autos de weg op sturen

    Onbeschoft personeel

    Lang wachten

    Kosten moeten betalen die onjuist in rekening gebracht worden

    Geen bereikbaarheid voor klachten

    Een grote ellende

    Waardeloos, onbeschoft en wachttijd van 2 1/2 uur

    Vandaag aangekomen op Mallorca. Via een tussenpersoon een auto gehuurd bij Record Go. Bij aankomst een rij van 20 meter voor de balie. Vervolgens werden volgnummers aan ons uitgereikt. Na 1 1/2 uur blijkt dat er niet gewerk t wordt met volgnummers. Meerder klanten boos. Personeel dat met 3 man auto’s moet uitgegeven is onbeschoft en geeft geen antwoord op vragen. Na 2 1/2 uur bij een andere verhuurder een nieuw huur afgesloten. Ik adviseer je nooit een auto te huren bij Record Go.

    Sterke punten
    Goed in onbeschoft gedrag.
    Zeer klantonvriendelijk

    Zwakke punten
    Communicatie en service.


Bezoek Record Go Rent a Car

Schrijf een review